مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرزاد ا
  • تاریخ عضویت : 1397/2/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Huawei Y5 Prime 2018 Huawei Y5 Prime 2018

1397/4/26 سلام بچه ها خوبین نظرمو باهاتون به اشتراک میزارم این گوشی نسبت به قیمتش خیلی باکیفیت هستش در مقایسه با رقبای خودش مثل گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۹ دارای امکانات مشابه و حتی دارای عملکردی بهتری میباشد . این گوشی کیفیت دوربینش اچ دی و سرعت فیلم برداریش ۳۰ فریم در ثانیه میباشد و دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسل هستش .این گوشی قابلیت دوسیم کارت بودن رو داره و حافظه گوشی ۲۵۶ گیگابایت و امکان اضافه کردن رم رو داره .این گوشی رو اگه الان خرید کنید شانس شرکت در جشنواره تابستانی و برنده شدن جوایز رو دارید و یکی از جوایز ویژش گوشی pro20 هستش که کیفیت دوربینش ۴۰ مگاپیکسل هست و ایران وارد نمیشه . این گوشی قابلیت امکانات هایی از قبیل حسگر مجاورتی و شتاب سنج و....... این گوشی به صورت پک شده و دارای اندروید ۸ میباشد درحالی که در مقایسه با رقیب های خودش خیلی ویژه هستش .

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/4/25 باتری های بی نقص گوشیای هواوی یکی از نقاط برتری و بی رقیب گوشیای برند هواوی هست
سری گوشی ‌های هوآوی همیشه عملکرد خوبی دارن به‌ خصوص این که این شرکت در استفاده از باتری با ظرفیت بالا در گوشی‌هاش زبان زد هست. ذات و هدف از خلقت این گوشی باتری با ظرفیت و عمر بالا نبوده اما هوآوی در این بخش دست و دلبازی به خرج داده و از باتری‌ای با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده. این باتری تو استفاده معمولی یعنی چند دقیقه مکالمه در روز، 1 تا 2 ساعت بازی، استفاده از دوربین هم در زمینه عکاسی هم در زمینه فیلم ‌برداری حدود 30 دقیقه و چک کردن شبکه‌های اجتماعی حدود 2 تا 3 ساعت میتون 2 روز بدون نیاز به شارژ پاسخگو باشه. همونقد که باتری در زمینه شارژ دهی خوب عمل میکنه شارژ شدنش هم خوبه. برای شارژ کردن صفر تا 100 نوا 2 پلاس به زمانی حدود 1 ساعت و 40 دقیقه نیاز هست که واقعا عالیه.
من یه تست از مصرف باتری این گوشی داشتم که نتیجش به این صورته:
کاهش درصد باتری در مدت 30 دقیقه بازی آسفالت 8: 9 درصد
کاهش درصد باتری در 1 ساعت فیلم ‌برداری: 36 درصد
مدت ‌زمان خاموش شدن با پخش مدام ویدئوی فول اچ ‌دی با شارژ 100 درصد: 9 ساعت

Huawei P smart Huawei P smart

1397/4/25 سلام به سایت خوب mobile.ir
به‌روز بودن سیستم عامل و رابط کاربری، عامل موثر و تعیین کننده‌ای تو انتخاب گوشی هوشمند هست. حتی اگر یک گوشی قدرتمندترین سخت‌افزارها رو داشته باشه ولی از سیستم عامل به‌روزی استفاده نکنه باید تو خرید اون شک کرد.
Huawei p smart به صورت پیش‌فرض از نسخه 8 اندروید و رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌بره به همین خاطر خریداران این گوشی می‌تونند استفاده از جدیدترین ویژگی‌های اندروید رو در کنار رابط کاربری سریع و قدرتمند هوآوی تجربه کنن. از سوی دیگر از همین حالا میشه انتظار داشت که P Smartهوآوی کاندید دریافت اندروید 9 هم باشه.
گوشی‌های هوشمند الان نقش یک هاب اتصال رو، برای دستگاه‌هایی که اطرافمون وجود دارن، ایفا می‌کنن. اسپیکرهای بلوتوث، لامپ‌های هوشمند، پخش ماشین و... همگی از طریق بلوتوث گوشی کنترل می‌شن. P Smart هوآوی با برخورداری از فناوری Dual Bluetooth Connection این امکان را در اختیار میذاره تا در آن واحد بشه از طریق بلوتوث به دو دستگاه مختلف وصل کنیمش. مثلا زمانی که در حال پخش موسیقی روی پخش ماشین هست میشه با هدست بلوتوث به تماس‌های هم پاسخ داد.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/4/25 یه میان رده واقعا کامله و تا جند سال میتونه نیاز های روزمره هر کسی رو برطرف کنه
بیشتر قسمت های Nova 3e، تغییرات بزرگی رو داشتن که می‌تونه طرفداران هوآوی و همینطور هرکسی که دنبال یه میان رده خاص با امکانات بالا و همینطور قیمت مناسب هستند رو هیجان زده کنه و جدیدترین گوشی هوآوی را به محصولی متفاوت تبدیل کرده. نمایشگری که با پنل LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته تو این گوشی LTPS هست که جدیدترین تکنولوژی موجود تو صفحه نمایش گوشیاس. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های قبلی داره؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 5.8اینچی‌اش، حدود 435 پیکسل را تو هر اینچ جا داده که برای این سایز بزرگ صفحه نمایش واقعا جذاب و خاص هست. این اولین‌بار هست که تو گوشی‌های هوشمند نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده و نسبت صفحه نمایش به قاب جلویی گوشی بیش از 90 درصد هست. این مشخصه در کنار لبه های براق قاب اصلی، جلوه ای لوکس به هوآوی Nova 3e بخشیده. قاب پشتی هم از شیشه ساخته شده و براق هست. این بدنه ی زیبا در مقابل خط ‌‌وخش مقاومت زیادی داره در مقابل این که اکثر گوشیای براق تولید شده تو بازار مثل سامسونگ و آیفون خش پذیری خیلی بالایی دارن

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/4/25 سلام به عزیزان
نمایشگر هواوی Y7 با توجه به کیفیت ساخت مطلوب و سخت افزار قوی در بین بهترین نمونه های IPS قرار میگیره و دقت رنگ خیلی خوبی داره، ضمن اینکه میتونید دمای رنگ اون رو به شکل نرم افزاری تغییر بدید تا به وضعیت دلخواهتون برسید.
امکان فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم هم در منوی تنظیمات قرار داره که برای یه گوشی میان رده واقعا خوب هست. در نهایت، کیفیت تصویر Y7 پرایم با دیگر میان رده های بازار که قیمت خیلی بیشتری هم دارن تقربیا برابری میکنه و این به تمرکز خوب هواوی روی میان رده هاش اشاره میکنه و با این گوشی از هر چیزی که میبینید،نهایت لذت رو میبرید.
ترکیب سیستم عامل اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8 همون چیزی هست که از هواوی در سال 2018 انتظار داریم.
نسل هشتم رابط کاربری اختصاصی هواوی از الگوریتم های هوش مصنوعی بهره میگیره تا تجربه کاربری روان و کم نقصی رو در اختیار کاربر قرار بده، ضمن اینکه با شناسایی عادات و پیش بینی نیازهای کاربر، کارآیی خودش رو تو درازمدت حفظ کنه.
جشنواره هواوی هم عالیه که هنوز ادامه داره

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/4/24 سلام
میخواستم چند تا نکته جالب راجب این گوشی بگم و یه مقایسه کوچیک بکنم با رقیبش تو سامسونگ که خیالتون راحت بشه که بهترین گزینه واسه خریدتون همینه . اولا که حواستون باشه که الان بگیرین میتونین تو جشنواره فوق العاده هوآوی شرکت کنین و کلی جایزه خوب ببرین . میارزه که شانستونو امتحان کنین چون یکی از اون جایزه هاش که هفتگی قرعه کشی میشه گوشیه هوآوی p20 pro هستش که تو ایران نمیاد و شما میتونین شانس داشتنشو داشته باشین . یه دوربین خیلی خیلی غول روشه . یه دوربین 40 مگاپیکسل باحال داره برای اونایی که عاشق عکس گرفتن با گوشین . سه تا لنز عالیه leica داره که جای هیچ بحثی نداره . باتری گوشی برای هممون خیلی مهمه که هی پاور بانک دستمون نگیریم و 24 ساعته تو شارژ نباشه که این گوشی این مشکل و نداره . چون 4000 میلی آمپر باتری داره و از سامسونگ رقیبش بهتره J7 Core .

Huawei Y5 Prime 2018 Huawei Y5 Prime 2018

1397/4/24 سلام دوستان من واقعا از این گوشی نمیتونم ایرادی بگیرم . واقعا یه گوشی عالی نسبت به قیمتش . کافیه یه مقایسه ساده با رقیباش تو سامسونگ بکنین که فکر میکنم Grand Prime Pro یا Grand Prime Plus باشه . به نظرم اینکه گوشی باتری خوبی داشته باشه و دیرتر خالی شه واقعا خیلی مهمه که این گوشی از اون دو تا گوشی خیلی سر تره . این گوشی خفن یه باتری 3000 میلی آمپری داره در صورتی که دو تا گوشی سامسونگ بالایی جفتشونم باتری هاشون کمتره و 2600 میلی آمپره . میدونم نگه داشتن باتری مثل من خیلی مهمه . اینکه گوشی گیر نکنه هم خیلی مهمه که بازم این گوشی بهتر از دو تا گوشی بالاست . این گوشی رمش 2 گیگه ولی دو تا گوشی بالا جفتشونم رمشون 1.5 گیگه . همچنین حافظه داخلی گوشی هم خیلی مهمه که این گوشی نه تنها از رقیباش هیچی کم نداره بلکه از Grand Prime Pro هم بیشتره و دو برابر شه . این گوشی 16 گیگه ولی سامسونگه 8 گیگه . اینک چند تا برتری که به ذهنم رسید .

Huawei Y5 Prime 2018 Huawei Y5 Prime 2018

1397/4/24 سلام بچه ها
به نظرم تا دیر نشده این گوشی خریداری کنین . احتمالا خیلی هاتون نمیدونین که الان هوآوی جشنواره گذاشته و واقعا هم جلیزه های فوق العاده ای میده به نظرم شانستونو حتما امتحان کنید . تا اونجایی که من تو سایت خود هوآوی خوندم کلی گوشی p20 pro قراره قرعه کشی کنه که خودتون احتمالا میدونین چقدر گوشی خفنیه . فقط سه تا دوربین با لنزهای leica داره و قدرت 40 مگاپیکسلی داره و میندازه . از طراحی عملکردشم که نگم . تازه این گوشی ایران نمیاد و این خودش میتونه شما رو صاحب یه گوشی تک بکنه . البته فقط این نیست جایزه های دیگه ای مثل پاور بانک و خدمات ویژه و ترازو و ... کلی چیزهای دیگه . تازه این قرعه کشی ها هفتگیه و این خودش شانستونو بالاتر هم میبره . پس جشنواره رو یادتون نره بچه ها . من خودم این گوشی اگه نخریده بودم حتما میخریدمو لااقل شانسمو امتحان میکردم . یه گوشی عالی با یه قیمت فوف العاده .

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/4/24 به نظر من واقعا شک نکنید برای خریدش . فقط کافیه یه نگاهی به امکاناتش بندازین و مقایسه کنین با گوشی های هم ردش . گوشی های هم ردش تو سامسونگ مثل note 8 یا مثلا galaxy s8 plus . هم از لحاظ قیمتی مقایسه کنین و به اینم توجه کنین که واقعا تو این نوسانات هیچ تغییر خاصی نکرد قیمتش و هم امکاناتی که در اختیارتون میذاره . بذارین مثلا سیستم عاملشون رو بگم که mate10 pro اندروید Android 8.0 (Oreo) EMUI 8.0 داره ولی گوشی note 8 samsung اندروید (Android 7.1.1 (Nougat داره و گوشی galaxy s8 samsung اندروید (Android 7.0 (Nougat که خودتون قضاوت کنین و ببینین که پایین تره . تازه رمشم بیشتره و هنگی نداره .رم این گوشی فوق العاده 6 مگابایته ولی رم گوشی note 8 دقیقا 4 مگابایته و رم گوشی s8 plus هم 4.6 مگابایته . بازم میبینین که این گوشی واقعا نقطه ضعفی نداره . به نظرم یه گزینه ی خیلی مناسب برای خریده . خودتون با یه مقایسه ی ساده متوجه میشین .

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/2/31 به نظرم باتری 3000 میلی امپر باتری خوبیه که میتونه مدت زمان زیادی شارژ نگه داره حتی اگه مدام با اینترنت روشن ازش استفاده بشه. گوشیای هواوی کم مصرفن و نیازی به باتری خیلی بالاتر ندارن. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت خیلی خوبه که البته میشه تا 256 گیگابایت ارتقائش داد و واقا حجم زیاد و خوبیه برای آرشیو کردن عکس ها و فیلم ها. دوربین دوگانه 12 و 3 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داره. سنسور اثر انگشتش هم سرعت خوبی داره و تاچ سریعی هم داره. بعضی ها میگن سایز گوشیا بزرگه ولی سبک ترین گوشیای تو بازارن. این گوشیم بخاطر استفاده شدن پلاستیک تو طراحیش خیلی سبکه و در عین حال خیلی ظاهر شیکی داره. وجود همچین گوشی با مشخصات خوب و کیفیت بالایی واقا نعمته. این مدلم با اینکه میان رده محصوب میشه ولی روی هم رفته مشخصات خیلی خوبی داره.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام