مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Sepehr G
  • تاریخ عضویت : 1396/12/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 72

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/2/4 تجربه‌ی استفاده سه هفته ایم رو بهتون میگم:
۱. ظاهر: خیلی خوش دست و شیک هست، بدنه فلزی هم داره که سر نمیخوره
۲ .باطری: از ۱۰ نمره 8 میدم. کاملا یک شبانه روز شارژ دارید (استفاده متوسط تا نیمه سنگین)
۳ .دوربین پشتی: بی نظیر، عکس های پرتره عالی میگیره، رابط کاربریش هم عالی و کاملتر از پرچم دارای بقیه گوشی ها.
۴. سلفیش سنسور 20 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک داره که سلفی‌های خوبی میگیره
۵ .صفحه نمایش: کیفیتش رو واقعا پسندیدم. درسته در حد پرچمدارهای هوآوی نیست ولی از سوپر آکوردهای میان رده سامسونگ بهتره
۶. پخش صدای گوشی: از همه میان رده های سایر برندها (به جز اچ تی سی هوایی که بوم ساند دارند بهتره)
۷. هندزفریهاش واقعا عالین، واقعا عالی
۸ .عملکرد و سرعت پردازش: کاملا راضی کنندست.نه لگ نه افت سرعت، همه بازی هارو بدون مشکل باز کردم باهاش.داغ کردن در حد چند درجه گرم شدن داره که طبیعیه.
۹.حافظه داخلی ۶۴ که به نظرم کافیه. چون تو میان رده ها بی رقیبه.
نهایتا بگم بهترین انتخاب تو این رنجه برا کسایی که علاقه به عکس های پرتره و با کیفیت عالی و گوشی شیک و هندزفری عالی و حافظه داخلی بالا دارند و نیم نگاهی هم به باطری و کیفیت صفحه نمایش دارند.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 دوربین دوگانه اصلی و دوربین سلفی مجهز به فناوری پورتره از ویژگی اصلی بخش دوربین در گوشی نسل جدید هواوی پی اسمارت محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دقت لنز f/2.2 به عنوان دوربین اصلی در کنار یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای رعایت ظرافت در عمق تصاویر است. همچنین در کنار دوربین های اصلی گوشی؛ یک فلش LED نیز به چشم می‌خورد. دوربین سلفی این گوشی نیز کیفیت 8 مگاپیکسلی در ثبت تصاویر دارد و البته یک لنز f/2.0 در آن طراحی شده است.گوشی هواوی پی اسمارت اگرچه یک محصول میان رده محسوب می‌شود اما در بین نسل جدید گوشی های هواوی عرضه شده است و طبیعی است که سیستم عامل آن به سیستم عامل سایر گوشی‌های نسل جدید هواوی نزدیک باشد. خوشبختانه گوشی هواوی پی اسمارت از این جهت قوی ظاهر شده است و به جدیدترین سیستم عامل اندروید گوگل یعنی اندروید 8 اوریو و همچنین آخرین نسخه از پوسته محبوب گوشی های هواوی یعنی EMUI 8.0 مجهز است. گفتنی است؛ باتری این گوشی نیز ظرفیتی معادل 3000 میلی‌آمپر دارد؛ این میزان از ظرفیت نسبت به گوشی‌های هم رده یعنی Honor 7X و Mate 10 Lite به میزان 10 درصد کاهش یافته است.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 صفحه نمایش گوشی Huawei P Smart 5.65 اینچی IPS LCD است. این صفحه نمایش که کیفیت نمایش 1080p دارد با وضوح تصویر 2160x1080 پیکسل ارائه شده است. در کنار ویژگی‌های بالا باید ذکر کرد که رنگ مشکی صفحه نمایش پی اسمارت نسبت به سایر ال سی دی ها عمیق تر طراحی شده است و کنتراستی بالغ بر 1500:1 را به همراه آورده استپردازتده گوشی هواوی پی اسمارت یکی از تراشه های نسل قبل محسوب می‌شود. شرکت هواوی برای ساخت گوشی پی اسمارت از پردازنده Kirin 659 استفاده کرده است، پردازنده ای که نسبتا قوی محسوب می‌شود اما به هر حال متعلق به نسل های قدیمی‌تر پردازنده Kirin است. درباره رم و حافظه داخلی پی اسمارت نیز باید گفت که نسبت به قیمت آن کاملا به صرفه است. دو نوع رم 3 و 4گیگابایتی به علاوه دو نوع حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی در کنار پردازنده Kirin 659 سخت‌افزار اصلی هواوی پی اسمارت را تشکیل می‌دهند.در مقایسه با سایر گوشی های میدرنج یا میان رده؛ گوشی هواوی پی اسمارت نیز از لحاظ محتویات داخل جعبه چیزی کم یا زیاد ندارد. یک کابل microUSB به همراه پلاگین 10W به عنوان شارژر و همچنین یک جفت هدفون با میکروفن یکپارچه، محتویات داخل جعبه گوشی هواوی پی اسمارت را شامل می‌شوند.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 بدین ترتیب که دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود و حسگر دوربین سلفی‌اش در حاشیه بالای پنل نمایش هم دوگانه خواهد بود. اطلاعات دقیقی درباره مشخصات فنی داخلی این میان رده در دسترس نیست اما با توجه به خبرها و شایعه‌های رایج باید بگوییم که P20 Lite 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از یکی از پردازنده‌های Kirin هوآوی با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. علاوه بر این انتظار می‌رود که سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 به همراه پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به صورت پیش فرض روی این میان رده تازه نصب شود اما اطلاعات دقیقی درباره تاریخ نهایی عرضه و قیمت آن در دست نیست. اگر هوآوی همان استراتژی قبلی را در روند قیمت‌گذاری گوشی‌هایش ادامه دهد، P20 Lite یا Nova 3e به قیمت حدودا 300 دلار عرضه می‌شود. این سازنده چینی قرار است سه گانه تازه خانواده P20 را 27 مارس رسما معرفی و عرضه‌شان را هم چند هفته بعد آغاز کند.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 گزارش شده است که میان رده تازه P20 Lite هوآوی احتمالا تحت عنوان Nova 3e به برخی از بازارها راه می‌یابد. همان‌طور که می‌دانید، این سازنده چینی روند به خصوصی برای نام گذاری و عرضه گوشی‌هایش دارد و بارها پیش آمده است که یک گوشی هوشمند را به نام‌های مختلف عرضه کند. از طرف دیگر، برند زیرمجموعه آن به نام آنر هم گوشی‌های مشابه با دستگاه‌های هوآوی را با طراحی کمی متفاوت‌تر و به قیمت کمتر معرفی می‌کند. هوآوی قصد دارد گوشی‌های P20 خود را در ماه مارس رسما رونمایی کند و جالب است بدانید که این سری شامل دو پرچم‌دار و یک میان رده تازه است. P20 و P20 Plus پرچم‌داران این سری هستند و P20 Lite هم میان رده مذکور است. این گزارش تازه مدعی شده P20 Lite قرار است تحت عنوان متفاوتی در برخی بازارهای مشخص عرضه شود.ایوان بلس، افشاگر مشهور، در این باره گفته است که هوآوی قصد دارد P20 Lite را به خاطر محبوبیت گوشی‌های سری Nova تحت عنوان Nova 3e عرضه کند. البته انتظار می‌رود این گوشی‌ها که ظاهرا قرار است تحت عنوان مختلفی عرضه شوند، از نظر طراحی ظاهری و همچنین مشخصات فنی داخلی کاملا یکسان باشند. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که طراحی نوین بدون حاشیه هوآوی را به همراه بریدگی حاشیه شبیه آیفون 10 اپل در هر دو گوشی P20 Lite و Nova 3e ببینیم. علاوه بر این موارد همچنین قرار است بدنه گوشی مذکور از جنس شیشه طراحی شود و حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی قرار گیرد. P20 Lite یک میان رده سطح بالا به شمار می‌رود و گفته می‌شود که 4 دوربین خواهد داشت؛

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 با توجه به محصولات پیشین هوآوی، فضای ذخیره‌سازی قابل گسترش خواهد بود. ضمن اینکه جانشین P10 Lite به باتری خیره‌کننده 3520 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ با توجه به مشخصاتی که از این مدل سراغ داریم، انتظار می‌رود P20 Lite نزدیک به یک روز شارژدهی داشته باشد. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی جدید هوآوی نصب شده است؛ ضمن اینکه رام EMUI 8.0، رابط‌کاربری را دستخوش تغییر کرده است.
تصویر رندری که پیش‌تر منتشر شده بود، عرضه P20 Lite را با درگاه یواس‌بی تایپ سی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری تأیید می‌کند. همان‌طور که از مشخصات این مدل پیداست، P20 Lite ارزان‌قیمت‌ترین گوشی هوآوی خواهد بود که از سری P20 عرضه می‌شود. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی آن وجود ندارد. دو مدل دیگر یعنی P20 و P20 Pro با طراحی مشابه با P20 Lite عرضه خواهند شد؛ با این‌حال، مدل Pro (یا Plus) به دوربین سه‌گانه در قاب پشتی مجهز شده است و حافظه رم بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 مهم‌ترین تغییری که در طراحی میان‌رده 2018 هوآوی اعمال شده، ایجاد بریدگی در بالای نمایشگر است؛ هوآوی، حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را حذف کرده و به منظور گنجاندن حسگرها و بلندگوی مخاطب در بالای گوشی، بریدگی را به سبک آیفون 10 اپل ایجاد کرده است. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، میان‌رده جدید هوآوی نمایشگری 5.6 اینچی با نسبت ابعاد 2 به 1 و رزولوشن FHD+ یا 1080 در 2250 پیکسل خواهد داشت؛ علت بالاتر بودن رزولوشن نمایشگر در مقایسه با گوشی‌های FHD+ دیگر، بریدگی بالای صفحه‌نمایش است.با توجه به اینکه حاشیه‌ی پایین نمایشگر باریک است، امکان جای‌گیری سنسور اثرانگشت در پنل جلوی گوشی وجود نداشته؛ به همین جهت، هوآوی آن‌را به پنل پشتی منتقل کرده است. شرکت چینی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد و همان‌طور که مشاهده می‌شود، در پایین دوربین یک فلاش LED وجود دارد.در پنل پشتی میان‌رده جدید هوآوی، تراشه Kirin 659 با هشت هسته پردازشی جای گرفته است؛ این پردازنده را می‌توان با تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام مقایسه کرد. شرکت چینی برای میان‌رده P20 Lite، چهار گیگابایت رم را درنظر گرفته است و تصمیم دارد تا این مدل را با 64 گیگابایت حافظه ارائه دهد؛

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 سال گذشته هر دو گوشی P10 و P10 پلاس با صفحه‌نمایش‌های IPS LCD عرضه شدند اما در سری Mate 10 از پنل IPS برای نسخه عادی و صفحه‌نمایش OLED برای نسخه Pro استفاده شده بود. این رویه این بار در P20‌ و P20 Pro‌ نیز تکرار شده است. صفحه‌نمایش P20‌ یک نمونه 5.8 اینچی IPS LCD با وضوح 2244×1080 پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 18.7:9 است که فشردگی پیکسلی آن به 428ppi بالغ می‌شود. در P20 Pro‌ با وجود حفظ نسبت تصویر و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس،‌ سایز صفحه‌نمایش به 6.1 اینچی ارتقاء یافته و از آن مهم‌تر بار دیگر از پنل OLED در آن استفاده شده است.سنسور اثر انگشت در هر دو گوشی همانطور که اشاره شد در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. این سنسور همواره فعال بوده و با حرکت دادن انگشت روی آن می‌توان بدون نیاز به دکمه‌های اندرویدی معمول، در بین منوهای گوشی حرکت کرد.هر دو گوشی P20 و P20 Pro با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی فاقد اتوفوکوس عرضه می‌شوند که در مقابل خود لنزی با f/2.0 را می‌بیند به گفته شرکت سازنده، این دوربین با به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی قادر به ایجاد افکت‌های مختلف و برداشت پرتره‌های با کیفیت بوده و با تشخیص خودکار موقعیت، گزینه‌های متناسب با هر صحنه را اعمال می‌کند. برخی از گزینه‌های مرتبط با برداشت پرتره در این دوربین بی‌شباهت به نمونه‌های حاضر در آیفون X نیست.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 هر دو گوشی هواوی P20 و P20 Pro‌ همسو با رویه طراحی قالب سال جاری با بدنه شیشه‌ای در پشت و جلوی گوشی و فریم فلزی پیرامونی ارائه می‌شوند که با اینکه به ماندن اثر انگشت منجر می‌شود اما از لحاظ المان‌های زیبائی‌شناسی، جذابیت بالائی را برای این مدل‌ها به همراه می‌آورد. صفحه‌نمایش گوشی در هر دو مورد به صورت تمام‌صفحه یا فول اسکرین با نسبت 18.7:9 در نظر گرفته شده که در حاشیه پائین آن فضای اندکی برای قرارگیری سنسور اثر انگشت وجود دارد اما در بالا همین حاشیه اندک نیز حذف شده و به جز فضای تیره‌ای در مرکز که سنسورهای معمول این بخش و دوربین دوم را در خود جای داده، به حاشیه دیگری نمی‌توان اشاره کرد.در P10‌ و P10‌ پلاس سال گذشته از لنزهای دوربین مجزا به صورت افقی در بخش پشتی استفاده شده بود اما این بار بازهم به سبک آیفون X، دوربین‌های اصلی در یک فضای مشترک به صورت عمودی در کناره سمت چپ جای گرفته‌اند. اجزای جانبی در هر دو گوشی تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته اما در این میان همانطور که انتظار می‌رفت از جک 3.5 میلی‌متری هدست صرفنظر شده است.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، هواوی به جز دو مدل P20 و P20 Pro اسمارت‌فون دیگری با نام پورشه دیزاین Mate RS را نیز در این نوبت معرفی کرده است که می‌توان آن را نسخه بهبود یافته‌ای از P20 Pro دانست؛ این گوشی همچون دو عضو دیگر این خانواده از طراحی شیشه در پشت و رو و قاب فلزی پیرامونی بهره می‌برد اما طراحی آن با خطوط ملایم و انحناهای مشخص، از دو مدل دیگر متمایز می‌شود. بدنه این مدل با استاندارد IP67 در برابر غوطه‌وری محدود در آب و نفوذ گرد و خاک، مقاوم شده است.صفحه‌نمایش 6 اینچی دستگاه دارای وضوح 1440×2880 پیکسل و فناوری ساخت OLED است. حذف بریدگی بالای صفحه‌نمایش دو مدل دیگردر Mate RS به تغییر نسبت تصویر پنل به 18:9 منجر شده و ظاهری کلاسیک‌تر به گوشی بخشیده است. هواوی از پوشش 121 درصدی طیف رنگ NTSC در این صفحه‌نمایش سخن گفته و کنتراست پنل را نیز 90,000:1 اعلام کرده است.مجموعه دوربین‌های سه‌گانه دستگاه فارغ از تغییر مکان آنها به مرکز بخش پشتی، تغییری نسبت به P20 Pro نداشته و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با مکانیزم تشخیص چهره نیز در آن تکرار شده استیک نکته جالب و منحصر به فرد در مورد Mate RS به حضور دو سنسور اثر انگشت در این گوشی باز می‌گردد؛ در این مدل علاوه بر سنسور اثر انگشت معمولی بخش پشتی، از یک سنسور درون صفحه‌نمایش نیز بهره گرفته شده که با عبور دادن انگشت از روی آن، صفحه روشن شده و با لمس پنل، قفل صفحه‌نمایش بازگشائی می‌شود.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 اسمارت‌فون‌های سری Mate 10 سال گذشته با پروسسور 10 نانومتری Kirin 970 هواوی عرضه شدند و این بار نیز هر دو گوشی P20 و P20 Pro از همین پروسسور با 4 هسته 2.36 گیگاهرتزی ARM A73 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی ARM A53 استفاده می‌کنند. پردازش گرافیکی این مجموعه بر عهده گرافیک 12 هسته‌ای Mali-G72 MP12 بوده و مثل گذشته واحد شبکه عصبی یا NPU نیز در آن حضور دارد. حافظه رم و حافظه داخلی مدل P20 به ترتیب 4 و 64 گیگابایت است اما مدل پرو از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.هواوی P20 با یک باتری نسبتا حجیم 3,400mAh ارائه می‌شود که نسبت به باتری 3,200mAh سال قبل با ارتقاء ملایمی روبرو شده است. ظرفیت باتری مدل Pro اما کاملا بیشتر شده و به 4,000mAh رسیده است. هر دوی این باتری‌های با شارژرهای سریع هواوی موسوم به SuperCharge ارائه می‌شوند که از توان 22.5 واتی برای شارژ سریع باتری بهره می‌برند.هواوی P20 بلافاصله و هواوی P20 Pro از 6 آوریل 2018 (17 فروردین 1397) در بازار حضور خواهند داشت و قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه عادی 649 یورو و برای نسخه پرو 899 یورو است.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 داستان در P20 Pro به کلی متفاوت شده و رزولوشن دوربین اصلی به ناگاه از 12 مگاپیکسل به 40 مگاپیکسل ارتقاء پیدا می‌کند؛ این وضوح پس از Nokia 808 PureView در سال 2012،‌ هیچ‌گاه بار دیگر در یک دوربین موبایلی تکرار نشده بود. دیافراگم لنز این دوربین مثل دوربین اصلی P20 حداکثر تا f/1.8 گشوده است و فناوری‌های چهارگانه فوکوس ذکر شده در P20 در اینجا نیز حضور دارند. در کنار این دوربین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر با f/2.4 و لنز تله‌فتو قرار دارد و در پائین و خارج از این مجموعه دوگانه نیز به دوربین 20 مگاپیکسلی تک‌رنگ با لنز f/1.6 بر می‌خوریم. این مجموعه ظاهرا 3 برابر زوم اپتیکال و 5 برابر زوم بدون از دست رفتن جزئیات را ارائه می‌کند.هر دو مدل P20 و P20 Pro‌ همچون اسمارت‌فون‌های دیگری از جمله سونی اکسپریا XZ Premium و سری XZ2 همراه با سامسونگ گلکسی S9‌ از فیلم‌برداری اسلوموشن 720p با 960 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌‌کنند که برای صحنه‌های اکشن و پر حرکت، جذابیت دوچندانی را به همراه می‌آورد.هر دو گوشی P20 و P20 Pro با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی فاقد اتوفوکوس عرضه می‌شوند که در مقابل خود لنزی با f/2.0 را می‌بیند به گفته شرکت سازنده، این دوربین با به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی قادر به ایجاد افکت‌های مختلف و برداشت پرتره‌های با کیفیت بوده و با تشخیص خودکار موقعیت، گزینه‌های متناسب با هر صحنه را اعمال می‌کند. برخی از گزینه‌های مرتبط با برداشت پرتره در این دوربین بی‌شباهت به نمونه‌های حاضر در آیفون X نیست.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 حضر لیبل لایکا برای گوشی‌های سری P و Mate هواوی از جمله نکات مثبت همیشگی این سری در طی سال‌های اخیر بوده است و طبیعتا سری P20 نیز در این زمینه مجزا نیست. دوربین اصلی هواوی P20 همچون P10 سال گذشته یک نمونه 12 مگاپیکسلی رنگی ست و در کنار آن یک دوربین 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید نیز دیده می‌شود. گشودگی دیافراگم در دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی f/1.8 بوده اما دوربین 20 مگاپیکسلی تک‌رنگ، از دیافراگم گشوده‌تر f/1.6 بهره می‌برد و این در حالی ست که در میت 10 سال گذشته هر دو دوربین 12 و 20 مگاپیکسلی در پشت لنزی با دیافراگم f/1.6 قرار داشتند. از سوی دیگر سایز پیکسل‌های سنسور در این دوربین ارتقاء یافته و به 1.55 میکرون رسیده است که در ترکیب با دیافراگم باز،‌ شرایط ایده‌آلی را برای عکاسی در محیط‌های کم نور ایجاد می‌کند. دوربین اصلی این مجموعه از هر چهار فناوری تشخیص فوکوس شامل، تشخیص فاز، تشخیص کنتراست، تعیین عمق و فوکوس لیزری بهره برده و از این رو انتظار فوکوس دقیق و سریعی از آن می‌رود. این مجموعه علاوه بر محو کردن پس‌زمینه و افکت بوکه می‌تواند تا 2 برابر زوم بدون از دست رفتن جزئیات را نیز ارائه کند.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 در P10‌ و P10‌ پلاس سال گذشته از لنزهای دوربین مجزا به صورت افقی در بخش پشتی استفاده شده بود اما این بار بازهم به سبک آیفون X، دوربین‌های اصلی در یک فضای مشترک به صورت عمودی در کناره سمت چپ جای گرفته‌اند. اجزای جانبی در هر دو گوشی تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته اما در این میان همانطور که انتظار می‌رفت از جک 3.5 میلی‌متری هدست صرفنظر شده است.سال گذشته هر دو گوشی P10 و P10 پلاس با صفحه‌نمایش‌های IPS LCD عرضه شدند اما در سری Mate 10 از پنل IPS برای نسخه عادی و صفحه‌نمایش OLED برای نسخه Pro استفاده شده بود. این رویه این بار در P20‌ و P20 Pro‌ نیز تکرار شده است. صفحه‌نمایش P20‌ یک نمونه 5.8 اینچی IPS LCD با وضوح 2244×1080 پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 18.7:9 است که فشردگی پیکسلی آن به 428ppi بالغ می‌شود. در P20 Pro‌ با وجود حفظ نسبت تصویر و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس،‌ سایز صفحه‌نمایش به 6.1 اینچی ارتقاء یافته و از آن مهم‌تر بار دیگر از پنل OLED در آن استفاده شده است.سنسور اثر انگشت در هر دو گوشی همانطور که اشاره شد در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. این سنسور همواره فعال بوده و با حرکت دادن انگشت روی آن می‌توان بدون نیاز به دکمه‌های اندرویدی معمول، در بین منوهای گوشی حرکت کرد.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 شرکت هواوی طبق برنامه از پیش مشخص شده در روز سه‌شنبه 27 مارچ 2018 (7 فروردین 1397) جدیدترین پرچمداران کلاس P را رونمائی کرد؛ هواوی P20 و P20 Pro برای اولین بار در این کلاس از صفحه‌نمایش‌های گسترده فول‌اسکرین بهره برده و به سبک بسیاری دیگر از گوشی‌های اندرویدی اخیر، دارای بریدگی (notch) بالای صفحه‌نمایش هستند. حضور سه دوربین در بخش پشتی مدل پرو و ارتقاء وضوح دوربین اصلی آن به 40 مگاپیکسل،‌ برجسته‌ترین نکات قابل ذکر در مورد این رده را تشکیل می‌دهند. هواوی به جز این دو مدل طبق معمول اسمارت‌فون دیگری را نیز با برچسب پورشه دیزاین معرفی کرده که با افزایش حافظه داخلی به 512 گیگابایت و ارائه شدن با قیمتی دو برابر بیشتر از آیفون X خبرساز شده است.هر دو گوشی هواوی P20 و P20 Pro‌ همسو با رویه طراحی قالب سال جاری با بدنه شیشه‌ای در پشت و جلوی گوشی و فریم فلزی پیرامونی ارائه می‌شوند که با اینکه به ماندن اثر انگشت منجر می‌شود اما از لحاظ المان‌های زیبائی‌شناسی، جذابیت بالائی را برای این مدل‌ها به همراه می‌آورد. صفحه‌نمایش گوشی در هر دو مورد به صورت تمام‌صفحه یا فول اسکرین با نسبت 18.7:9 در نظر گرفته شده که در حاشیه پائین آن فضای اندکی برای قرارگیری سنسور اثر انگشت وجود دارد اما در بالا همین حاشیه اندک نیز حذف شده و به جز فضای تیره‌ای در مرکز که سنسورهای معمول این بخش و دوربین دوم را در خود جای داده، به حاشیه دیگری نمی‌توان اشاره کرد.

Huawei Y9 2018 Huawei Y9 2018

1397/1/14 در قلب دستگاه از پردازنده کایرین 659 ساخت خود هواوی با هشت هسته پردازشی استفاده شده است و حافظه رم 3 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف 256 گیگابایت هم آن را همراهی می کند.از جمله نقاط قوت این گوشی چینی میتوان به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپرساعتی می باشد که البته ضخامت دستگاه هم تنها 7.9 میلیمتر است.سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و نسخه 8.0 رابط کاربری EMUI هم مدیریت نرم افزاری دستگاه را برعهده دارد.ضمنا کاربر میتواند به طور همزمان از یک کارت حافظه و دو سیم کارت استفاده کند.

Huawei Y9 2018 Huawei Y9 2018

1397/1/14 سری اسمارت فون های میان رده Y دارای محبوبیت بالایی در بین کاربران هستند و به طور معمول با قیمت رقابتی به بازار عرضه می شوند.به تازگی عضو جدیدی به این سری افزوده شده است که دارای طراحی مدرن و سخت افزار به روز و قیمت مناسب می باشد که میتواند سودآوری خوبی را برای هواوی فراهم کند.فبلت میان رده هواوی Y9 مدل 2018 مجهز به صفحه نمایشگر 5.93 اینچی از نوع Full View با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل فول اچ دی پلاس می باشد.در پنل پشت دستگاه دوربین با لنز دوگانه 13 و 2 مگاپیکسل می باشد و حسگر تشخیص اثر انگشت هم در پشت دستگاه قرار دارد.در جلوی دستگاه هم دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسل قرار دارد که بسیار مناسب افرادی است که علاقمند به عکاسی سلفی هستند.گفتنی است که دوربین 2 مگاپیکسلی در هر پشت و جلوی دستگاه برای ثبت عمق تصاویر و عکسبرداری بوکه استفاده می شود که پس زمینه تصاویر را مات می کند.قرار است این گوشی در رنگهای طلایی،آبی و مشکی فروخته شود.هواوی در حال حاضر قیمت این گوشی و زمان عرضه آن به بازار دیگر کشورها را اعلام نکرده است.

Huawei Y9 2018 Huawei Y9 2018

1397/1/14 مدل 2018 هواوی Y9 مجهز به صفحه نمایش 5.93 اینچی FullView با وضوح 1080×2160 است و نظاره گر یک موبایل با نمایشگر کشیده هستیم. در قاب پشت دو سنسور دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت به چشم می خورد و قاب جلویی میزبان دوربین دوگانه 16+2 مگاپیکسلی است که وظیفه ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی را برعهده دارد.
در دل هواوی وای 9 2018 یک تراشه کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت) گنجانده شده است که همچون همیشه مسئولیت پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.مهمترین نقاط قوت گوشی جدید هواوی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو است. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به رابط کاربری EMIU 8.0 و سه خشاب (یکی برای کارت حافظه و دو خشاب مخصوص سیم کارت) اشاره کرد.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/14 Huawei P20 Pro در دو مدل با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه و هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. باید گفت که گوشی Huawei P20 نیز با ترکیب چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ارائه می‌شود. نسخه رده‌بالای Huawei P20 Pro نزدیک به 5899 یوآن (معادل با 930 دلار) قیمت خواهد داشت.با اینکه در تیزرهای مختلف به عرضه Huawei P20 با دوربین سه‌گانه اشاره می‌شود، تنها مدل P20 Pro از ترکیب سه دوربین در پنل پشتی استفاده خواهد کرد؛ هوآوی از ترکیب سه سنسور 12 رنگی مگاپیکسلی، 16 مگاپیکسلی مونوکروم و 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو با F1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال بهره برده است. البته مشخص نیست اطلاعات به‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارد زیرا میت 10 و میت 10 پرو، هر دو به دوربینی با دهانه لنزی F1.6 مجهز شده بودند. برای عکاسی سلفی نیز، Huawei P20 Pro از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با F2.0 بهره خواهد گرفت؛ اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، انتظار داریم نسخه «پرو» یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی باشد. پیش‌تر اعلام شد که مدل Plus یا Pro پرچم‌دار پی 20 هوآوی به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ ضمن اینکه انتظار داریم مدل مذکور به قابلیت AOD مجهز باشد و به همین جهت، شاید از یک نمایشگر اولد استفاده کند.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/14 هوآوی برای توسعه دوربین جدیدش با برند آلمانی «Leica» وارد همکاری شده است؛ همکاری این دو شرکت در عملکرد خیره‌کننده دوربین میت 10 و میت 10 پرو تأثیرگذار بوده است. پرچم‌داران جدید هوآوی از سری P به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهند شد؛ انتظار می‌رود عملکرد گوشی جدید هوآوی در زمینه عکاسی تحت تأثیر هوش مصنوعی، پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به P10 داشته باشد.براساس اسناد فاش شده، Huawei P20 Pro به نمایشگری 6 اینچی با طراحی بدون حاشیه مجهز خواهد شد؛ این مدل، نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2180 پیکسل دارد. پرچم‌دار جدید هوآوی به تراشه Kirin 970 مجهز شده است که اولین تراشه موبایلی با برخورداری از واحد پردازش عصبی (NPU) محسوب می‌شود. واحد پردازش عصبی، پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را در پرچمدار جدید هوآوی برعهده گرفته است؛ در حال‌حاضر، از این تراشه در میت 10 و میت 10 پرو استفاده می‌شود و احتمالاً تمامی پرچم‌داران سری P20 نیز به Kirin 970 مجهز خواهند شد. پیش‌تر اعلام شده بود مدل «Pro» پرچم‌دار Huawei P20 از نسخه ارتقا یافته Kirin 970 بهره می‌گیرد اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع صحت نداشته باشد.

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1397/1/3 همانطور که انتظار می رود، سخت افزار بکار رفته در آنر ۷ ایکس یک سخت افزار میان رده می باشد و توانایی رقابت با گوشی های پرچمدار موجود در بازار را ندارد اما می تواند نیازهای یک شخص را در طول روز بر اساس میزان استفاده برطرف نماید. این گوشی میان رده از چیپ ست کایرین ۶۵۹ که توسط خود کمپانی هوآوی طراحی شده است بهره می برد که دارای ۸ هسته ی پردازشی است؛ ۴ هسته ی آن دارای فرکانس پردازشی ۲.۳۶ گیاهرتز و چهار هسته ی دیگر آن دارای فرکانسی برابر با ۱.۷ گیگاهرتز می باشد.
پردازشگر گرافیکی به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع Mali-T830 MP2 می باشد که در زمان اجرای کارهای گرافیکی و مشاهده ی ویدئو مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در ۳ نسخه عرضه خواهد شد، نسخه ارائه شده این گوشی هوشمند دارای ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۴ گیگابایت رم می باشد.

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1397/1/3 کمپانی چینی هوآوی یکی از برندهایی است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و در بسیاری از کشورهای آسیایی خواهان دارد، زیرا هم قیمت مناسبی داشته و هم از مشخصات بالایی برخوردارند. یکی از گوشی های فوق العاده ی این کمپانی آنر ۷ ایکس (Honor 7X) می باشد که در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد و هدف این کمپانی از طراحی و ساخت این گوشی جذب کاربران علاقه مند به گوشی های دارای طراحی جدید، قیمت مناسب و دارا بودن دوربین دوگانه بوده است. آنر ۷ ایکس یکی از گوشی های میان رده ی کمپانی هوآوی به شمار می آید و همانطور که می دانید به طراحی گوشی های میان رده توجه زیادی نمی شود اما در سال گذشته گویا این روند تغییر کرده و کمپانی هوآوی نیز طراحی این گوشی میان رده را بروز نموده است. یکی از جدیدترین متدهای طراحی گوشی های هوشمند، طراحی Bezel Less می باشد که در این نوع طراحی حاشیه های پنل جلویی گوشی های هوشمند بسیار کاهش می یابد و علاوه بر آن ابعاد صفحه نمایش گوشی نیز بالطبع افزایش خواهد داشت.

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/12/26 ارائه نسخه تقلیل‌یافته‌ای از پرچمداران هواوی با پسوند لایت نخستین بار دو سال پیش با معرفی P8 Lite در کنار P8 انجام‌ پذیرفت؛ گوشی‌های لایت هواوی در طی دو سال گذشته همواره برخی از مشخصات پرچمدار اصلی را با قیمت کاملا مناسب‌تر برای رده میانی و پایین بازار ارائه کرده و معمولا فروش مناسبی را تجربه کرده‌‌اند. ایده ارائه یک نسخه تقلیل یافته از پرچمدار اصلی با نام‌‌گذاری مشابه در بسیاری از برندهای دیگر بازار نیز به چشم می‌خورد اما این ایده از حداقل دو سال پیش در اکثر رقبا کنار گذاشته شده است. سامسونگ پس از ارائه نسخه‌های مینی برای S3‌ و S4، آخرین بار در سال 2014 با S5 Mini‌ شانس خود را در این بازار امتحان کرد و پس از آن با کنار گذاشتن این ایده، توسعه اسمارت‌فون‌های جدید سری J و A برای رده میانی را در دستور کار قرار داد.طراحی باکس P10 Lite با مدل‌های هم‌خانواده پیشین و خود P10 تفاوت داشته و به جز رنگ‌آمیزی متفاوت شباهت کاملی به جعبه P8 دو سال پیش دارد. این جعبه به صورت ایستاده طراحی شده و برای باز کردن آن باید درپوش بخش رویی را از جای خود خارج کرد.

Honor 3C Honor 3C

1396/12/26 هواوی در غیاب دیگر برندهای مهم و تعیین‌‌کننده چینی و از همه مهم‌تر، شائومی، هنوز در بازارهای داخلی یکی از خوش‌قیمت‌ترین انتخاب‌ها برای کاربران با بودجه‌های محدود به حساب می‌آید. این برند که پیش از این در کلاس Ascend به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرده بود حالا در رده Honor نیز گوسی سبقت را از نمونه‌های نام‌آشنای کره‌ای ربوده و به‌خصوص در حداقل‌های قیمتی حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد. یکی از انتقادهای همیشگی به محصولات هواوی در یکی دو سال گذشته به شکل ظاهری نسبتا تکراری و کیفیت ساخت نچندان بالای دستگاه در مدل‌های ارزان‌قیمت‌ مرتبط است که با وجود تکرار شدن آن در محصولات ارزان‌قیمت دیگر برندها (حتی HTC و نوکیا با شهرت در زمینه کیفیت ساخت) در طولانی‌مدت خاطره نچندان مثبتی از خرید یک گوشی هواوی در ذهن کاربران برجای گذاشته است. دیگر مشکل گوشی‌های هواوی را باید در پشتیبانی بسیار ضعیف نرم‌افزاری جست‌وجو کرد. هواوی به گفته مستقیم مسئولان این برند در ایران تا همین چندی پیش اعتقاد چندانی به مسئله آپدیت نرم‌افزاری و ارائه نسخه‌های جدید اندروید حتی برای گوشی‌های پرچمدار خود نداشته و مدل‌های محبوب و پر فروشی همچون P6 نیز از این قاعده مستثنا نبودند. این روند ظاهرا در یکی دو فصل اخیر با تغییر روبرو شده و حداقل در مورد گوشی‌های به فروش رسیده در بازار چین، آپدیت‌های معدودی در دسترس قرار گرفته است. Honor 3C (با تلفظ آنر) یکی از ارزان‌ترین اسمارت‌فون‌های هواوی است که این روزها فروش مناسبی را در بازارهای داخلی تجربه می‌کند.

Huawei P8 Huawei P8

1396/12/26 هواوی برای جدی گرفته شدن در بازارهای جهانی مسیری پر فراز و نشیب را طی کرد. این برند چینی که در زمینه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی از تجربه‌ای بس گرانبها در سطح برترین‌های این رده برخوردار است در ورود به دنیای اسمارت‌فون‌ها با شرایط دشواری روبرو شده و سال‌های متمادی در سایه رقبا و بزرگان این کلاس قرار داشت. ارائه Ascend P1 در سال 2012 و یک سال پس از آن Ascend P2 خریداران همچنان بی‌اطمینان به کالاهای چینی را متوجه این برند ساخت. با اینکه P2 در مقابل رقبای سرسختی همچون گلکسی S4 و XPERIA Z مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری را ارائه می‌کرد اما در عوض از قیمت به مراتب مناسب‌تری برخوردار بود. Ascend P6 تنها نزدیک به 4 ماه بعد از P2 به عنوان باریک‌ترین اسمارت‌فون زمان خود رونمایی شد و با اینکه هنوز در زمینه صفحه‌نمایش و پردازش در پشت سر پرچمداران سال 2013 قرار داشت اما با طراحی زیبا، استحکام بدنه و یک قابلیت انقلابی یعنی دوربین دوم 5 مگاپیکسلی بسیار خبرساز شد. هواوی را از این جهت می‌توان یکی از نخستین برندهایی دانست که عکاسی سلفی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داد. شاهد این مدعا تاخیر دیگر برندها در این زمینه است جایی‌که تا حضور یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در محصولات سامسونگ (سری A) نزدیک به 16 ماه بعد به طول انجامید و سونی و HTC نیز چندین ماه پس از هواوی اقدام به ارتقا وضوح دوربین دوم در اسمارت‌فون‌های خود کردند. P6 با وجود فروش بالا به دلیل وضوح HD صفحه‌نمایش و پردازنده‌های بکار گرفته شده در آن، کاملا نیازمند یک بازنگری کلی در این مجموعه بود. هواوی یک سال بعد و در بهار 2014 مدل Ascend P7 را ارائه کرد که با صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و شاسی فلزی شانس فراوانی برای مقابله با رقبای مجهز این کلاس داشت. P7 نیز اما بدور از انتقاد نبود و تغییر نکردن هسته‌های پردازشی و انتقادهای صورت گرفته از ظاهر آن بار دیگر از هر سو به گوش می‌رسید.

Huawei G8 Huawei G8

1396/12/26 هواوی G8 از نظر طراحی ظاهر با بسیاری از دیگر گوشی‌های هواوی تفاوت دارد؛ به این صورت که گوشه‌های دستگاه گردتر شده و درنتیجه از ظاهر مستطیل‌ شکل معمول این رده خبری نیست. این طراحی زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پشت دستگاه کمی حالت خمیده داشته و در دست گرفتن آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. شیشه محافظ قرار گرفته روی نمایشگر این گوشی نیز در لبه‌های دستگاه انحنای مختصری داشته و در اصطلاح 2.5 بُعدی (2.5D) است.هواوی G8 در ابعاد 152×76.5×7.5 میلی‌متر طراحی شده و با داشتن صفحه نمایش فول اچ‌دی به قطر 5.5 اینچ می‌توان گفت این گوشی برای افرادی که به دنبال داشتن یک فبلت هستند مناسب است. هواوی در ساخت صفحه نمایش این گوشی از پنل‌های ال‌سی‌دی با فناوری IPS استفاده کرده و رزولوشن 1080×1920 پیکسلی اعلام شده برای این پنل تراکم پیکسلی 401ppi را به دست می‌دهد که با آن می‌توان متن‌های ریز و جزییات را به‌خوبی مشاهده کرد. البته برخی بر این باورند که رنگ‌ها در این نمایشگر کمی بیش از حد اشباع شده و حتی در صورت افزایش روشنایی تا حداکثر میزان خود نیز صفحه از روشنایی زیادی برخوردار نیست.

Huawei Mate S Huawei Mate S

1396/12/26 نخستین نکته تغییر یافته در مورد Mate S نسبت به Mate7 به سایز دستگاه تعلق دارد. یکی از شکایت‌های اصلی کاربران از Mate7 با وجود امکانات پیشرفته و قیمت نسبتا مناسب آن به ابعاد 6 اینچی صفحه‌نمایش که دیوایس بسیار بزرگی را به نمایش می‌‌گذاشت تعلق دارد؛ در Mate S، هواوی از سایز متداول‌تر 5.5 اینچی برای صفحه‌نمایش بهره گرفته و بدین‌‌ترتیب ضمن حفظ فاصله با پرچمدار فعلی خود در کلاس P یعنی P8 (با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی)، کاربران علاقه‌‌مند به دسته فبلت را نیز به سمت خود جلب کرده است. بدنه فلزی گوشی دیگر نکته مهم قابل اشاره در این قسمت است که با وجود آنکه در این مورد نیز شباهت غیر قابل انکاری به Mate7 دیده می‌شود اما این موضوع در کنار سایز 5.5 اینچی، Mate S را به رقیب مستقیمی برای iPhone 6 Plus با بدنه فلزی و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی بدل می‌کند.دوربین 13 مگاپیکسلی Mate S روی کاغذ شباهت کاملی به دوربین حاضر در P8 داشته و از همان ساختار RGBW همراه با لنز مجهز به دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. حضور دو فلش LED در این قسمت و پشتیبانی از فیلم‌برداری 1080/30p شباهت مابین این دو دوربین را تکمیل می‌کنند.

Huawei Mate S Huawei Mate S

1396/12/25 Fingerprint Sense 2.0 دیگر قابلیت جدید Mate S محسوب می‌شود که در طی آن حسگر اثر انگشت بخش پشتی نسبت به گذشته با ارتقا روبرو شده است. فناوری جدید سریع‌تر، حساس‌تر و با دقت بالاتری بوده و با ارتقا عملگر خودآموز، سرعت شناسایی اثر انگشت در آن تا 100 درصد بهبود پیدا کرده است. سنسور اثر انگشت در Mate S علاوه بر وظیفه بازگشایی دستگاه و پرداخت‌های موبایلی قابلیت‌های دیگری را نیز بر عهده دارد که از آن جمله می‌توان به کنترل نوتیفیکیشن‌ها، اسکرول در میان عکس‌ها، گرفتن سلفی، پاسخ دادن به تماس و حتی خاموش کردن یک آلارم با تنها لمس کردن این سنسور اشاره کرد.سیستم‌عامل Mate S به‌صورت پیش‌فرض نسخه 5.1.1 اندروید لالی‌پاپ بوده و در حال حاضر سخنی در مورد امکان ارتقا آن به ورژن بالاتر به میان نیامده است. در بخش رابط کاربری نیز تغییری نسبت به P8 مشاهده نشده و از همان ساختاری منویی اختصاصی این برند موسوم به EMUI 3.1 در اینجا نیز استفاده شده است. Mate S در قبال مسئله کارت حافظه و سیم‌کارت دوم نیز ظاهرا از سیاست مشابه‌ای همانند P8 بهره می‌برد و به دلیل استفاده از یک اسلات مشترک در این قسمت، کاربران در هر حال ملزم به انتخاب مابین یکی از دو گزینه کارت حافظه جانبی یا سیم‌کارت دوم هستند.
Huawei Mate S از سایز 7.2×75.3×149.8 میلیمتر بهره می‌برد و ضخامت گوشی در باریک‌ترین قسمت در کناره‌ها به رقم فوق‌العاده 2.65 میلیمتر می‌‌رسد. وزن دستگاه 155 گرم اعلام شده که با وجود 0.3 اینچ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تنها 12 گرم سنگین‌تر از هواوی P8 به حساب می‌آید.

Honor 5X Honor 5X

1396/12/25 اولین حدس در مورد ابعاد honor 5X عرض نسبتا زیاد دستگاه به دلیل حاشیه‌های پیرامونی صفحه‌نمایش است؛ honor 5X با عرض 76.3 میلیمتری درمقایسه با (Samsung Galaxy A7 (2016 نزدیک به 2.2 میلیمتر عرض بیشتری دارد البته همچنان در مقایسه با رقیب مستقیم آن یعنی Xiaomi Redmi Note 3 چندان عریض‌تر نیست و تنها 0.3 میلیمتر اختلاف دارد. ارتفاع گوشی 151.3 میلیمتر است که 1.3 میلیمتر از Xiaomi Note 3 بلندتر بوده و در مقایسه با A7 (2016) نیز یکی دو دهم میلیمتری کوتاه‌تر است. ضخامت 8.15 میلیمتری این مدل در این کلاس رقم مناسبی به حساب می‌آید که در مقایسه با رقیب مستقیم آن نیم میلیمتر ضخامت کمتری را ارائه می‌دهد. در نهایت وزن 158 گرمی گوشی با توجه به ظرفیت باتری و کاور فلزی بخش پشتی وزن نسبتا مناسبی به حساب می‌آید و در دست چندان سنگین احساس نمی‌شود.صفحه‌نمایش 5.5 اینچی IPS حاضر در honor 5X در زمینه نور و روشنایی بسیار مناسب عمل می‌کند و با مشاهده پنل از کناره‌ها به جز اندکی تغییر رنگ که برای پنل‌های LCD‌ امری عادی به حساب می‌آید مشکل چندانی دیده نمی‌شود. رنگ مشکی و سطح کنتراست این پنل در سطح متوسطی قرار دارد و با اینکه رنگ‌ها در آن اندکی به سردی گرایش دارند اما از سوی دیگر رنگ سفید آن با دقت بالایی تولید شده و برخلاف بسیاری از نمونه‌های مشابه به زردی شباهت ندارد.

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1396/12/25 سیستم عامل Mate 8، نسخه 6.0 اندروید مارشملو بوده و ساختار منویی آن طبق معمول بر اساس واسط کاربری اختصاصی هواوی به نام EMUI (نسخه 4.0) شکل گرفته است. البته پوسته EMUI رضایت همه کاربران را در بر نخواهد داشت چرا که اضافه کردن یک اینترفیس جدید روی ظاهر اصلی اندروید معمولا منجر به دریافت با تاخیر به‌روزرسانی‌های اندروید می‌شود.
هواوی در دوربین Mate 8 از حسگر جدید ساخت شرکت سونی بهره برده است. این حسگر 16 مگاپیکسلی، که IMX298 نام دارد، اندازه‌ای معادل 1/2.8 اینچ و پیکسل‌هایی به اندازه 1.12 میکرومتر دارد که از قابلیت PDAF (فوکوس خودکار تشخیص فاز) نیز برخوردارند. دیافراگم لنز دوربین با گشودگی f/2.0 نیز در بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده بی‌تأثیر نیست. از دیگر امکانات دوربین اصلی می‌توان به لرزه‌گیر اپتیکال سه محوره (با خنثی کردن لرزش‌های دست تا 1.5 درجه)، فوکوس لمسی، فناوری تشخیص چهره و لبخند، تصویربرداری پانوراما، تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا (HDR) و فلش دوگانه اشاره کرد.

Huawei P9 Huawei P9

1396/12/25 تغییر نیافتن سایز صفحه‌نمایش P9 نسبت به P8 سال گذشته معیار جالبی برای مقایسه سایز و وزن این دو مدل فراهم می‌کند. ابعاد P9 برابر است با 6.95×70.9×145 میلیمتر است که ارتفاع آن نسبت به P8 تقریبا بدون تغییر مانده اما از 1.2 میلیمتر کاهش عرض و نزدیک به 0.6 میلیمتر افزایش ضخامت بهره می‌برد. کاهش عرض را می‌توان به حاشیه جانبی کمتر صفحه‌نمایش مرتبط دانست و افزایش ضخامت نیز با ارتقا ظرفیت باتری و حضور دو دوربین جدید در بخش پشتی چندان بی‌ارتباط نیست.به عنوان یک نکته بسیار جالب، P9 با وجود باتری حجیم‌تر و ماژول‌های دوگانه دوربین در زمینه وزن هیچ تغییری نسبت به مدل سال گذشته نداشته و همچنان 144 گرم است. P9 در مقایسه با دیگر پرچمداران سال 2016 دیوایس نسبتا سبکی به حساب می‌آید و مقایسه آن با گلکسی S7 با صفحه‌نمایش کوچک‌تر 5.1 اینچی و وزن 152 گرمی از یک سو و LG G5 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 5.3 اینچی و وزن 159 گرمی به خوبی به این موضوع اشاره دارد.

Huawei P9 Lite Huawei P9 Lite

1396/12/25 تقریبا بلافاصله پس از در دست گرفتن P9 Lite، اولین و مهم‌ترین تفاوت ظاهری این گوشی با همتای گران‌قیمت آن پدیدار می‌شود؛ P9 Lite برخلاف P9 تنها دارای فریم فلزی پیرامونی بوده و بخش پشتی گوشی از جنس پلی‌کربنات ساخته شده است. پلاستیکی بودن بخش پشتی، نیاز به خط باریک آنتن در بخش پایینی را از میان برده و از همین رو ظاهر یک‌دست‌تری را به پشت دستگاه بخشیده است. پلاستیک مات بخش پشتی همچنان اثرات انگشت و آلودگی را تا حدودی به خود جذب می‌کند اما به سادگی پاک می‌شود.لبه‌های پیرامونی دستگاه در بخش رویی فاقد شیشه خمیده موسوم به 2.5D حاضر در P9 بوده و حس مثبت ناشی از ظرافت در طراحی این قسمت را به همراه ندارند. افزایش اندک ضخامت گوشی و حاشیه‌های جانبی صفحه‌نمایش نیز به خوبی به رده قیمتی و اختلاف این مدل با یک پرچمدار خوش‌ساخت همچون P9‌ اشاره دارند. با گردش در پیرامون گوشی نیز برخی تغییرات ظاهری دیگر نسبت به P9 مشاهده می‌شود که در اکثر موارد همچون پنجره‌های مشبک اسپیکر و میکروفون در پایین و جایگاه جک هدست در بالا، یادآور Huawei P8 هستند.

Honor 8 Honor 8

1396/12/25 Honor 8 در بخش جلویی با داشتن نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080x1920 پیکسل و قابلیت نمایش 96 درصد از رنگ‌ها منطبق با طیف رنگ استاندارد NTSC، شباهت بیشتری به سایر گوشی‌های هواوی دارد. همچنین در این گوشی حالت eye-friendly افزوده شده است که با روشن کردن آن از میزان نور آبی نمایشگر کاسته و در نتیجه از آسیب دیدن چشم جلوگیری می‌شود. بعید نیست این دقیقا همان پنل ساخت JDI باشد که در دستگاه هواوی P9 به کار رفته است و سبب کیفیت و روشنایی آن می‌شود، که البته در صورت تحقق نکته خوبی به حساب می‌آید.در حال حاضر Honor 8 در چین با قیمت محلی معادل حدود 300 دلار (270 یورو) به فروش می‌رسد. البته با در نظر گرفتن مالیات و هزینه حمل و نقل بدون شک این قیمت برای اروپا افزایش خواهد یافت. انتظار می‌رود قیمت این گوشی برای اروپا حوالی 300 تا 330 یورو در نظر گرفته شود. قیمت این گوشی در انگلستان نیز در حدود 300 پوند پیش‌بینی می‌شود.اگر می‌خواهید بدانید Honor 8 ارزش خریدن دارد یا خیر در پاسخ می‌گوییم باید تا زمان عرضه آن صبر کرد چرا که تا پیش از در دست گرفتن آن نمی‌توان به صورت قطعی در مورد آن نظر داد. اما حضور رابط کاربری EMUI 4.1 هواوی --که مبتنی بر اندروید 6 است و اکنون بیشتر از همیشه قابل استفاده شده است-- همراه با برخی گزینه‌های جالب‌توجه سخت‌افزاری، Honor 8 را به یک گوشی قابل توجه تبدیل کرده است.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/12/25 هواوی گوشی Nova را به نحوی طراحی کرده است که زوایای گرد در کناره‌های آن و نمایشگر 5 اینچی به یکدیگر متصل شده‌اند و طراحی مناسب و ارگونومیکی را تشکیل داده‌اند. این شکل از طراحی به خوبی با دستان کاربر هماهنگ است و امکان استفاده از گوشی با یک دست را فراهم می‌کند. جلای فلزی پشت گوشی از طریق فرآیندهای پیشرفته سندبلاست (ماسه‌شویی) ایجاد شده است. انحناهای ملایم در بدنه گوشی نیز به گفته هواوی باعث بازتاب نور در طیف‌های درخشانی از رنگ‌ها و سایه‌ها می‌شود.Nova مجهز به یک باتری با ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعت است که همانند دیگر گوشی‌های اخیر هواوی غیر قابل جداسازی است. بنا بر اعلام هواوی این باتری با قابلیت Smart Power 4.0 می‌تواند زمان طولانی‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد تا به آسانی از اپ‌های مختلف استفاده کنند.ین گوشی‌ها به صورت دو سیم کارت عرضه شده‌اند. اسمارت‌فون‌های سری Nova دارای 3 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت را نیز دارا هستند. اسلات حافظه در این مدل‌ها در جایگاه سیم‌کارت دوم قرار می‌گیرد به این معنا که کاربران از بین سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه جانبی تنها یک گزینه را می‌توانند برگزینند.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1396/12/25 حضور Kirin 960 در میت 9 نه‌تنها در زمینه گرافیکی و ارتقا وضوح فیلم‌برداری به 2160p موثر بوده بلکه مودم نسل چهارم آن با پشتیبانی از LTE Cat.12 نیز امکان دانلود موبایلی با سرعت 600Mbps را در این مدل فراهم می‌آورد.
باتری گوشی دارای ظرفیت 4000mAh است که تغییری نسبت به Mate 8 نکرده اما شارژر آن اینک بسیار قوی‌تر شده و با تکیه بر پورت USB Type-C قادر به انتقال توان بسیار بالای 22.5 واتی (4.5 ولتی و 5 آمپری) به این مجموعه خواهد بود. شارژ سریع هواوی یا SuperCharge به گفته شرکت سازنده تا 50 درصد سریع‌تر از فرایند شارژ در Mate 8 بوده و 5 لایه کنترلی نیز کوچک‌ترین تغییرات ولتاژ، جریان و حرارت را به منظور اطمینان از ایجاد نشدن مشکل بررسی می‌کنند.میت 9 پورشه دیزاین تنها در یک رنگ (مشکی) ارائه شده و عنوان پورشه‌دیزاین بالای صفحه‌نمایش همراه با لوگوی آن در پشت دستگاه و البته انتقال سنسور اثر انگشت از پشت دستگاه به زیر صفحه‌نمایش تفاوت‌های ظاهری مهمی آن را با میت 9 اصلی تشکیل می‌دهند؛ کناره‌های صفحه‌نمایش نیز با خمیدگی ملایمی طراحی شده‌اند که البته تفاوت‌ خاص و بزرگی را در عمل ارائه نمی‌دهند.

Huawei Mate 9 Porsche Design Huawei Mate 9 Porsche Design

1396/12/25 دوربین سلفی گوشی همانند Mate 8 هشت مگاپیکسلی با امکان تصویربرداری فول اچ‌دی است اما دو نکته مهم آن را نسبت به گذشته متفاوت می‌کند؛ این دوربین از فوکوس خودکار پشتیبانی کرده و مطمئنا تفاوت بزرگی را با دوربین‌های فیکس‌فوکوس این رده ارائه می‌دهد از سوی دیگر با گشودگی بیشتر دیافراگم تا f/1.8 میزان نورگیری این دوربین افزایش یافته و در محیط‌های با نور کمتر روی کاغذ تصاویر بهتری را ثبت می‌کند.همانطور که انتظار می‌رفت هواوی برای ساختار پردازشی Mate 9‌ از جدیدترین دستاورد خود در این زمینه یعنی پروسسور Kirin 960 بهره گرفته است؛ این چیپ‌ست که نزدیک به دو هفته پیش در چین رونمایی شد نه‌تنها در زمینه پردازشی با ارائه چهار هسته ARM A73 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی ARM A53 نسبت به نسل قبلی خود یعنی Kirin 950 بهبود یافته بلکه در بخش گرافیکی نیز اتفاق مهمی در آن رخ داده و تقریبا برای اولین بار از گرافیکی ارزشمند در سطح بزرگان این کلاس در یک چیپ‌ست ساخت هواوی استفاده شده است.

Huawei P10 Plus Huawei P10 Plus

1396/12/25 هواوی برای نخستین بار در ساخت دوربین جلوی گوشی نیز با لایکا همکاری کرده است و هر دو گوشی هوشمند مجهز به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی رنگی با گشودگی لنز f/1.9 هستند. دوربین جلو، بنا به گفته شرکت سازنده قابلیت جذب نور تا دو برابر بیشتر را داراست و می‌تواند به طور خودکار با افزایش تعداد افراد در تصویر، زاویه عکس را گسترش دهد. هواوی در گوشی‌های سری P10 امکان حالت پرتره (portrait mode) را نیز فراهم کرده است. این ویژگی برخلاف آیفون 7 پلاس به فاصله کانونی بزرگ‌تر لنز بستگی ندارد بلکه بیشتر بر نر‌م‌افزار متکی است.

امکان فیلم‌برداری 4K، تشخیص چهره سه‌بعدی، فناوری لرزه‌گیر اپتیکال دست (OIS)، فوکوس خودکار ترکیبی 4 در 1، زوم ترکیبی و قابلیت عکاسی با افکت‌های بوکه (bokeh) از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی هوشمند است. به علاوه امکاناتی برای کنترل دستی ISO، نوردهی (exposure)، تصویربرداری در حالت RAW ، سرعت شاتر و white balance در این دو گوشی پیش‌بینی شده است.

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/12/25 اولین برخورد با P10 Lite تصویری از یک گوشی خوش ساخت و مدرن را به ذهن متبادر می‌کند که با رنگ‌آمیزی جذاب امتداد یافته به کناره‌ها و حواشی صفحه‌نمایش کاملا جلب توجه می کند. گرد بودن حاشیه‌های شیشه صفحه‌نمایش حس خوشایندی را در زیر دست ایجاد می‌کند و پخ‌های ایجاد شده در حاشیه فلزی گوشی نیز ضخامت دستگاه را کمتر از آنچه هست نشان می‌دهد.بخش پشتی گوشی با شیشه یک دست و سرتاسری پوشیده شده که تنها در محل حسگر اثر انگشت و فلش LED دچار بریدگی شده است. جایگاه دوربین در این قسمت مشابه P10 در نوار باریک بخش بالایی است اما این بار نیز از یک دوربین استفاده شده و هنوز دوربین‌های دوگانه در سری لایت جایی ندارند. به عنوان یک تغییر مشخص نسبت به مدل سال گذشته، شکل لنز دوربین از مربع به دایره تغییر یافته و ظاهری حرفه‌ای‌تر به آن بخشیده است. جنس براق این قسمت اثرات انگشت را به راحتی جذب می‌کند و از همین رو کاربران حساس به این موضوع احتمالا رنگ‌های روشن‌تر این سری را ترجیح خواهند داد.

Honor 9 Honor 9

1396/12/25 از تاریخ معرفی تا عرضه آنر 9، زمان زیادی طول نخواهد کشید چرا که به گفته هواوی، این اسمارت‌فون از 16 ژوئن (26 خرداد) در بسیاری از خرده‌فروشی‌های چین عرضه می‌شود. در حال حاضر، آنر 9 تنها وارد بازار چین شده و هواوی درباره عرضه این محصول در سایر مناطق جهان سخنی به میان نیاورده است. البته هواوی در پایان ژوئن، میزبان رویدادی در برلین آلمان خواهد بود و بعید نیست طی آن مراسم، از برنامه‌های خود برای عرضه آنر 9 در اروپا خبر دهد. همچنین عرضه این گوشی در آمریکا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کسب‌وکار هواوی طی سال 2016 در ایالات متحده در جهت کوچک‌سازی و تعدیل حرکت کرده و به نظر می‌رسد این شرکت در حال حاضر قصد دارد حضور خود در آمریکا را به عرضه گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری چون آنر 6x محدود کند. ناگفته نماند به اعتقاد برخی کارشناسان، بخش نرم‌افزاری هواوی هنوز هم جای کار دارد.
یکی از نقاط قوت آنر 9، بهره‌مندی این گوشی از چیپ‌ست قدرتمند Kirin 960 (محصول کمپانی های‌سیلیکون، از زیرمجموعه‌های هواوی) است. این چیپ‌ست 8 هسته‌ای مشتمل بر 4 هسته پردازشی 2.4 گیگاهرتزی مبتنی بر معماری A73 و 4 هسته پردازشی 1.8 گیگاهرتزی مبتنی بر معماری A53 بوده و از واحد پردازش گرافیکی 8 هسته‌ای Mali-G71 بهره می‌برد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/25 صفحه‌نمایش IPS LCD میت 10 همچنان 5.9 اینچی است اما وضوح آن اینک مثل یک پرچمدار واقعی افزایش یافته و به QHD یا 2560×1440 پیکسل رسیده است. این صفحه‌نمایش که هواوی آن را FullView می‌خواند، به گفته شرکت سازنده تا 96 درصد طیف NTSC را پوشش داده و کنتراست آن 1,500:1 خواهد بود. نکته جدید در مورد این پنل که آن را در کنار دیگر پرچمداران بزرگ سال 2017 قرار می‌دهد پشتیبانی آن از محتوای HDR10 است که با وجود آنکه هنوز این محتوا به صورت گسترده در اختیار همه کاربران قرار ندارد اما حضور آن به معنای کیفیت بالای این صفحه‌نمایش خواهد بود.
دوربین به خصوص پس از قرارگیری برند لایکا در کنار هواوی، همواره از جمله مهم‌ترین قسمت‌های سری Mate بوده و میت 10 نیز مطمئنا در این مورد استثنا نیست؛ هر سه گوشی سری Mate 10 از مجموعه دوربین یکسانی بهره می‌برند که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی رنگی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید یا مونوکروم می‌شود که تا به اینجا تفاوتی با دوربین‌های سال گذشته ندارند؛ تفاوت بزرگ و تعیین‌‌کننده این مجموعه در f/1.6 دیافراگم دوربین در مقایسه با f/2.2 دوربین سال گذشته است که آن را هم‌سطح LG V30 به عنوان بازترین و سریع‌ترین لنز موبایلی موجود مطرح می‌کند. دیگر امکانات دوربین‌های سال گذشته همچون دو برابر زوم هیبریدی، لرزه‌گیر اپتیکال دست، اتوفوکوس لیزری و تشخیص فاز و دو فلش LED با توتاژ نوری متفاوت در این سری نیز همچنان حضور دارد. حداکثر وضوح فیلم‌برداری این مجموعه نیز 4K با 30 فریم در ثانیه اعلام شده است.

موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا