مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Sepehr G
  • تاریخ عضویت : 1396/12/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei Mate 9 Pro Huawei Mate 9 Pro

1396/12/15 مدل پرو از یک نمایشگر AMOLED برخوردار بوده و این در حالی است که مدل اصلی میت 10 به نمایشگر LCD مجهز شده است. در حالی که هر دو نمایشگر از HDR10‌ پشتیبانی می‌کنند، نمایشگر هواوی میت 10 پرو می‌تواند نسبت کنتراست بیشتر و رنگ‌های بهتری را ارائه کند. نمایشگرهای AMOLED حدود 112 درصد NTSC را پوشش می‌دهند و در سمت دیگر نمایشگرهای LCD نیز 96 درصد این استاندارد را پوشش می‌دهند. علاوه بر این، مدل پرو از یک نمایشگر با نسبت 18:9 درست همانند گوشی‌های معروف و قدرتمند سال 2017 برخوردار است و نمایشگر هواوی میت 10 همانند محصولات گذشته، از نسبت ابعاد 16:9 بهره می‌برد. با وجود داشتن قطر 6 اینچی، نمایشگر هواوی میت 10 پرو دارای یک سطح به اندازه 92.9 سانتی‌متر مربع است
کرین 970 از هشت هسته‌ی پردازشی و یک واحد پردازش گرافیکی 12 هسته‌ای جدید بهره می‌برد. هواوی این تراشه را بر مبنای فرایند ساخت 10 نانومتری توسعه داده که نتیجه‌ی آن تجمع 5.5 میلیارد ترانزیستور روی سطحی کمتر از یک سانتی‌متر مربع است. تراشه‌ی بالا رده‌ جدید هواوی، نخستین پلتفرم موبایل پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی محسوب می‌شود که از یک واحد پردازش عصبی اختصاصی بهره می‌برد.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1396/12/15 کیفیت ساخت گوشی Huawei Mate 9 بسیار عالی است. بخاطر بکار بردن فلز باکیفیت و لبه­‌های تراش­‌خورده و کمی انحنا در پشت فبلت ظاهری آراسته به آن بخشیده است، ولی بدنه گوشی مقداری لغزنده است و کاربران باید با دقت آن را به دست گیرند. در برخی بسته‌بندی‌های این گوشی یکی از لوازم جانبی که همراه آن عرضه می­‌شود یک کاور ضربه­‌گیر است.گوشی Mate 9 در کل تاریخ گوشی‌های سری Mate (البته به غیر از مدل Mate S) کوچک­‌ترین نمایشگر را دارد. این نمایشگر با داشتن رزولوشن 1080p و تراکم پیکسل بر اینچ 373 عملکرد خوبی را ارایه می­‌دهد.صفحه‌نمایش این گوشی دارای روشنایی و کنتراست بالایی دارد. این نمایشگر با نرخ کنتراست 1622:1 گوی سبقت را از دیگر رقبای خود مانند LG V20 و iPhone 7 Plus ربوده است. حداکثر روشنایی نمایشگر 665nits است که در این ویژگی هم­‌تراز با iPhone 7 Plus است.
برای استفاده از این فبلت در تاریکی، حالت night-reading وجود دارد که گرمای نور را شدیدا افزایش می­‌دهد. احتمالا نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش در صورت استفاده زیاد از این ویژگی چرخه­ خواب­‌تان را مختل کند. اما حداقل روشنایی ­4.2nits در محیط­‌های تاریک فشار را بر روی چشمان­‌تان کم خواهد کرد.

Huawei Y7 Huawei Y7

1396/12/15 سلام
به نظر من Y7 Prime را می‌توان یک میان‌رده ارزان و یا یک گوشی اقتصادی نه‌چندان ارزان دانست. معمولاً گوشی‌های سری Y هواوی نسبت به گوشی‌های سری آنر X و یا نوا در رده پایین‌تری قرار می‌گیرند و برای کاربران با بودجه محدودتر طراحی شده‌اند. هواوی Y7 Prime اما شاید کمی پا را فراتر گذاشته باشد. این گوشی مدل گران‌تر و کمی بهتر از Huawei Y7 است که حافظه رم بالاتر و حسگر اثر انگشت را به همراه آورده اما کماکان یک باتری غول‌آسای 4000 میلی‌آمپرساعتی در درون خود جای داده است.
اسنپ‌دراگون 435 جدیدترین تراشه کوالکام برای گوشی‌های میان‌رده نسبتاً ارزان است. این تراشه از 8 هسته 1.4 گیگاهرتزی از نوع کم مصرف Cortex-A53 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 505 بهره می‌برد. مشکل اینجاست که پی 9 لایت خود هواوی با تراشه Kirin 650 عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/15 بدنه تمام فلزی Huawei Y7 Prime در کنار صفحه‌نمایش 5/5 اینچی با رزولوشن 1290 در 720 پیکسل از جمله نقاط قوت این گوشی است.Y7 Prime با باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با قابلیت ذخیره هوشمند، انرژی لازم برای یک روز کامل جهت گوش دادن به موسیقی، انجام بازی‌های ویدیویی و نیز ارتباط مداوم را برای کاربر فراهم می‌کند.هواوی گوشی Y7 را به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز کرده است. دوربین اصلیY7 Prime ، 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است.
دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی امکان عکاسی در محیط‌های کم نور را برای این گوشی فراهم آورده است. از سوی دیگر این گوشی از قابلیت فوکوس سریع بهره می‌برد که سرعت فوکوس و عکاسی با بهره‌گیری از این تکنولوژی به 0.3 ثانیه رسیده است. در دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی امکان عکاسی سلفی با زاویه بسیار باز فراهم شده است که به کاربران امکان می‌دهد در فاصله‌های کوتاه، سوژه‌های بیشتری را در عکس‌های سلفی خود بگنجانند.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/15 پردازتده گوشی هواوی پی اسمارت یکی از تراشه های نسل قبل محسوب می‌شود. شرکت هواوی برای ساخت گوشی پی اسمارت از پردازنده Kirin 659 استفاده کرده است، پردازنده ای که نسبتا قوی محسوب می‌شود اما به هر حال متعلق به نسل های قدیمی‌تر پردازنده Kirin است. درباره رم و حافظه داخلی پی اسمارت نیز باید گفت که نسبت به قیمت آن کاملا به صرفه است. دو نوع رم 3 و 4گیگابایتی به علاوه دو نوع حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی در کنار پردازنده Kirin 659 سخت‌افزار اصلی هواوی پی اسمارت را تشکیل می‌دهند.
صفحه نمایش گوشی Huawei P Smart 5.65 اینچی IPS LCD است. این صفحه نمایش که کیفیت نمایش 1080p دارد با وضوح تصویر 2160x1080 پیکسل ارائه شده است. در کنار ویژگی‌های بالا باید ذکر کرد که رنگ مشکی صفحه نمایش پی اسمارت نسبت به سایر ال سی دی ها عمیق تر طراحی شده است و کنتراستی بالغ بر 1500:1 را به همراه آورده است.
گوشی خاص و طراحی شده برای شما!

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/15 صفحه نمایش گوشی Huawei P Smart 5.65 اینچی IPS LCD است. این صفحه نمایش که کیفیت نمایش 1080p دارد با وضوح تصویر 2160x1080 پیکسل ارائه شده است. در کنار ویژگی‌های بالا باید ذکر کرد که رنگ مشکی صفحه نمایش پی اسمارت نسبت به سایر ال سی دی ها عمیق تر طراحی شده است و کنتراستی بالغ بر 1500:1 را به همراه آورده است.
پردازتده گوشی هواوی پی اسمارت یکی از تراشه های نسل قبل محسوب می‌شود. شرکت هواوی برای ساخت گوشی پی اسمارت از پردازنده Kirin 659 استفاده کرده است، پردازنده ای که نسبتا قوی محسوب می‌شود اما به هر حال متعلق به نسل های قدیمی‌تر پردازنده Kirin است. درباره رم و حافظه داخلی پی اسمارت نیز باید گفت که نسبت به قیمت آن کاملا به صرفه است. دو نوع رم 3 و 4گیگابایتی به علاوه دو نوع حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی در کنار پردازنده Kirin 659 سخت‌افزار اصلی هواوی پی اسمارت را تشکیل می‌دهند.
گوشی خاص و طراحی شده برای شما!

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1396/12/15 شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که در این میان باید به آنر ۹ لایت یا همان Honor ۹ Lite اشاره کرد. اسمارتفونی که کم نظیر بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. پیشتر در دسامبر سال ۲۰۱۷ این شرکت چینی تصمیم می گیرد از اسمارتفون جدیدی به نام آنر ۹ لایت رونمایی کند که طراحی پریمیومی داشت و از مشخصات رده بالایی بهره می‌برد.
Honor ۹ Lite به نمایشگر ۵٫۶۵ اینچی ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی FHD+ مجهز است که وضوح بالایی داشته و نسبت تصویر آن تنها ۱۸:۹ است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۷۵ درصدی بوده و در کنار تراکم پیکسلی ۴۲۸ppi از صفحه نمایش کامل و تمام عیاری بهره می برد. از این رو داشتن انتظارات بسیار از محصول کمپانی هوآوی جای تعجبی نداشته زیرا سعآنر ۹ لایت به پردازنده کایرین ۶۵۹ مجهز است که عمدتا در میان رده های قابل توجه هوآوی جای می گیرد. این پردازنده در کنار تراشه گرافیکی Mali-T۸۳۰ MP۲ می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد و یک پیکربندی بزرگی برای آنر۹ رقم زند.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا