مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ebrahim M
  • تاریخ عضویت : 1397/1/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1400/11/15 4G پلاس هست دوست عزیز،سرعتش هم با 4G+ ایرانسل که من کار میکنم عالیه.

Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1400/11/14 ممنون عزیز.صفحه ی نمایش از همه نظر عالیه .در مورد سوال دوم اگه خیلی سخت گیر باشید میتونید متوجه بشید که تو انیمشین های اندروید و تو اسکرول کردن یه مقدار خیلی خیلی کم... چطوری بگم اونجوری که انتظار میره نرم و روون نیست البته تو بعضی قسمت ها. مثلا اسکرول پیام ها و لیست مخاطبین نرم و روونه ولی تو واتساپ و تلگرام یکم این مشکل هست.
از کیفیت صفحه ی نمایش(و عمق رنگ سیاه که بنظر من چیزی کم از اولد نداره)،باتری عالی و زیبایی گوشی واقعا عالیه
گوشی قبلیم Moto g 5g plus بود،گوشی بدی نبود راستش وقتی فهمیدم که اندروید 12 که خیلی تعریفش رو شنیده بودم براش نمیاد ازش زده شدم و فروختمش.کلا یکی دو تا بازی نسنبتا سنگین من روی اون نصب کردم و یخورده لگ داشت،هر چند حوصله و وقت همون چند تا بازی رو هم الان دیگه ندارم ولی برا امتحان روی این گوشی جدید G60sم هم همونا رو نصب کردم و جالب بود که خیلی خیلی روون اجرا میکنه،با وجودی که چیپست اون گوشی اگه اشتباه نکنم اسنپ دراگون 765G بود و رمش هم 8. خلاصه بگم بازی ها رو خیلی خوب اجرا میکنه بدون کوچکترین لگ و افت فریم ولی تو انیمیشن های سیستمی اندروید و اسکرول کردن بعضی جاهاش یذره.... . البته شاید اینی که من میگم خیلی سخت گیرانه باشه و خیلی ها شاید اصلا متوجهش نشن. تو آپدیتش به اندروید 12 این مشکلشم انشالله حل میشه
اگه بخوام یه ایراد دیگه هم ازش بگیرم میتونم بگم که حداکثر روشنایی صفحه نمایش اگه یه مقدار بیشتر بود خیلی عالی میشد.
از لحاظ سرعت اینترنت و آنتن دهی هیچ مشکلی نداره ،کیفیت ساخت هم با توجه به قیمت خیلی خوب و راضی کننده هست.
دوربین اصلی این گوشی واقعا عالیه(که بنظر من همین کافیه) ولی از واید و ماکرو انتظار زیاد نداشته باشید.
خیلی حرف زدم! در آخر بذارید بگم بیشترین چیزی که در مورد این گوشی شما رو جذب خودش میکنه صفحه ی نمایش بزرگ و باکیفیتشه؛در کل از خریدش پشیمون نمیشید.


Motorola Moto G60S Motorola Moto G60S

1400/11/10 بر خلاف نظر دوستان که مطمئنا این گوشی رو هنوز دست نگرفتن این گوشی با همین قیمت ۶تومن هم واقعا ارزش خرید داره.
طراحی زیبا مخصوصا رنگ سبز (که البته با سبزی که تو ذهنمون میاد کلا فرق میکنه)،صفحه نمایش بزرگ عالی باکیفیت، عملکرد سنسور اثر انگشت بدون نقص و دقیق و سریع،باتری فوق‌العاده که با استفاده عادی بیش از دو روز هم جواب میده،رابط کاربری سریع و روون بر خلاف رابط کاربری سنگین می یو آی که به مرور زمان سرعت گوشی کم میشه.سرعت شارژ فوق‌العاده.صدای اسپیکر با کیفیت بالا و حجم متوسط
پردازشگرش هم با وجودی که شناخته شده نیست عملکردش عالیه،همینطور گرافیک.من با همین گوشی ویدئوی 8k شصت فریم بر ثانیه رو پلی کردم و بدون هیچ گونه لگ و فریم لوزی اجرا کرد‌.خودم اهل بازی نیستم ولی میگن حتی بازی های سنگین رو هم بخوبی اجرا میکنه.
دریافت آپدیت اندروید 12 هم براش از طرف موتورولا تایید شده.
من یه هفته هست که این گوشی رو دارم،واقعا راضیم.تو این رنج قیمت واقعا بهترین انتخابه

LG G6 LG G6

1397/1/22 من نمیدونم این میت 10 جریانش چیه که یه عده اومدن اینجا دارن داد و فریاد میزنن که ال جی نخرید و میت 10 بگیرید!والا فکر نمیکنم مالک این شرکت هم این جور که شما دارید براش جوش میزنید،برای تبلیغ گوشیش انقدر تقلا کنه.یه شرکتی که هنوز سابقش هنوز به 5 سال نمیرسه.آقا جنس چینی ای که وارد ایران میشه بیخوده این یک قاعده ی کلیه!انواعی که از چین به آمریکا و اروپا صادر میشن کلا باهاش متفاوتن.
گوشی G6 غیر از دوربین سلفی که البته نمیشه گفت نقطه ضعفشه-یه دوربین سلفیه معمولی - دیگه هیچ نقطه ضعفی نداره.در مورد باتری هم بیاد به دوستانی که ازش ایراد میگیرن گفت که شما گوشی رو با پاوربانک اشتباه گرفتید.
البته با این قیمت دلار الان،نمیشه ارزش خریدش بالا هست ولی خوب بخاطر این که سخت افزارش انقدر قوی هست که تا چندین سال جواب میده از خریدش ضرر نمیکنید.
در ضمن دوستانی که میگن اکسینوس با کوالکام فرقی نمیکنه باید بگم درسته!بهترین مثالی که میتونم بزنم اینه که اکسینوس مثل پژوی ساخت ایران خودرو هست و کوالکام پژوی ساخت فرانسه!
من هم LG G6 دارم هم آیفون سون پلاس،از هر دوش کاملا راضیم و حالا حالا ها هم خیال ندارم عوضشون کنم.

موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام