مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ج
  • تاریخ عضویت : 1397/1/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Honor 70 Honor 70

1402/2/21 دقیقا. بدون گلس اصلا این گوشی یه قیافه فوق العاده داره. با صفحه نمایش بی نظیر. و درست میگید مثل من که از فارس کالا 350 تومن پول گلس دادم و بعد که رسید نصاب در حین نصب نشون داد که کوچیکه و کندش و شد ضرر.

Honor 70 Honor 70

1402/2/10 من تجربه بد خودم را یادداشت کرده ام. از سایت ها نخرید. تشریف ببرید یه فروشگاه نسبتا معتبر که اگر گلسی داره که میخوره، خودش براتون نصب کنه و بعد پولش رو بدید. البته من بی گلس دارم کار می کنم ....

Honor 70 Honor 70

1402/1/31 سلام،
من تجربه رو نوشتم براتون. بهتره تشریف ببرید و از یک مغازه دار بخرید که خودش همون جا نصب کنه وگرنه...

Honor 70 Honor 70

1402/1/30 در خصوص گلس برای این گوشی (تجربه شخصی):
دوستان درست میگند، گلس مختص این گوشی تو بازار نیست و هرچی هست به نظر برای گوشی های دیگه است که برای آنر 70 ارائه می کنند.
من به این نکته توجه نکردم و از سایت "فارس کالا" یک گلس به قیمت 325 هزار تومن خریدم. پس از اینکه رسید به دستم برای نصب به نصاب مراجعه کردم (برای این گوشی ها حدود 80 الی 100 تومن دستمزد می گیرند). پس از تمیز کاری و چک کردن و کندن برچسب گلس، متوجه شد که گلس مختص و فیت این گوشی نیست. با اصرار من شروع به نصب کرد ولی وسطش گفت خوب نمیشه بهتره بکنم اش. منم موافقت کردم که خب البته گلس خرد شد. چون کالا مغایرت داشت براشون ارسال کردم ولی متاسفانه قبول نکردند و اظهار می کنند خیلی ازش فروختند و این حرفا.
مخلص کلام. واسه این گوشی گلس اینترنتی نخرید. تشریف ببرید یک مغازه که ادعا میکنه داره و بخواید نصب کنه و در صورتی که خوب باشه هزینه اش رو پرداخت کنید. سعی کنید مثل من ضرر نکنید. الان که حتی محافظ صفحه هم نداره گوشیم. اینم بگم که دلم نمیاد دیگه گلس بندازم بسکه بی گلس و محافظ با صفحه اش حال کردم.
ارادتمند.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام