مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : nima n
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1396/12/10 گوشی S9 سامسونگ به نظر من پایان کار شرکت سامسونگ خواهد بود زیرا هیچگونه نوآوری نسبت به مدل های قبلی در این مدل دیده نمی شود و قیمت بسیار بالای این گوشی نمی تواند کاربرانش را راضی نگه دارد. به طور کلی گوشی های برند سامسونگ دچار سیکل تقلید از برند اپل شده اند و نوآوری خود را مدیون مدل های جدید اپل هستند. برند سامسونگ به نظر من بازار خود را در ایران از دست خواهد داد یا بسیار آسیب خواهد دید. چرا که با توجه به وقایع گذشته و نبود پشتیبانی پس از فروش و ضمانت های معتبر اعتماد مردم را نسبت به خود از دست داده است. همچنین گوشی های سامسونگ از سالیان دور مشکل کند شدن OS و سیستم عامل را دارا هستند. که متاسفانه هنوز اقدامی از طرف شرکت سامسونگ برای برطرف کردن این مشکل صورت نگرفته است. پشتیبانی نکردن اندروید 8 از دیگر مشکلات عمده این برند است . دو گوشی S9 و S9 پلاس با اندروید 8 و آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ ارائه می‌شوند که نکته خاصی را از این لحاظ ارائه نمی‌کنند؛ متاسفانه انتظار ها از این گوشی بسیار بالا بود اما چیزی که ارايه شده قطع یقین نمی تواند توقعات کاربران را براورده کند

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/10 دل «Y7 Prime Dual SIM» از برند «هوآوی» با نمایشگری 5.5اینچی از نوع LCD در گروه فبلت‌ها دسته‌بندی می‌شود. نمایشگر 5.5اینچی و حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی از ویژگی‌های خوب این سری از گوشی‌هاست. وای ۷ پرایم به یک نمایشگر بزرگ 5.5اینچی مجهز شده است که وضوح تصویر 1280×720 پیکسل را به نمایش می‌‌کشد. با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ برای آن به‌دست می‌آید.
سخت‌افزار این فبلت را تراشه‌‌ی Qualcomm MSM8940 Snapdragon 435، یک پردازنده‌ی هشت‌‌هسته‌ای و پردازنده‌‌ی گرافیکی Adreno 505 تشکیل می‌دهد. برای این دستگاه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گفته شده که توسط کارت حافظه‌ی microSD تا 256 گیگابایت قابل ‌افزایش است. شرکت هوآوی، این میزان ظرفیت و فضای حافظه‌ی داخلی را برای پاسخ به نیاز کاربرانی در نظر گرفته است که همواره فایل‌های صوتی و تصویری فراوانی برای ذخیره‌سازی در گوشی موبایل خود دارند. وجود دو سنسور با دقت 12 و 8 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کرده‌اند؛ همچنین دوربین سلفی در وای ۷ پرایم به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا