مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali f
  • تاریخ عضویت : 1396/12/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Huawei Y6 2018 Huawei Y6 2018

1397/2/8 این گوشی با تصاویر و فهرست مشخصات رسمی حالا در وب‌سایت هوآوی دیده می‌شود و احتمالا در آینده نزدیک به بازار راه می‌یابد. گوشی Y6 (2018) به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است و برای این منظور از دوربین سلفی بهره می‌برد. که به نظر من برای یه گوشیی با این قیمت و سطح این فناوری یه شاهکار به حساب میاد.Y6 (2018) به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری اختصاصی Emotion UI (EMUI) 8.0 مجهز شده است و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد. دوربین اصلی و حسگر سلفی آن به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی هستند و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. همه ی این مشخصات به ما اینو داره میگه که با یه گوشیه بسیارساده ولی با امکانات بالا روبرو هستیم که ارزش خرید خوبی داره و خیلی طراحیه قشنگ و معقولی هم داره.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/2/3 نکاتی که این گوشی رو از سایر هم رده هاش متمایز میکند :
این گوشی از سه لنز اصلی 40، تله فوتو 8 و مونوکروم 20 مگا پیکسلی بهره می‌برد دوربین ۸ مگاپیکسلی سوم که لنز تله فوتو دارد و ۳ برابر زوم اپتیکال را ممکن ساخته است.به لطف سرعت پردازش بالای دستگاه، وقتی دوبار دکمه کم کردن صدا را فشار دهید، ظرف ۰/۳ ثانیه اپلیکیشن دوربین باز شده و پی 20 پرو آماده تصویربرداری خواهد بود. در مورد باتری هم در مقایسه با هم رده هایش مانند گلکسی اس ۹ پلاس با ابعاد ۶/۲ اینچ یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد، در حالی که پی 20 با ابعاد کمی کوچکتر به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. علاوه بر این باید در نظر داشت که هواوی برای کاهش مصرف باتری به جای رزولوشن QHD که بین پرچمداران مرسوم است، در پی 20 پرو از نمایشگری با رزولوشن +FHD استفاده کرده است. هم چنین بکارگیری 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتفا دارد.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/2/1 بنظر من نقات قوت این مدل اینان :1.سنسور اثرانگشت زیر لنز دوربین در پشت قاب . به سبب فلزی بودن قاب پشتی هیچ خبری از ماندن لک و چربی روی آن نیست 2.کناره‌های خمیده به راحت دست گرفتن و استفاده از گوشی و به برداشتنش از روی میز هم کمک زیادی می‌کند. 3. ین صفحه‌نمایش در زمینه نمایش رنگ‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. باوجوداینکه صفحه از جنس IPS است عملکردی شبیه به صفحه‌نمایش سوپرآمولد دارد. رنگ‌ها بسیار شفاف هستند و به طرز عجیبی به واقعیت نزدیک‌اند. زیر نور خورشید هیچ مشکلی بابت مشاهده محتوا روی گوشی نیست. نور صفحه‌نمایش به‌اندازه‌ای زیاد است که بیشتر اوقات می‌توانید با 50 درصد روشنایی با صفحه گوشی به‌راحتی کار کنید. نظیم محافظت از چشم یا همان Eye comfort در تنظیم صفحه‌نمایش دیده می‌شود که با فعال کردنش شدت نور پیکسل‌های آبی کم و نور زرد روی صفحه غالب می‌شود. 4. پردازنده Y7 Prime ساخت کوآلکام و در سری اسنپدراگون 435 است. این پردازنده 8 هسته‌ دارد، چهار هسته از فرکانس 1.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر از فرکانس 1.1 گیگاهرتز بهره‌مند هستند امکان افزودن 128 گیگابایت حافظه . ه‌خوبی از پس اجرای بازی برمی‌آید هیچ داغ شدن بی‌موردی هم در هنگام اجرای کار سنگین در آن مشاهده نمی‌شود.

Huawei Y9 2018 Huawei Y9 2018

1397/2/1 دو نکته بسیار مهم در مورد این مدل : 1.باتری عظیم با ظرفیت 4,000 mAh بوده و در عین حال نیز دارای طراحی باریکی است و تنها 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد.
2. دستگاهی با 4 دوربین !!! دوربین اصلی این گوشی از نوع دوگانه با سنسور‌های 12 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن نیز از نوع دوگانه اما با سنسور‌های 16 و 2 مگاپیکسلی است. نکته‌ی مثبت دیگر این گوشی وجود اندروید Oreo 8.0 به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بر روی آن در زمان عرضه است. سنسور اثر انگشت گوشی نیز در قسمت پشتی آن که از جنس فلز است قرار دارد.
نمایشگر 5.93 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ (2160 x 1080) و نسبت صفحه‌ی 18:9 است که یه صفحه بزرگ و کم حاشیه رو ایجاد میکند .از نظر سخت‌افزاری نیز این گوشی دارای مشخصات مناسبی است و هواوی در آن از چیپست Kirin 659 با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده است که امکان افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی را نیز دارد. چیپست Kirin 659 در گوشی‌های محبوب دیگر این کمپانی همچون Honor 9 Lite، Huawei P smart و Huawei Mate 10 Lite نیز استفاده شده است.

Huawei Y6 2018 Huawei Y6 2018

1397/2/1 سلام اینجوری که من بررسی کردم امکاناتش باتوجه به قیمش که ارزون و مناسب هست خیلی می ارزه .. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و وضوح 1440 در 720 پیکسل داره که رزلوشن HD+ داره و کلا اینکه حاشیه کمی داره خیلی خووبه . بدنه این گوشی فلزی هست و در کمال تعجب هواوی از تراشه اسنپ‌دراگون 450 برای اون استفاده کرده . این تراشه دارای 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 506 هست و این گوشی را با اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 ارایه شده که مشابه مدل p smart ولی با قیمت پایین تره. دوربینش 13 مگاپیکسلیه که یه فلاش LED هم کنارش قرار دادن و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی این گوشی قابلیت‌های گوشی‌های گرون‌تر مثل تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه و یا افکت‌ ماسک‌های واقعیت افزوده را داره. باتریش 3000 میلی‌آمپرساعتی که تا جایی که من تجربه کردم یک روز کامل رو کار میکنه. تازه وزن هم سبکی هم داره نسبت به سایر مدلای هم رده ش.

Huawei Mate 10 Porsche Design Huawei Mate 10 Porsche Design

1397/2/1 چندتا نکته در مورد این مدل : برخلاف مدل سال قبل ، نمایشگر این تلفن Full HD است و خبری از پنل Quad HD نیست. تراکم پیکسلی هوآوی میت 10 برابر 402 پیکسل در هر اینچ است. نمایشگر هوآوی میت 10 از HDR 10 پشتیبانی می‌کند که به نسبت قبل ، 112 درصد از رنگ‌های NTSC را پوشش می‌دهد! دقتی خارق العاده که در کمتر نمایشگری آن را دیده‌ایم! هوآوی میت 10 پورشه دیزاین دارای دو دوربین 12 و 20 مگاپیسکلی است که با دیافراگم اف 1.6 ، یکی از شاهکارهای عصر حاضر عکاسی با موبایل را تدوین کرده است. پردازنده این تلفن کایرین 970 است که به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP12 ، قدرتی زیاد به قلب این تلفن بخشیده‌اند.
میت 10 پورشه دیزاین دارای اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض است که با رابط کاربری EMUI 6 همراه شده است. تکنولوژی new Smart Screen function هوآوی به شما این امکان را می‌دهد که با اتصال میت 10 به یک نمایشگر ، تجربه یک کامپیوتر اندرویدی را داشته باشید. امکان اجرای دو برنامه به صورت همزمان ، از جمله ویژگی‌های این قابلیت جذاب است. به علاوه 256 گیگابایت حافظه داخلی و دارای درگاه Micro SD ، قابل ارتقا تا 256 گیگابایت و 6 گیگابایت حافظه رم که کل نیازهاتون روبرطرف می کنه.

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1397/2/1 سلام من خودم وقتی میخواستم بخرمش چندتا نکته مثبت داشت برام یکی اینکه برعکس گوشی قبلیم که ایفن بود حافظه ش قابل ارتقا هست و دغدغه ظرفیت ندارم دوم قیافه ش که منحصر بفرد هست. یکی از خصوصیت‌هایی که ورژن ۲۰۱۷ موبایل هواوی Y5 رو از بقیه تولیدات اقتصادی متمایز می‌کند ضخامت ۸٫۴۵ میلی‌متر و به یک بدنه تشکیل شده از بافت تجهیز شده . لبه‌هایی منحنی، باعث میشه موبایل به سادگی تودست جا بگیره،بعدشم نسبت به قیمتش خیلییی می ارزه. دوربین پشتی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی هست دوربین پشتی و هم دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن به فلاش LED تجهیز شده. هواوی زاویه دید لنز دوربین سلفی این موبایل را ۸۴ درجه مطرح کرده که به نوبه خود ستایش‌برانگیز است. یه نکته ای درباره باتری های این گوشی به شما یادآوری کنم. این گوشی باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی داره که برای یک روز و نیم استفاده مداوم اون رو سرپا نگه می‌دارد. این باتری به وسیله کاربر قابل تعویض بوده و بعد از طی ۸۰۰ دوره کامل شارژ و تخلیه، باز هم توانایی دارد تا ۸۰ درصد ظرفیت اصلی خود را حفظ کند.

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/1/25 بسیار گوشیه میان رده ی خوبیه اصن هرکدوم از گوشیه های هواوی رو میبینم واقعا لذت میبرم .صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه 6 اینچی است که با وجود ابعاد بزرگ، رزولوشن چندان بالائی نداشته و با وضوح 1440×720 پیکسل، رده قیمتی خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد. دوربین‌های بخش پشتی این گوشی دو نمونه 12 و 2 مگاپیکسلی هستند که در یک کادر افقی در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند.سنسور اثر انگشت دستگاه نیز در بخش پشتی و در مرکز بخش بالائی قرار دارد.Y7 Prime 2018 دارای طراحی تمام‌صفحه با پنل 18:9 بوده و حاشیه‌های اندکی در بالا و پائین صفحه‌نمایش آن دیده می‌شود.یک نکته مثبت دیگر در رابطه با این مدل،‌ حضور اندروید 8 با پوسته EMUI 8.0 در آن است. در کل یک میان رده ی ارزان و بسیار مناسب است ولی اگه کسی بهترین میان رده ی موجود در بازار را میخواهد باید به سراغ nova 3e یا p20 lite برود که امکانات فوق العاده بالاتری دارد و در عین حال قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

Huawei Mate RS Porsche Design Huawei Mate RS Porsche Design

1397/1/25 میت RS پورشه دیزاین درست‌ مانند پی ۲۰ پرو، از وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. ماژول دوربین سه‌گانه با همکاری لایکا توسعه یافته است و از وجود یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. مانند مدل‌های پیشین، هواوی از برند آلمانی لایکا برای بهبود دوربین اصلی کمک گرفته است.تراشه کرین ۹۷۰ با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده میت RS پورشه دیزاین است؛ این تراشه شامل یک خوشه پردازش سنگین با چهار هسته‌ی Cortex-A۷۳ با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و یک خوشه‌ی کم‌مصرف با چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتز است. این پردازنده از واحد پردازش گرافیکی Mali-G72 MP12 بهره می‌گیرد که ۱۲ هسته پردازشی را درون خود جای داده است. وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی بر عهده‌ی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. ولی اگر شما توانایی خرید این گوشیه لوکس را ندارید p 20 pro با همین امکانات و طراحیی متفاوت تر رو میتونید انتخاب کنید که قیمت خیلی خیلی مناسبی هم داره .

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/25 هواوی نوا 3e، میان‌رده‌ی زیبا، خوش‌ساخت و مدرن چینی‌ها به‌لطف دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و عملکرد مطلوب خود، گزینه‌‌ای مقرون‌به‌صرفه برای قشر جوان محسوب می‌شود.شرکت‌های متولدشده در سرزمین اژدهای سرخ به کابوس بزرگان دنیای گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر مبدل شده‌اند؛ این شرکت‌ها به خوبی شرایط حاضر در آن را شناختند و تصمیمات منعطف‌تری برای بقاء در بازار اتخاذ کردند. هواوی با پیروی از فرمولی نجات‌بخش با محوریت ارائه‌ی گوشی‌های ارزان و باکیفیت، سال‌های نخست ورود خود به دنیای گوشی‌های هوشمند را با موفقیت پشت سر گذاشت؛ به‌طوری که داشته‌های این شرکت در بازار بی‌رحم کنونی، همگی نتیجه‌ی تصمیمات سالهای گذشته‌ی این غول چینی بوده است. و اکنون یکی از سه برند بهترین تولید کننده ی اسمارت فون در دنیا است .نوا ۳ ای آخرین تلاش چینی‌ها برای تسلط به بازار میان‌رده‌ها به شمار می‌رود که در بازارهای جهانی با نام پی ۲۰ لایت نیز شناخته می‌شود. هواوی دلیل عرضه‌ی مدل‌های پرتعداد خود در بازار میان‌رده‌ها را افزایش تقاضا در این بخش از بازار و پاسخگویی به تمام سلایق می‌داند. در کل به نظر من بهترین گوشیه میان رده ی بازار در حال حاضر است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/14 جایی که گوشی هوشمند P20 ممکن است حرفی برای گفتن داشته باشد در بخش باتری است. با توجه به این واقعیت که P20 دارای یک صفحه نمایش FHD Plus است، باتری آن 3400 میلی آمپر ساعت است که با یک بار شارژ مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده نمود. کمپانی هواوی در بخش گوشی های بزرگ نیز با مهیا کردن باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در P20 پرو توان خود را آزموده است ، که برای گوشی هایی که دارای یک صفحه نمایش با وضوح پایین تر هستند ظرفیت باتری بسیار زیادی است. اینها در مقایسه با باتری های 3،000 و 3500 میلی آمپر ساعتی پرچمدار سامسونگ که گوشیه اس۹ است اعداد در خور توجه ایی هستند.P20 کوچکتر دارای یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی RGB با گشودگی دیافراگم f/1.8 در عقب است که توسط یک سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی f/1.6 پشتیبانی می شود که هر دو قاعدتا باید همانند پرچمدار سال گذشته خود یعنی P10 قادر به تولید عکس های بسیار دقیق باشند. گوشی P20 همان نرم افزارها و پردازش های پیشرفته ای که P20 Pro داراست را دارد ولی با یک تفاوت و آن اینکه ، P20 لنز 8 مگاپیکسل تله فوتو را ندارد.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 از نظر سخت‌افزاری، میان‌رده جدید Huawei به تراشه Kirin 659 مجهز شده است؛ این تراشه از هشت هسته پردازشی 64 بیتی استفاده می‌کند. جانشین P10 Lite با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ البته می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا سقف 256 گیگابایت افزایش دهید. هوآوی درنظر دارد تا گوشی جدیدش را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 ارائه دهد و مانند محصولات پیشین این شرکت، رابط‌کاربری با EMUI 8.0 شخصی‌سازی شده است. Huawei P20 Lite به رنگ‌های آبی، مشکی، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد و ممکن است باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت داشته باشد.گوشی P20 Lite هوآوی به نمایشگر 5.84 اینچی Full HD + با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل مجهز شده است؛ علت اینکه رزولوشن صفحه‌نمایش آن بالاتر از رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل است، می‌تواند به دلیل اعمال بریدگی در بالای نمایشگر باشد.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 هواوی پی ۲۰ پرو از زمان عرضه لومیا ۱۰۲۰، بزرگ‌ترین سنسور را در میان گوشی‌های هوشمند دارد. دوربین رنگی اصلی این گوشی، یک سنسور ۱/۱.۷ اینچی است که رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی دارد و اندازه هر پیکسل آن به ۱.۵۵ میکرومتر می‌رسد؛ این موضوع بدین معنی است که پیکسل‌های دوربین تا ۲۲ درصد از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بزرگ‌تر است.هواوی پی ۲۰ پرو نه‌تنها از یک سنسور بزرگ با اندازه پیکسلی بزرگ بهره می‌گیرد؛ بلکه سنسور اصلی آن ۴۰ مگاپیکسلی است. پی ۲۰ پرو هواوی می‌تواند تصاویری با حساسیت نورسنجی ISO ۱۰۲,۴۰۰ به ثبت برساند. مطمئن هستیم هواوی تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا دوربین پرچم‌دار جدیدش، تصاویری با نویز کم به ثبت برساند؛ جدا از حساسیت نورسنجی بالا، اندازه پیکسلی و اندازه سنسورهای دوربین نیز باعث خواهد شد این گوشی در زمینه عکاسی در محیط‌های کم‌نور عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشته باشد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/7 هوآوی از نسخه‌ی هشتم رابط‌کاربری ایموشن برای این گوشی استفاده کرده است تا بتواند قابلیت‌های مفیدی را به اندروید پیش‌فرض اضافه کند. میت10 پرو جدیدترین و قدرتمندترین فبلت هوآوی است. سخت‌افزاری مبتنی بر تراشه‌ی کایرین 970 به‌همراه 6 گیگابایت رم، نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و تراکم 402 پیکسل بر اینچ، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، حسگر اثرانگشت، بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای و زیبا، دوربین‌های دوگانه‌ی 20 و 12مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، اندروید اوریو و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، این نوید را به کاربر می‌دهند که محصول موردنظر تمام امکانات لازم را برای رفع نیاز‌هایش دارد.اگر از آن دسته افرادی هستید که سخت‌افزار و قدرت سخت‌افزاری گوشی برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ حتما به‌ دنبال گوشی‌هایی هستید که قدرت سخت‌افزاری‌شان در مقایسه با سایر گوشی‌ها، برتری بزرگی دارند. گوشی «هوآوی میت10 پرو» (Huawei Mate 10 Pro) را می‌توان مظهر قدرت گوشی‌های اندرویدی و حتی قدرتمندترین گوشی هوآوی و اندروید تا لحظه‌ی تولیدش دانست.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1397/1/6 طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ در مورد نقاط «مرده» در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر صحبت می‌کنند. این نقاط مرده قسمت‌هایی هستند که نمایشگر هیچ لمسی را احساس نمی‌کند.
عمده کاربرانی که این نقص نمایشگر را گزارش کرده‌اند از گلکسی اس ۹ پلاس استفاده می‌کردند در حالی که تعداد کمتری از شکایت‌ها از سوی دارندگان گلکسی اس ۹ بوده.
هیچ الگوی مشخصی در مورد این نقاط مطرح نیست و ممکن است در همه بخش‌های نمایشگر شاهد این موضوع باشیم اما در قسمت‌هایی نظیر کناره‌ها و مرکز نمایشگر بیشتر گزارش شده.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1397/1/4 شاید اگه بخوام بزرگترین ایراد اس۹ رو بگم قیمتشه و به نظر من خیلی خیلی بالاست . درسته گوشیه خوبیه ولی اگه دقت کنید چیز خاصی نسبت به مدل قبلی بهش اضافه نشده و قیمتش هم خیلی بالاتر رفته . یه جورایی سامسونگ داره خلاقیت توی گوشی هاش رو از دست میده . توی مدل قبلی هم مشکل انفجار باطری هارو داشتن که فراخوان دادن و تعدادیش رو عوض کردن ولی خداروشکر توی این ردش از این دست مسایل پیش نیومده . ولی باز هم از نظر من چیز خاصی توی این گوشی ندیدم و نو آوریه خاصی نمیبینم که بخوام اینهمه براش پول بدم و به نظر من گوشی های بهتر هم با این پول یا پول کمتری توی برند های دیگه میشه خرید و صرفا نباید به یه برند تکیه کرد . چون بالاخره الن دنیایه رقابته و تکنولوژی و ممکنه یه کمپانی مثل سامسونگ هرچقدرم بزرگ باشه به سرعت از بقیه جا بمونه که همین اتفاق هم داره میفته و فروش پایین این گوشی توی بازار های اسیای شرقی گواه همین قضیه هستش . در کل امیدوارم همه با مقایسه و تصمیم درست انتخاب کنن و برای پولشون ارزش قایل باشن.

Huawei Mate 10 Porsche Design Huawei Mate 10 Porsche Design

1397/1/4 بدنه پشتی این گوشی به شکلی طراحی شده که حالت سرامیکی لوکس و زیبایی دارد. همچنین زیر مانیتور این گوشی هم لوگوی قابل احترام PORSCHE DESIGN نقش بسته است. در کل طراحی این گوشی در کلیه گوشه ها و حتی در بسته بندی این گوشی به نحوی انجام شده که خاص بودن این مدل را برای کاربران تداعی کنند.از لحاظ پردازشی این گوشی به پردازنده Kirin 970 و ۶ گیگابایت رم مجهز است. به علاوه این گوشی از حافظه داخلی بسیار قابل توجه ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. هوش مصنوعی در این گوشی مورد دیگری است که موجب خاص تر شدن آن شده است. در جای جای این گوشی از دوربین گرفته تا باتری و مدیریت انرژی، هوش مصنوعی موجب بالاتر رفتن بازده کاری و عملکردی این مدل شده است. صفحه نمایش این گوشی همانند مدل Mate 10 Pro از اندازه ۶ اینچ بهره می برد. به علاوه سایر امکانات و خصوصیات فنی این مدل هم مشابه مدل Mate 10 Pro می باشد.هواوی با تکیه بر همکاری های قبلی خود با PORSCHE DESIGN تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گوشی PORSCHE DESIGN Mate 10 خود را به مدلی خاص برای مشکل پسندان و دوستداران دستگاه های لوکس قرار دهد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/24 سیاری از کارشناسان، میت 10 پرو را پرچمدار اصلی هوآوی در سال 2017 و رقیب سرسخت آیفون های اپل و کهکشانی های سامسونگ می دانند. این موبایل زیبا با سخت افزار فوق العاده قدرتمند، حداقل روی کاغذ یکی از بهترین پرچمداران امسال محسوب می شودنمایشگر 6 اینچی اولد چیپست Kirin 970 4/6 گیگابایت حافظه رَم 64/128 گیگابایت حافظه داخلی دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی اندروید 8.0 + رابط کاربری EMUI 8.0 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تحت استاندارد IP67 .هوآوی یکی از سه قطب اصلی بازار موبایل دنیا و کشورمان محسوب می شود و هر سال، سهم بیشتری از این بازار رو به رشد و پرسود را در اختیار می گیرد. سبد محصولات متنوع این شرکت باعث شده تا برای هر دسته از کاربران، چیزی برای عرضه داشته باشد و نیاز تمام سلیقه ها را برآورده سازد. خانواده فبلت های پرچمدار 2017 این شرکت که میت 10 پرو هم در میان آنها جای می گیرد، رقابت سختی را در بالای جدول رقم زده و چالش بزرگی را برای عنوان دارهای این حوزه یعنی سامسونگ و اپل به وجود آورده اند، به نحوی که در برخی شاخص ها می توان غول تکنولوژی چین را برتر از رقبا دانست.

Huawei Mate 10 Porsche Design Huawei Mate 10 Porsche Design

1396/12/23 با سلام، خدمت دوستان عزیز وظیفه خودم دونستم که یک سری توضیحات را نسبت به برند هوآوی خدمتتون بگم. چونکه توی چند سال اخیر ذهنیت مردم نسبت به این برند ذهنیت جالبی نبوده، اول اینکه هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و توی آن ها گوشی های فرسوده شما را با گوشی های مدل جدید خودش به صورت مجانی جایگزین می کنه. که این خودش یه option خیلی خوبه که هیچ شرکتی در حال حاضر در ایران ندارتش.

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1396/12/19 این گوشی به سیستم‌عامل اندروید مارشمالو مجهز است و پردازنده‌ای 1.4‌گیگاهرتزی را در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 8 مگاپیکسل از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که دوربین اصلی Y5 2017‌ به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز است که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش «Dual LED»‌ دارد. دوربین دوم هم به فلاش‌ LED‌ مجهز است تا نور کافی برای عکاسی سلفی داشته باشید و البته سنسوری 5مگاپیکسلی دارد. نمایشگر 5اینچی آن رزولوشن 1280×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ «HD»‌ را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. در این مدل، از چیپست‌ MT6737T‌ مدیاتک با فرکانس 1.4 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ به 2 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز هستند و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. Y5 2017‌ باتری لیتیوم‌یونی قابل تعویض دارد که ظرفیتش 3000 میلی‌آمپرساعت است.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/19 نمایشگر 5.5اینچی و حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی از ویژگی‌های خوب این سری از گوشی‌هاست.سخت‌افزار این فبلت را تراشه‌‌ی Qualcomm MSM8940 Snapdragon 435، یک پردازنده‌ی هشت‌‌هسته‌ای و پردازنده‌‌ی گرافیکی Adreno 505 تشکیل می‌دهد. برای این دستگاه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گفته شده که توسط کارت حافظه‌ی microSD تا 256 گیگابایت قابل ‌افزایش است.وجود دو سنسور با دقت 12 و 8 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کرده‌اند؛ همچنین دوربین سلفی در وای ۷ پرایم به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد. با استفاده از این دو دوربین و امکانات مختلف آن‌ها مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR، می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید و از داشتن آن‌ها در گوشی موبایل خود لذت ببرید.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/18 میت ۱۰ هواوی از همان تراشه‌‌ی کرین ۹۷۰ بهره می‌برد که در سایر پرچمداران این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه میت ۱۰ از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با میت ۱۰ پرو که منطبق بر ترندهای طراحی توسعه یافته دارد؛ اما زیبا است، هرچند با استفاده از المان‌های بهتر می‌توانست بسیار چشم‌نوازتر و زیباتر باشد. هواوی در میت ۱۰ نیز بنابر قانون نانوشته‌ی بازار از ترکیب شیشه و فلز برای پرچمداران خود استفاده کرده است. نمایشگر ال‌سی‌دی ۵.۹ اینچی مورد استفاده در میت ۱۰ بیش از ۸۱ درصد از مساحت پنل جلوی گوشی را پوشانده است. در میان گوشی‌های مورد بررسی، میت ۱۰ عریض‌ترین گوشی موجود است؛ چراکه برخلاف رقبا که از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برند، این گوشی از نسبت تصویر سنتی ۱۶ به ۹ استفاده می‌کند. بدنه‌ی عریض‌تر کمی میت ۱۰ را از استاندارد‌های فعلی پرچمداران فاصله می‌دهد؛ اما این گوشی در بخش کیفیت ساخت بالاترین استاندارد‌های این بخش را به‌راحتی پشت سر گذاشته است و خود را به‌عنوان یکی از برترین گوشی‌های بازار در کیفیت ساخت معرفی می‌کند.
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا