مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمان م
  • تاریخ عضویت : 1391/2/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/26 سلام دوستان عزیز

راستش من هم این مشکل 3 تا اس ام اس را داشتم. یعنی تا 3 اس ام اس مشکلی ندارد، اما بیشتر از آن را تبدیل به ام ام اس می کند. داخل اینترنت جستجو کردم. ظاهرا راه حلش به این صورت هست:

There is an option to disable it in 'send message settings' there you will see an option for 'Auto-convert to MMS' make sure its unticked 'don't convert to MMS when length exceeds 3 messages"

لطفاً اگر کسی هم در مورد این جاوا اطلاعاتی دارد، که منظور از جاوای این گوشی چه هست، به من بگه. کلا برام سوال هست، گوشی هایی که نوشته جاوا دارن با اون هایی که ندارن چه تفاوتی داره؟ چون داخل این گوشی با اینکه نوشته جاوا داره اما برنامه های جاوا روی آن کار نمی کنه.

ممنون

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/24 سلام به دوستان عزیز

یک سوال اصلی و مهم داشتم. داخل مشخصات گوشی نوشته شده که جاوا داره، من برنامه دیکشنری و بعضی دیگر از برنامه های تحت جاوا را روی گوشی اجرا کردم. نصب نشد و گفت که هیچ برنامه ای برای اجراش پیدا نمی کنه.
لطفاً اگر کسی در مورد جاوا اطلاعاتی داره یا می دونه چه جوری میشه از جاوا استفاده کرد به من اطلاع بده. ضمنا من فایل های جاوا را از طریق بلوتوث انتقال می دادم.
اگر برنامه تحت جاوا روش نصب نمی شه، پس منظور از جاوا دارد چه معنی ای دارد؟
لطفاً راهنماییم کنید.
با تشکر

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/15 با سلام به دوستان عزیز

صفحه ال سی دی این گوشی ضد خش هست یا نه؟
در صورت مشکل مثل مشکلاتی که از اول روی گوشی بوده، با گارانتی گوشی تعویض می شود یا تعمیر؟

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/14 سلام حمید جان.

در مورد اینکه گفتی ممکن هست یک پیکسل ال سی دی، سوخته باشه. الان چک کردم، وقتی هم که صفحه ال سی دی خاموشه، بعنی تو حالت استندبای هست، می شود این دو نقطه را در زیر نور لامپ دید. یعنی باز هم ممکن هست که پیکسل ال سی دی سوخته باشه؟

ممنونم اگر باز هم راهنماییم کنید.

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/13 با سلام

لطفاً جواب من را بدهید
لطفاً دوستان گو شیشون را چک کنند و ببینند زیر صفحه ال سی دی گوشیشون گرد و خاکی رفته که نشودآن را پاک کرد؟

با تشکر

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/13 سلام احسان عزیز

وقتی وارد قسمت اس ام اس می شوی(همان پاکت اس ام اس) تکمه پائین سمت چپ گوشی که روی خود گوشی قرار دارد را با دست لمس کن، منوی تنتظیمات اس ام اس ظاهر می شود و می توانی هشدار دلیور را فعال کنی.
امکان دارد شما هم سوال من را جواب دهید؟
لطفاً گو شیتون را چک کنید و ببنید زیر صفحه ال سی دی گوشیتون گرد و خاکی نرفته که نشود پاک کرد؟
اگر امکان دارد با دقت نگاه کنید.
تشکر

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/7 با سلام

کلاً می توان از دست خاک زیر ال سی دی این گوشی(گالاکسی یانگ اس 5360) به نحوی که گوشی باز نشود راحت شد؟ کسی این مشکل را ندارد؟ لطفاً راهنمایی ام کنید، چون گوشی نو بود و این مشکل را داشته از این قضیه بسیار ناراحتم. لطفاً بقیه هم گو شیشون را چک کنند و ببینند زیر صفحه ال سی دی گوشیشون گرد و خاکی نرفته که نشود پاک کرد؟

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/2/7 دوستان عزیز

من این گوشی گالاکسی یانگ اس 5360 را جدیدًا خریداری کردم. دو تا سوال مهم داشتم. یکی اینکه پس از اینکه روکش اصلی روی ال سی دی این گوشی را بر داشتم(منظورم همان تلقی است که روی آن اسم و مشخصات گوشی را نوشته)، متوجه شدم در زیر صفحه ال سی دی دو نقطه کوچک خاک رفته است!!! گوشی من دارای ضمانت نامه هم هست. بسیار متعجب شدم که پس از خرید و باز کردن متوجه این گرد و خاک شدم. لطفًا دوستانی که این گوشی را دارند با دستمال صفحه ال سی را پاک کنید و ببینید آیا نقاطی روی صفحه وجود دارند که پاک نشوند؟ و در واقع زیر صفحه ال سی دی باشند؟

سوال دوم این است که زمانی که هشدار دلیور اس ام اس(تایید ارسال اس ام اس) این گوشی را فعال کردم، هر زمان که اس ام اس با موفقیت ارسال می شود در قسمت نوتیفیکیشن نمایش داده می شود و همزمان صدای سوت گوشی پخش می شود که متوجه می شویم پیغام با موفقیت ارسال شده است.
گاهی اوقات این صدای صوت پخش نمی شود و نتها در قسمت نوتیفیکیشن تایید ارسال موفق اس ام اس می آید. شاید زمانی که باطری ضعیف باشد اینجوری می شود. کسی نمی داند چرا به این صورت است؟ ضمنا من تنظیمات گوشی را هم تغییر نداده ام. و بعدا هم دوباره این صدای آلرت خودبخود فعال می شود، کسی با این قسمت گوشی گالاکسی یانگ مشکلی نداشته است؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا