مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی م
- تاریخ عضویت : 1397/1/23
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- معرفی Gorilla Glass 7i – شیشه مقاوم جدید Corning برای محافظت از نمایشگر دیوایسهای میانرده
- معرفی Redmi 13 4G – یک گوشی پایینرده با دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5,030mAh
- رونمایی از Motorola Edge (2024) – میانردهای زیبا مجهز به Snapdragon 7s Gen 2 و شارژ بیسیم
- معرفی Realme C63 – اسمارتفونی نسل چهارمی با Unisoc T612 و دوربین 50 مگاپیکسلی
- معرفی تبلتهای iQOO Pad2 با SD 8s Gen 3 و Pad2 Pro با +Dimensity 9300
- گزارش کانترپوینت از بازار جهانی گوشیهای تاشو در سهماهه نخست 2024 – پیشی گرفتن هواوی از سامسونگ
- آشنایی با vivo S19 و vivo S19 Pro – با نمایشگر امولد 1.5K و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی
HTC Desire 10 Pro
منم دقیقا این مشکل رو در مورد دیزایر 10 پرو داشتم که به خود شرکتش ایمیل هم فرستادم.......دو عامل بود که درست شد و دقیق نمیدونم کدوم عامل......که یکی از این عاملا تغییر جای سیمکارتا بود یعنی اینکه همراه اول تو سیم کارت دو و ایرانسل تو سیمکارت اول......و بعد که من چند بار پیام به شرکتش فرستادم یه چیزی اومد برا اپدیت که کردم...البته قبلش تغییر جای سیم کارتا بهتر بود....و اینکه تغییر شبکه ی سیم کارتت رو به اتوماتیک بذاری