مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : behzad p
  • تاریخ عضویت : 1396/12/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/2/21 باتری دستگاه Y7 Prime 2018 نسبت به نسل قبلی کوچکتر شده است، اما باز هم رقم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت با توجه به رزولوشن و توان پردازش این موبایل اقتصادی رقمی قابل قبول به حساب می آید. هواوی می گوید Y7 Prime 2018 با هر شارژ تا ۲۰ روز روی حالت استند بای روشن می ماند و قادر است تا ۵۸ ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد.در نسخه جدید y7 prime از کارایی ها و ویژگی های جدیدی رونمایی شده که به نسبت یک گوشی میان رده و اقتصادی بسیار جالب توجه هست.سنسور اثر انگشت و دوربین با کیفیت یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هست که توجه هر کسی رو به خودش جلب میکنه.این گوشی هم از لحاظ قدرت پردازش به نسبت در جایگاه خوبی قرار میگیره.فرضا در رابطه با اجرای یک سری از برنامه های خاص مثل بازی های موبایل. با توجه بررسی های انجام شده گفته میشه که در اجرای بازی های نسبتا سنگین مثل آسفالت به مشکل خاصی برخورد نخاهید کرد و امثال این برنامه ها بدون لگ اجرا خواهند شد.از نظر بنده گوشی y7 prime 2018 واقعا در حدود قیمت خودش واقعا بی نظیره.

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/2/21 شاید تو این یه مورد این گوشی افت پیدا کرده باشه که از بدنه پلاستیکی بجای فلزی استفاده کرده باشه اما همین مورد هم تو سبک تر شدن گوشی کمک شایانی کرده و باعث شده که در دست گرفتن گوشی راحت تر از قبل باشه و به آسانی بشه باهاش کار کرد.در نسخه جدید y7 prime از کارایی ها و ویژگی های جدیدی رونمایی شده که به نسبت یک گوشی میان رده و اقتصادی بسیار جالب توجه هست.سنسور اثر انگشت و دوربین با کیفیت یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هست که توجه هر کسی رو به خودش جلب میکنه.این گوشی هم از لحاظ قدرت پردازش به نسبت در جایگاه خوبی قرار میگیره.فرضا در رابطه با اجرای یک سری از برنامه های خاص مثل بازی های موبایل. با توجه بررسی های انجام شده گفته میشه که در اجرای بازی های نسبتا سنگین مثل آسفالت به مشکل خاصی برخورد نخاهید کرد و امثال این برنامه ها بدون لگ اجرا خواهند شد.از نظر بنده گوشی y7 prime 2018 واقعا در حدود قیمت خودش واقعا بی نظیره.

Huawei Y7 Huawei Y7

1396/12/11 سلام امیدوارم تجربه من کمک کنه که بتونید راحت تر انتخاب کنید.
من چون میخواستم برای داداشم ی گوشی ب عنوان هدیه تولدش بخرم و این پسر خوره ی بازی اونم از نوع آنلاینش هست پس من برای خودم الویت هایی گذاشتم قبل از خرید. اول از همه اینکه سی پی یوش قوی باشه که لگ نزنه وسط بازی که خب وای 7 در مقایسه رقیبش ینی "جی 7 سامسونگ" از سی پی یو بهتری برخوردار بود. نکته بعدی این بود که صفحش بزرگ باشه که بازم این گوشی از " جی 7 سامسونگ " بزرگتر است. فاکتور بعدی که دیگه ربطی نداره چیکاره ای فک کنم واسه همه مهمه اینه ک باطریش سریع خالی نکنه که هوآوی خیلی هوشمندانه به نظرم باطریش رو4000 میلی آمپر گذاشته که 1000 میلی آمپر از " جی 7 سامسونگ " بالاتره (اهل فن هاش میدونن 1000تا ینی چی). نکته بعدی که واسم مهم بود این بود که داغ نکنه موقع کار که خب خدا رو شکر نمیکنه. و فاکتور بعدی این بود که از اندروید بالا حمایت کنه و دیفالت روش باشه که اولا حس آپدیتی و ب روز بودن بهش دست بده دوما بتونه هر بازی ای که میخواد بدون دغدغه دان کنه و بازی کنه. بر اساس تمامیه موارد بالا تصمیم گرفتم این گوشی همه فن حریف رو بخرم.
با تشکر
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام