مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عرفان م
  • تاریخ عضویت : 1397/3/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 197

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 197 مورد

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/6/5 روشنایی حداقل(روی auto brightness) روی صفحه کاملا مشکی که طبیعتا چون همه پیکسلا خاموش میشن مشخص نمیشه ولی شما وقتی وارد کروم بشی (دارک مود) و صفحه رو ببندی یک پس زمینه طوسی میاد که توی اون قسمت کاملا مشهوده(قسمت نصفه به بالای گوشی بیشتر اینطوریه)
اینم بگم علاوه بر خودم برای دو نفر دیگم این گوشی رو خریدم و با سه گارانتی و فروشگاه متفاوت (رایانه همراه، بازرگانی مهر و هما تلکام) هیچ کدومشون ولی شیرینگ نداشتن!
بغیر از بازرگانی مهر هم که فعالسازی نشده بود، رایانه همراه تو ترکیه و هما تلکام توی پاکستان حدود دو ماه قبل فعالسازی شده بودن!

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/6/4 سلام دوستان
من به تازگی این گوشی رو تهیه کردم
دوربینش که خیلی متوسطه ولی خب دوربینش برام مهم نبود صفحه نمایش هم حس میکنم نور سفید رو دقیق نشون نمیده و یکم شیری رنگ میزنه ولی مشکلی که به وضوح توش دیشب دیدم هنگامی بود که گوشی رو گذاشتم روی دارک مود و اومدم تو کروم و دیدم نصفه ی بالایی گوشی سبز رنگه و دچار green tint هست گوشیم!
راه حلی نداره این موضوع؟
(گوشیم هم به آخرین آپدیت بروزرسانی کردم)

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/27 گوشی باید آنلاک بوت لودر بشه ، بعدش ممکنه گوشی بریک بشه و دیگه هیچ کاریش نمیشه کرد...

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/22 سلام
میشه بگین از کجا خریدین؟

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/20 سلام دوستان
وقتتون بخیر
بنده میخوام این گوشی رو بخرم ولی با توجه به داستان های ریپک و اینا نمیدونم از کجا تهیه کنم
ولی شنیدم ظاهرا بهترین گارانتی برای این گوشی که گوشی هاش ظاهرا ریپک نبودن گارانتی رایانه همراه هست درسته؟
لطفا اگه جایی رو میشناسین (تهران) یا سایت معتبری که این گوشی رو ریپک نشده میفروشن؛ خبر بدین.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/4/5 سلام
رابط کاربری که همونه و تغییری نمیکنه، ولی این گوشی از نظر خوش دستی (نازکی و وزن) به نسبت بهتره، بنظرم شما یه نگاهی به s20FE 5g بندازین اون شاید بیشتر مطابق با سلیقتون باشه، موفق باشید

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1400/4/4 من جای شما بودم اینکارو نمیکردم
چون هیچی مثل ‌صفحه نمایش اصلی خود گوشی نمیشه

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1400/4/4 کسی که جواب نداد ولی من خودم به این جواب ها رسیدم:
مورد اول که مربوط به صدای شاتر دوربین بود که بخاطر قانون بعضی از کشورهاست و باید شنیده بشه، من بخاطر ریجن گوشیم که روی کره جنوبی بود اینطوری بود و بعد از تغییر ریجن درست شد.
مورد دوم هم بعد از خاموش روشن گوشی mi video غیر فعال میشه و من تو کروم سرچ میکنم و لینک google play اش رو میاره و enable میکنم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/2/22 اگه بازی یا برنامه ای هم داخل گوگل پلی پیدا نکردین ابتدا گوگل پلی رو کلیر دیتا کنید سپس vpn وصل کنید و راحت سرچ کنید و برنامه یا بازی مد نظرتون رو دانلود کنید

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/2/22 سلام
بازیهای دیتادار بنظرم از google play همیشه بریزید، چون اگه اپدیت بده راحت با حجم کمتر میتونید اپدیت کنید و دیگر نیاز نیست بازی قبلی پاک بشه و تنظیمات بازیو مجدد درست کنید، از طرف دیگه احتمال بن شدن و باگ خوردنتون کمتر هست و چون گوگل پلی متناسب سخت افزار گوشی اون بازیو ارائه میده در کل بهتره
ولی خب به هر حال اگه میخواید بازی دیتادار بریزید ابتدا برنامه رو دانلود کنید سپس دیتا رو که حتما هم به صورت فایل zip هست با برنامه z archiver میتونید فایل رو extract کنید و بعدش فایل extract شده رو به پوشه android / obb (حتما حافظه داخلی گوشی) منتقل کنید.
موفق باشید

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/2/16 سلام
بنده دو سال پیش برای POCO F1, PUBG گرفتم.
از همون ابتدای خرید روزانه متوسط سه چهار ساعت باهاش گیم میرفتم و با استفاده های دیگه تقریبا هر روز دوازده ساعت از گوشی استفاده میکردم،از همون ابتدا تا الان 60 فریم تقریبا ثابت میده (smooth /extreme) و اصلا هم گوشی داغ نمیکنه و شاید بخاطر حرارت دستها کمی گرم بشه(من شاید در روز 4 ساعتم تو گیم بودم ولی مشکلی نداشت ازین بابت و حتی تو شارژ) ،باتری گوشی ابتدا خیلی خوب بود ولی الان با توجه به استفاده دوساله ای که ازین گوشی میکنم سلامتی باتری به 72% رسیده ولی بازم کار راه انداز هست و سه ساعت در PUBG دووم میاره (البته اینم اضافه کنم که گوشیو من همیشه سعی میکنم شارژشو بین 40% تا 80% نگه دارم)
من 4 claw پلی میدم و هیچ خبری از multy touch یا ghost touch که بعضی از دوستان اشاره کرده بودن نداشتم.
ولی تنها نقطه ضعف بنظرم ips LCD بودن صفحه نمایشش هست.
گوشیمم تا الان دو تا آپدیت اندروید و رابط کاربری رو گرفته و من بعد از این اپدیت ها گوشی رو ریست فکتوری کردم و مشکل جدی ای ندیدم.
این رو من بیشتر برای دوستانی که گفته بودن شیائومی بعد از یکی دوسال کیفیت خودشو از دست میده و... نوشتم
اینم بگم من هیچ تعصبی روی این برند ندارم و خودم بنظرم برای گیم هیچ چی جای آیپد رو نمیگیره ولی خب با توجه به قیمت زیاد آیپدها در ایران گوشی انتخاب مقرون به صرفه تری هست
موفق باشید

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/2/6 تعرفه ثبت IMEI گوشی هنگام رجیستری لغو شد
🔹سامانه اطلاع‌رسانی تعرفه طرح ثبت تلفن همراه اعلام کرد از این پس گوشی‌هایی که از مبادی قانونی به‌صورت مسافری و تجاری وارد کشور می‌شوند، برای ثبت شناسه رهگیری (IMEI) در رجیستری، تعرفه‌ای پرداخت نمی‌کنند.
خب دلار هم که داره میاد پایین ببینیم آیا در پایین اومدن قیمت گوشی ها تأثیر داره یا نه...

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1400/1/17 برای بازگشایی هست، region رو تغییر بدید به south korea تا گزینش اضافه بشه در قسمت password & security

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1400/1/15 سلام، دوستان من این گوشیو دو ساله دارم و تا الان از همه چیش راضی بودم ولی چند وقتی بود مصرف باتریم زیاد شده بود برای همین ریست فکتوری کردم، مصرف باتری چندان فرقی نکرد ولی دو تا مشکل جدید پیش اومد: 1- صدای عکس گرفتن و زوم کردن دوربین در سایلنت مود و حتی وقتی تمام صداهارو میبندم پخش میشه مورد دوم:2- برنامه mi video موقع ری استارت کردن گوشی unable میشه و باید برم مجددا enable کنم.
ممنون میشم اگه میتونین بهم کمک کنید.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1400/1/15 سلام
سیستم تشخیص چهره با سنسور مادون قرمز

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/11/5 آپدیت جدید،با حجم 2گیگ اومده، جالبیش اینه زده پچ امنیتی! از کی تا حالا پچ امنیتی اینقدر حجمش بالاست، دوستانی که اپدیت کردن لطفا تغییرات رو بگن، با تشکر

Apple iPhone 12 mini Apple iPhone 12 mini

1399/10/28 دوست عزیز خوب بود کمی بیشتر مطالعه میکردی قبل ارسال این پیام
توی خود این سایت اگه قسمت معرفی mi11 رو میخوندین نوشته:
«همانطور که از مدتی قبل مشخص شده بود، شیائومی نیز رویه اپل را در ارائه نکردن شارژر همراه جعبه گوشی در Mi 11 ادامه داده و جعبه کوچک و باریک این گوشی فاقد شارژ است. شیائومی اما ظاهرا در این رابطه رویکرد متفاوتی را نسبت به اپل در پیش گرفته و (حداقل در این نوبت در بازار چین)، Mi 11 را در دو ورژن مختلف یکی بدون شارژر و دیگری همراه با شارژر جداگانه (از نوع پیشرفته GaN) ‌ارائه می‌کند که هر دو قیمت یکسانی دارند و در این میان هزینه جداگانه‌ای برای شارژر دریافت نمی‌شود. البته هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران به خرید نسخه بدون شارژر تمایل خواهند داشت.»
لینکش :https://www.mobile.ir/phones/intro-39154-xiaomi-mi-11.aspx
این هم اضافه کنم که منبع این معرفی همانطور که پایینش نوشته شده Xiaomi هست.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/9/16 سلام
ریست فکتوری کنید اگه درسته نشد یعنی مشکل سخت افزاری و از دکمه هاست که باید تعمیر بشه.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/9/14 دوستان وجود اون فایلهایی که عرض کردم مربوط میشه به قسمت trash bin که جدیدا بعد از آپدیت به گالری اضافه شده و اگه از تنظیمات دوربین محل ذخیره رو روی sd card بذارین این فایلها اضافه میشن.
ضمنا مصرف باتری همچنان برای من بیشتر شده اگه دوستان اطلاعی دارن که میتونه مفید باشه ممنون میشم با ماهم به اشتراک بذاره.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/9/7 کنترل سنتر جدید درسته قشنگ تر و بروز تر هست ولی من چون میزان مصرف اینترنتم برام خیلی مهمه و توی کنترل سنتر جدید نمایش داده نمیشه از گذاشتنش صرف نظر کردم
مشکلی که خیلی بنظرم جدیه و نمیدونم فقط برای من این‌طور شده یا نه، مصرف شدید باتری هست، این هم اضافه کنم من بلافاصله بعد از ریختن اپدیت جدید ریست فکتوری هم کردم ولی همچنان مصرف باتریم شدیدا بیشتر شده!
یه چیز دیگه ای هم هست اینه که من توی قسمت sd card فایل منیجرم نزدیک 20 تا فایل 0 بایت که آخرش نوشته شده miuigallery ایجاد شده که بعد از حذف مجددا ایجاد میشه!
به دوستانم پیشنهاد میکنم اگه از تغییرات جدید خوششون نیومده(مثلا انیمیشنی شدن باز شدن و قفل شدن صفحه) حتما به additional settings / accessibility یه نگاهی بندازند.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/6/10 سلام خدمت عزیزان
من تقریبا یک سالو نیمی میشه که این گوشیو دارم، تا الان از همه چیش راضی بودم، ولی تازگیا یک مشکل برام پیش اومده که یک نقطه بسیار ریز روی صفحه نمایشم به رنگ سفید درومده و توی زمینه مشکی خودشو نشون میده، از چندتا برنامه هم استفاده کردم که مربوط به تعمیر پیکسل سوخته هست ولی جوابی نگرفتم، دوستان اگه پیشنهادی دارین که مفید میتونه واقع بشه ممنون میشم بگین.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/4/11 سلام
من توی گوشیم micro sd انداختم و توی اسلات دوم هم سیم کارت قرار دادم ولی چند وقته وقتی کدهای دستوری مثل #555* رو میگیرم به صورت §§¿¿¿¿????? نشون داده میشه و ناخوانا میشه!(قبلا اصلا با همچین مشکلی مواجه نشده بودم و بعد از استفاده از کارت sd اینطوری شد)
سیم کارتو عوض کردم بازم مشکل حل نشد و برای دو سه بار اول که کدهارو میزنم درسته و بعدش دوباره مثل قبل ناخوانا میشه
به جز ریست فکتوری راهکاری دارین بگین ممنون میشم

Xiaomi Redmi 8 Xiaomi Redmi 8

1399/3/16 سلام
دوستان کسی تونسته با google camera ویدئو بگیره؟
من ورژن مخصوص redmi 8 که از سایت xda گرفتم باهاش عکس میتونم بگیرم خیلیم خوبه ولی در گرفتن ویدئو ارور میده که دوباره امتحان کنید!

Xiaomi Mi 9 Xiaomi Mi 9

1399/3/13 سلام
حدود چند هفته ای میشه وقتی کد های دستوری مثلا *555# میگیرم وقتی زبان فارسی (منظورم نمایش به صورت زبان فارسی کد دستوری هست) باشه به صورت?????§§§¿¿¿¿ نمایش داده میشه و ناخوانا میشه
ولی وقتی زبان کد دستوری که میخوام بگیرمو میزارم روی انگلیسی درست میشه!
دوستان اگه میدونن لطفا راهنمایی کنند با سپاس

Xiaomi Poco F2 Pro Xiaomi Poco F2 Pro

1399/3/2 دوست عزیز گوریلا گلس 5 از گوریلا گلس 3 مقاوم تر است،ولی بیشتر مقاومتش در برابر خطو خش هست و در سقوط از ارتفاع مثل بقیه گوریلاگلس های دیگه احتمال شکستنش وجود دارد
با توجه به قیمت های بالای پنل و lcd در بازار بنظر من شما از یک محافظ صفحه نمایش خوب استفاده کنید تا در برابر سقوط از ارتفاع شانس شکستن صفحه نمایشتون به حداقل برسه(برند نیلکین جزء بهترینهاست توی این زمینه)
در ضمن زک نلسون در کانال یوتیوبش(JerryRigEverything) تست مقاومت اکثر گوشی هارو میزاره.
موفق باشید.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/30 دوست عزیز من با توجه به سئوالی که ازم شده بود مقایسه کردم
چون این دو گوشی تو یک رنج قیمت هستن من پیشنهاد این گوشی بخاطر داشتن اسنپ دراگون رو دادم.
در ضمن من بعید میدونم شما پابجی رو بصورت حرفه ای پلی بدید...
چون اولا تنظیمات گرافیکی که tencent اجازه میده با توجه به پردانزده گوشی در چه سطحی قرار بگیره با تنظیماتی که شما مثلا با GFX Tools تنظیم میکنی که آخرین گرافیک
بیاره زمین تا اسمون فرق داره. (اگه اینطور بود که اصلا هیچ شرکتی نمیومد گوشی گیمینگ بزنه!)
دوما تنظیماتی که شما با برنامه های اینچنینی تنظیم میکنی کاملا بر خلاف قوانین پابجی هست و منجر به بن شدن اکانت میشه:

https://www.sportskeeda.com/amp/esports/gfx-tools-pubg-mobile-all-need-know

سوما، شما واقعا گرافیک بطور مثال گوشی های a50, note 8pro,pocophone f1،nova 3 رو باهم یکی میدونید صرفا برای اینکه همشون تو منوی تنظیمات گرافیک، گزینه های extreme, smooth یا Ultra, HDR میاد؟؟؟
اگر شما لینکی که براتون فرستادم رو مطالعه میکردید متوجه میشدید که هر سال با معرفی پرچمداران سامسونگ اونایی که پردازنده اسنپ دراگون مجهز بودن به نسبت پردازنده های اگزینوس خود این شرکت هم بهینه تر بودن و توی بیشتر موارد هم بهتر عمل کردن،
برای همین مثلا توی سری s9 خود سامسونگ برای گوشی های مجهز به پردازنده خودش اپدیت فرستاد که از کارایی پردازنده کم بشه که توان و دوام نگهداری باتری بهتر بشه.
موفق باشید.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/29 به طور کلی برنده ی میدان در زمینه گرافیکی که برای گیم(که بحث من هم سر همین بود) مهمترین رکن به حساب میاد،بین اسنپ دراگون،اگزینوس و کایرین اسنپ دراگون هست(در بین بیشتر زمینه های دیگر و علاوه بر گرافیک هم اسنپ دراگون هست)
توضیح علتش رو بخوام بنویسم زیاده ولی یک مقاله ای به زبان فارسی هم هست که لینکشو میزارم پایین امیدوارم بخونین و کارامد باشه، موفق باشید.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.gsm.ir/news/show/49241/%25D9%2585%25D9%2582%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25B3%25D9%2587-%25DA%25A9%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2584%25DA%25A9%25D8%25A7%25D9%2585-%25D8%25A7%25D8%25B3%25D9%2586%25D9%25BE%25D8%25AF%25D8%25B1%25D8%25A7%25DA%25AF%25D9%2588%25D9%2586-865-%25D8%25A8%25D8%25A7-%25DA%25A9%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25B1%25DB%258C%25D9%2586-990-%25D9%2588-%25D8%25A7%25DA%25AF%25D8%25B2%25DB%258C%25D9%2586%25D9%2588%25D8%25B3-990/&ved=2ahUKEwiewNuc-73pAhVJ1hoKHbsNAqcQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw1WeYAabTjh_5MhoXhBYcds&cshid=1589824007933

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/29 دوست عزیز
مسلمه که کایرین 990 تو بیشتر زمینه ها از اسنپ دراگون 855 قویتره چون اینا برای یک دوره نیستن و شما باید کایرین 990 رو با اسنپ دراگون 865 مقایسه کنی که اونم تمام برتری با اسنپ دراگون میشه.
منظور من ازین که گفتم بهترین کارایی رو پردازنده های بایونیک و اسنپ دراگون میدن طبق تجربه خودم و اکثر گیم پلی هایی هست که دیدم
برای مثال من پابجی رو با نوا 5 هواوی پلی کردم (کایرین 970،رم 6،extreme) ولی به شدت افت fps داشت و اصلا بازی روانی رو ارائه نمیداد. (حتی در مقایسه با LG V30، که اسنپ دراگون835 دارهV30 بهتر میاوورد)
پردازنده های مدیا تک هم(Redmi note 8pro) که اکثرا گرم شدن بیش از حد گوش رو گزارش دادن و از نظر سرعت و عملکرد برتری با اسنپ دراگون 845 هست.
، اکثرا از پردازنده های هواوی بخاطر گرم شدن اون و افت فریم در بازی بخاطر خنک شدن پردازنده گله داشتن.
این گوشی از تکنولوژی LiquidCool برای کم کردن دمای پردازنده استفاده کرده برای همین در مقایسه با mi8 تونسته امتیاز antutu بیشتری کسب کنه و درواقع مشکلی اکثر کاربرا از mi8 بخاطر گرم شدن دستگاه گزارش کردن رو برطرف کرده
گوشی های هواوی هم بخاطر تحریم بیشتر برنامه های گوگل ساپورت نمیشه، از طرفی ساپورت نرم افزاری خوبی هم ارائه نمیده
(برای مثال من قبلا نوا2پلاس داشتم اندروید اولیه7 بود، بعد از حدود یکسال اپدیت اندروید 8 براش اومد، بعد نوا 3e) p20lite) هم که چندماه بعد از این گوشی با اندروید 8 و پردازنده های یکسان معرفی شده بود اپدیت اندروید 9 رو گرفت ولی برای نوا2پلاس هیچوقت این اپدیت نیومد درصورتی که راحت میتونست براش بفرسته و پچ امنیتی هم بعد از یکسال قطع شد، الان شما میتونید ببینید شیائومی برای خیلی از گوشی های میانرده اش حتی اپدیت اندروید یا رابط کاربری رو برای دو سال یا حتی بعضا بیشتر ارائه میده (نمونه redmi note4، که برای 2016 هستش و قراره اپدیت miui12 رو بگیره)

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/28 الان به خاطر وضعیتی که به وجود اومده موجودی گوشی ها خیلی کم شده و قیمتا هم بالا و این گوشیم چون به نسبت گوشی های دیگه یکم قدیمی تر شده موجودیش خیلی کمتر هست
برای گیم این گوشی خوبه و من هم نسخه 128 دارم و تقریبا یکساله پابجی بازی میکنم(extreme/60fps)و راضیم.(من تقریبا پارسال این گوشیو تهیه کردم ولی خبری از نسخه 8/256 نبود که برسه به الان)
برای گیم هم 100% بهترین عملکرد رو پردازنده های اسنپ دراگون و بایونیک میتونن ارائه بدن و پردازنده های کایرین و مدیاتک به اونها نمیرسن(مخصوصا بعد از گذشت زمان این بیشتر معلوم میشه)
به نظر من شما یا این گوشی رو (برای گیمینگ) یا mi 9tpro تهیه کنید.
Mi9tpro از پردازنده جدیدتر و بهینه تر و قدرتمند تر بهره میبره و علاوه برا اینها صفحه نمایشش amoled و بدون ناچ داره که بهتره.
حدود 6/7 ماه پیش قیمتای گوشی ها با توجه به قیمتهای کنونی خیلی خوب بودن افسوس که قیمتا خیلی خیلی بالا رفتن و زمان برگشت قیمتا به سابق هم اصلا مشخص نیست.
موفق باشید.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/19 برای بازی وجود یه پردازنده قدرتمند لازمه،
بین پردازنده ها هم bionic و snapdragon حرف اول رو میزنن،
بین snapdragon هم سری 8 از همه قدرتمند تره.
من خودمم اولویتم برای خرید گوشی گیمینگ بود که این گوشی به خوبی از پسش بر میاد.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/16 قابل توجه دوستانی که هنوز موفق به فعالسازی voLTE گوشی نشدن:
https://buymi.ir/methods-to-enable-volte-on-xiaomi-devices/

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/2/16 سلام
فقط برای تشخیص چهرست
برای سئوال بعدیتون هم یک چیز کلی برای تمام گوشیهاست که بهتره بعد از هر اپدیت سنگین(اندروید و رابط کاربری معمولا)ریست فکتوری انجام بشه
اجبارم نیست اصلا (مثلا من خودم بعد از اپدیت اندروید 10 و miui11 ریست فکتوری نکردم مشکلیم ندارم.)

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/12/17 البته که a70 هم بندش پلاستیکه!

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/12/17 Dxomark،نمونه عکس هاشو میتونید بیبینید و امتیازشو
تقریبا با iphone 8 یکیه

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/12/16 سلام
من بعد از اپدیت به اندروید ده هیچ مشکلی تو پابجی نداشتم
نه اپدیت قبلی ن اپدیت جدید که 13اسفند منتشر شد.
اگه میتونین ریست کنید(چون اپدیت اندروید 10رو دریافت کردید)
اگرم نمیخواین کلیر دیتا بزنین بازیو شاید درست شد.
من فقط ی مشکل عجیب داشتم بعد از اپدیت اندروید 10 برام پیش اومد و این بود که توی تلگرام x عکس هایی که باز میکنم پر پر میزنن و سیاه میشن!

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/11/26 کلا اپدیت های شیائومی به همین شکله...
یکی دور روز میاد اگه اپدیت نکنی میره، ولی بعد از تقریبا یک هفته دوباره بر میگرده.
منم اپدیت کردم مشکل خاصی نداره و خوب بوده.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/11/17 سلام
صدای موسیقی کم میشه اعلان sms یا برنامه ای براتون نمیاد؟
اپدیت هارو هم حتما انجام بدین و بعد از اخرین اپدیت که اندروید 10 هست اگر مشکلتون پابرجا بود ریست فکتوری کنید احتمالا درست بشه

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/11/15 سلام
اندروید 10 برام اومد
دارم دانلودش میکنم
حجمش. 1.9 Gig

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/11/15 داداش منم یکی از دلایلم برای خرید poco پابجی بود
من که رو حالت smooth, extreme بازی میکنم 60 فریم بدون لگ و پشت گوشیم بعد جند ساعت بازی کمی گرم میشه ولی داغ نمیشه...
صفحه نمایشش هم خوبه ولی عالی نیست، من جای شما بودم یکم بیشتر هزینه میکردم mi9t pro یا mi9 میگرفتم هم پردازندنش قویتره هم صفحه نمایشش سوپر آمولده.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/11/13 سلام
اصلا مگه میشه گوشی با این پردازنده و ۶ گیگ رم هنگ کنه؟؟؟
الان در پرچمدارای دو سه سال پیش هم چیزی بنام هنگ وجود نداره...
بنظرم مشکل یا از بد افزاره یا گوشیتون ویروسی شده...
شما بعد ریست فکتوری برنامه هارو از گوگل پلی نصب کنید و از گوگل هم چیزی دانلود نکنید ببینید بازهم این مشکلات وجود داره...
در گرم شدن گوشیم من کاملا مخالفم و من بعد چندین ساعت پابجی بازی کردنم گوشی کمی پشتت گرم میشه...
اپدیت miui 11 هم خیلی اپدیت خوبی بود و شخصا هیچ مشکلی نداشتم
دانلود از هات اسپات هم اگر منظورتون اینه که هات اپات رو روشن کنید و دیوایس دیگه ای از اینترنت شما استفاده کنه تا یه مقداری میتونه طبیعی باشه
موارد 1 تا 40 از مجموع 197 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا