مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : pedram r
  • تاریخ عضویت : 1396/12/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/11 سلام دوستان باتوجه به اینکه من این گوشی رو برای مامانم خریدم گفتم نظرم رو بهتون بگم شاید در انتخابتون کمک کرد بهتون.
من خودم موقع خرید از این وسواسی ها هستم که نکنه یک قرون پولم هدر بره برای همین اول به بودجه ام توجه میکنم بعد انقد بررسی و مقایسه میکنم که پیر میشم( امیدوارم بهم حق بدین چون به هر حال اولا خیلی به سختی مثل خیلیا پول درمیارم دوما نمیخوام تند تند خراب بشه و حوصله غرغر مامانم رو هم ندارم). برای همین باتوجه به اینکه پولی که میخواستم به خرید گوشی اختصاص بدم کم بود طبیعی بود که باید دنبال ی گوشی متوسط باشم ینی نباید گوشی 800-700 هزار تومنی بخرم و انتظاری گوشی 5 میلیون تومنی داشته باشم پس با ی دیدگاه منطقی اومدم با مقایسه و تجزیه و تحلیل( گفتم که وسواسی هستم) دیدم بهترین برند توی این رنج هوآوی هست و باتوجه به نسبت کیفیت به قیمت "وای هفت پرایم" بهریتنه واقعا تازه کارکردن باهاش هم سادس. خلاصه که برای مامانم که خریدم حس خوبی داشت و کلی هم تازه داره حال میکنه باهاش هم بخاطر اینکه دوربین خوبی داره هم باطریش خوبه. خلاصه که من به دوستام که پیشنهاد دادم چه پول زیاد دارن چه کم بیان هوآوی بخرن و خودشون رو خلاص کنن.
بازم تشکر از گوشی ایرانی.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/11 سلام Milad a اینی که میخوام بهت جوابم بدم تجربه شخصیه. من این گوشی رو مدتی هست که دارم. حسی بخوام بگم این گوشی رو وقتی دستت میگیری حس میکنی جزوی از خودت هست انقد که راحت هست کار کردن باهاش و هر کاری رو میخوای بکنی باهاش گوووله و سریع انجام میده ینی لگ نمیزنه امکاناتش هم از نظر سخت افزاری هم نرم افزاری. حالا فنی واست بگم سی پی بوش از همه گوشی های این رنج خیلی بالاتره که باعث میشه خیلی سریع باشه. kirin 659 رو منظورم بود. os اش هم که از همه هم رنج هاش بالاتره اینم از os (Android 8.0 + EMUI 8.0). از نظر دوربین هم واست بگم که مشخصاتش Dual 13MP+2MP اینه که اگر دوربین باز باشی میدونی ینی چی این. روون بودنش هم که بخاطر Octa Core 2.36Ghz X 1.7Ghz اینه که پردازندش خیلی خفنه دیگه. حالا امیدوارم تو هم مث من اهل پول دادن به برند نباشی و کیفیت واست مهم باشه. موفق باشی.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/11 سلام دوستان باتوجه به اینکه من این گوشی رو خریدم گفتم نظرم رو بهتون بگم شاید در انتخابتون کمک کرد بهتون.
من خودم موقع خرید از این وسواسی ها هستم که نکنه یک قرون پولم هدر بره برای همین اول به بودجه ام توجه میکنم بعد انقد بررسی و مقایسه میکنم که پیر میشم( امیدوارم بهم حق بدین چون به هر حال اولا خیلی به سختی مثل خیلیا پول درمیارم دوما نمیخوام هزینه نگهداری بالا بدم). برای همین باتوجه به اینکه پولی که میخواستم به خرید گوشی اختصاص بدم کم بود طبیعی بود که باید دنبال ی گوشی متوسط باشم ینی نباید گوشی 1 میلیون تومنی بخرم و انتظاری گوشی 5 تومنی داشته باشم پس با ی دیدگاه منطقی اومدم با مقایسه و تجزیه و تحلیل( گفتم که وسواسی هستم) دیدم بهترین برند توی این رنج هوآوی هست و باتوجه به نسبت کیفیت به قیمت "وای 3" بهریتنه واقعا. خلاصه که خودم که خریدم حس خوبی دارم و کلی هم تازه دارم حال میکنم باهاش هم بخاطر اینکه دوربین خوبی داره( سلفی زیاد میگیرم) هم باطریش خوبه. خلاصه که من به دوستام که پیشنهاد دادم چه پول زیاد دارن چه کم بیان هوآوی بخرن و خودشون رو خلاص کنن.
بازم تشکر از سایت موبایل ایرانی
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا