مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ahmad k
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/11 هوآوی برای میت 10 از دو دوربین استفاده کرده و آن‌ها را با همکاری لایکا ساخته است. یکی از لنزها سنسور 12 مگاپیکسلی و البته رنگی مجهز به OIS دارد و لنز دیگر سنسور 20 مگاپیکسلی و تک‌رنگ دارد که به OIS مجهز نیست. برای اولین بار در بین گوشی‌هایی که دو دوربین دارند هر دو لنز این گوشی به اندازه دهانه دیافراگم f/1.6 مجهز شده‌اند. مانند سال گذشته دو دوربین این گوشی همزمان فعال هستند و هنگام ثبت تصویر هر دو دوربین عکس تهیه می‌کنند و عکس نهایی از ترکیب عکس آن‌ها آماده می‌شود.دوربین جلو از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که اندازه دهانه دیافراگمش f/2.0 است. این دوربین به لطف هوش مصنوعی گوشی توانایی گرفتن عکس‌های بوکه با پس زمینه مات را دارد و در عکس‌های گروهی هم گوشی تمام سعیش را می‌کند تا تمام صورت‌ها را تشخیص دهد و فقط تصویر پس زمینه مات باشد.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/11 رزولوشن صفحه این گوشی فوق العادست و وضوح بالایی داره و کلا خیلی با کیفیت ساخته شده
تنها گوشی ای تو بازاره که اندروید 8 رو خودش داشت موقع خرید تا کار نکنید با انروید 8 کیفیت و سرعتش رو متوجه نمیشید
دوربین فوق العاده این گوشی با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره و 20 مگاپیکسل واقعی کیفیت داره
حتی دوربین سلفیش هم 2 تا لنز داره که عالیه
باتری 4000 mah فوق العاده این گوشی که با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده
رم 4 گیگی این گوشی که در مقایسه با اس 8 سامسونگ خیلی زودتر بازی های سنگین رو اجرا میکنه
ضخامت و ابعاد این گوشی که خیلی خوشدسته
نسبت به قیمتی که داره واقعا ارزش خرید رو داره و مثل گوشی های سامسونگ الکی گرون نیست
در نهایت امیدوارم نظرم کمکی برای همه عزیزان در انتخاب گوشی باشهوخرید این گوشی رو به دوستان توصیه میکنمحدود 1 ماهه که گوشی رو دارم. خدایی با روز اول که خریدم هیچ فرقی نکرده. مصرف باتری گوشی تو این یه ماه به لطف هوش مصنوعی خیلی عالی شده. شاید باورتون نشه ولی الان با اینکه دیتا دائم روشنه ولی یه روز و نیم نگه میداره. من دائم از شبکه های اجتماعی (تلگرام و فیسبوک و لینکداین) استفاده میکنم و خیلی هم وب گردی دارم و خدایی آخر شب هنوز 35 درصد باتری برام میمونه.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/11 گوشی Y7 PRIME هوآوی از گوشی های فوق العاده این برند به حساب میاد که با داشتن امکانات سخت افزاری فوق العاده قوی این گوشی رو از بقیه گوشی های هم رده خودش متمایز می کنه. شاید بعضی ها معتقد باشند که گوشی J7 CORE سامسونگ از این گوشی برتر است اما با ذکر دلیل می گویم خیر. کیفیت تصویر Y7 1080* 10920 پیکسل است که صفحه نمایش این گوشی را از بقیه گوشی ها متمایز می کنه و کیفیت فوق العاده بالای 1080 را به کاربر عرضه می کنه. هشت مگاپیکسل دوربین جلو و باطری بسیار قوی 4000 میلی آمپری از نقاط قوت این گوشی است. همچنین RAM 3 گیگی و RUM 32 گیگی این گوشی را جزو گوشی های قدرتمند برند هوآوی به شمار می اورد. در بین گوشی های سایر برندها، شما نسبت به پولی که می پردازید کیفیت تصویر بالاتری را نمی توانید پیدا کنید. پس قویاً اگر در نظر دارید گوشی تهیه کنید توصیه می کنم گوشی Y7 PRIME هوآوی را در نظر بگیرید. این گوشی یکی از پر فروش ترین مدل های گوشی های هوآوی عرضه شده در جشنواره های فروش گوشی می باشد.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/11 وجود دو سنسور با دقت 12 و 8 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کرده‌اند؛ همچنین دوربین سلفی در وای ۷ پرایم به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد. Y7 PRIME هوآوی از گوشی های فوق العاده این برند به حساب میاد که با داشتن امکانات سخت افزاری فوق العاده قوی این گوشی رو از بقیه گوشی های هم رده خودش متمایز می کنه. شاید بعضی ها معتقد باشند که گوشی J7 CORE سامسونگ از این گوشی برتر است اما با ذکر دلیل می گویم خیر. کیفیت تصویر Y7 1080* 10920 پیکسل است که صفحه نمایش این گوشی را از بقیه گوشی ها متمایز می کنه و کیفیت فوق العاده بالای 1080 را به کاربر عرضه می کنه. هشت مگاپیکسل دوربین جلو و باطری بسیار قوی 4000 میلی آمپری از نقاط قوت این گوشی است. همچنین RAM 3 گیگی و RUM 32 گیگی این گوشی را جزو گوشی های قدرتمند برند هوآوی به شمار می اورد. در بین گوشی های سایر برندها، شما نسبت به پولی که می پردازید کیفیت تصویر بالاتری را نمی توانید پیدا کنید. پس قویاً اگر در نظر دارید گوشی تهیه کنید توصیه می کنم گوشی Y7 PRIME هوآوی را در نظر بگیرید. این گوشی یکی از پر فروش ترین مدل های گوشی های هوآوی عرضه شده در جشنواره های فروش گوشی می باشد.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا