مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : jahan a
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/2/13 من این گوشی رو چند ماهه دارم و تو این مدت نه آخ گفته نه کم آورده
به نظرم با این رنج قیمتی بی نظیره
یه سری امکانات و ویژگی های خوب این گوشی که واقعا باعث شده خیلی راضی باشم ازش رو میگم خدمت دوستانی که قصد خرید گوشی دارن تا بهتر بتونن تصمیم بگیرن
اول اینکه گوشی های هوآوی بر خلاف گوشی هایی مثل سامسونگ دارای سیستم بهینه ذخیره باتری هستند و مثلا اپلیکیشن ها رو خودش موقع خاموشی صفحه غیر فعال میکنه. این باعث میشه خیلی توی باتری صرفه جویی بشه. (گرچه اگه بخواید میتونید این حالت رو برای هر اپلیکیشنی مثل تلگرام غیر فعال کنید.)
دوم اینکه این گوشی باتری خیلی زیادی داره همونطور که میدونید دارای باتری 4000 میلی آمپر هست. برخلاف آنر 8 که فقط دارای 3000 میلی آمپر باتری هست.
سوم اینکه این گوشی از صفحه HD استفاده میکنه که باز هم باعث کمتر شدن مصرف باتری میشه. توی صفحه های گوشی ها با این ابعاد واقعا تاثیر شدیدی برای نمایش HD و Full HD واقعا نیست. برای همین به نظرم HD بهینه تر هست.
چهارم اینکه استفاده بهینه سی پی یو هم باز به مصرف کمتر باتری کمک میکنه.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/16 دوربین بی نقص این گوشی واقعا نظیرش نیست بین رقبا
قابلیت بوکه بسیار دقیقش یکه تاز میدون کرده این گوشیو
همکاری هوآوی با کمپانی لایکا (Leica) طی سال های اخیر نتیجه خلق این دوربین بی نقص رو داشته و حالا به کمک این کمپانی متبحر تو صنعت عکاسی، میت 10 پرو یکی از بهترین امکانات تصویربرداری را در دنیای موبایل در اختیار داره.
Mate 10 pro هم دقیقاً همین ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار داره، یعنی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی رنگی و دوربین ثانویه 20 مگاپیکسلی مونوکروم با ضریب اف 1.6 که قابلیت های زیادی مثل زوم اپتیکال دوبرابری بدون افت کیفیت و حالت پرتره را در اختیار شما قرار می ده.
تصاویر در نور روز کاملاً دقیق و بی نقص ثبت می شن، فوکوس هیبریدی چهارگانه (PDAF، لیزری، CAF و تشخیص عمق) با سرعت فوق العاده عمل میکنه و تقریباً نمی تونید در شرایط نوری مناسب، سوژه ای تار و خارج از فوکوس را با این موبایل عکاسی کنید.

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1397/1/3 با سلام به همه دوستان
من چند ماهه این گوشی رو دارم
گوشیY3 2017 با طراحی زیبا و امکانات فوق العاده نسبت به گوشی های هم رده خود از برتری بیشتری برخورداره.
از ویژگی های این گوشی، میشه به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت 5 اینچی با کیفیف که زیر نور شدید آفتاب هم حتی وضوحش حفظ میشه
قابلیت پشتیبانی از اندروید 6 روی خود دستگاه، و CPU چهار هسته ای 1.1 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگا پیکسلی که همراه بافلاش قوی تو شب و روز عکس های خوبی میگیره ، باطری 2200 میلی آمپری، RAM 2 گیگابایتی ، ROM 16 گیگابایتی اشاره کرد. پیشنهاد می کنم لذت کار کردن با این گوشی رو از دست ندید چرا که یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های برند هوآوی است که با کمترین قیمت امکانات بالایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این در حالی است که گوشیای هم رده قیمتی تنها می توانند اندروید 4 را ساپورت و حمایت کنند و CPU های به مراتب پایین تری دارند. به نظرم خرید این گوشی با این برچسب قیمتی بی نظیره
من به همه دوستانی که قصد خرید گوشی دارند این گوشی رو توصیه میکنم

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1397/1/3 سلام
باطری گوشی غیر قابل تعویض هست اما قاب پشت گوشی باز میشه. 2 سیم کارته هستش،یک سیم کارت نانو و یک سیم کارت دیگه میکرو و یک اسلات برای حافظه میکرو اس دی داره .
بعد از روشن کردن گوشی متوجه کیفیت صفحه خوب و قابل قبول و کیفیت چشمگیر اسپیکر های گوشی میشید. کیفیت دوربین پشت گوشی به نسبت قیمت و در مقایسه با گوشی های هم قیمتش خیلی خوبه ! دوربین جلوی گوشی هم کیفیت خوبی داره و ویژگی جالبش فلش پر نور هستش!
در مورد باطری باید بگم ظرفیت خوبی داره و خوب شارژ نگه میداره حتی با استفاده مداوم از وای فای
انتن دهی بسیار عالی هست ، من برند دیگه هم دارم هم تراز این گوشی اما انتن دهی ضعیف تری داره.
حافظه داخلی خوبی داره و برای نصب برنامه هایی که روی حافظه موبایل نصب میشن به مشکل نمیخورید. هنگ ندیدم ازش و سرعت خوبی داره
کیفیت صدای خروجی برای شنیدن موسیقی قابل قبول هست در صورتی که از هدفون و هندزفری مناسبی استفاده کنید
خوش دست بودن از ویژگی های دیگشه.
چراغ نوتیفیکیشن داره که بسیار کاربردی و جذاب هست.
در کل نسبت به قیمتش امکانات خوبی داره و برای موزیک گوش دادن و استفاده از شبکه های اجتماعی و کار روزمره عالیه

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1397/1/3 با سلام به همه دوستان
من چند ماهه این گوشی رو دارم
گوشیY5 2017 با طراحی زیبا و امکانات فوق العاده نسبت به گوشی های هم رده خود از برتری بیشتری برخورداره.
از ویژگی های این گوشی، میشه به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت 5 اینچی قابلیت پشتیبانی از اندروید 6 روی خود دستگاه، و CPU چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگا پیکسلی که همراه بافلاش قوی تو شب و روز عکس های خوبی میگیره ، باطری 3000 میلی آمپری، RAM 2 گیگابایتی ، ROM 16 گیگابایتی اشاره کرد. پیشنهاد می کنم لذت کار کردن با این گوشی رو از دست ندید چرا که یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های برند هوآوی است که با کمترین قیمت امکانات بالایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این در حالی است که گوشیای هم رده قیمتی تنها می توانند اندروید 5 را ساپورت و حمایت کنند و CPU های به مراتب پایین تری دارند. به نظرم خرید این گوشی با این برچسب قیمتی بی نظیره
من به همه دوستانی که قصد خرید گوشی دارند این گوشی رو توصیه میکنم

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/1/2 با سلام به همه دوستان و سایت خوب mobile.ir
میخواستم از طرف یکی از طرفدار های هواوی و کسی که این گوشی رو استفاده کرده چند ماه از نقد و بررسی خوبتون تشکر کنم و این جند تا موردی که فکر کنم از قلم تنداختید یا اصلا بررسی نکردید رو زیر مطالب خوبتون اضافه کنم که به نظرم از ویژگی های خوب و جالب این گوشی هست که این گوشی رو متمایز کرده از بقیه گوشی های هم رده
جی پی اس متفاوت وقوی تر این گوشی که حتی داخل تونل جواب میده و دقتش هم بالاتره چون انتنای بیشتری هواوی قرارا داده
مادون قرمز که در اکثر پرچم دارا نیست خیلی دوست دارم از نظر مسافتی که ساپورت میکنه بررسی بشه
کیفیت صدای خاص در بر بلندگو و هدفون
قابلیت pcداکت
قابلیت ضبط صدای قوی و خاص که سبب شده در فیلم برداری قابلیت زوم صدا در یک سوژه خاص داشته باشه

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/17 با سلام به شما دوست عزیز من این گوشی رو دارم و با یه سری نحقیق هم تو نمایندگی و هم از دوستام که داشتن به این نتایج رسیدم که میگم خدمتت:
سیستم عامل موقع خرید Y7 Prime رو خودش اندروید 7 داره که واقعا بی نظیره و بدون باگه
صفحه نمایش: صفحه نمایش Y7 Prime که با رزولوشن فول اچ دی 1080*1920 پیکسل داره (گوشی J7 صفحه اش اچ دی و رزولوشنش هم 720*1280 هست)
دوربین اصلی: دوربین فوق العاده با کیفیت Y7 Primeکه با لنز قوی ای که هواوی روش تعبیه کرده که عکس های خیلی با کیفیت میگیره
دوربین سلفی: لنز قوی با قدرت و کارایی و کیفیتش عین دوربین اصلی بالاست
باتری: باتری فوق العاده Y7 Prime با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده
رم: رم 3 گیگی Y7 Primeکه در مقایسه با J7 خیلی زودتر اپلیکیشن و بازی های سنگین رو اجرا میکنه
اصلا تو برتری و کیفیت Y7 Prime شک نباید کرد

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/17 با سلام به شما دوست عزیز
منم دارم این گوشی رو ولی اصلا این مشکلو ندارم،یه توضیح در موردش میدم امیدوارم به دردت بخوره
قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!
تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.
رابط کاربری این گوشی هم کاملا جدیده و با چیزی که از گوشی های قدیم هواوی میشناختین کاملا متفاوته و یه تجربه سریع و راحت با امکانات شخضی سازی زیاد رو در اختیار کاربر میذاره.
جمع بندی
در مجموع گوشی Y7 prime huawei به عنوان یه میان رده امکاناتی رو داره که شما توی یه پرچم دار دنبالش میگردین و قابلیت های مختلف اون سختگیرترین خریدارها رو راضی میکنه پس توی خریدش اصلا شک نکنید.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/17 قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.رم 3 و حافظه 32 اونم تو یه گوشی میانرده با این قیمت فوق العاده است. ضمنا CPU این گوشی هم یه مدل 8 هسته ای و فوق العاده سریعه جوریکه اصلا موقع اجرای بازی یا برنامه های سنگین لگ و کندی نداره.ضمنا حسگر اثر انگشت این گوشی فوق العاده سریع و دقیقه. مثلا تو مقایسه با گوشی J7 2017 سامسونگ که قیمتش هم از این گوشی بیشتره حسگر گوشی سامسونگ اصلا سرعت و دقت نداره و بعضی مواقع برای باز کردن قفل گوشی باید سه چهار بار تلاش کنید تا صفحه باز بشه ولی توی Y7 Prime اصلا اینطوری نیست و حسگر اثر انگشت به حدی سریعه که گاهی اوقات که من حواسم نیست و انگشتم باهاش تماس پیدا میکنه قفل صفحه باز میشه!

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/17 با سلام خدمت همه دوستان میخواستم اینجا نتیجه تحقیقاتم که منجر به خرید Y7 Primeشد و مقایسه ای که بین Y7 Prime و galaxy J7 samsung داشتم رو بگم امیدوارم برای دوستانی که قصد خرید دارن مفید باشه:
سیستم عامل موقع خرید Y7 Prime رو خودش اندروید 7 داره که واقعا بی نظیره و بدون باگه
صفحه نمایش: صفحه نمایش Y7 Prime که با رزولوشن فول اچ دی 1080*1920 پیکسل داره (گوشی J7 صفحه اش اچ دی و رزولوشنش هم 720*1280 هست)
دوربین اصلی: دوربین فوق العاده با کیفیت Y7 Primeکه با لنز قوی ای که هواوی روش تعبیه کرده که عکس های خیلی با کیفیت میگیره
دوربین سلفی: لنز قوی با قدرت و کارایی و کیفیتش عین دوربین اصلی بالاست
باتری: باتری فوق العاده Y7 Prime با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده
رم: رم 3 گیگی Y7 Primeکه در مقایسه با J7 خیلی زودتر اپلیکیشن و بازی های سنگین رو اجرا میکنه
قیمت: با این همه امکانات قیمت گذاری بسیار مناسبی داره تو خریدش شک نکنید

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/10 من این گوشی رو چند ماهه خریدم و واقعا از خریدم راضیم و به همه دوستایی که قصد خرید گوشی به روز و با کیفیت دارند توصیه میکنمش.ویژگی های این گوشی فوق العاده رو میگم بهتون شاید برای کسایی که دنبال خرید گوشی اند مفید باشه:
کلا هواوی روند پیشرفتش فوق العاده بوده مثلا رو اکثر گوشیاش داره صفحه نمایش بدون حاشیه قرار داده که برای همچین ویژگی ای رو یه گوشی سامسونگ باید حداقل 1 میلیون بیشتر هزینه کرد
رم 3 گیگی این گوشی که بازی های گرافیکی روش با سرعت فوق العاده اجرا میشن
دوربین اصلی قوی این گوشی که عکسای فوق العاده ای رو میگیره. دوربین سلفیش هم خیلی خوبه
خود گوشی حافظه 32 گیگ داخلی داره که از خرید رم و مموری آدمو راحت میکنه
باتری فوق العاده قوی که 2 روز شارژ نگه میداره با این که من دایم ازش استفاده میکنم
قیمت گوشیای هواوی با توجه به امکاناتش عالی و به صرفس و عین سامسونگ پول الکی واس برند نیس
من خرید این گوشی رو به همه دوستان توصیه میکنم
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا