مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ruzbeh R
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/20
با سلام
چند ویژگی عای و بی نظیر این گوشی:
این گوشی قابلیت نصب دو سیم‌کارت را دارد و البته شیار دوم سیم‌کارت برای کارت حافظه‌ی جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی اگر می‌خواهید از کارت حافظه استفاده کنید باید قید سیم‌کارت دوم را بزنید. قلب تپنده‌ی «پی اسمارت» پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای منحصربه‌فرد هوآوی یعنی HiSilicon Kirin 659 است. این پردازنده با فرکانس‌های 2.36 و 1.7 برای پردازش‌های سبک روزمره و سنگین مناسب است. همراه همیشگی این پردازنده رم 3 گیگابایتی است و برنامه‌ها را روان و بدون مشکل اجرا می‌کنند. در این گوشی 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است و اگر این میزان برایتان کافی نیست می‌توانید از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید و تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید. نمایشگر گوشی موبایل P Smart ابعاد ۵.۶ اینچ دارد و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ (+FullHD) را به نمایش می‌گذارد. با توجه به ابعاد و کیفیت، صفحه‌نمایش ۴۲۷ پیکسل در هر اینچ را نشان می‌دهد و رنگ‌ها و وضوح تصویر بسیار خوب است. پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت 4G، وای‌فای با استاندارد b/g/n و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 از دیگر ویژگی‌های این گوشی موبایل است. هوآوی P Smart هم در رده‌ی گوشی‌های دو دوربینه است
واقعا این گوشی هیچی که کم نداره بلکه نسبت به هم رقیبای خودش یه چیزی اضافه تر هم داره

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/26 دوست عزیزی که راجع به این گوشی این طور نوشتید اجازه بدید توضیحاتی راجع به این گوشی بدم.
اول اینکه گوشی های هوآوی بر خلاف گوشی هایی مثل سامسونگ دارای سیستم بهینه ذخیره باتری هستند و مثلا اپلیکیشن ها رو خودش موقع خاموشی صفحه غیر فعال میکنه. این باعث میشه خیلی توی باتری صرفه جویی بشه. (گرچه اگه بخواید میتونید این حالت رو برای هر اپلیکیشنی مثل تلگرام غیر فعال کنید.)
دوم اینکه این گوشی باتری خیلی زیادی داره همونطور که میدونید دارای باتری 4000 میلی آمپر هست. برخلاف آنر 8 که فقط دارای 3000 میلی آمپر باتری هست.
سوم اینکه این گوشی از صفحه HD استفاده میکنه که باز هم باعث کمتر شدن مصرف باتری میشه. توی صفحه های گوشی ها با این ابعاد واقعا تاثیر شدیدی برای نمایش HD و Full HD واقعا نیست. برای همین به نظرم HD بهینه تر هست.
چهارم اینکه ضعیف بودن سی پی یو هم باز به مصرف کمتر باتری کمک میکنه. بنده خودم به شخصه برای مصرف کمتر باتری لپتاپم مجبور به نصب اپلیکیشن هایی میشم که مصرف سی پی یو رو کاهش بده چون میدونم فرکانس بالا واقعا نیازی نیست و همون فرکانس پایین هم هیچ کندی سرعتی ایجاد نمیکنه. در ضمن این گوشی دارای 8 هسته پردازنده هست پس خیالتون از کار ا باهاش راحت باشه.
سخن آخر این هست که بعضی چیزها واقعا بازارگرمی هست. اینکه میگن فلان سی پی یو قوی یا صفحه نمایش مثلا 4K برای گوشی یا حتی 6 گیگ رم برای گوشی ... این ها همه برای این هست که مردم بیشتر و بیشتر خرید کنن وگرنه همون 2 گیگ رم هم کفایت میکنه شما میتونید 3 گیگ رم با اندروید 7 رو بگیرید تا چند سال آینده خیالتون راحت باشه. این گوشی با این مشخصات مطمعن باشید تا چند سال آینده کم نمیاره
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا