مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saman m
  • تاریخ عضویت : 1396/12/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/3/8 اگر به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر از جانشین P10 Lite هستید و البته تمایل دارید تا بخشی از قابلیت‌های گوشی‌های رده‌بالا را تجربه کنید، مدل 2018 گوشی Y7 Prime انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این مدل مناسب جوانانی است که به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با نمایشگر 18:9 هستند؛ Huawei Y7 Prime در اطراف نمایشگر خود، حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و صفحه‌نمایش 5.99 اینچی آن، رزولوشن HD+ دارد. در مقایسه با گوشی‌های ارزان‌قیمت که نمایشگر HD دارند، رزولوشن صفحه‌نمایش این گوشی بالاتر بوده و 720 در 1440 پیکسل است. البته شرکت هوآوی برخلاف مدل P20 Lite، هیچ بریدگی در بالای نمایشگر ایجاد نکرده است.گوشی Huawei Y7 Prime به دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات مربوط به عمق تصاویر درنظر گرفته شده است و به کمک این سنسور، می‌توانید عکس‌هایی با افکت بوکه به ثبت برسانید. برای عکاسی سلفی نیز از یک شاتر 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/3/2 Y7 Prime 2018یک گوشی مقرون به صرفه با قابلیت‌های جذاب و کاربردی است هواوی بدون در نظر گرفتن این که Y7 Prime 2018 در گروه میان رده‌ها قرار می‌گیرد، بهترین زبان طراحی ممکن را برای این گوشی در نظر گرفته است. قاب پشتی دستگاه از جنس فلز بوده که علاوه بر زیبایی، کیفیت ساخت بالایی دارد و با قرار گیری گوشی در دست، احساس خوبی را به کاربر القا می‌کند. دور تا دور گوشی هم با فریم فلزی شفاف پوشیده شده که با قرار گیری در کنار بدنه، شاهد ترکیب جالب آن در این قسمت هستیم؛ به طوری که جلوه یک گوشی لوکس و بالارده را ایجاد کرده است. بر روی قاب فلزی Y7 Prime 2018 شاهد قرار گیری دوربین دوگانه، فلاش LED و حسگر اثر انگشت هستیم که همه به بهترین شکل در این بخش جای گرفته‌اند.البته بهتر است بدانید هواوی این گوشی را در نسخه‌ای با بدنه شیشه‌ای و رنگ آبی روانه بازار کرده که جذابیت خاص خودش را دارد.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/15 سلام.من خودم اخیرا گوشی mate 10 lite رو تهیه کردم.قبل از خرید هم بین برند های مختلف دچار شک و تردید بودم ولی در حال حاضر باید بگم که این گوشی تمام انتظاراتم رو برآورده کرده.باید ببینی که میخوای از گوشی تا چه حد کار بکشی.نظر منو بخوای در حد معمول و کارهای روزمره،این گوشی به نسبت قیمتی که داره بسیار ایده آله و من به شخصه به هر کسی که دنبال یه گوشی تو رنج قیمت های متوسط تو بازار باشه،همین گوشی mate 10 lite رو پیشنهاد میکنم. در ضمن برام مهم بود که گوشی ای که میخرم از دوربین با کیفیت ای برخوردار باشه تا در عکس برداری به مشکل نخورم.برای اینکه شما رو هم از دوربین عالی اش مطلع کنم برخی از ویژگی هاشو خدمتت میگم. دوربین اصلی میت ۱۰ لایت از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد که در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین را یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به عمق سوژه‌ها و یک فلش ال‌ایی‌دی تکی همراهی می‌کند. نسخه‌ی لایت این گوشی‌ها از باتری به‌مراتب کوچک‌تری بهره می‌برد. چینی‌ها در Huawei Mate 10 Lite از یک باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده‌اند؛با در نظر گرفتن تراشه‌ی کم‌مصرف و نمایشگر +FHD میت ۱۰ لایت، شارژدهی مطلوبی را برای این گوشی بوجود آورده.

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1396/12/11 سلام به دوستانی که علاقه مند خرید گوشی هستن
من یک زمانی گوشی رو میخریدم که گرون تر بود (چون علمم کم بود میگفتم گرون تر ینی بهتر) و این تنها معیارم شد. ولی وقتی الان میبینم که گوشی های بعضی برندها برابر پول لپ تاپ من شده دیگه کم آوردم مخصوصا اینکه من نیاز دارم دوتا گوشی داشته باشم یکی واسه کارم یکی خانه. بنابراین تصمیم گرفتم مشورت بگیرم و اطلاعات جمع کنم. بر اساس اطلاعاتی که جمع کردم دیدم هوآوی بهترین نسبت کیفیت به قیمت را داره ارایه میده. پس گوشی به نظر خودم بدون رقیب وای 3 2017 رو به عنوان گوشی کارم خریدم که خب هم سی پی یو هم باطری هم رم هم... از تمامیه رقیب هاش بهتره تازه ی چیزایی هم اضافه داره و ب شخصه تحت تاثیر کیفیتش و باطریش و صفحه نمایشش قرار گرفتم قشنگ حس میکنم ی چیز مهندسی شده و فکر شده رو دارم استفاده میکنم. من همیشه نگران بودم که نتونم باهاش کار کنم ولی فوق العاده کار باهاش آسونه و الان به عنوان یکی از هوادارهای هوآوی هستم چون خیلی گوشی هاش به اصطلاح سگ جونه جدن. اگر دنبال امکانات و ارزونی و کارایی هستین شکی روش نکنین و بخرین قول میدم پشیمون نمیشین.
بازم تشکر از سایت خوبتون که فضای گفت و گو رو فراهم کرده.

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1396/12/11 سلام دوست عزیز Aminreza B من یکم اطلاعات دارم شاید کمکت کنه.
من خودم مدل های مختلف از برندهای مختلف رو داشتم ولی از ی جا به بعد گفتم بزار بررسی فنی رو معیار خریدم قرار بدم همین شد که روی آوردم به هوآوی. من دوتا گوشی دارم یکی کاری و اون یکی برای کارهای دیگه. گوشی همه کارم mate10 pro از هوآوی هست که خب فوق العادس و بی رقیب. ولی گوشی کاریم y5 2017 هست. خب همینطور که از اسمش برمیاد گوشی کاره ینی فقط مونده باهاش کشتی بگیرم. زیر آفتاب با نت گوشی داغ نمیکنه لامصب و شفافیت صفحش عالیه حتی زیر آفتاب. من چون کارم بیرون از فضای بستس نمیتونم گوشیم رو تند تند بزنم به شارژ و در کمال تعجب من این y5 2017 رو یکبار شب میزنم توی شارژ و دیگه در طول روز لنگم نمیزاره لامصب (اینو مقایسه من با سامسونگ grand prime plus یا grand prime pro که علی رقم اینکه مثلا رقیب این گوشیه ولی 400 میلی آمپر باطریش ضعیف تره که خب خیلی خنده داره). خلاصه کلا توی خرید هوآوی آدم نباید شک کنه چون در آینده نزدیک بازار اندروید رو دست میگیره اونوقت هست که همه حسرت هوآوی میخورن.
موفق باشی دوست عزیز
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا