مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ramtin a
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei Y7 Prime 2018 Huawei Y7 Prime 2018

1397/2/18 باتری های گوشی های هواوی واقعا مرگ نداره، من Y5 2017 دارم و با استفاده دایمی که من دارم 1.5 روز بهم شارژ میده
هواوی Y7 پرایم 2018 باتری 3000 میلی آمپر ساعتی داره که در مقایسه با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی نسل قبل کاهش داشته ولی این کاهش حجم و ظرفیت باتری صرفا به معنای کم نگه داشتن شارژ نیست چون مصرف این گوشی فوق العاده بهینه شده.
سرعت شارژ شدن این گوشی فوق العاده شده و سرعت شارژ این دستگاه نسبت به قبل حدود 25 درصد افزایش تست باتری این دستگاه با استفاده از برنامه PCMark رقم 7 ساعت رو نشان داده که برای میان رده ای با سخت افزار نه چندان پر مصرف و نمایشگر اچ دی، رقم خوبی محسوب میشه.
شارژر همراه Y7 پرایم 2018 هم 5 واتی است (5 ولت 1 آمپر) که در سال 2018 و با توجه به ظرفیت باتری، کافی به نظر میرسه. به همین دلیل شارژ کامل باتری این گوشی به حدود 2 ساعت و نیم زمان نیاز داره. البته با استفاده از شارژرهای پر قدرت تر (حداقل 10 واتی) میتونید زمان شارژ کامل این موبایل رو به حدود 2 ساعت برسونید.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/16 این ویژگی mate 10 pro که خیلی کم بهش بها داده شده بی نظیره
من هر روز تو ارایه هام دارم ازش استفاده میکنم و دیگه با خودم لب تاب نمیبرم
یکی از مهم ترین قابلیت های mate 10 pro به نام Projection به شما اجازه می ده تا با اتصال موبایل به نمایشگر بزرگ از طریق یک تبدیل USB-C به HDMI (یا VGA یا DVI) از آن به عنوان یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنید، یعنی همان قابلیتی که سامسونگ از طریق وسیله جانبی دکس استیشن ارائه می ده.
بعد از ورود به صفحه دسکتاپ، می تونید نوار اعلان موبایل را پایین کشیده و با انتخاب گزینه کیبورد و ماوس مجازی، از صفحه موبایل برای کنترل محیط دسکتاپ استفاده کنید، یا اینکه تصویر صفحه موبایل را عیناً به مانیتور منتقل کنید.
در مجموع رابط کاربری EMUI هوآوی در نسخه هشتم به مراتب روان تر و سبک تر از قبل شده و امکانات فوق العاده ای را برای شخصی سازی در اختیار کاربر قرار می ده، به خصوص حالا که هوش مصنوعی تو اون قرار داده شده.

Samsung Galaxy J5 2017 Samsung Galaxy J5 2017

1396/12/10 من و دوستم چند ماه پیش همزمان گوشی خریدیم. اون p smart Huawei گرفت من هم با خودم گفتم ایول منم سامسونگ j5 میگیرم که برندش اسم در کرده(واقعا هم همینه و هزینه ای که میگیره فقط پول برندشه) من و دوستم از هر لحاظ این 2 تا گوشی رو مقایسه کردیم که این شد نتیجه اش:
p smart صفحه بدون حاشیه با کیفیت داره که رو گوشیای سامسونگ با 1 میلیون و حتی بیشتر گرون تر فقط هست
اندروید p smart از اول 8 بود که هم رابط کاربری و هم سرعتش خیلی بیشتره و جدیدترین سیستم عامل اندروید موجود تو بازاره
کلی بازی سنگین رو تست کردیم با هم که p smart به خاطر رم بیشترش بدون لگ همرو اجرا میکرد و من همش لگ و مشکل داشتم باش
دوربین j5 تک لنزه و کیفیتش اصلا با دوربین دوگانه p smart قابل مقایسه نیست باورم نمیشد اون از من هم ارزون تر خریده هم از هر نظر گوشیش قوی تره!!!
اشتباه منو تکرار نکنید و بعد بررسی گوشی بخرید و گول برند محصول رو نخورید و اسم و رسشمو نخورید

موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام