مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : alireza p
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/21 تجربه یک ماهم رو باهاتون به اشتراک میزارم
قبل از خرید این گوشی اینجا نظرات رو خوندم و گاها دیدم که از بعضی موارد دوستان اشکال میگرفتن، بیشترینش باطری بود که میگفتن اصلا خوب نیست. ولی برخلاف دوستان با اینکه گوشی های قبیلیم باطری های خوبی داشتن باطری این گوشی کارایی خیلی خوبی از خودش نشون داد و با اینکه فست شارژ نیست من خیلی کمتر از گوشی قبلیم که فست شارژ بود به شارژ کردن گوشی نیازمند میشم. واقعا خوب شارژ نگه میداره. راحت با استفاده مدام من از صبح تا آخر شب باطری دارم.
از لحاظ دوربین همه چیش عالیه فقط تو شب یه مقدار افت کیفیت داره و مشکل بعدیش به نظرم تو بخش عکس پرتره هستش.
عکس های خیلی قشنگی میگیره و به نظرم بک گراند رو حرفه ای بلار میکنه که اصلا تصاویر غیرطبیعی نمیشه.
از لحاظ کارایی های نرم افزاری و امکانات امنیتی همه چی تمومه. اثر انگشت و تشخیص چهره ی عالی داره.
امکان ضبط تصویر گوشی یا برش بخشی از تصویر مثل کارایی که قلم سامسونگ انجام میده یا کارایی های فینگرپرینتش به نظرم خیلی عالیه.
در کل به نسبت قیمت امکانات فوق العاده ای داره.
من شخصا با برند هواوی خیلی حال نمیکردم ولی این گوشی نظرمو کلا عوض کرد

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/16 هواوی پیشتاز تو همه زمینه ها
با این که 1 سال پیش معرفی شد ولی هنوزم خیلی از گوشیای جدید بقیه برند ها از android oreo پشتیبانی نمیکنن
Mate 10 pro یکی از اولین موبایل هاییه که مستقیماً با اندروید oreo وارد بازار کشورمان شده. رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI 8.0 با بهره گیری از قابلیت های ویژه نسخه هشتم سیستم عامل اندروید و پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی چیپست Kirin 970 روان تر و بهینه تر از همیشه کار میکنه و تعداد اپلیکیشن های زائد اون هم به حداقل رسیده.
دکمه جابجایی بین اپلیکیشن ها به شما اجازه می ده تا دو برنامه را کنار یکدیگر اجرا کنی. برای این کار کافیه کارت یکی از برنامه ها را به مدت 2 ثانیه فشار بدید و اونو به قسمت بالای نمایشگر انتقال بدید تا حالت Split Screen فعال بشه. تو منوی Smart Assistance می تونید قابلیت Mini Screen را فعال کنید تا با سوایپ روی نوار ناوبری به سمت راست و کوچک شدن نمایشگر، به راحتی با یک دست از میت 10 پرو استفاده کنید. همچنین قابلیت ترسیم حروف روی صفحه برای باز کردن اپلیکیشن های خاص هم وجود داره که عالیه.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/1/3 با سلام، خدمت دوستان عزیز
میخواستم یه سری توضیحات را نسبت به برند هوآوی خدمتتون بگم. چونکه توی چند سال اخیر ذهنیت مردم نسبت به این برند ذهنیت جالبی نبوده، اول اینکه هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و توی آن ها گوشی های فرسوده شما را با گوشی های مدل جدید خودش به صورت مجانی جایگزین می کنه.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/1/3 با سلام به همه دوستان عزیز
گوشیP smart huawei با طراحی زیبا و امکانات فوق العاده نسبت به گوشی های هم رده خود از برتری بیشتری برخورداره.
از ویژگی های این گوشی، میشه به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت 5/65 اینچی قابلیت پشتیبانی از اندروید 8 روی خود دستگاه، و CPU هشت هسته ای 2/36 گیگاهرتزی و دوربین 13+2 مگا پیکسلی که به صورت دوآل است ، باطری 3000 میلی آمپری، RAM 3 گیگابایتی ، ROM 32 گیگابایتی اشاره کرد. پیشنهاد می کنم لذت کار کردن با این گوشی رو از دست ندید چرا که یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های برند هوآوی است که با کمترین قیمت امکانات بالایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این در حالی است که گوشیای هم رده قیمتی تنها می توانند اندروید 6 را ساپورت و حمایت کنند و CPU های به مراتب پایین تری دارند. به نظرم خرید این گوشی با این برچسب قیمتی بی نظیره
من به همه دوستانی که قصد خرید گوشی دارند این گوشی رو توصیه میکنم
هواوی عالیه

Huawei P smart Huawei P smart

1397/1/3 با سلام به همه دوستان عزیز
گوشی P SMART هوآوی از بهترین گوشی های میان رده این برند به حساب می آید و نسبت به قیمتی که داره دارای قابلیت های بسیار خوبی است. این گوشی در مقایسه با رقیب های خودش که میشه به سامسونگ J7 PRO و J5 2017 (J5CF) اشاره کرد از برتری های خاص خودش برخورداره که مهمترین آن ها میشه به قابلیت پشتیبانی از اندروید 8 اشاره کرد که برند هوآوی در این زمینه پیشتاز بوده . همچنین صفحه نمایش 5/65 اینچی و و FULL VIEW SCREN لذت کار کردن با این گوشی رو افزایش میده. CPU خارق العاده KIRIN 659 با فرکانس 8 هسته ای 2/36 گیگاهرتزی از این گوشی یک غول ساخته. دوربین د.آل 13 مگاپیکسلی از دیگر خصوصیات برتر این گوشی است که دو رقیب دیگر خود را کاملا از مدار رقابت خارج کرده. این گوشی با قیمت کمتر امکانات بیشتری نسبت به آن دو رقیب ارائه میده. پس بهتون پیشنهاد می کنم در این بازه قیمت به این گوشی فکر کنید.
در کل، برند هوآوی رو نسبت به برند سامسونگ بهتر و کارامدتر می دونم با اینکه در حال حاضر سامسونگ محبوبیت بیشتری داره.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/24 با سلام به شما دوست عزیز
واقعا خرید S9 سامسونگ ارزش نداره
چه فرقی کرده با S8 که 1.5 میلیون گرون تره؟
بعد از طوفانی که هواوی به پا کرده تو این یکی دو سال و حرکتی که سامسونگ سر المپیک زمستانی با ورزشکارامون داشت واقعا دیگه دلیلی وجود نداره که ما بریم باز گوشیای تکراری سامسونگو بخریم. من همون 2 سال پیش که S7 معرفی شد خریده بودمش. پرچمدار سامسونگ بود اون موقع ولی متاسفانه بعد از یه مدن گوشی کاملا کند شده بود و کلافم کرده بود. چند وقته mate 10 pro huawei گرفتم و واقعا راضیم .دوربین فوق العاده با دو لنز و هوش مصنوعی عکسایی با کیفیت دوربینای عکاسی میگیره.
دو روز کامل با استفاده دایمی که من دارم شارژ نگه میداره.
صفحشم بدون حاشیه اضافه با رزولوشن فوق العادس.
رمش6 گیگه که تو اجرای بازیا و اپلیکشین های سنگین اصلا هنگی نداره و با سرعت اجرا میکنه
قابلیت super-charge اش فوق العاده سریع (خیلی سریع تر از قابلیتfast-charge گوشیای سامسونگ) گوشی رو شارژ میکنه

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/10 من بین این گوشی و گوشی j5 سامسونگ مونده بودم کدومو بگیرم که با بررسی هایی که کردم و همینطور حرکت اخیر سامسونگ سر المپیک واقعا از چشمم افتاده بالاخره P smart رو خریدم و دلایل خریدم رو هم میگم به دوستانی که قصد خرید گوشی دارند امیدوارم کمکی کرده باشم و نظرم مفید باشه:
کلا هواوی روند پیشرفتش فوق العاده بوده مثلا رو اکثر گوشیاش داره صفحه نمایش بدون حاشیه قرار داده که برای همچین ویژگی ای رو یه گوشی سامسونگ باید حداقل 1 میلیون بیشتر هزینه کرد
رم 3 گیگی این گوشی که بازی های گرافیکی روش با سرعت فوق العاده اجرا میشن
دوربین دو لنزی این گوشی که عکسای فوق العاده ای رو میگیره. هم دوربین پشتش و هم دوربین جلوش دو لنزه است
خود گوشی حافظه 32 گیگ داخلی داره که از خرید رم و مموری آدمو راحت میکنه
همچین امکاناتی رو اگه بخای رو یه گوشی سامسونگ داشته باشی باید 1-1.2 میلیون بیشتر هزینه کنی
قیمت گوشیای هواوی با توجه به امکاناتش عالی و به صرفس
من خرید این گوشی رو به همه دوستان توصیه میکنم

موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا