مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمید ع
  • تاریخ عضویت : 1397/2/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1397/2/23 اگه کسی دنبال یه گوشی هوشمند با قیمت پایینه بدون شک این مدل بهترین موبایلیه که میتونه پیدا کنه و در عین حال بسیار با کیفیته و سخت افزا و نرم افزار مناسبی داره. سیستم عامل اندروید6 داره. حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت داره که حافظه اش رو میشه تا 128گیگابایت افزایش داد و فضای کافی برای ارشیو کردن فیلم وعکس و فایل رو تامین کرد. باتری 3000 میلی آمپر داره که قابل تعویضه و شبکه LTE رو پشتیبانی میکنه. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل داره که قابلیت فوکوس خودکار داره و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی داره که به فلاش مجهزه تا نور کافی برای عکس برداری سلفی هم فراهم بشه. دو سیم کارته هست. از لحاظ ظاهری باید گفت که ظاهر معمولی داره اما تو رنگ های متنوعی عرضه شده که برای طیف وسیعی از سلایق جوابگو هست. وزن کمی هم داره و از هر جهت که نگاه کنیم یه پکیج کامل از قابلیت ها با کیفیت مناسب هست که قیمت بسیار بسیار مناسب و پایینی داره.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/2/23 این یه مدل خیلی خوب از هواویه که هم قیمت مناسب و هم عملکرد عالی داره. پردازنده اش ساخت کوآلکام Snapdragon 435 هست. این پردازنده 8 هسته ایش می تونه فرکانسی برابر با 1.4 گیگاهرتز تولید کنه. 3 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت داره که نکته اش به این هست که میشه تا 256 گیگابایت ارتقائش داد.اتفاقی که تو برندای کمتر میفته. از قابلیتاش میشه به گزینه تنظیمات دستی واسه حرارت رنگ ها اشاره کرد و همین طور حداکثر روشنایی که به اندازه ای بالا هست که می شه زیر نور مستقیم هم از نمایشگرش استفاده کرد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داره. سیستم عاملش اندروید 7 هست. باتری 4000 میلی آمپر داره و برای یک روز استفاده کاملا مناسبه در واقع کمتر نیاز به شارژ داره در شبانه روز و پاسخگوی نیاز افراد هست. شخصا دنبال یه گوشی با این رنج قیمت بودم و این مدل رو بسیار مناسب دونستم و الان کاملا راضیم.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/2/23 نوا2پلاس یه گوشی با امکانات جالب زیادیه. مثلا میشه تصاویری انتخاب کرد که موقع شارژ شدن گوشی به نمایش دربیان و جلوه خاصی به گوشی ببخشن.تاچ سریعی داره و میشه با فعال کردن گزینه Gloves Modeاش حساسیت نمایشگر لمسیشو بالا برد که حتی با دستکش هم بشه با گوشی کار کرد. از لحاظ سخت افزاریم اگه بخوایم نگاه کنیم میتونیم با A5 سامسونگ مقایسه اش کرد. سیستم عامل اندروید 7 در مقابل اندروید6 سامسونگ، پردازنده HiSilicon Kirin 659، دوربین دوگانه اش 12 و 8 مگاپیکسلیه . دوربین دومش 20 مگا هست درحالیکه برا سامسونگ 16مگاپیکسلیه. باتری 3340 میلی آمپر داره، حافظه داخلیش 64گیگه و رم 4گیگ میخوره. خب A5سامسونگ حافظه داخلی و رم 32گیگ و 3گیگ داره. با یه نگاه کلی به مشخصات این دو مدل از این دو برند میتونیم متوجه بشیم که هواوی خیلی بهتر عمل کرده. به علاوه اینکه ظاهر بسیار شیکی هم داره و طراحی فوق العاده ای داره.

موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا