مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : aslan a
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/2 سلام دوستای عزیز این گوشی نسبت به پرچم دار جدید هواوی یعنی nova3e بهتره هم از لحاظ قیمت هم از لحاظ باتری،تنها برتریnova3e نسبت بهmate10liteنمایشگرfull hdپلاسش هست وگرنه باتری این گوشی که 3340 هست خیلی از باتری nova3e که 3000 هست بهتره و از لحاظ دوربین هم برابرن و تازه به دلیل اینکه کامل فلزی هست نیازی به گارد نداره ولیnova3eفقط گارد دورش فلزیه و پشت گوشی شیشه ای هست که از نظر کثیف شدن لک چربی یا دست هم اذیت کننده ست،خلاصه که بین گوشی های با قیمت زیز دو تومن این گوشی از همه بهتره . واقعا نباید لحظه‌ای درنگ کنید تو خرید این گوشی. حتی گوشی هایی با قیمت سیصد چهارصد تومن بیشتر ازین هم با این گوشی قابل مقایسه نیستن. دوربین دوگانه داره یعتی یکی از دوربین‌ها برای عکس گرفتن و دیگری در حقیقت سنسوری برای بوکه گرفتن و عکس‌هایی با پس زمینه مات. دوربین اصلی گوشی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که کنارش یک دوربین با سنسور 2 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های بوکه و عمق دادن به تصویر استفاده شده. دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره و یک دوربین با سنسور 2 مگاپیکسلی کنارش قرار داره که عملکردی مانند دوربین اصلی داره و برای گرفتن عکس‌های سلفی با پس زمینه مات استفاده میشه.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/2/2 سلام دوستااان من 4 ماهه این گوشی رو خریدم گوشی عالی هست باتری عالیه لیتیوم یونی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر عه خیلی زود شارژ میشه و دیر هم خالی میشه تقزیبا یک و نیم روز تو استفاده زیاد سنگین خالی میشه معمولی ۳ روز دوام میاره اگر به نت خط وصل نشی یا بازی نکنی سی پی یوش عالیه آسفالت ۸.رو نصب کردم بی نظیره سریع بازی رو بالا میاره اصلا هنگی یا لگ نداره و خیلیی دیر داغ میکنه مثلا اگر دو ساعت بازی کنی مداوم . بقیه بازی ها رو امتحان نکردم. دوربینش فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه و دوربین دوم 8 مگاپیکسل، f/2.0 که کنارش فلش LED هم داره قابلیت otg رو داره و میشه هروقت که بخوایم مطالب و فایل ها بریزیم توش یا ازش به سایر دیوایس ها منتقل کنیم. از صفحه نمایش HDبرخوردار هست و گزینه ای وجود دارد به اسم راحتی چشم که وقتی نور کم باشه نور های ابی گوشی را حذف و صفحه زرد می شه و چشم کاربر اذیت نمی شه.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/2/2 Mate 10 Pro هواوی که دارای صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به Mate 10 است، توانایی رقابت با گلگسی نوت ۸ سامسونگ و آیفون ۸ را دارد. Mate 10 Pro دارای صفحه‌نمایش لبه‌به‌لبه، دوربین دوگانه، پردازنده نسل جدید Kirin 970 و نرم‌افزار مجهز به هوش مصنوعی است. دارای دوربین دوگانه بوده که از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی رنگی RGB با قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر و یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی سیاه‌ و سفید تشکیل شده است و هر دوی آن‌ها دارای لنز SUMMILUX با دریچه دیافراگم F/1.6 هستند عریض‌ترین دریچه دیافراگم در میان دوربین سایر گوشی‌ها است. دوربین این گوشی دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار لیزری و پردازشگر دوگانه سیگنال تصویر است. در طراحی نرم‌افزار دوربین این گوشی نیز از توانایی‌های سخت‌افزاری آن استفاده شده . در ضمن دوربین این گوشی دارای حالتی شبیه به حالت Portrait mode در دوربین آیفون ۷ پلاس است که با ترکیب داده‌های تصویری هر دو حسگر، افکت بوکه (تار شدن پس‌ زمینه تصویر) را ایجاد می‌کند. باتری آن دارای ظرفیت بیشتری است. Mate 10 Pro دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و گلکسی نوت ۸ نیز از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. بهره مندی از فناوری SuperCharge که باعث می‌شود باتری آن تنها در ۳۰ دقیقه بیش از ۵۸ درصد شارژ شود.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/2 مقایسه دوربین هواوی P Smart با گلکسی J7 Pro :
به لطف بهره گیری از دو لنز برای دوربین هواوی P Smart، این امکان به کاربر داده می‌شود تا به عکاسی پرتره و دیافراگم عریض بپردازد. در مقابل، گلکسی J7 Pro سامسونگ از دوربین تک لنز با رزولوشن 13 مگاپیکسل استفاده کرده و از مزایای دوربین دوگانه بی‌بهره است. با وجود بهره گیری گلکسی J7 Pro از لنز با دیافرگرام عریض‌تر برای لنز دوربین اصلی، روشنایی در عکس‌هایی که توسط هواوی P Smart گرفته شده، بالاتر بوده و بدین ترتیب شاهد کیفیت بهتر تصاویر برای میان رده هواوی هستیم.فکیک نور و ثبت کم‌ترین نویز نسبت به میان رده گلکسی را می‌توان دو ویژگی‌ مثبت دیگر برای دوربین هواوی P Smart نام برد؛ به طوری که در محیط‌هایی که منبع نور به صورت مستقیم بوده و یا نور زیادی تابیده شده، میان رده سامسونگ به خوبی قادر به تفکیک آن نیست. در رابط کاربری دوربین گلکسی J7 Pro هم قابلیت‌های کم‌تر نسبت به محصول هواوی رو شاهد هستیم .

Huawei Y9 2018 Huawei Y9 2018

1397/1/16 یک گوشیه فوق العاده ی دیگه از هواوی و به نظرم این گوشی میتونه بهترین گوشی تو رنج قیمت خودش باشه . دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلویی آن از دوربین سلفی 16 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است.هواوی Y9 2018 به یک باتری حجیم 4000 میلی آمپری مجهز شده است که البته این ظرفیت باعث نشده ضخامت دستگاه افزایش پیدا کند. و این به نظر من شاهکار هواوی هستش که یه باطریه ۴۰۰۰ میلی آمپری رو تونسته روی چنین گوشیی جا بده .یکی دیگر از ویژگی های مناسب این میان رده هواوی مربوط به سیستم عامل پیش فرض آن است. در این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 استفاده شده که به رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز است. یه بدنه ی فلزی بسیار خوب هم داره که به نظره من بیشترین ارزش خرید رو این گوشی میتونه داشته باشه.قدرت این دستگاه را پردازنده هشت هسته ای Kirin 659 تامین می کند. که باز هم برای این گوشی این پردازنده عالیی و کمی فراتر از عالیی هستش .

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/1/11 درصورتی‌که شما نیز در دسته‌ی افرادی قرار دارید که داشتن گوشی موبایل با صفحه‌نمایش بزرگ برایشان حائز اهمیت است، وای ۷ پرایم را برای خرید انتخاب کنید.وجود دو سنسور با دقت 12 و 8 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کرده‌اند؛ همچنین دوربین سلفی در وای ۷ پرایم به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد. با استفاده از این دو دوربین و امکانات مختلف آن‌ها مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR، می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید و از داشتن آن‌ها در گوشی موبایل خود لذت ببرید. در این محصول، نسخه‌ی 7 اندروید در قالب سیستم‌عامل، ایفای نقش می‌کند و با ارائه‌ی امکانات کامل اندروید به کاربران، تجربه‌ی کاربری بهتری را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. درنهایت باید به باتری این گوشی اشاره کنیم. زیر قاب این گوشی، یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت قرار گرفته است که کاربران قادر به تعویض آن نیستند.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/11 استفاده از اندروید اوریو نسخه‌ی 8.0 برای این گوشی باعث شده تا میت10 پرو کاربری‌ها و امکانات لازم مطابق با آخرین نسخه‌ی اندروید را داشته باشد و با توجه به هماهنگی سخت‌افزار و سیستم‌عاملش، کار با آن بسیار روان است. از دیگر قابلیت‌های کم‌نظیر میت10 پرو می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد که بازده‌ی مطلوبی دارد. همچنین هوآوی از نسخه‌ی هشتم رابط‌کاربری ایموشن برای این گوشی استفاده کرده است تا بتواند قابلیت‌های مفیدی را به اندروید پیش‌فرض اضافه کند. میت10 پرو جدیدترین و قدرتمندترین فبلت هوآوی است. سخت‌افزاری مبتنی بر تراشه‌ی کایرین 970 به‌همراه 6 گیگابایت رم، نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و تراکم 402 پیکسل بر اینچ، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، حسگر اثرانگشت، بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای و زیبا، دوربین‌های دوگانه‌ی 20 و 12مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، اندروید اوریو و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، این نوید را به کاربر می‌دهند که محصول موردنظر تمام امکانات لازم را برای رفع نیاز‌هایش دارد.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/1/7 در کنار استفاده از چهار دوربین، شرکت هوآوی، میت 10 لایت را با سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند راهی بازار کرده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 659 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 دیگر با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت 10 لایت می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. یک باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 lite در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که برای نگه‌داشتن باتری برای یک روز کفایت می‌کند. گفتنی است این محصول از صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌گیرد و از اندروید 7.0 برخوردار است که قابلیت‌های مختلفی برای مصرف بهینه‌ی باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران این گوشی می‌توانند سنسور تشخیص اثرانگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند. اگر نمایشگر بزرگ در کنار ظرفیت زیاد حافظه‌ی داخلی و رم از اولویت‌های شما در انتخاب گوشی موبایل هستند و اگر در گروه علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل قرار دارید، می‌توانید گوشی هوآوی میت 10 لایت را به‌عنوان یکی از گزینه‌های انتخاب مدنظر قرار دهید.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/1/7 با استفاده از این دو دوربین و امکانات مختلف آن‌ها مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR، می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید و از داشتن آن‌ها در گوشی موبایل خود لذت ببرید. در این محصول، نسخه‌ی 7 اندروید در قالب سیستم‌عامل، ایفای نقش می‌کند و با ارائه‌ی امکانات کامل اندروید به کاربران، تجربه‌ی کاربری بهتری را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. درنهایت باید به باتری این گوشی اشاره کنیم. زیر قاب این گوشی، یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 3340 میلی‌آمپرساعت قرار گرفته است که کاربران قادر به تعویض آن نیستند.
اگر امکاناتی که در بالا به آن‌ها پرداختیم، هنوز نتوانسته شما را تحت‌تأثیر قرار دهد، می‌توانید پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G و برخورداری از حسگر اثرانگشت را به لیست فوق اضافه کنید. درصورتی‌که شما نیز در دسته‌ی افرادی قرار دارید که داشتن گوشی موبایل با صفحه‌نمایش بزرگ برایشان حائز اهمیت است، نوا 2 پلاس را برای خرید انتخاب کنید.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/28 یکی از نقاط قوت این کمپانی، حفظ ویژگی‌های گذشته است. حتی ورود به بازار پریمیوم‌ و فروش بالای این محصولات هم موجب نشد تا هواوی قید محصولات خوب خودش را بزند. حالا حتی توجه بیشتری به بازار میان‌رده‌ها دارد و با تجربه‌ای که در ارایه محصولات پرچمدار کسب کرده، توقع چندان زیادی نیست اگر گوشی‌های قدرتمند و با قیمت مناسب را از این کمپانی بخواهیم. یکی از همین گوشی‌های خاص، نوا ۲ پلاس نام‌ دارد که آمده تا محصولات بالا‌رده سایر کمپانی‌ها را تار و مار کند.هواوی همیشه برای طراحی محصولاتش وقت زیادی می‌گذارد، این را می‌توان به راحتی و با نگاهی به تولیدات گذشته این کمپانی همچون میت S و یا آنر ۸ دریافت. حالا و در نوا ۲ پلاس باز هم هواوی تصمیم گرفته تا هنرش را به رخ رقبا بکشد. این گوشی ظاهر زیبایی دارد، بدنه‌اش فلزی است و خطوط آنتن آن به زیبایی در پشت دستگاه دیده می‌شوند.هواوی تمام تلاش خود را کرده تا یک گوشی همه فن‌حریف نسبت به قیمت را راهی بازار کند. نوا ۲ پلاس از کیفیت بالایی برخوردار است، نمایشگر خوبی را در اختیار شما می‌گذارد، دوربین‌هایش عالی هستند، قابلیت‌های نرم‌افزاری جالبی داشته و ویژگی‌های صوتی آن هم منحصر به فرد است.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/28 هواوی برای گوشی میان‌رده جدیدش، یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD قرار داده است. به لطف پنل IPS LCD مشکل خاصی در نگاه از زوایا نخواهید داشت. این نمایشگر که در هر اینچ خود ۲۶۷ پیکسل را جا داده، می‌تواند تا ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش بگذارد. کیفیت نمایشگر از آن چیزی که برای محصولی در این سطح انتظار دارید، بالاتر است.میان‌رده جدید هواوی، روی هم رفته گوشی خوبی‌ است. بدنه آن فلزی بوده و به طور کلی ظاهر قابل قبولی دارد نمایشگر آن در نوع خودش عالی‌ست و حتی اگر از جمله علاقه‌مندان به موسیقی باشید، شاید نتوانید در این رنج محصول بهتری پیدا کنید. با اینکه دوربین‌های آن نسبتا خوب و باکیفیت هستند، یک گزینه مناسب برای عکاسی نیز محسوب می‌شود. باطری قویه ۴۰۰۰ میلی آمپری که روی این گوشی هست تا چند روز میتونه بهتون بسته به استفادتون شارژ بده . و رزولیشن صفحش خیلی بالاس.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/24 برخلاف نسل قبلی در این گوشی از تراشه‌های اختصاصی هوآوی استفاده‌شده؛ های‌سیلیکون ۶۵۹ همراه با چهار گیگابایت رم، در کنار هم هسته‌ی اصلی سخت‌افزار نووا ۲ پلاس را تشکیل داده‌اند. با قدرتمند شدن روزبه‌روز میان‌رده‌ها، این تراشه‌ی ۸ هسته‌ای قدرت زیادی با خود به نووا ۲ پلاس آورده است. همراه با این تراشه که دو پردازنده‌ی اصلی چهار هسته‌ای دارد؛ می‌توان از نووا ۲ پلاس مصرف پایین، بازدهی مطلوب و چندوظیفه‌ای کارآمدی را انتظار داشت؛ درنتیجه این گوشی به‌خوبی می‌تواند از پس کارهای روزمره تا بازی‌های نسبتا سنگین، برآید. نمایشگر نووا ۲ پلاس پنل LCD دارد و از فناوری LTPS بهره می‌برد. جلوه‌ی بصری نمایشگر عالی به نظر می‌رسد. دیدن تصاویر از زوایا هم بدون مشکل امکان‌پذیر است.شاید مهم‌ترین عاملی که بتواند، درصد خرید این گوشی زیبا را بالا ببرد، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دوربین سلفی‌اش باشد.
سنسوری از نوع CMOS که دریچه‌­ی دیافراگم f/1.8 دارد و تصاویر کم‌­نظیری ثبت می­‌کند .اما تغییر بزرگ­تر در بخش دوربین اصلی اتفاق افتاده است، جایی که دو دوربین در کنار هم قرار گرفته‌اند تا بتوانید بهترین تصاویر ممکن را با یک گوشی­ میان‌­رده ثبت کنید. دو دوربین با سنسورهای ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی روی قاب پشتی قرار گرفته­‌اند که دریچه­ی دیافراگم f/1.8 دارند.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/24 پردازنده Y7 Prime ساخت کوآلکام و در سری اسنپدراگون ۴۳۵ است. این پردازنده ۸ هسته‌ دارد، چهار هسته از فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر از فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز بهره‌مند هستند که بر مبنای نیاز گوشی هرکدام از این دو دسته چهار هسته‌ای به مرحله پردازشی این گوشی وارد می‌شوند. این پردازنده کنار خودش حافظه رم ۳ گیگابایتی‌ای می‌بیند که هنگام باز بودن تعداد زیادی برنامه حدود ۲ گیگابایت آن آزاد است. حافظه داخلی دستگاه هم ۳۲ گیگابایت است که از این ۳۲ گیگابایت ۲۵ گیگابایت در اختیار کاربر است و مابقی توسط فایل‌های سیستمی اشغال شده است. به‌علاوه امکان افزودن ۱۲۸ گیگابایت حافظه به این گوشی از طریق کارت حافظه وجود دارد.هوآوی تصمیم گرفته تا از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی گوشی و از سنسور ۸ مگاپیکسلی برای لنز دوربین دوم استفاده کند.Y7 Prime در کیفیت دوربین بسیار بهتر از ۱۲ مگاپیکسلی های رقیبش عمل می‌کند. دلیل این امر این است که اندازه پیکسل‌های این دوربین ۱٫۲µm هستند لذا جزئیات به‌خوبی و بسیار زیاد در عکس‌ها ثبت می‌شوند و رنج دینامیکی خوب کمک می‌کند تا در مناطق تاریک و روشن عکس ثبت جزئیات به یک نسبت خوب باشد. نویز تصاویر به طرز باورنکردنی‌ای کم است و حتی با زوم روی عکس‌ها هم نویز زیادی در تصاویر ایجاد نمی‌شود. در نظر گرفتن اندازه زیاد پیکسل در دوربین Y7 Prime موجب شده در نور شب هم این دوربین به‌خوبی نور روز عمل نماید.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/19 نمایشگر 5.5اینچی و حافظه‌ی داخلی 64گیگابایتی عمده‌ترین تفاوت این محصول در مقایسه با نوا 2 است که سبب شده پسوند پلاس به آن اضافه شود.نوا 2 پلاس به یک نمایشگر بزرگ 5.5اینچی مجهز شده است که وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل را به نمایش می‌‌کشد. با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی بالای 401 پیکسل در هر اینچ برای آن به‌دست می‌آید.سخت‌افزار این فبلت را تراشه‌‌ی HiSilicon Kirin 659، یک پردازنده‌ی 8‌هسته‌ای و پردازنده‌‌ی گرافیکی Mali-T830 MP2 تشکیل می‌دهد. برای این دستگاه 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گفته شده که توسط کارت حافظه‌ی microSD تا 256 گیگابایت قابل ‌افزایش است.وجود دو سنسور با دقت 12 و 8 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کرده‌اند؛ همچنین دوربین سلفی در نوا 2 پلاس به سنسوری 20مگاپیکسلی مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/19 کیفیت بسیار بالایی داره از نظرمن و فکر میکنم که بهترین گوشی هست که میشه تو قیمتی که داره خرید . توی تمام مقایسه ها با آیفون ایکس مقایسش میکنن که از نظر من بهتره .گوشی جدید هوآوی در کلاس میت هیچ‌چیز از یک پرچم‌دار پرقدرت کم نداره هوآوی برای مدل پرو، سنگ تمام گذاشته است و آن را به یک از قوی‌ترین سخت‌افزارهای ممکن مجهز کرده . در کنار این سخت‌افزار قدرتمند سعی شده تا طراحی لوکسی هم برای این گوشی در نظر گرفته شود تا آن را خواستنی‌تر از سایر مدل‌های میت 10 کند.خرید مدل پرو به کسانی پیشنهاد می‌کنم که به طراحی اهمیت می‌دن و لوکس بودن چیزی که به دست می‌گیرن، بر ای‌شان اهمیت دارد. از طرفی اگر علاقه‌مند به عکاسی و به‌خصوص گرفتن عکس‌های پرتره هستید، میت10پرو می‌تواند یکی از انتخاب‌های اندرویدی شما باشد. امکان اجرای تمام بازی‌های موجود در apple store با بالاترین کیفیت و رزولوشن ممکن از موارد دیگری است که این گوشی را با توجه به نمایشگر 6 اینچی‌اش خواستنی‌تر کرده است.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/18 سلام دوستان میخواستم این گوشی رو با رقبای سامسونگیش مقایسه کنم.وزن پی اسمارت 20 گرم از جی 7 پرو سبک‌تر و تنها 5 گرم از جی 5 پرو سنگین‌تر است در حالی اندازه صفحه‌نمایش پی اسمارت از هر دو رقیبش بزرگ‌تر است. از نظر ضخامت هم پی اسمارت از هر دو گوشی جی 5 و جی 7 پرو نیم میلی‌متر نازک‌تر است.قاب پشتی پی اسمارت دو دوربین اصلی این گوشی را در خودش جای داده است در حالی که در قاب پشتی هر کدام از گوشی‌های سامسونگی رقیب فقط یک دوربین دیده می‌شود. برای گوشی‌ای در این رده قیمتی تجهیز شدن به دو دوربین برای عکاسی هیجان‌انگیز و جذاب است.نها برتری سنسور اثرانگشت پی اسمارت به دو رقیبش این است که می‌توان از آن برای کارهای بیشتری مانند باز کردن نوتیفیکیشن بار یا عکس گرفتن هم کمک گرفت درصورتی‌که سنسور اثرانگشت دو گوشی دیگر فقط برای باز کردن قفل صفحه و رفتن به صفحه اصلی استفاده می‌شوند.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/14 این گوشی در مقایسه با رقیب های خودش که میشه به سامسونگ J7 PRO و J5 2017 (J5CF) اشاره کرد از برتری های خاص خودش برخورداره که مهمترین آن ها میشه به قابلیت پشتیبانی از اندروید 8 اشاره کرد که برند هوآوی در این زمینه پیشتاز بوده . همچنین صفحه نمایش 5/65 اینچی و و FULL VIEW SCREN لذت کار کردن با این گوشی رو افزایش میده. CPU خارق العاده KIRIN 659 با فرکانس 8 هسته ای 2/36 گیگاهرتزی از این گوشی یک غول ساخته. دوربین د.آل 13 مگاپیکسلی از دیگر خصوصیات برتر این گوشی است که دو رقیب دیگر خود را کاملا از مدار رقابت خارج کرده. این گوشی با قیمت کمتر امکانات بیشتری نسبت به آن دو رقیب ارائه میده. پس قویاً بهتون پیشنهاد می کنم در این بازه قیمت به این گوشی فکر کنید. در کل، برند هوآوی رو نسبت به برند سامسونگ بهتر و کارامدتر می دونم با اینکه در حال حاضر سامسونگ محبوبیت بیشتری داره. بازم اونچیزهایی که گفتید نمیشه گفت برتری به حساب میاد نسبت به این گوشی با این توضیحاتی که دادم.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/14 نوا ۲ پلاس باطری ۳۳۴۰ میلی آمپری داره ک ه یکی از قدرتمند ترین باطری ها تو موبایل های. هم رده ی خودش حساب میاد. اینکه شما چجوری از گوشی استفاده میکنید و کار میگشید خوب خیلی فرق داره نحوه ی شارژ کردن و استفاده کردن از گوشی هنگام شارژ میتونه باطری بهترین گوشی ها رو هم خراب کنه با این حال از نظر من هواووی باطری های خیلی استاندارد و امنی رو روی دستگاهاش میذاره به طوری که تاحالا هیچ گزارشی از منفجر شدن باطری های این شرکت نشده در حالیکه مدام داریم میشنویم که شرکت اپل و سامسونگ دارن باطری های گوشی هاشون دچار مشکل میشن و در جهان نه ایران فراخوان برای جمع کردن گوشی هاشون از سطح بازار میدن بازم تو این مورد ها ضعف دارن چون که داخل ایران نمیتونن هیچ پشتیبانی از مشتری کنن چون اجازه ای برای فعالیت در کشور ندارن . در کل من از انتخابم راضیم و هواووی دارم باطریشم خیلی خوب داره کار میکنه.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/14 سلام نظر من اینه که از لحاظ نرم افزاری تفاوت چندانی ندارن و در کل هر دوشون گوشی های خوبی ان . مدل پرو مقداری ابعاد بزرگتری داره و رم و رام خیلی بالاتری داره که شما میتونی برنامه ها و عکس های زیادی رو بدون اینکه هنگ کنه روش بریزی بلاخره برای پولی که میدی باید یه سری امکانات بیشتری هم بهت ارایه بده ولی اینجوری نیست که ام ۱۰ هم هیچ برتری نداشته باشه و یه نکته ای که خیلی مهم میتونه باشه کیفیت تصویر 1440 x 2560 pixels, 16:9 ratio (~499 ppi density) در ام ۱۰ هست که از مدل پرو بالاتره !!! پس کار کردن باهاش لذت بیشتری داره . در کل انتخاب نهایی با خودتونه ولی من اگه جای شما بودم ام ۱۰ رو میگرفتم ولی میت ۱۰ پرو هم گوشی بسیار خوبی و امکانات بالایی داره که مهمترینش رم و رامش هست که تقریبا دو برابر مدل ام ۱۰ هست . امیدوارم توضیحاتم براتون مفید بوده باشه. با آرزوی موفقیت برای شما

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1396/12/12 همان‌طور که می‌دانید اپل نمی‌گذارد ما از سرویس‌هایش استفاده کنیم. اگر بخواهید چیزی از فروشگاه اپل بخرید، اپل پول شما را قبول نمی‌کند. در این گیر و دار واقعا نمی‌دانم آن دسته از افرادی که سنگ اپل به سینه می‌زنند و ادعا می‌کنند باید به این شرکت وفادار ماند و محصولاتش را خرید، چه توجیهی برای این واقعیت دارند که اپل پول ما را اصلا قبول نمی‌کند؟ حتی به‌روزرسانی برنامه‌های رایگان هم برای ما امکان‌پذیر نیست.اگر بخواهید چیزی از اپ‌استور بگیرید (چه رایگان یا غیررایگان) باید کلی تکنیک بزنید که اپل نفهمد IP شما از ایران است. وقتی می‌شود به راحتی در بازارهای گوشی‌های غیر iOSدار خرید کرد و این گوشی‌ها هر روز همه چیزشان را به‌روز می‌کنند آدم چرا باید این همه دردسر برای خودش بخرد؟ آن هم با این قیمت‌های نجومی؟
واقعیت این است که با خریدن آی‌فون یا آی‌پد از کلی امکانات دیگر محروم می‌شویم. یقین دارم اگر مایکروسافت محصولی داشت که یک صدم آی‌تیونز اشکال داشت و انحصار طلبانه بود میلیون‌ها اعتراض و بد و بی‌راه نثارش می‌شد. اما وقتی یک محصول اپل می‌خرید تا به آی‌تیونز وصلش نکنید، حتی روشن هم نمی‌شود! اما چون اپل است کسی صدایش درنمی‌آید.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/12 باتری این گوشی غیرقابل تعویض، از نوع لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و شارژدهی نسبتا خوبی دارد؛ البته میزان شارژ با حجم کاری که از دستگاه می‌کشید رابطه‌ی مستقیم دارد. زمان زیادی را هم با یک‌بار شارژ دوام می‌آورد. می‌توانید انتظار داشته باشید پی‌اسمارت چیزی در حدود 25 روز را با یکبار شارژ کامل به صورت استندبای آماده به کار می‌ماند. در استفاده ترکیبی که شامل استفاده از برنامه‌های معمول، بازی کردن، وب‌گردی، تماس تلفنی و حالت آماده به کار باشد؛ گوشی در حدود دو روزی را دوام می‌آورد. این زمان نسبتا طولانی علاوه بر باتری مطلوب گوشی می‌تواند، مدیون تراشه‌ی اختصاصی هوآوی باشد که با لیتوگرافی 16 نانومتری مصرف پایینی دارد و مدیریت مصرف مطلوبی را بابت استفاده از معماری مناسبش دارد. در کل دوست عزیز باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای این گوشی کاملا مناسب است و شارژ زیادی را نگه میدارد.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/10 اگر می‌خواهید با هزینه‌ای نه‌چندان بالا، گوشی موبایلی با امکانات زیاد در اختیار داشته باشید و از بدنه‌ی مقاوم، دوربین باکیفیت، حافظه‌ی داخلی بالا و پردازنده‌ی قدرتمند گوشی لذت ببرید، می‌توانید محصول جدید شرکت چینی «هوآوی» مدل «Mate 10 lite» را انتخاب و خریداری کنید. روی قاب پشتی گوشی میت 10 لایت از دو دوربین استفاده شده است. از میان این دوربین‌ها دوربین 16مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در کنار یک دوربین 2مگاپیکسلی قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس‌هایی با پس‌زمینه‌ی مات گرفت. این نوع فناوری را قبلا با نام «Portrait Mode» در گوشی‌های iPhone مشاهده کرده بودیم. در قسمت جلوی این گوشی نیز دو دوربین قرار گرفته‌اند که دوربین اصلی از قابلیت گرفتن تصاویر 13مگاپیکسلی برخوردار بوده و دیگری به‌عنوان دوربین 2مگاپیکسلی مکمل دوربین اصلی است.
در کنار استفاده از چهار دوربین، شرکت هوآوی، میت 10 لایت را با سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند راهی بازار کرده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 659 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 دیگر با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت 10 لایت می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. یک باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 lite در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که برای نگه‌داشتن باتری برای یک روز کفایت می‌کند.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/10 گوشی موبایل P Smart محصول جدید شرکت هوآوی است که از اواخر سال ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار گرفت. این گوشی از نظر ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به Honor 7X است. طراحی و مواد به کار رفته در این گوشی هم مانند 7X است و قاب پشتی آن به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و صفحه‌نمایش هم که از شیشه است. این گوشی قابلیت نصب دو سیم‌کارت را دارد و البته شیار دوم سیم‌کارت برای کارت حافظه‌ی جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی اگر می‌خواهید از کارت حافظه استفاده کنید باید قید سیم‌کارت دوم را بزنید. قلب تپنده‌ی «پی اسمارت» پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای منحصربه‌فرد هوآوی یعنی HiSilicon Kirin 659 است. این پردازنده با فرکانس‌های 2.36 و 1.7 برای پردازش‌های سبک روزمره و سنگین مناسب است. همراه همیشگی این پردازنده رم 3 گیگابایتی است و برنامه‌ها را روان و بدون مشکل اجرا می‌کنند. در این گوشی 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است و اگر این میزان برایتان کافی نیست می‌توانید از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید و تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید. نمایشگر گوشی موبایل P Smart ابعاد ۵.۶ اینچ دارد و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ (+FullHD) را به نمایش می‌گذارد. با توجه به ابعاد و کیفیت، صفحه‌نمایش ۴۲۷ پیکسل در هر اینچ را نشان می‌دهد و رنگ‌ها و وضوح تصویر بسیار خوب است. پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت 4G، وای‌فای با استاندارد b/g/n و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 از دیگر ویژگی‌های این گوشی موبایل است. هوآوی P Smart هم در رده‌ی گوشی‌های دو دوربینه است. رزولوشن این لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسل است و از فناوری فوکوس خودکار هم بهره می‌برد. این دوربین‌ّها تصاویر واضح و باکیفیتی ثبت می‌کنند و با سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی هم می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت و خوب بگیرید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اندروید ۸ یا همان اوریو سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی موبایل هوآوی P Smart است که با رابط کاربری EMUI 8.0 عرضه شده و با تغییرات و بهینه‌سازی‌های این رابط، تجربه‌ی کاربری بی‌نظیری را برای کاربر فراهم می‌کند.
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا