مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : kami r
  • تاریخ عضویت : 1396/12/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/2/9 ما ایرانی‌ها همیشه علاقه‌مند به ثبت لحظه‌های زندگی بوده‌ایم. حالا نیز با ظهور شبکه‌های اجتماعی تصویر محور نظیر لنزور و اینستاگرام، نیاز به یک دوربین پرقدرت و همیشه همراه بیش از پیش احساس می‌شود. هنگامی که هواوی دو پرچمدار جدیدش را معرفی کرد، با دیدن لیست بلند و بالای تجهیزات دوربین هواوی پی 20 پرو ساخت لایکا، پی بردیم که این می‌تواند پیشرفته‌ترین دوربین همراه برای یک گوشی موبایل باشد. اگر چه قبلا هم یک گوشی با دوربین 40 مگاپیکسلی وجود داشته، اما این به معنای واقعی کلمه، چیز دیگری است.
من مدت‌ زمان زیادی را صرف مطالعه و بررسی نمودارهای ثبت شده از P20 Pro کردم تا بالاخره فرصت بررسی دوربین هواوی پی 20 را پیدا کردم. اگر بخواهم خلاصه بگویم، اگر شما دوست دارید که یک دوربین فوق العاده با زوم اپتیکال 5 برابری و امکانات عکس برداری هیجان انگیز داشته باشید، حتما گل سر سبد هواوی را در نظر بگیرید.

Huawei P20 Pro Huawei P20 Pro

1397/1/14 تلفن‌های همراه با سه دوربین در قسمت پشتی، یک اتفاق جدید و تازه هستند و هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه حالا بزرگ‌ترین مبلغ آن شده است.دوربین‌های پیشرفته آن‌ها نیز توسط هوش مصنوعی به یک ابزار عالی برای عکاسی تبدیل شده اند.گوشی Huawei P20 Pro از سه سنسور دوربین استفاده می‌کند. سنسور اصلی دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و سنسور دوم هم ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید است. این گوشی یک لنز تله با دقت ۸ مگاپیکسلی هم دارد.P20 Pro صفحه‌ی نمایشی ۶.۱ اینچی با همان وضوح تصویر دارد. حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت است و باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. همه ی اینها با هم در کنار طراحیه خیلی قشنگش باعث شده که کاملترین گوشیه حال حاضر بازار رو ببینیم . از هر جهتی که به این گوشی نگاه کنید هیچ نقصی درش نمیبینید و به نظر من با قیمتی که داره بهترین انتخاب میتونه باشه .

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/14 هواوی از پردازنده هشت هسته ای Kirin 659 ساخته خود به عنوان قلب تپنده این دیوایس استفاده کرده که می تواند عملکرد خوب و قابل قبولی را برای یک موبایل میان رده به نمایش بگذارد. دوربین اصلی P20 لایت یک دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است که فوکوس خودکار و ضریب گشودگی دهانه لنز f/۲.۲ از جمله خصوصیات آن هستند. دوربین سلفی این دیوایس نیز دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که می تواند با کیفیت فول اچ دی برایتان فیلمبرداری کند.از دیگر خصوصیات P20 لایت نیز می توان به حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و ارائه به بازار همراه با اندروید ۸.۰ اوریو اشاره نمود. همچنین بد نیست بدانید که مطابق اعلام هواوی، دیوایس مذکور در ایران هنگام عرضه تغییر نام یافته و با عنوان «هواوی Nova 3e» در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/14 خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این گوشی رو اوردید رو سایتتون هر روز چک میکردم و خیلی دلم میخواست که وقتی اومد بگیرمش . از هواوی راضی هستم و گوشیه فعلیم هواویه . شنیدم که این گوشی قوی ترین دوربین حال حاضر دنیا رو داره و با پی بیست پرو الان در صدر خبر ها هستن و یه انتقلابی رو در صنعت گوشی های هوشمند راه انداختن . دوربین ۴۰ مگاپیکسلیی که با هوش مصنوعی ساپورت میشه در کنار یه طراحیه خیلی زیبا و باطریه قدرتمند هواوی که دیگه نیازی به تعریف نداره . بهترین باطری ها رو گوشی های هواوی دارن . هم ظرفیتشون بالاست و هم خیلی با دوام هستن . به نظره من پی بیست با توجه به رقباش قیمت خیلی مناسبی داره و توی ایران فروش بسیار خوبی هم خواهد داشت . هواوی دیگه گوشی های پرچمدار خودش رو داره متفاوت تر از همیشه و برتر از همه ی رقبا وارد بازار میکنه و همین هم علت فروش بسیار خوبش توی چند سال گذشته هست و رتبه ی سوم رو در حال حاضر در بین بهترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند دنیا داره و شکی درش نیست که به زودی رتبه ی اول رو به دست میاره .

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/1/12 شاید مهم‌ترین عاملی که بتواند، درصد خرید این گوشی زیبا را بالا ببرد، سنسور 20مگاپیکسلی دوربین سلفی‌اش باشد.سنسوری از نوع CMOS که دریچه‌‌ی دیافراگم f/1.8 دارد و تصاویر کم‌‌نظیری ثبت می‌کند. تنظیمات نسبتا کاملی هم برای این دوربین در نظر گرفته ‌شده است؛اما تغییر بزرگ‌تر در بخش دوربین اصلی اتفاق افتاده است، جایی که دو دوربین در کنار هم قرار گرفته‌اند تا بتوانید بهترین تصاویر ممکن را با یک گوشی میان‌‌رده ثبت کنید. دو دوربین با سنسورهای 8 و 12 مگاپیکسلی روی قاب پشتی قرار گرفته‌‌اند که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 دارند.نمایشگر نووا 2 پلاس پنل LCD دارد و از فناوری LTPS بهره می‌برد. جلوه‌ی بصری نمایشگر عالی به نظر می‌رسد. دیدن تصاویر از زوایا هم بدون مشکل امکان‌پذیر است. علاوه‌براین استفاده از فناوری LTPS باعث شده تا رنگ‌ها در این نمایشگر زنده‌تر از گذشته نمایش داده شوند و بالاترین شباهت ممکن را به رنگ‌هایی که در طبیعت می‌بینیم داشته باشند.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/1/9 هواوی را می‌توان پیشروترین سازنده‌ی موبایل در دسته‌ی گوشی های اقتصادی و میان رده نامید و تقریبا با هر بودجه‌ای که شما برای خرید یک گوشی در نظر گرفته‌ باشید، مدل‌های باکیفیتی از این کمپانی چینی در بازار یافت می‌شود. هواوی پی اسمارت جدیدترین اسمارت فون این شرکت است که به تازگی وارد بازار شده و می‌توان گفت که بسیاری از تصورات ما نسبت به گوشی های مقرون به صرفه را تغییر داده است.
برخورداری از جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید گوگل، آن هم در حالی که حتی پرچمداران بسیاری از کمپانی‌ها آن را دریافت نکرده‌اند، تنها بخشی از عجایب این گوشی محسوب می‌شود.در رده‌ی گوشی های مقرون به صرفه، گزینه‌های بسیار اندکی یافت می‌شوند که همگی این ویژگی‌های سخت افزاری را یکجا ارائه دهند و در عین حال، نرم افزار و سیستم عامل به‌روزی نیز داشته باشند. این کمپانی چینی موفق شده است محصول جذابی را تولید کند که به خوبی، فاصله‌ی ایجاد شده بین دیوایس های پایین رده با پرچمداران سری میت را می‌پوشاند و قطعا بسیاری از کاربران آن را در لیست خرید خود جای خواهند داد.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/1/9 «نوا ۲ پلاس» که نسل دوم فبلت جدید هوآوی محسوب می شود، حالا از نظر طراحی با پرچمدار این شرکت تفاوت چندانی ندارد و یکی از میان رده های شکیل و باریک بازار محسوب می شود، آن هم با وجود امکانات متنوع که شرکت سازنده برای محصول خود در نظر گرفته است. البته هوآوی این محصول را میان رده به حساب نمی آورد و آن را جایی بین میان رده و پرچمدار و با عنوان محصولات سری Star خود معرفی می کند.
میان رده جدید هوآوی در پشت بدنه دوربین دوگانه ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد که هر دو رنگی هستند، اما یکی با لنز واید و ضریب اف ۱.۸ عکس های چشم نواز خلق می کند و دومی با لنز تله فوتو برای ثبت سوژه های دورتر کاربرد دارد.اما مهم ترین ویژگی «نوا ۲ پلاس» در جلوی بدنه به چشم می خورد، جایی که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی قرار گرفته است. این دوربین ضمناً از الگوریتم های پیشرفته نرم افزاری بهره می برد و به لطف امکاناتی مثل اسکن نوع و رنگ پوست شما می تواند بهترین سلفی ممکن را در هر شرایطی ثبت کند.
ویژگی دیگری که «نوا ۲ پلاس» را از دیگر میان رده های موجود در بازار متمایز می کند هم چیپ صدای Hi-Fi به حساب می آید که بالاترین کیفیت پخش صدا را ممکن می کند.این تلفن هوشمند ضمناً اولین محصول هوآوی محسوب می شود که به الگوریتم پخش صدای جدید شرکت چینی به نام Huawei Histen مجهز شده است. دستگاه به لطف این قابلیت موسیقی را در هدفون های شما با جلوه فراگیری پخش می کند که به حضور در سالن اجرای زنده شباهت دارد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/6 . این گوشی با ابعاد نسبتا بزرگش یعنی 154.2 در 74.5 میلی‌متر 178 گرم وزن دارد. همچنین از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. دو دوربین 20 و 12مگاپیکسلی برای میت10 پرو انتخاب شده‌اند که مثل گوشی‌های جدید این روزها به دو دوربین اصلی مجهز هستند. این دوربین‌ها تصاویر را با دقت و بزرگنمایی بیشتر ثبت می‌کنند و می‌توانند در تمام شرایط ممکن، تصاویر مناسبی را در اختیارتان بگذارند. این دوربین به فلشی از نوع LED دورنگ مجهز شده که حتی در مواقعی که نور محیط کم است، به ثبت تصاویر شفاف کمک می‌کند. برای دوربین سلفی هم یک سنسور 8مگاپیکسلی استفاده شده است که تصاویر شفاف و باکیفیتی ثبت می‌کند. ازطرفی استفاده از اندروید اوریو نسخه‌ی 8.0 برای این گوشی باعث شده تا میت10 پرو کاربری‌ها و امکانات لازم مطابق با آخرین نسخه‌ی اندروید را داشته باشد و با توجه به هماهنگی سخت‌افزار و سیستم‌عاملش، کار با آن بسیار روان است. از دیگر قابلیت‌های کم‌نظیر میت10 پرو می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد که بازده‌ی مطلوبی دارد. همچنین هوآوی از نسخه‌ی هشتم رابط‌کاربری ایموشن برای این گوشی استفاده کرده است تا بتواند قابلیت‌های مفیدی را به اندروید پیش‌فرض اضافه کند. میت10 پرو جدیدترین و قدرتمندترین فبلت هوآوی است. سخت‌افزاری مبتنی بر تراشه‌ی کایرین 970 به‌همراه 6 گیگابایت رم، نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و تراکم 402 پیکسل بر اینچ، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، حسگر اثرانگشت، بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای و زیبا، دوربین‌های دوگانه‌ی 20 و 12مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، اندروید اوریو و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، این نوید را به کاربر می‌دهند که محصول موردنظر تمام امکانات لازم را برای رفع نیاز‌هایش دارد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/6 استفاده از تراشه‌ی اختصاصی هوآوی با نام‌های ‌سیلیکون کایرین 970 به همراه 6 گیگابایت رم باعث شده تا میت10 پرو به گوشی بدون رقیب این روز‌های دنیای اندروید تبدیل شود. این تراشه‌ی 64بیتی دو پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای دارد که از پس هرکاری برمی‌آیند. در کنار این تراشه‌ 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است. همچنین امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در این گوشی وجود دارد. باید این نکته‌ی مهم را هم ذکر کنیم که این گوشی دارای گواهی‌نامه‌ی IP67 است؛ یعنی دربرابر آب مقاوم است و اگر گوشی‌تان به مدت ۳۰ دقیقه و تا عمق یک‌متری هم در آب باشد، صدمه نمی‌بیند. استفاده از نمایشگری 6 اینچی در میت 10 پرو باعث شده این گوشی برای انجام هر نوع عملیات از وب‌گردی، بازی و مطالعه گرفته تا فیلم‌ دیدن مطلوب باشد. برای این نمایشگر رزولوشن 2160×1080 در نظر گرفته شده تا بتواند تراکم 402 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. همچنین برای این نمایشگر از فناوری AMOLED استفاده شده است تا رنگ‌ها از هر زاویه‌ای غلظت و رنگ مناسب داشته باشند. نمایشگر میت10 پرو با محافظ‌های گوریلا گلس محافظت می‌شود و می‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد. میت10 پرو هم مانند گوشی‌های اخیر هوآوی، به فریمی فلزی از جنس آلومینیوم و قاب پشتی و صفحه‌نمایشی از جنس شیشه مجهز شده است تا علاوه‌بر سخت‌افزار و قابلیت‌های جالبش از ظاهری چشم‌نواز و زیبا هم برخوردار باشد. این گوشی با ابعاد نسبتا بزرگش یعنی 154.2 در 74.5 میلی‌متر 178 گرم وزن دارد. همچنین از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. دو دوربین 20 و 12مگاپیکسلی برای میت10 پرو انتخاب شده‌اند که مثل گوشی‌های جدید این روزها به دو دوربین اصلی مجهز هستند.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/28 هوآوی میت 10 لایت موبایل میان رده بسیار خوبیست، از طراحی متقارن چشم نواز و کیفیت ساخت مطلوبش گرفته تا نمایشگر فول ویو و کشیده که علاوه بر زیبایی و کیفیت تصویر بالا، محتوای بیشتری را پیش چشمان شما به نمایش می گذارد. در واقع ویژگی های مثبت این تلفن همراه می تواند به خوبی آن را از رقبای اصلی اش در بازه قیمتی 1.5 میلیون تومانی متمایز کند.
هوآوی وجود چهار دوربین در این دستگاه را به عنوان وجه تمایز اصلی آن مطرح می کند، در حالی که به نظر ما حتی اگر حسگرهای ثانویه 2 مگاپیکسلی (که نقش خیلی مهمی هم ندارند) وجود نداشتند باز هم دو دوربین اصلی و با کیفیت میت 10 لایت می توانستند رضایت بسیاری از کاربران را فراهم سازند.
میان رده جدید هوآوی برای افرادی که به زیبایی و کیفیت ساخت اهمیت می دهند، نمایشگرهای بزرگ را می پسندند، به عکاسی علاقه دارند و شارژدهی طولانی را از موبایل خود طلب می کنند، انتخاب شایسته ای محسوب می شود.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/28 بررسی میت 10 پرو بی‌شک بدون نام بردن از پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی NPU این گوشی امکان‌پذیر نیست اما این تنها مزیت پرچم‌دار هواوی نیست. این گوشی سرانجام مقاومت خوبی در برابر آب دارد و همچنین طراحی آن برخلاف اکثر پرچم‌داران 2017 جدید و بدون یک عیب شاخص است.میت 10 پرو پرچم‌داری است که در زمینه سخت‌افزار به بلوغ کامل یک پرچم‌دار رسیده است. این گوشی برخلاف آیفون 10 یا گلکسی نوت 8 قیمت فضایی ندارد و با این حال می‌تواند با آن‌ها به رقابت بپردازد. میت 10 پرو شاید از نظر طراحی بهترین پرچم‌دار امسال باشد چرا که بدون وجود یک نقص بارز مثل بیرون‌زدگی دوربین یا محل نامناسب حسگر اثر انگشت به‌زیبایی طراحی شده و شباهتی هم به محصولات پیشین این شرکت ندارد.دوربین دوگانه میت 10 پرو برای عکاسی عالیست، صفحه‌نمایش AMOLED آن کیفیت بسیار خوبی دارد و پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی درون گوشی هم نوید بهبودها و استفاده‌های بیشتری را در آینده می‌دهد.میت 10 پرو بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداران پرچم‌داران هوشمند است و تعادل خوبی هم بین قیمت و امکانات برقرار کرده است.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/25 اگرچه هواوی وای 7 پرایم یک میان رده محسوب می شود اما با داشتن یک سخت افزار قدرتمند، بدنه فلزی و با کیفیت، دوربین باکیفیت ‌تر از رقبا، صفحه ‌نمایشی با عملکرد قابل قبول، طراحی بسیار خوش‌ دست و مهم ‌تر از همه باتری قدرتمند، انتخابی بسیار مناسب و ایده آل برای افرادی می باشد که به دنبال خرید گوشی‌ میان رده هستند.هواوی در وای 7 پرایم از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که رقم بسیار خوبی است و از بسیاری رقبا پیشی می گیرد.یک اسنپدراگون 435 که 8 هسته Cortex-A53 با قدرت 1.4 گیگاهرتز دارد و قبلا در Redmi 4X هم استفاده شد، توان پردازشی وای 7 پرایم را تامین می کند. هواوی برای این محصول خود حافظه رم را 1 گیگا بایت افزایش داده و آن را به 3 گیابایت رسانده است. پس با توجه به این حافظه و چیپست اضافه شده می توان از وای 7 پرایم عملکرد سخت افزاری خوبی را انتظار داشت.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/25 پی اسمارت به یک باتری 3000 میلی آمپری مجهز شده است که از طریق درگاه میکرو یو اس بی، تغذیه می شود. به لطف استفاده از سخت افزار کم مصرف و بهینه، P smart عملکرد موفقی در زمینه شارژدهی از خود به نمایش می گذارد. این گوشی در استفاده نیمه سنگین شامل تماشای ویدئو، استفاده از دوربین، آپلود پیام و … قادر است 1 روز را همراهی کند. البته این مقدار می تواند با توجه به نوع استفاده کاربران، کمتر یا بیشتر نیز باشد.در حالی که همگان منتظر رونمایی از نسخه‌ی ششم رابط کاربری EMUI بودند، هواوی برای همگام شدن با نسخه‌ی اندروید، مستقیما EMUI 8.0 را معرفی کرد. درست است که تغییر در شماره ی نسخه 3 شماره می باشد، اما تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری چندان زیاد نیستند و تفاوت زیادی با EMUI 5.1 ایجاد نشده است. این گوشی به اندروید 8 اوریو مجهز شده است که خبر بسیار خوبی برای یک محصول میان رده می باشد؛ چرا که در حال حاضر بسیاری از گوشی های پرچمدار وجود دارند که در انتظار دریافت اندروید 8 می باشند.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/24 هوآوی از زبان طراحی مخصوص خودش برای این گوشی بهره برده و به همین خاطر با دیدنش به‌سرعت پی می‌برید که گوشی ساخت هوآوی است. در قاب جلو صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی حدود ۷۲ درصد از فضا را اشغال کرده است. پایین صفحه‌نمایش لوگوی هوآوی حک شده و بالای آن دوربین دوم در کنار خروجی صدای مخاطب و سنسور نور و البته LED هشداردهنده قرار دارند. از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی برای Y7 Prime استفاده شده است. این صفحه‌نمایش از تکنولوژیIPS بهره‌مند بوده و تراکم پیکسلی‌ای برابر ۲۶۷ پیکسل در اینچ برایش در نظر گرفته شده است. کیفیت صفحه‌نمایش هم HD است که برابر ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل می‌شود.در تنظیمات صفحه‌نمایش Y7 Prime ارزان‌قیمت ویژگی‌ای در نظر گرفته شده که بیشتر در گوشی‌های گران‌قیمت دیده می‌شود. تنظیم محافظت از چشم یا همان Eye comfort در تنظیم صفحه‌نمایش دیده می‌شود که با فعال کردنش شدت نور پیکسل‌های آبی کم و نور زرد روی صفحه غالب می‌شود.Y7 Prime با آخرین نسخه رسمی ارائه‌شده اندروید یعنی اندروید ۷ عرضه شده است.

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1396/12/24 Y5 مدل ۲۰۱۷، جدیدترین گوشی اقتصادی و ارزان قیمت این شرکت است.گوشی Y5 جدید به اندروید ۶ مارشمالو مجهز شده است و شک و شبهه‌هایی از بابت انتشار به‌روزرسان نسخه ۷ اندروید برای آن وجود دارد. این تلفن هوشمند از پردازنده‌ی مدیاتک MT6737T چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی، ۱۶ گیگابایت است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را هم دارد. هم‌چنین، در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD استفاده شده است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم این تلفن هوشمند را همراه می‌کند که قابل جدا شدن است. در کل اگه دنبال یه گوشی اقتصادیه خوب میگردید این گوشی رو بهتون توصیه میکنم چون به دلایلی که در بالا بهشون اشاره کردم خیلی نسبت به گوشی های هم ردش مثل grand prime plus و grand prime pro برتری داره و گوشی خوش دست و خیلی خیلی خوشگلیه من خودم توی دست گرفتمش و واقعا حس یه گوشی گرون قیمت رو به آٔدم میده.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/23 مدل‌های میت ۱۰ هواوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند؛ چراکه علاوه بر انجام کارهای معمول روزانه، می‌توانند به کسب و کار شما نیز کمک کنند. گوشی‌های هوشمند سری HUAWEI Mate 10 از پردازنده قدرتمند کایرین ۹۷۰ بهره برده‌اند.در میت ۱۰ هواوی شاهد فناوری هستیم که به‌اختصار آن را NPU می‌نامیم. NPU واحد پردازش عصبی بوده و درواقع مغز جدید گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.
این تراشه با قابلیت هوش مصنوعی، گوشی‌های هوشمند هواوی را قادر می‌سازد که بیشتر شبیه به انسان‌ها فکر کنند. وجود NPU در این دستگاه‌‌ها اجازه می‌دهد که پردازنده ۲۵ بار بهتر از یک پردازنده استاندارد عملکرد داشته باشد.سری HUAWEI Mate 10 دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ با حداقل حاشیه‌های اطراف است که به شما تجربه بصری شگفت انگیزی ارائه می‌دهد.گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10 با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و تکنولوژی فوق‌العاده Huawei Super Charge می‌تواند ضمن داشتن طول عمر باتری بالا، در عرض ۳۰ دقیقه، شما را به درصدی از باتری برساند که خیالتان تا دو روز راحت باشد!دستگاه‌های دو سیم کارت هستند که برای استفاده از خط شخصی و خطوط محلی کشور مقصد، کاملا هماهنگ شده‌اند.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/16 محصول جدید شرکت چینی هوآوی مدل Mate 10 موبایلی با امکانات زیاد است که از بدنه‌ی مقاوم، دوربین باکیفیت، حافظه‌ی داخلی بالا و پردازنده‌ی قدرتمند برخوردار است‏.‏ روی قاب پشتی گوشی میت 10 از دو دوربین استفاده شده است‏.‏ در این گوشی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است‏.‏ با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس‌هایی با پس‌ زمینه‌ مات گرفت‏.‏ در قسمت جلوی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد‏.‏ در کنار استفاده از دوربین‌ های باکیفیت، شرکت هوآوی، میت 10 را با سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند راهی بازار کرده است‏.‏ همان‌ طور که انتظار داشتیم، این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 970 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد‏.‏ تراشه‌ ای هشت‌ هسته‌ ای که از چهار هسته‌ی Cortex‎-A73 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز بهره می‌برد‏.‏ از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت 10 می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم‏.‏ این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند‏.‏ یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از یک روز شارژدهی کند‏.‏

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1396/12/16 صفحه نمایش 5 اینچی IPS گوشی دارای رزولوشن اچ دی می باشد و و رنگها در آن بسیار شفاف و دقیق نمایش داده می شوند‏.‏ استفاده از پردازنده چهار هسته ای MT6737T شرکت مدیاتک همراه با 2 گیگابایت رم این مدل را برای انجام کارهای سبک و روزمره مناسب میکند‏.‏ دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی گوشی دارای دریچه دیافراگم f/2.0 و امکاناتی مانند فوکوس لمسی و تشخیص چهره است‏.‏ دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گوشی نیز دارای کیفیت قابل قبولی است‏.‏ با استفاده از کارت های میکرو اس دی میتوانید حافظه 16 گیگابایتی گوشی را تا 128 گیگابایت افزایش دهید‏.‏در کل گوشی با قیمتی مناسب امکانات بسیار بالایی رو در اختیار مخاطب خودش قرار میده و میشه انتظار اشت که رقبای سامسونگی خودش رو که grand prime plus و grand prime pro هستند را از سر راه بردارد.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/16 کمپانی هوآوی که در تولید گوشی های ارزان قیمت فعالیت زیادی داره ، در این مدل سعی کرده علاوه بر قیمت مناسب از سخت افزار بسیار مناسبی نیز استفاده کنه.‏صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی IPS وای 7 پرایم دارای رزولوشن اچ دی بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است‏.‏ استفاده از پردازنده هشت هسته ای MSM8940 Snapdragon 435 به همراه 3 گیابایت حافظه رم یکی دیگر از عوامل برتری این مدل نسبت به گوشی های هم رده خود است‏.‏ دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گوشی دارای دریچه دیافراگم f/2.2 و امکاناتی مانند فوکوس لمسی ، تشخیص چهره ، عکاسی پانوراما و اچ دی آر است‏.‏ دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد‏.‏ در کنار تمامی این موارد اگر به استفاده از اندروید نسخه 7 ، نوقا و حسگر اثر انگشت در قاب پشت و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپری هم اشاره شود این مدل را بیش ار پیش برای خرید ترقیب میکند‏.‏ در کل من این گوشی رو بهتون پیشنهاد میکنم با اینکه قیمت پایینی داره ولی امکانات سخت افزاری نرم افزاری عالیی داره و هوواوی یکی از بهترین گوشی های خودش رو در این رنج قیمت عرضه کرده.

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1396/12/16 قویا بهتون پیشنهاد میکنم این گوشی رو مد نظر بگیرید این مدل از یک پردازنده چهار هسته ای MT6737М شرکت مدیاتک با فرکانس 1.1 گیگاهرتز همراه با 1 گیگابایت رم بهره برده است‏.‏ با توجه به سخت افزار به کار رفنه و گرافیک Mali‎-T720 این مدل را مناسب برای کارهای روزمره و سبک کرده است‏.‏ Huawei از یک صفحه نمایش 5 اینچی IPS با تراکم پیکسلی 196 استفاده کرد که کیفیت تصاویر در آن مناسب می باشد‏.‏ دوربین به کار رفته در Y3 2017 مانند اکثر گوشی های ارزان قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نبوده است اما دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی آن دارای فلاش بوده و امکان عکاسی پانوراما و HDR را دارد‏.‏ در این مدل از یک باتری لیتیوم پلیمر 2200 میلی آمپر ساعت غیر قابل تعویض استفاده شده است‏.‏ حافظه داخلی 8 گیگابایتی گوشی را نیز می توان با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت افزایش داد‏.‏ به نظر من هواووی نسبت به قیمتش امکانات بسیار بالایی رو ارایه میده.
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا