مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Arash S
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/28 بنده به تازگی این گوشی رو خریداری کردم و قبل از خرید این گوشی تحقیق و بررسی زیادی انجام دادم تا تو این رنج قیمت بهترین گوشی موجود تو بازار رو انتخاب و خریداری کنم. بعضی از ویژگی های باتری و شارژ این گوشی رو خدمتت عرض میکنم. این گوشی از یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری برخوردار است، اما تفاوت اصلی آن با دیگر میان‌رده‌های اندرویدی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است. نوا 3e از فناوری Fast Charge 2.0 هواوی پشتیبانی می‌کند که با رساندن جریان برق با مشخصات ۲ آمپر/۹ولت، ۳۰ درصد مدت زمان لازم برای شارژ شدن دیوایس را کاهش می‌دهد.با استفاده از این قابلیت، تنها در عرض نیم ساعت می‌توانید ۴۳ درصد ظرفیت باتری دیوایس را پر کنید. یک سیستم امنیتی ۱۵ لایه به طور همیشه فعال -حتی زمانی که در حال تماشای محتوای ویدیویی و یا اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین هستید- بر روی وضعیت باتری و شارژ آن نظارت می‌کند تا از مشکلاتی که ممکن است باعث آتش‌سوزی و خطرات این‌چنینی شود، جلوگیری به عمل بیاید.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/15 سلام دوست عزیز.من خودم گوشی های برند های مختلف رو داشتم و تجربه کار با اکثر برند های معتبر رو دارم.من تو انتخاب گوشی بسیار حساسم و با تحقیق بسیار زیادی به این انتخاب یعنی نوآ 3ای رسیدم.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره و باید بگم که به نظرم خیلی از رقبا رو پشت سر خودش گذاشته.دوربین بسیار قوی ای داره و تو شرایط مختلف تست اش کردم و باید بگم که فراتر از یک میان رده عمل کرده.باتری اش هم در سطح خوبی هست و در مدت زمان بسیار کمی شارژ میشه و در طول 24 ساعت اکثر کارهامو پوشش میده.پردازنده قوی هشت هسته ای هم داره که اکثر بازی ها و برنامه های سنگین رو به راحتی اجرا میکنه.به نظرم تو انتخاب این گوشی شک نکن.من که واقعا از انتخابم راضی ام. جدیدترین میان رده‌ی هواوی در هر سه بخش ظاهر، سخت افزار و نرم افزار، حرف‌های زیادی برای گفتن داره و به معنای واقعی کلمه از بسیاری از گوشی های تکراری که با مشخصات شبیه به هم روانه‌ی بازار می‌شوند، جذاب‌تر است.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/7 سلام دوست عزیز.من به تازگی گوشی همراه MATE 10 LITE رو بعد از کلی تحقیق و جست و جو بین برند های مختلف خریدم. با توجه به این هزینه این گوشی جزو بهتریناست و تو یکسری موارد هم رده پرچم دارهای برند های معتبر هم حتی قرار میگیره.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره.تا اینجای کار که از این گوشی راضی ام و تو شرایط مختلف امتحانش رو پس داده. در ضمن برام مهم بود که گوشی ای که میخرم از دوربین با کیفیت ای برخوردار باشه تا در عکس برداری به مشکل نخورم.ولی در حال حاضر که از این گوشی استفاده میکنم خیلی ازش رضایت دارم.برای اینکه شما رو هم از دوربین عالی اش مطلع کنم برخی از ویژگی هاشو خدمتت میگم. دوربین اصلی میت ۱۰ لایت از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد که در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین را یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به عمق سوژه‌ها و یک فلش ال‌ایی‌دی تکی همراهی می‌کند. نسخه‌ی لایت این گوشی‌ها از باتری به‌مراتب کوچک‌تری بهره می‌برد. چینی‌ها در Huawei Mate 10 Lite از یک باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده‌اند؛با در نظر گرفتن تراشه‌ی کم‌مصرف و نمایشگر +FHD میت ۱۰ لایت، شارژدهی مطلوبی را برای این گوشی بوجود آورده.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/7 سلام دوست عزیز.بنده به تازگی این گوشی رو خریداری کردم و قبل از خرید این گوشی تحقیق و بررسی زیادی انجام دادم تا تو این رنج قیمت بهترین گوشی موجود تو بازار رو انتخاب و خریداری کنم.در ضمن برام مهم بود که گوشی ای که میخرم از دوربین با کیفیت ای برخوردار باشه تا در عکس برداری به مشکل نخورم.ولی در حال حاضر که از این گوشی استفاده میکنم خیلی ازش رضایت دارم.برای اینکه شما رو هم از دوربین عالی اش مطلع کنم برخی از ویژگی هاشو خدمتت میگم. دوربین اصلی میت ۱۰ لایت از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد که در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین را یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به عمق سوژه‌ها و یک فلش ال‌ایی‌دی تکی همراهی می‌کند. هواوی مجموعه‌ی دوربین عقب را با چینشی عمودی در بخش میانی از نیمه‌ی بالایی پنل پشت قرار داده است. دوربین سلفی میت ۱۰ لایت نیز که در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای شناسایی عمق تصاویر بهره می‌برد.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/7 سلام.من به تازگی گوشی همراه MATE 10 LITE بعد از کلی تحقیق و جست و جو بین برند های مختلف خریدم. با توجه به این هزینه این گوشی جزو بهتریناست و تو یکسری موارد هم رده پرچم دارهای برند های معتبر هم حتی قرار میگیره.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره.تا اینجای کار که از این گوشی راضی ام و تو شرایط مختلف امتحانش رو پس داده.جا داره یکسری از ویژگی های مهم و جالب این گوشی رو باهاتون در میون بذارم. وقتی برای اولین بار میت ۱۰ را در دست می‌گیرید وزن مناسب و کیفیت ساخت بالای آن کاملا حس می‌شود. با وجود نمایشگر بزرگ استفاده شده در میت ۱۰ لایت، نسبت تصویر ۲ به ۱ و طراحی کم حاشیه‌ی،‌ این گوشی را خوش‌دست کرده است.این محصول از صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌گیرد و از اندروید ۷٫۰ برخوردار است که قابلیت‌های مختلفی برای مصرف بهینه‌ی باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران این گوشی می‌توانند سنسور تشخیص اثرانگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند.به نظرم تو انتخاب این گوشی شک نکنید.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/7 سلام دوست عزیز.باید خدمتت عرض کنم که با حرفت مخالفم.من خودم گوشی های برند های مختلف رو داشتم و تجربه کار با اکثر برند های معتبر رو دارم.من تو انتخاب گوشی بسیار حساسم و با تحقیق بسیار زیادی به این انتخاب یعنی نوآ 3ای رسیدم.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره و باید بگم که به نظرم خیلی از رقبا رو پشت سر خودش گذاشته.دوربین بسیار قوی ای داره و تو شرایط مختلف تست اش کردم و باید بگم که فراتر از یک میان رده عمل کرده.باتری اش هم در سطح خوبی هست و در مدت زمان بسیار کمی شارژ میشه و در طول 24 ساعت اکثر کارهامو پوشش میده.پردازنده قوی هشت هسته ای هم داره که اکث ربازی ها و برنامه های سنگین رو به راحتی اجرا میکنه.به نظرم تو انتخاب این گوشی شک نکن.من که واقعا از انتخابم راضی ام.

Honor 7X Honor 7X

1397/2/6 سلام عرض میکنم.در پاسخ به ابهامی که براتون پیش اومده باید بگم که هر دو گوشی از کیفیت نسبی خوبی برخوردار هستند اما وقتی این دو مدل رو در کفه ترازو قرار بدید متوجه این نکته خواهید شد که این گوشی از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار هست.از لحاظ دوربین عکاسی و تصویربرداری،کیفیت عکس های حاصله شما رو سورپرایز خواهد کرد.در رابطه با قدرت نرم افزاریش هم همین رو عرض کنم که در اجرای نرم افزار های مختلف به هیچ وجه به مشکل بر نمیخورید.باتری قدرتمندی داره که در عرض کمتر از 2 ساعت کاملا شارژ میشه. شرکت هواوی که اخیرا از پردازنده های ساخت خودش استفاده می کنه در گوشی هواوی آنر 7 ایکس نیز از مدل جدید KIRIN 659 با دو پردازنده 4 هسته استفاده کرده. با این اتفاق پردازش بازی های اچ دی نیز به خوبی انجام می شه و با خیالی آسوده به انجام امور و برنامه‌های روزانه‌ می رسید. این گوشی 4گیگابایت رم و 64گیگابایت حافظه‌ی داخلی داره اما میشه به‌وسیله‌ی شیار MICROSD حافظه‌ی گوشی هواوی آنر 7 ایکس را تا 256 گیگابایت افزایش داد.




Honor 7X Honor 7X

1397/2/5 سلام دوست عزیز.در پاسخ به سوالتون باید خدمتتون عرض کنم که تمامی آپدیت های موجود برای این گوشی اراِئه میشه.در ضمن تا اونجایی که بنده اطلاع دارم این گوشی هم مثل سایر گوشی های هوآوی در بازار عرضه میشه.با توجه به هزینه ای که میکنید این تلفن همراه کاربری و امتیاز های بی نظیری رو بهتون ارائه میکنه.در ضمن این گوشی چه از لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری در جایگاه بسیار خوبی در حال حاضر قرار میگیره. زمانی که گوشی را در دست می گیرید به سرعت حس استحکام به شما دست میده و این حسی است که در بیشتر گوشی های موجود در بازار وجود ندارد و باید از هوآوی برای ایجاد این حس تشکر کرد. لبه‌های خمیده، حسگر اثرانگشت دایره‌ای‌شکل و دوربین دوتایی همه از مشخصاتی هستند که حضورشان در محصولی مانند آنر 7 ایکس نظر شما رو به خودش جلب میکنه.به شدت بهتون این گوشی رو برای استفاده پیشنهاد میکنم.




Honor 7X Honor 7X

1397/2/5 سلام دوستان.این تلفن همراه جلوه تازه ای از کیفیت و کارایی گوشی های هوآوی را به نمایش گذاشته است.بر خودم لازم دونستم یک سری از کارایی های این تلفن بی نظیر رو براتون بیان کنم. گوشی HUAWEI HONOR 7X DUAL SIM با پردازنده جدید هواوی KIRIN 659 طراحی شده است. این گوشی میان رده هواوی 8 هسته ای از صفحه نمایش 6 اینچی برخوردار بوده و طراحی ظاهری آن به آخرین نسل آیفون بسیار شباهت دارد. در قسمت پشتی این محصول حسگر اثر انگشت را می بینیم که دوربین های دوگانه 16 و 2 مگاپیکسل را در کنار خود دارد. هواوی آنر 7X در سه نسخه 32،64 و 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت عرضه می شود که در صورت کمبود حافظه با استفاده از کارت حافظه 256 گیگابایتی می توان آن را افزایش داد. ویژگی های HUAWEI HONOR 7X DUAL SIM عبارتند از:
• صفحه نمایش 5.9 اینچی
• دوربین 16 مگاپیکسل
• حافظه رم 4 گیگابایت
• باتری با ظرفیت 3340 میلی آمپر





Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/2/5 خود من خیلی از نوا 2 پلاس خوشم میومد و فکر میکردم بهترین گوشی میان رده است، ولی با دیدن نوا 3 جدید یجورایی نظرم عوض شد !!! اگر مثل من دوربین گوشی براتون خیلی مهمه ولی نمیتونین پول زیادی خرج کنید، فکر کنم این گوشی، انتخاب خوبی باشه !!! شاید سنسورش 16 مگاپیکسل باشه، ولی چون دریچه دیافراگمش بزرگتر و پیکسل هاش کوچیکتره، عکس هاش با کیفیت تر میشه !! تازه سلفی 16 مگا پیکسلیش هم خوراکه سلفی گرفتن و تماس های تصویریه چون دامنه دید عریضتری داره !!! دیگه فقط یه روح از نصف صورتتون تو "ایمو" برای مخاطبتون فرستاده نمیشه )))) حالا اینا به کنار، چون نوا 2 پلاس هم دوربین خیلی خوبی داره، ولی نوا 3 واقعا گوشیه زیباییه !!! رنگ آبیش رو اگه از نزدیک ببینید با من هم عقیده میشین، با این طراحی به روز و دوربین دوگانه و شارژ سریع و ... واقعا حس نمیکنید که یه گوشی میان رده دستتونه، به قول معروف با کلاسه ))) مثلا همین فیس آنلاک یا تشخیص چهره اش تو کمتر گوشی میان رده ای میتونین پیدا کنید . خلاصه فکر کنم به اندازه اختلاف قیمتشون، نوا 3 برتری داره !!

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/2/4 به نظرم بهترین گوشی بازار mate10 pro میتونه باشه به نسبت قیمتش .. مشخصاتشو خودتون میدونید ولی جدای از اونا امکانات عالی داره! مثلا صدای های فای عالی و های رز ۳۲ بیت داره، اسپیکر های استریوش عالین، سه میکروفون که از نظر صدا امکانات عالی داره و هوش مصنوعی برای مدیریت انرژی و... !!
صفحه همیشه روشن که خیلی کاربردیه من چندیدن بار در روز گوشی آنلاک میکنم نوتیفیکشن ها و ساعت رو ببینم ولی با صفحه الویز آن دیگه نیازی به این کار نیست
قابلیت پی سی مود بدون نیاز به داک ( برای تماشای فیلم روی تلویزیون های غیر اسمارت خیلی کاربردیه و نیاز به خرید کروم کست یا کابل های اچ تی ام ال و دانگلشون به یو اس بی تایپ سی برای گوشی نیست) باتری فوق العاده قوی دو سیم کارت فورجی هم زمان با ۱/۲ گیگابیت و...
حالا دوربین های فوق العادش و... بماند

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/4 با این قمیت واقعا یه سر و گردن از رقیباش مثل سری J سامسونگ بهتره !!! صفحه نمایشش هم بزرگتره، هم رزولوشن بالاتری داره و هم تراکم پیکسلیه بالاتری داره و نسبت تصویرشم که مثل گوشی‌های جدید و پرچم داری که اومده 18:9ه ! Amoled بودن گوشی های سامسونگ هم هیچ برتری نسبت به LCD نداره و فقط تصویر غیر واقعی تری به شما میده !!! دوربینش دوگانه است و عکس‌های بی نهایت بهتری میگیره و میتونه عکس های پرتره زیبایی بگیره، پردازنده Kirin هم که امتحانش رو پس داده و شما میتونین تو سایت ها و بنچ مارک های مختلف، قدرت این پردازشگر رو ببینین !!! حالا به همه‌ی اینا، اندروید به روز اوریو 8 رو اضافه کنید که روی P smart هست، و حاشیه های کمتر و نسبت 18:9 باعث میشه از اینکه یه گوشی به روز دستتون گرفتین واقعا حس خوبی داشته باشین !! همه این امکانات تازه با قیمت کمتر بهتون داده میشه و شما میتونین یه گوشی با امکانات و ظاهر به روزتری رو با قیمت کمتری تهیه کنید و پول الکی پای اسم برند و تبلیغاتش ندین و فقط برای امکانات و تجهیزات گوشی هزینه کنید !!

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/29 یا عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی. با بهره گیری از چیپ کایرین 970 می تواند خواسته های شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. برای نمونه، با استفاده از این گوشی می توان سنگین ترین بازی های اندرویدی را بدون هیچ مشکلی اجرا کرد. همچنین، می توان از عملکرد بی نقص گوشی دستکم تا سه سال آینده اطمینان داشت. همکاری کمپانی های هواوی و کمپانی آلمانی لیکا (لایکا) که یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان لنز برای دوربین ها در دنیا می باشد، به سال های گذشته باز می گردد. اما در P20 بار دیگر شاهد ثمره دادن این همکاری هستیم و در این گوشی از لنزهای باکیفیت لیکا استفاده شده است.هواوی همانند بیشتر کمپانی های تولیدکننده ی گوشی های رده بالا، پرچمدار جدید خود را به پکیج دوربین های دوگانه تجهیز کرده است. این کمپانی برای دوربین اصلی و اول، از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است که بروی این سنسور از پوشش یک لنز با گشودگی دریچه ی دیافراگم f/1.8 استفاده شده است. همپچنین، سایز هر پیکسل این سنسور افرایش یافته است و به لطف 1.55 میکرون برای هر پیکسل، می توان انتظار عملکرد هر چه بهتر سنسور در محیط های تاریک را داشت.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/29 یا عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی. کمپانی هواوی به جای استفاده از سخت افزاری جدید و معرفی چیپ های جدید خود بروی گوشی های پی 20، به استفاده از چیپ کایرین 970 که پیشتر شاهد استفاده از آن در خط تولید گوشی های Mate 10 هم بوده ایم، رضایت داده است.هواوی گوشی پی 20 را به پردازنده ی Hisilicon Kirin 970 مجهز کرده است که این پردازنده از پردازشگر مرکزی شامل هشت هسته ی پردازشی استفاده می کند. چهار هسته ی استفاده شده در این چیپ از نوع Cortex-A73 بوده و حداکثر فرکانس پردازشی 2.4 گیگاهرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین، چهار هسته ی دیگر استفاده شده در این چیپ از نوع Cortex-A53 می باشد و حداکثر قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز را در اختیار دستگاه قرار می دهد. همه ی این ها با پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP12 شده اند تا چیپ این گوشی از پکیج قدرتمندی بهره مند شده باشد.به صورت کلی P20 از طراحی مناسبی بهره مند شده است که باعث شده تا کمپانی هواوی بتواند از یک صفحه نمایش بزرگ 5.8 اینچی در این گوشی استفاده کند. این صفحه نمایش به لطف دارابودن حاشیه های اندک در اطراف خود، به میزان 80.4 درصد از پنل جلویی دستگاه را پوشش داده است.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/29 یا عرض سلام و خسته نباشید. برخی از مشخصات فنی گوشی Huawei P20 به شرح زیر است:
مجهزشده به چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی و عدم امکان استفاده از مموری کارت برای افزایش حافظه ی دستگاه
دوربین اصلی دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت هر پیکسل در سایز 1.55 میکرون و لنز با گشودگی f/1.8؛ دوربین دوم با سنسور 20 مگاپیکسلی همراه با استفاده از یک لنز f/1.6 با فاصله ی کانونی 27 میلی متر و زوم اپتیکال دو برابری همراه با استفاده از سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر
پشتیبانی از ضبط ویدئوهای 2160p@30fps, 1080p@30/60fps, 720p@960fps
استفاده از سیستم 3.5 mm to USB-C headphone adapter incl
مجهزشده به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت
قاب پشتی گوشی پی 20 در عین حال که از طراحی خلوت و ساده ای استفاده می کند، جذابیت را برای کاربران خود به همراه داشته است. در این بخش هیچ نوار تزئینی مشاهده نمی شود و قاب به صورت یک دست و یکپارچه طراحی شده است. در سمت چپ از فلش LED استفاده شده است و بخش انتهایی هم میزبان برند هواوی می باشد.

Huawei P20 Huawei P20

1397/1/28 یا عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی. برخی از مشخصات فنی گوشی Huawei P20 به شرح زیر است:
بدنه ی ساخته شده با ابعاد 149.1×70.8×7.7 میلی متر با زن 165 گرم
مجهزشده به صفحه نمایش 5.8 اینچی با پنل LTPS IPS LCD و رزولوشن Full HD با تراکم پیکسلی 429 پیکسل بر هر اینچ و نسبت تصویر 18.7:9
استفاده ی پیش فرض از اندروید 8.1 اوریو به همراه نسخه ی 8.1 از رابط کاربری EMUI
مجهزشده به چیپ قدرتمند کایرین 970 با هشت هسته ی پردازشی و حداکثر قدرت 2.4 گیگاهرتز به همراه پردازنده ی گرافیکی Mali-G72 MP12
مجهزشده به چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی و عدم امکان استفاده از مموری کارت برای افزایش حافظه ی دستگاه
هواوی با معرفی خط تولید پی 20، به جای استفاده از طراحی های فلت و یک دست خود که در محصولات پیشین از آن استفاده می کرد، زبان طراحی جدیدی را بکارگیری کرده است. در حقیقت، در زمانی که بسیاری فکر می کردند که هواوی از طراحی مشابهی با گوشی های میت 10، در پی 20 استفاده می کند، این کمپانی به کلی این پیش بینی ها را کنار گذاشت و از طراحی جدید خود استفاده کرده است.

موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا