مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اریش م
  • تاریخ عضویت : 1397/2/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Xiaomi 12T Pro Xiaomi 12T Pro

1401/10/18 با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان.
من که شکی ندارم این گوشی تلفن همراه بسیار خوبی هست و چند سال می تونه کار راه بندازه ولی بنظرم بزرگترین نقطه ضعفش نداشتن دوربین تله فوتو هستش، چون شیائومی دو سه سال پیش هم دقیقا یه گوشی به اسم Mi note 10 معرفی کرد که اونم دوربین محور بود ولی خب پکیج کاملی داشت اما در این مدل از دوربین زوم استفاده نکرده است.
در مورد افت قیمت این گوشی با ورود سری ۱۳ شیائومی هم باید بگم که اولا مشخص نیست این مدل کی وارد بازار ایران میشه، شاید تا دوماه آینده هم وارد نشه، و اینکه سری ۱۳ با توجه به قیمت دلاری، قطعا بالای ۳۰ میلیون و نسخه پرو نزدیک به ۴۰ تومن قیمت خواهند داشت بنابراین الکی دلتون رو به اومدن نسخه ۱۳ و ارزون شدن 12T pro خوش نکنید.

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1401/10/16 من خودم از شیائومی استفاده میکنم، قبلاً هم از مدل های پرچمدار سامسونگ استفاده کردم ولی بنظرم در قضیه پرچمداران سامسونگ و اپل خیلی بالاتر از بقیه شرکت ها هستند.
این چند روز دیدم دوستانی میان و گوشی 12T pro رو که امسال معرفی شده رو با پرچمدار یکسال پیش سامسونگ مقایسه می‌کنند و مدعی هستند این گوشی شیائومی در کل بهتر از پرچمدار سامسونگ هست، اونم فقط به دلیل اینکه پردازنده جدیدتر و دوربین با مگاپیکسل بالاتر استفاده کرده، اینکه این عزیزان چرا اصرار به مقایسه این دوتا باهم دارند جای سواله، در حالی که در حالت استاندارد پرچمدار سامسونگ با پرچمدار شیائومی باید مقایسه بشه، یعنی S22 الترا در مقابل ۱۲ پرو...
کسی که یه بار S22 ultra رو دستش گرفته باشه حتی به 12T pro هم نگاه نمیکنه، قلم ای پن روی این گوشی به کل 12T pro می ارزه...
از نظر پردازنده ای هم طبیعی که S22 ultra از 12T pro ضعیف تر باشه چون یک نسل عقب تره و در استفاده های معمولی و حتی گیم هم تفاوتی بین این دو نسخه دیده نمیشه.

Xiaomi Mi Note 10 Pro Xiaomi Mi Note 10 Pro

1399/2/7 خدمت دوستای که بین این گوشی با گوشی p30 pro مردد هستن برای خرید باید عرض کنم که اولا p30 pro پرچمدار شرکت هواوی نیس، چون نسل جدید این گوشی معرفی شده و طبق سنت همه شرکت ها، به پرچمدار های سال قبل میگن بالارده...
این دو گوشی تفاوت های اصلی شون بین پردازنده و دوربین و باتری هستش و باقی تفاوت ها مثل صفحه نمایش و اسپیکر و کیفیت ساخت مثل هم هستش.
پردازنده گوشی p30 pro که کایرین ۹۸۰ هست، از پردازنده ی این گوشی حدود ۲۲٪ قوی تره که طبیعتاً توی کارهای سنگین مثل بازی های با گرافیک بالا مثل call of duty mobile و pubgi بیشتر کارایی خودش رو نشون میده، عکس ها بهتر پردازش می‌کنه و تاخیر کمتری در باز کردن برنامه ها داره ولی در کارهای روزمره تفاوتی در عملکرد باهم ندارن و مشکلی پیش نمیاد. افزون بر این که پردازنده های کوالکام عمر و بهره وری بیشتری نسبت به پردازنده های دیگه دارند. در بحث دوربین و باتری هم می نوت ده پرو هم یه سر و گردن کاملا بالاتر، چون حدود دو سه ساعت باتری بیشتری نگه میداره و بخاطر پردازنده کم مصرف تر، عمر باتری بیشتری داره، در بحث دوربین هم کیفیت بالاتری در عکس برداری نشون میده، ولی بخاطر پردازنده ضعیف تر، ممکن در بخش فیلم برداری ضعیف تر باشه.(شاید)
اما از نظر هزینه ای هم شما حدود دو تومن کمتر خرج می کنید و محصول بروز تری رو تهیه می کنید.

Xiaomi Mi Note 10 Pro Xiaomi Mi Note 10 Pro

1399/2/3 سلام دوستان.
خواستم تجربه ی یک هفته ایم رو در کار کردن با این گوشی در خدمت تون بزارم.
این گوشی رو من 8500 گرفتم.
ظاهر گوشی شکل خیلی خوبو پرچمدار گونه ای داره. بلندی صدای متوسطی در قیاس با گوشی قبلیم که نوت 9 سامسونگ بود داره. داخل جعبه هم هدفون نداره که ممکن برای کسایی که کارشون با هدفون یا اهنگ زیاد گوش میدن خوشایند نباشه.
از نظر سرعت پردازنده با توجه به اینکه من استفاده گیمینگ از گوشی ندارم واقعا خیلی خوبه.
چنتا مشکل داره بنظرم این گوشی که با یه اپدیت نرم افزاری مثل اندروید 10 حل میشه.
کیفیت عکس ها واقعا فوق العاده س. اما کیفیت فیلم برداری تعریفی نداره. لرزش توی فیلم برداری واقعا زیاده و وقتی تثبیت کننده ی تصویر رو روشن می کنید کیفیت فیلم برداری افت میکنه. نوت 9 سامسونگ واقعا توی فیلم برداری یه سر و گردن از این گوشی بالاتر بود. کیفیت ویدیو ها هم 4k 30fps , 1080 60fps, 1080 30fps, 720 30fps که همون طور که بالاتر ذکر کردم تعریفی نداره و بیشتر کار راه بندازه.
رابط کاربری شیا هم واقعا تعریفی نداره. داخل برنامه ی موزیک پلیر تبلیغات ازاردهنده داره. داخل مدیا پلیرش هم انتهای هر ویدیو تبلیغات نشون میده. واقعا این رابط کاربری در حد اسم این گوشی نیست.
و پی ان هم به راحتی وصل میشه. مشکلی نیست.
زیاد باهاش فیلم بگیرید گوشی پشتش گرم میشه و شاید یرخی خوششون نیاد.
اما همه ی این مشکلات با اومدن یه اپدیت درست و حسابی حل میشه. البته معلوم نیست برای این گوشی کی این اپدیت میاد ولی انشااله که حل بشه.
باتری هم در حد اسم نیست. نهایت 4500 میل باتری داره. که بازم بخاطر رابط کاربری نامتناسبش انقدر حجم مصرفش بالاست.
ولی در بین گوشی های زیر ده تومن هنوزم بهترین گزینه می تونه باشه.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/1/14 من با p30pro و می نوت ۱۰ پرو هر دو کار کردم.
تفاوت اصلی این دوتا گوشی توی پردازنده، دوربین و باتری هستش.
بقیه موارد مثل کیفیت ساخت و صفحه نمایش و صدا و این مسائل بهم نزدیک هستند.
پردازنده ی kirin 980 پردازنده ی خوبیه که مخصوص کسایی که دوس دارن با گوشی شدن زیاد بازی کنند و نرم افزارهای سنگین ران کنند. از طرفی دیگه SD730g یه پردازنده ای که در حد kirin 970 می مونه و اونم عملکرد خوب و مناسبی رو داره ولی در مجموع kirin 980 ازش ۲۰٪ قوی تره.(با توجه به بنچمارک هاشون.)
اما در طرف مقابل می نوت ده پرو هم دوربین خیلی بهتری مخصوصا در فیلم برداری، از p30pro داره که با توجه به Dxomark حدود ۵ امتیاز از p30pro بالاتر.
از نظر باتری هم می نوت پرو باتری با ظرفیت بالاتری داره که طبیعتا باتری بیشتری نگه می داره.
در کل اگه کسی پردازنده براش مهم تر، p30pro بگیره در کنار یه دوربین خیلی خوب و باتری مناسب. اگه کسی هم دوربین و باتری عالی میخواد در کنار یه پردازنده کار رده بنداز می نوت ده پرو بگیره

Xiaomi Mi Note 10 Pro Xiaomi Mi Note 10 Pro

1399/1/12 سلام.
داداش SD 730G یه پردازنده خیلی خوب در حد Kirin 970 که هوآوی تقریبا یک سال و نیم پیش روی میت ۱۰ و پی ۲۰ استفاده کرده.
مطمئن باش هر بازی رو میشه با ۳۰ فریم بر ثانیه باهاش اجرا کرد.
دوربین و باتریش هم در حد فوق برتر نسبت به حتی پرچمدارهای الان مثل p30 pro یا نوت ۹ و آیفون Xs و ایناس
من خیلی تحقیق کردم در موردش، گوشی پدر و مادر داریه

Xiaomi Mi 9 Xiaomi Mi 9

1398/6/10 بعضی از دوستان در مورد فرق k20 pro با mi9 سوال پرسیدن که باید بگم
می ۹ در از نظر صفحه نمایش و دوربین خیلی بهتر از k20 pro هستش
کیفیت ساخت شونم در حد همه، فقط k20 pro ظاهر جذاب تری داره
دوربین سلفی mi9 هم جزئیات و کیفیت بهتری نسبت به k20 pro داره
می ۹ با شارژر ۲۷ واتی به فروش میرسه، در حالی که شارژر k20 pro یه ۱۸ واتی هست
باتری k20 pro حدود ۷۰۰ میلی آمپر بزرگتر از می ۹ ولی چون می ۹ شارژر بزرگتری داره و زودتر شارژ میشه مشکلی از این جهت نداره
در کل می ۹ گوشی بهتری نسبت به k20 pro هستش

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/6/10 بعضی از دوستان در مورد فرق k20 pro با mi9 سوال پرسیدن که باید بگم
می ۹ در از نظر صفحه نمایش و دوربین خیلی بهتر از k20 pro هستش
کیفیت ساخت شونم در حد همه، فقط k20 pro ظاهر جذاب تری داره
دوربین سلفی mi9 هم جزئیات و کیفیت بهتری نسبت به k20 pro داره
می ۹ با شارژر ۲۷ واتی به فروش میرسه، در حالی که شارژر k20 pro یه ۱۸ واتی هست
باتری k20 pro حدود ۷۰۰ میلی آمپر بزرگتر از می ۹ ولی چون می ۹ شارژر بزرگتری داره و زودتر شارژ میشه مشکلی از این جهت نداره
در کل می ۹ گوشی بهتری نسبت به k20 pro هستش

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1398/5/29 من خودم میت ۱۰ دارم و گوشی انصافا خوبیه ولی اگه کسی میخواد گوشی به روز بخره بهتره بره Mi9T رو بخره... از نظر دوربین و پردازنده و صفحه نمایش از میت ۱۰ بهتره و باتریش هم ۴۰۰۰ میلی آمپره. رابط کاربریش فقط یکم تو ذوق که خودتون می تونید شخصی سازیش کنید.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/11/3 سلام به همه دوستان.
دوست عزیزی که اومدی a7 رو با میت 10 مقایسه کردی...
شرط می بندم میت 10 رو حتی دستت هم نگرفتی، چه برسه باهاش کار کنی.
میت 10 از هر لحاظ از a7 بالاتره. پرچمدار یه شرکت رو اومدی با یه میان رده مقایسه کردی، بعد میگی a7 بهتره؟؟
میت 10 به جز صفحه نمایش که اونم سلیقه ای هست، از نوت 8 بالاتره تو همه چیز.... بعد شما میای میت رو با a7 مقایسه می کنی‌؟
مرزهای منطق و دلیل رو با کامنت هات جابجا کردی.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/10/20 سلام به همه دوستان.
خواستم تجربه کاری خودم رو با دوتا گوشی mate 10 و نوت 8 اینجا درمیون بزارم.
هر دو گوشی ها طراحی خوبی دارند ولی میت از پشت زیباتر و نوت از جلو قشنگ.
پردازنده گوشی ها عملکرد شبیه بهم دارند ولی میت بخاطر شبکه عصبی که داره کند نمیشه و کارهای مختلفی انجام میده که نوت 8 نمی تونه. مصرف باتری کایرین 970 هم نسبت به اگزینوس خیلی کمتره.
از نظر صفحه نمایش نوت 8 رنگ ها رو پررنگ تر و قشنگ تر نشون میده ولی صفحه میت رنگ ها رو طبیعی و واقعی نشون میده.
دوربین میت 10 دو حالت رنگی و سیاه و سفید داره که عکسای هنری جالبی باهاش میشه انداخت و نوت 8 هم توی زوم کردن بهتر از میت 10 ولی در کل طبق سایت dxo، میت 10 بالاتر از نوت 8 و هم رده با آیفون 10.
نوت 8 هم قلم اس پن داره که مخاطب های خاص خودشو داره، ولی خب به کار همه نمیاد و فقط یه آپشن حساب میشه. دکمه بیکسی هم داره ولی خب چون فارسی نداره به درد ما نمی خوره.
از نظر باتری هم میت 10 هم سریع تر شارژ میشه هم ظرفیت بالاتری داره، ولی نوت زودتر خالی میشه.
از نظر آپدیت هم میت 10 الان اندروید 9 رو گرفته تو ایران ولی اندروید 9 برای نوت 8 نزدیک عید منتشر میشه و تا به ایران هم برسه خیلی دیرتر میشه.
از نظر قیمتی هم توی ایران میت 10 ارزون تره ولی تو دنیا میت تقریبا هم قیمت با نوت 8.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/10/20 عزیز من هر دوتا گوشی رو دارم، ولی میت الان اندروید 9 رو گرفته، در حالی که نوت دو سه ماه دیگه میخواد بگیره. میت بخاطر داشتن شبکه عصبی برخلاف نوت 8، به مرور زمان کند نمیشه. کافیه سرعت بوت شدن نوت و میت رو باهم مقایسه کنی ببینی میت خیلی سریع تر روشن میشه در حالی که 2 گیگ رم کمتری هم داره. نوت 8 گوشی خیلی خوبیه ولی میت 10 از یه سری فاکتورها از نوت 8 بهتره

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/10/20 صفحه میت 10 از بهترین نوع LCD های بازار که از HDR 10 هم پشتیبانی می کنه. در حالی برخلاف نوت 8،میت 10 از 4 ساب پیکسل استفاده می کنه که در نتیجه نور سفید واقعی( نه سفید مایل به آبی) رو منتشر می کنه. نوت 8 هم کنتراست بی نهایت مشکی رو داره. ولی در استفاده روزمره نور سفید بیشتر از نور مشکی استفاده میشه. طراحی میت 10 یک طراحی متفاوت نسبت به نسل قبلی و مدل های دیگه هواوی حساب میشه در حالی که نوت 8 تفاوتی با S8+ نداره. نمایشگر سوپر امولد هم بعد از یه مدتی کیفیت خودش رو از دست میده، چون مصرف باتری بالاتری نسبت به LCD داره.
آیفون xs max هم هم رده نوت و میت نیس و با یه گوشی مثل p20 مقایسه میشه. تعصب بی جا داشتن رو دوربین نوت 8 هم لازم نیست، اطلاعات dxo نشون میده دوربین دوم میت به راحتی دوربین تله فوتو نوت رو کنار زده و با آیفون x مقایسه میشه. در شرایط نوری کم هم میت با ضریب F1.6 نتایج بهتری رو ارائه می کنه. من با هر دوتا دو گوشی کار کردم، میت به جز s pen چیزی از نوت کم نداشت و در دوربین و باتری و پردازنده از نوت 8 بهتر بود.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/10/18 سلام به همه دوستان.
خواستم تجربه کاری خودم رو با دوتا گوشی mate 10 و نوت 8 اینجا درمیون بزارم.
هر دو گوشی ها طراحی خوبی دارند ولی میت از پشت زیباتر و نوت از جلو قشنگ.
پردازنده گوشی ها عملکرد شبیه بهم دارند ولی میت بخاطر شبکه عصبی که داره کند نمیشه و کارهای مختلفی انجام میده که نوت 8 نمی تونه. مصرف باتری کایرین 970 هم نسبت به اگزینوس خیلی کمتره.
از نظر صفحه نمایش نوت 8 رنگ ها رو پررنگ تر و قشنگ تر نشون میده ولی صفحه میت رنگ ها رو طبیعی و واقعی نشون میده.
دوربین میت 10 دو حالت رنگی و سیاه و سفید داره که عکسای هنری جالبی باهاش میشه انداخت و نوت 8 هم توی زوم کردن بهتر از میت 10 ولی در کل طبق سایت dxo، میت 10 بالاتر از نوت 8 و هم رده با آیفون 10.
نوت 8 هم قلم اس پن داره که مخاطب های خاص خودشو داره، ولی خب به کار همه نمیاد و فقط یه آپشن حساب میشه. دکمه بیکسی هم داره ولی خب چون فارسی نداره به درد ما نمی خوره.
از نظر باتری هم میت 10 هم سریع تر شارژ میشه هم ظرفیت بالاتری داره، ولی نوت زودتر خالی میشه.
از نظر آپدیت هم میت 10 الان اندروید 9 رو گرفته تو ایران ولی اندروید 9 برای نوت 8 نزدیک عید منتشر میشه و تا به ایران هم برسه خیلی دیرتر میشه.
از نظر قیمتی هم توی ایران میت 10 ارزون تره ولی تو دنیا میت تقریبا هم قیمت با نوت 8.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/9/5 سلام به دوستان.
با مطالعه چند سایت خارجی متوجه شدم که آپدیت اندروید 9 برای خاورمیانه هم ارسال شده و فعلا برای کشورهای امارات و کویت در دسترس قرار گرفته. مشکلی پیش نیاد طی یکی دو هفته آینده برای ایران هم انشالله میاد

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/6/18 سلام دوستان.
آپدیت GPU Turbo به خودی خود مهم نیست، چون بازی هایی که ساپورت می کنه رو، گوشی به راحتی اجرا می کنه و مشکلی هم نداره.
مشکل اساسی نیومدن آپدیت EMUI 8.1 برای رام خاورمیانه است، در حالی که 2 ماه این آپدیت توی چین عرضه شده و کلا برای خاورمیانه چند ماهه آپدیت نیومده.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/6/11 سلام.
ممنون عزیز که اطلاع دادید.
برای گوشی های نسخه خاورمیانه اصلا آپدیت GPU Turbo نیومده. پچ امنیتی هم خیلی وقته دیگه نمیاد. آپدیت Emui 8.1 هم که هیچ. کلا هواوی ظاهرا گوشی های نسخه خاورمیانه رو ول کرده به امون خدا...

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/5/10 همه جا تو سایت های خارجی میگن Emui 8.1 برای میت 10 اومده ولی دو هفته گذشته و هیچ خبری نیست... عملا سرکاریم.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/5/6 بله درسته ولی GPU Turbo نسخه های آزمایشیش نشون داده که تاثیر چشمگیری رو بنچ مارک های اساسی نداره و بخاطر همین تاثیر محدودی روی گوشی داره چون فقط برای یک سری بازی های خاص طراحی شده.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/4/1 دوستان عزیز آپدیت جدید برای میت 10 اومده که بیلد نامبرش رو به 133 تغییر داده... احتمالا طی چند روز آینده هم برای همه گوشی ها از طریق OTA میاد. آپدیت شامل فیس آنلاک و تغییر کوچیکی در دوربین میشه... بقیه مسائلش مهم نیست. حدود 1 گیگ هم حجمش هست.
نکته دوم اینکه هواوی پیشرفت نرم افزاری دوربین P20 رو به میت 10 نمیاره. چون این سیاست شرکت هاست که مشتری ها مجبور بشند محصول جدید رو خریداری کنند.
اما این شرکت گفته اندروید 8.1 رو برای میت 10 عرضه میکنه ولی زمانش مشخص نیست

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/17 گوشی میت 10 رو من 14 فروردین از طبقه 6 علاالدین خریدم با قیمت 2250
باورم نمیشه الان شده 3 تومن... ولی در کل با اینکه ازش خیلی راضیم ولی ارزش این گوشی اصلا 3 میلیون نیست و در همون حدود 2 تومن ولی از نظر امکانات واقعا عالیه و از نظر دوربین هم با p20 تفاوتی نداره و هواوی قول داده رابط کاربری دوربین p20 رو در آپدیت بعدی اندروید به این گوشی بیاره.

Huawei P20 Huawei P20

1397/2/17 سلام به همگی.
بهتر به جای اینکه این گوشی که هنوز به صورت رسمی وارد نشده، سری میت 10 رو بخرید. چون سری میت 10 هم ارزون ترن، و اینکه تفاوتی با این گوشی ندارن و در جاهایی هم از این گوشی بهترن.
این گوشی هم حداقل 2 ماه طول میکشه به ثبات قیمت برسه و با این وضعیت قیمت دلار بعیده بشه زود خریدش.
در هر صورت گوشی خیلی عالیه و مبارک هر کسی باشه که پول خریدش رو داره.
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا