مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : parsa z
  • تاریخ عضویت : 1396/12/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/15 سلامدوست عزیز.من گوشیه nova3e رو تست کردم انصافا گوشیه خوش دست و خووووبی هستش ، با وجود این که بدنه اش فلزی هست ولی گوشیه فوق العاده سبکه و خوش دستی هست.دوربین اصلیش 16 مگاپیکسله و دوربین سلفیش16 مگاپیکسله که به نسبت هزینه اش واقعا کیفیت خوووبی داره و وقتی انتخابت این گوشیه مطمئنی که عکس های با کیفیتی میتونی باهاش ثبت کنی.حسگر اثر انگشت داره که باز هم نسبت به قیمتش یه امکان فوق العاده برای این گوشی به حساب میاد باعث میشه خیالت از بابت امنیت اطلاعات شخصی تون راحت باشه و مطمئن باش که هیچ کس جز شما به اطلاعاتت دسترسی نداره.در کل باید بگم مدل nova3e یه گوشیه کار راه انداز و خوووبه به خصوص برای کسایی که میخوان به نسبت هزینه ی کم برای خرید گوشی از حجم بالایی از امکانات برخوردار بشن.شک نکن که تو این رنج قیمت بهترین گوشیه بازاره و از داشتنش پشیمون نمیشید.ترجیحا به نظرم هر چه زودتر بخریش بهتره و به نفعته.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/15 سلام دوست عزیز.من خودم گوشی های برند های مختلف رو داشتم و تجربه کار با اکثر برند های معتبر رو دارم.من تو انتخاب گوشی بسیار حساسم و با تحقیق بسیار زیادی به این انتخاب یعنی نوآ 3ای رسیدم.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره و باید بگم که به نظرم خیلی از رقبا رو پشت سر خودش گذاشته.دوربین بسیار قوی ای داره و تو شرایط مختلف تست اش کردم و باید بگم که فراتر از یک میان رده عمل کرده.باتری اش هم در سطح خوبی هست و در مدت زمان بسیار کمی شارژ میشه و در طول 24 ساعت اکثر کارهامو پوشش میده.پردازنده قوی هشت هسته ای هم داره که اکثر بازی ها و برنامه های سنگین رو به راحتی اجرا میکنه.به نظرم تو انتخاب این گوشی شک نکن.من که واقعا از انتخابم راضی ام. جدیدترین میان رده‌ی هواوی در هر سه بخش ظاهر، سخت افزار و نرم افزار، حرف‌های زیادی برای گفتن داره و به معنای واقعی کلمه از بسیاری از گوشی های تکراری که با مشخصات شبیه به هم روانه‌ی بازار می‌شوند، جذاب‌تر است.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/15 سلام به همگی.دوستان من گوشیه nova3e رو تست کردم انصافا گوشیه خوش دست و خووووبی هستش ، با وجود این که بدنه اش فلزی هست ولی گوشیه فوق العاده سبکه و خوش دستی هست.دوربین اصلیش 16 مگاپیکسله و دوربین سلفیش16 مگاپیکسله که به نسبت هزینه اش واقعا کیفیت خوووبی داره و وقتی انتخابتون این گوشیه مطمئنید که عکس های با کیفیتی میتونید باهاش ثبت کنید.حسگر اثر انگشت داره که باز هم نسبت به قیمتش یه امکان فوق العاده برای این گوشی به حساب میاد باعث میشه خیالتون از بابت امنیت اطلاعات شخصی تون راحت باشه و مطمئن باشید که هیچ کس جز شما به اطلاعاتتون دسترسی نداره.در کل باید بگم مدل nova3e یه گوشیه کار راه انداز و خوووبه به خصوص برای کسایی که میخوان به نسبت هزینه ی کم برای خرید گوشی از حجم بالایی از امکانات برخوردار بشن.شک نکنید که تو این رنج قیمت بهترین گوشیه بازاره و از داشتنش پشیمون نمیشید.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/7 سلام دوست عزیز.بنده به تازگی این گوشی رو خریداری کردم و قبل از خرید این گوشی تحقیق و بررسی زیادی انجام دادم تا تو این رنج قیمت بهترین گوشی موجود تو بازار رو انتخاب و خریداری کنم.در ضمن برام مهم بود که گوشی ای که میخرم از دوربین با کیفیت ای برخوردار باشه تا در عکس برداری به مشکل نخورم. برای اینکه شما رو هم از دوربین عالی اش مطلع کنم برخی از ویژگی هاشو خدمتت میگم. دوربین اصلی میت ۱۰ لایت از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد که در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین را یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به عمق سوژه‌ها و یک فلش ال‌ایی‌دی تکی همراهی می‌کند. هواوی مجموعه‌ی دوربین عقب را با چینشی عمودی در بخش میانی از نیمه‌ی بالایی پنل پشت قرار داده است. دوربین سلفی میت ۱۰ لایت نیز که در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای شناسایی عمق تصاویر بهره می‌برد. هواوی حالت‌های متعددی را برای استفاده از دوربین میت 10 لایت در نظر گرفته است که با سوایپ از سمت چپ در اپلیکیشن دوربین می‌توان به لیست آن‌ها دسترسی پیدا کرد، در این لیست‌ می‌توان حالت‌هایی نظیر عکاسی اتوماتیک، حرفه‌ای (با امکان کنترل پارامترهایی نظیر ایزو، سرعت شاتر، اکسپوژر، نوع فوکوس و وایت‌بالانس)، فیلم‌برداری اتوماتیک و حرفه‌ای (تنظیم نوع فوکوس، اکسپوژر و وایت‌بالانس) با رزولوشن فول اچ‌‌دی و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه، اچ‌دی‌آر، اسلوموشن VGA با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه و پاناروما دیده می‌شود.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/10 با سلام خدمت شما دوستان عزیز
من نه خیلی از گوشی سر رشته دارم نه انقد پولدارم که برم برند خفن بخرم و بعدش که خراب شد بگم مشکلی نیست یکی دیگه. من همیشه دوست دارم ی گوشی بخرم که گارانتی درست و حسابی داشته باشه ینی خراب شد بدونم باید کجا برم نه اینکه برم پاساژهای معروف و همش دل شوره اینو داشته باشم که لوازمش رو بردارن یا پول کلان بگیرن ازم. برای همین من میخواستم با پول کم ی گوشی بخرم که کار بکن باشه و کارهای روز مره ام رو بتونم باهاش انجام بدم. برای همین رفتم چندتا مغازه و از چنتا بلد کار پرسیدم همه گفتن با این پول وای 7 پریم بخر که همه چیش خوبه. حالا منم چند وقته این گوشی رو خریدم و از حق نگذرم خیلی خوبه و راضیم و خب پیشنهاد میکنم همه بخرن اینو. تازه وقتی دارم استفاده میکنم میفهمم که از چیزی که فکر میکردم خیلی خیلی بهتره و الان خیلی راضی ترم. خدا رو شکر کارمم به گارانتی نکشیده باطریشم تموم بشو نیست انگار منم که دوتا سیم کارت دارم این گوشی جوابه واسش.خلاصه همه فن حریفه این وای 7 پریم.
ممنون از توجهتون امیدوارم نظرم کمک کرده باشه شما رو در خرید.

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1396/12/10
با سلام خدمت شما دوستان عزیز
من نه خیلی از گوشی سر رشته دارم نه انقد پولدارم که برم برند خفن بخرم و بعدش که خراب شد بگم مشکلی نیست یکی دیگه. من همیشه دوست دارم ی گوشی بخرم که گارانتی درست و حسابی داشته باشه ینی خراب شد بدونم باید کجا برم نه اینکه برم پاساژهای معروف و همش دل شوره اینو داشته باشم که لوازمش رو بردارن یا پول کلان بگیرن ازم. برای همین من میخواستم با پول کم ی گوشی بخرم که کار بکن باشه و کارهای روز مره ام رو بتونم باهاش انجام بدم. برای همین رفتم چندتا مغازه و از چنتا بلد کار پرسیدم همه گفتن با این پول وای 5 بخر که همه چیش خوبه. حالا منم چند وقته این گوشی رو خریدم و از حق نگذرم خیلی خوبه و راضیم و خب پیشنهاد میکنم همه بخرن اینو. تازه وقتی دارم استفاده میکنم میفهمم که از چیزی که فکر میکردم خیلی خیلی بهتره و الان خیلی راضی ترم. خدا رو شکر کارمم به گارانتی نکشیده باطریشم تموم بشو نیست انگار منم که دوتا سیم کارت دارم این گوشی جوابه واسش.خلاصه همه فن حریفه این وای 5.
ممنون از توجهتون امیدوارم نظرم کمک کرده باشه شما رو در خرید.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا