مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : yasi j
  • تاریخ عضویت : 1397/2/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Huawei Mate 10 Porsche Design Huawei Mate 10 Porsche Design

1397/3/4 یه سری از دوستان سوال میکنن و در مورد محصولات porsche design ابهاماتی دارند
یه توضیحی در مورد کمپانی و برند porsche design بدم خدمت دوستان تا ابهاماتی براشون پیش اومده حل بشه کمپانی آلمانی porsche design کمپانی تولید کننده انواع اکسسوری و محصولات لوکس در جهان هست و دیدگاه مشتریای پر و پا قرصش این هست که محصولی که دستشونه و دارند ازش استفاده میکنن از بهترین متریال موجود تو دنیا تولید و ساخته شده و دلیل قیمت گرون محصولاتش هم تک بودنش هست به عنوان مثال mate 10 pro Huawei porsche design کلا 2000 عدد تو کل دنیا موجوده و کسایی که دارنش به این می بالن که یکی از 2000 نفر تو دنیا هستند
این کمپانی سرمایه گذاریش رو روی بهترین محصولات تو هر صنعت از لحاظ کیفیتی میکنه که این موضوع همه چیو داره ثابت میکنه!!
نه اپل نه سامسونگ دارای این کیفیت نیستن و فقط برند هواوی هست که Porsche design داره باهاش کار میکنه خوشحالم که هواوی ای بودم به همه دوستان هم توصیه میکنم قبل از خرید حتما گوشیای هواوی رو هم بررسی کنند تا بتونن بهترین خریدو داشته باشن

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/3/4 سلام به همگی به نظر بنده یکی از فناوری‌های موجود در سیستم صوتی هواوی Nova 2 plus که کاربرد بسیار زیادی بنظرم داره و اون رو از گوشی هایی مثل ایفن 7 متمایز میکنه قابلیت صدای سه بعدیه که با DAC حرفه‌ای تعبیه شده در موبایل قادره صدای موزیک و خواننده را کنار هم قرار بده و کاربر احساس اجرای زنده رو داشته باشه. اجرای موزیک‌های 32 بیتی و اجرای فایل‌های صوتی 16 بیتی به 32 بیتی است که باعث می‌شه کاربر حتی با استفاده از موزیک‌های فشرده MP3 صدایی با کیفیت و غنی‌تر رو مثل فایل‌های فشرده نشده flac در اختیار داشته باشه. همینطور به فناوری aptX مجهز شده که باعث میشه تا زمانی که کاربر از هدفون‌ و اسپیکرهای بلوتوث و بدون سیم استفاده میکنه کیفیت 354Kbps رو در اختیار داشته باشه و بتونه با کیفیت بالای موسیقی در دستگاه‌های بدون سیم و بلوتوث لذت ببره. تاخیر پخش موزیک در حالت بی سیم در تلفن هوشمند Nova 2 plus از هواوی در حدود 70 میلی‌ثانیه هست در حالی که مثلا تو آیفون 7 با 150 میلی‌ثانیه است.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/3/4 من این گوشیو از بیرون خریدم پارسال که الان قیمتش بالاتر رفته میشه گفت بهترین گوشی در همرده های مدل هوایی هست حتی بهتر از سامسونگ و الجی و... چون من همه نوع گوش داشتم حتی قابلیت هایی مه این گوشی داره همانند قابلیت های گوشی اپل می مونه میشه گفت شرکت هوایی کیفیت کاراشو با شرکت اپل داره همانند سازی میکنه بنظرم عالیه و گوشی فوق العاده ایه من خیلی راضی ام طی این یک سال یه بار هم هنگی یا کندی در سرعت اندروئید ندیدم. خیلی خوش دست و زیباست،کیفیت دوربینهاش خیلی خوبه،مخصوصا تو روز که عالی هستن،از کیفیت صفحه نمایش خیالتون راحت واقعا راضی کنندس من خودم باین حال که گوشی قبلم سوپر امولد بود ولی هیچ ایرادی از صفحه نمایش نمیتونم بگیرم ،گوشی خیلی رون و بدون هنگ هستشو بخاطر چیپ اسنپ و رم 3 که داره جلو هیچ برنامه ای کم نمیاره ،هردو سیمکارت فورجی هستن،اندروید هفت که اگه هشت هم براش بیاد که حالا حالا ها یه گوشی بروز رو دارید،رابط کاربری اسان و زیبایی داره و کلا برای تنظیمات مختلف کار پیچیده ای ندارید. حتما پیشنهاده خرید میکنم.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/3/4 دوروزه که دارم با فشار خیلی زیاد باهاش کار میکنم و تا حالا هیچ نقطه ای نبوده که بگم کاش بهتر بود یا اینجاش کاش جور دیگه بود..پیشنهاد میکنم آبی بخرید که خیلی زیباست و هرکس میبینه واقعا از کیفیت ساخت و رنگ زیباش جا میخوره.. دیروز با شارژ کامل ساعت 5 عصر شروع به دانلود و نصب نرم افزار و بازی کردم که ساعت 2 شب بعد از دانلود حدود 20 گیگ دیتا و نصب بیش از 50 گیگ تازه اخطار 20 درصد داد که برای باطری 3000 باور کردنی نیست.. من p 10 plus و mate 8 رو داشتم اما از نظر شارژ حتی از میت 8 با باطری 4000 خیلی بهتر جواب میده که البته به لطف مانیتور فوق‌العاده باکیفیت و کم مصرفشه. و برای اولین بار تونستم جلوی نورمستقیم آفتاب حتی با روشنایی 70% به راحتی صفحه رو میدیدم.. از نظر سرعت پردازش علیرغم اینکه رمش دقیقا نصف p 10 plus هست (3 در مقابل 6) و فرکانس cpu هم پایین تره اما به جرٱت از p10 plus روانتره.. دیروز یه آپدیت اومد که تشخیص چهره برای قفل گوشی که فقط کافیه گوشیو نگاه کنید تا گوشی باز بشه بدون اینکه حتی دست بزنیدو چند امکان برای دوربین.

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/3/4 برای دوربین اصلی این گوشی ترکیب دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی رو انتخاب کردن، سنسور اصلی پشت لنزی با 5 لایه قرار دارهو تصاویر رو ثبت میکنه اما سنسور 2 مگاپیکسلی با افکت بوکه برای تشخیص عمق توی دوربین قرار داره. دوربین دوگانه‌ی وای 7 پرایم از فیلتر‌های آبی IR برای بالا بردن دقت رنگ و ثبت تصاویر واضح‌تر در محیط‌های تاریکاستفاده کرده ینی شام شاهد این هستین که دوربین این گوشی توی شب هم عکس های فوق العاده ای بندازه، ضمن اینکه سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) خیلی سریع سوژه رو تشخیص میده و عکس گرفته میشه.دوربین سلفی در وای 7 پرایم 8 مگاپیکسلی هست به همراه لنزی با دیافراگم F2.0.به خاطر داشتن فلاش در حلوی گوشی هم حتی شما میتونین عکس سلفی توی شب و هوای تاریک بگیرین. اصلی ترین چیزی که باعث شد من تصمیم بگیرم این گوشی رو بخرم دوربینش بود.با وجود اینکه تقریبا ندیدم گوشی های میان رده دو دوربینه باشن ولی هواوی تمام نسل میان رده ها از یه دوربین خیلی خوب برخوردار هستن.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/3/4 سلام والا تا جایی که من بررسی کردم گوشیه p20 pro یکی از بهترین گوشی های پرچم دار هواووی هستش.یه گوشیه فوق العاده است .اگر از اون دسته افرادی هستید که بین خریدن یک گوشیه خوب و یا یک دوربین عکاسی حرفیه ای مردد شدید باید بگم که این گوشی یه دوربین عکاسی فوق حرفه ای هست ، که این امکان رو به کاربر میده تا حتی در شرایط کم نور هم عکس های با کیفیت و عالی ای بگیره.به جرئت میشه گفت با انتخاب p20 pro خیالتون از بابت کیفیت دوربین اصلی و دوربین سلفیه گوشی راحته و میتونید از عکاسی نهایت لذت رو ببرید.باتری به کار رفته توی این گوشی دوام شارژ خیلی خیلی خوووبی داره و شما می‌تونید به مدت چندین ساعت فقط با درصد کمی از شارژ این باتری، به فایل‌های صوتی خودتون گوش کنید یا توی یوتیوب فیلم ببینید. این باتری می‌تونه به راحتی با 40 درصد شارژ به مدت یک روز کامل همه‌ نیاز های روزانه شما رو انجام بده که این قابلیت بالای باتری گوشی p20 pro برای کسایی که در طول روز استفاده زیاد و مستمر دارن از گوشی اشون یه انتخاب کارآمد هست.

Huawei P20 Huawei P20

1397/3/4 اگر بخوایم اینو باید با میت 10 پرو مقایسه کنیم جا داره بگیم که پی 20 کمی کوچیک تره بخاطر حاشیه های کمترش که به سلیقه شما برمیگرده ک کدوم طراحیو بیشتر میپسندی دوربینای P20 بهتره هم پشت هم سلفی دوربین 40 مگاپیکسلیی که با هوش مصنوعی ساپورت میشه و یه سری گزینه واسه ادیت و افکت عکس بهش اضافه شده خیلی پیشرفته تر و حرفه ای ترش کرده تا جایی که با امتیاز 102 از DxoMark دارنده دوربینی قویتر از اپل و گوگل پیکسل و سامسونگ .... پردازنده ها یکیه ولی خب باتریه میت تن پرو قوی تره تکنولوژی صفحه نمایش فرق داره مال میت اولده و مصرف باتریه صفحه نمایشش کمتره حافظه داخلی هردو تا 128 گیگ قابل ارتقا هست میت تن پرو 6 گیگ رم داره P20 رمش 4 مطمئن نیستم ولی فک کنم تو صدا P20 بهتر باشه ... درکل هواووی رتبه ی سوم رو در حال حاضر در بین بهترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند دنیا داره و شکی درش نیست که به زودی رتبه ی اول رو به دست میاره .

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/3/4 با سلام خدمت دوستان. من الان سه ماهه این گوشی رو خریدم و خیلی از عملکردش راضیم. حدود چند روزی میشه آپدیت اندروید 8 و ایمو8 واسه این گوشی اومده که من بلافاصله آپدیت کردم تقریبا حدود 3گیگ میشه بعد از آپدیت از چیزی که خوشم اومد رابط کاربریش بهتر شده و اندروید 8 هم بهینه تر کرده گوشی رو و مصرف باتریش پایین تر اومده. بعد از آپدیت کردن من چیزی جز بهتر شدن و بهینه تر شدن گوشی ندیدم نه تنها که مشکلی نداشتم بهتر هم شده نمیدونم چرا بعضیا میگن بعداز آپدیت کردن گوشی هنگ میکنه! حتما گوشیتون از قبل یه مشکلی داشت چون من نه تنها مشکلی ندیدم بلکه بهتر هم شده در کل خدمت دوستانی که این گوشی رو دارن و قصد آپدیت دارن با تجربه ای که من در آپدیت کردن دارم و خودم دارم استفاده میکنم حتما پیشنهاد میکنم که آپدیت کنید و بعد از آپدیت کردن خودتون متوجه بهینه تر شدن گوشی میشین
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا