مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : salar a
  • تاریخ عضویت : 1396/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/14 یه نکته جالبی که تو گوشیای هواوی هست، امکاناتی که خیلی از پرچمدارای برند های مختلف ندارن هواوی رو میان رده هاش داره
یه ویژگی مهم و کاربریه این گوشی که نه تنها تو هیچ گوشی میان رده ای خبری ازش نیس تو خیلی از پرچمدارام نیس ویژگی face id
درسته مدت هاست یه همچین قابلیت مشابهی تو گوشیای اندروید بود ولی از کیفیت لازم و ایجاد یه اطمینان برای امنیت گوشی برای کاربر فراهم نمیکرد چون این ویژگی به صورت درک تشابهاتی روی عکس هایی از کاربر عمل میکرد که توانایی بررسی اجزای صورت و درک تفاوت بین عکس و واقعیت نداشت
اولین گوشی ای که تو اندروید از قبلیت face id با امنیت بسیار بالا استفاده کرده هواوی هستش
و تنها گوشی اندورید که خیلی هم امنیت بالایی داره mate 10 lite Huawei هستش
و تنها کمپانی ای که قابلیت بی نظیر هوش مصنوعی رو روی گوشیای هوشمند آورده هم هواوی هستش
عملکرد این ویژگی با استفاده از همین هوش مصنوعی روی گوشی هستش که این هوش مصنوعی امنیت کافی رو هم برای کاربر تضمین میکنه
گوشیایی که هوش مصنوعی دارند سری mate 10 هواوی هست که علاوه بر پشتیبانی از face id قابلیت های دیگه ای از جمله عدم کند شدن گوشی بعد از چند سال، دوربین هوشمند و ... دارند

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/23 میان رده عالیییییییی یعنی این گوشی
از هر لحاظ عالیه
ظاهرش هم فوق العاده شیک و خوشدسته
حاشیه‌های باریک نمایشگر در کنار ضخامت ۷.۴ میلی‌متری nova3e، ارگونومی بسیار مناسبی رو برای این گوشی به ارمغان آورده ،
این گوشی هم به خاطر نزدیکی ابعادش به nova 2 plus که من دارم به‌راحتی تو دست جای می‌گیره و با وجود بهره‌بردن از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی، کار کردن یک‌دستی با آن به‌سادگی امکان‌‌پذیر هست.
بهره‌بردن از پنل‌های شیشه‌ای 2.5D در کنار فریم فلزی، لذت دوچندانی رو برای کاربر به همراه داره و حس استفاده از یک پرچمدار بی نظیر با قیمت خیلی مناسب تر رو برای محصول میان‌رده‌‌ی هواوی ایجاد و به کاربر منتقل می‌کنه.
Huawei Nova 3e در سه‌رنگ آبی، مشکی و صورتی به بازار عرضه می‌شه که با براقیت خاصی که تو معرفیش دیده شد همه رنگ هاش بی نظیر و خاص هستند که این براقیت زیبایی گوشی رو دو چندان میکنه به نظرم هواوی در حال حاضر بهترین شرکت تولید کننده گوشی تو بازار هست که با پشتیبانی و خدمات مناسبش تو کشورمون آدم رو بیش از پیش ترغیب میکنه برا خریدش

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/1/23 واقعا عالیه این ویژگی projection
من خیلی وقتا دیگه لب تاب نمیبرم با خودم و کارام رو با گوشی کامل میکنم
یکی از مهم ترین قابلیت های mate 10 pro به نام Projection به شما اجازه می ده تا با اتصال موبایل به نمایشگر بزرگ از طریق یک تبدیل USB-C به HDMI (یا VGA یا DVI) از آن به عنوان یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنید، یعنی همان قابلیتی که سامسونگ از طریق وسیله جانبی دکس استیشن ارائه می ده.
بعد از ورود به صفحه دسکتاپ، می تونید نوار اعلان موبایل را پایین کشیده و با انتخاب گزینه کیبورد و ماوس مجازی، از صفحه موبایل برای کنترل محیط دسکتاپ استفاده کنید، یا اینکه تصویر صفحه موبایل را عیناً به مانیتور منتقل کنید.
در مجموع رابط کاربری EMUI هوآوی در نسخه هشتم به مراتب روان تر و سبک تر از قبل شده و امکانات فوق العاده ای را برای شخصی سازی در اختیار کاربر قرار می ده، به خصوص حالا که هوش مصنوعی تو اون قرار داده شده.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1397/1/23 واقعا هیچ گوشی ای ندیدم که تا این حد ارزش خرید داشته باشه
یه مورد خیلی مهم کیفیت صقحه نمایش خارق العاده این گوشیه
صفحه‌نمایش Nova2 Plus اندازه 5.5 اینچی دارد. در صفحه‌نمایش کیفیت فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 401 پیکسل در اینچ مشاهده می‌شود. صفحه‌نمایش نوا 2 پلاس از نظر اندازه و کیفیت دقیقا همانند آیفون 7 پلاس است اما به لطف حاشیه‌های کمتری که برایش در نظر گرفته شده شاسی بدنه کوچک‌تر از آیفون 7 پلاس است و به همین نسبت جمع و جورتر و خوش‌دست‌تر است.
جنس صفحه‌نمایش همانند تمام گوشی‌های ساخت هوآوی IPS است منتهی برای این گوشی از LTPS یا همان پلی سیلیکون دمای پایین استفاده شده. استفاده از سیلیکون سبب شده تا در مدت استفاده طولانی‌مدت از گوشی هیچ داغ شدنی در صفحه‌نمایش مشاهده نشود. صفحات آی پی اس در نمایش رنگ سفید بسیار خوب هستند اما در نمایش رنگ مشکی فاصله زیادی تا رسیدن به صفحات سوپرآمولد دارند. این صفحه‌نمایش نه تنها رنگ سفید را خوب نشان می‌دهد در نمایش رنگ‌ها از زوایای زیاد هم تبحر خاصی دارد به‌طوری‌که با نگاه به صفحه با زاویه زیاد افت رنگی در آن مشاهده نمی‌شود.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/1/17 من چون کارم به شکلیه که خیلی به برق دسترسی ندارم از طرفی هم خسته شدم از حمل پاوربانک با خودم،همیشه میخاستم گوشی ای بگیرم که خوب شارژ نگه داره برام
گوشی‌های میت همیشه به لطف اندازه بزرگ شاسی باتری‌های غول‌پیکری داشتند. Mate 10 هم از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده میکنه تا باعث بشه میت 10 در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشه. در مدت استفاده من از گوشی باتری به‌خوبی هر چه تمام‌تر پاسخگو بوده. تو یک استفاده معمولی به‌راحتی تا 2 روز بدون شارژ می‌تونم با گوشی کار کنم. مشکل اصلی باتری‌های با ظرفیت بالا زمان شارژ شدنشونه اما هوآوی به لطف پردازنده جدیدش به‌خوبی بر این مشکل غلبه کرده. باتری پرظرفیت این گوشی در مدت‌زمان تنها 24 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ می‌شه و برای رسیدن از صفر به شارژ 100 درصد هم تنها به 1 ساعت و 20 دقیقه یا همان 80 دقیقه زمان نیاز داره که بی نظیره.
تو خرید این گوشی شک نکنید
واقعا رقیب نداره این گوشی بهترینه

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/1/17 یکی از مهم ترین موارد تو انتخاب گوشی هوشمند دوربینش هست
هوآوی برای میت 10 از دو دوربین استفاده کرده و اونها رو با همکاری لایکا ساخته. یکی از لنزها سنسور 12 مگاپیکسلی و البته رنگی مجهز به OIS داره و لنز دیگه سنسور 20 مگاپیکسلی و تک‌رنگ داره برای اولین بار بین گوشی‌هایی که دو دوربین دارن هر دو لنز این گوشی به اندازه دهانه دیافراگم f/1.6 مجهز شدن. دو دوربین این گوشی همزمان فعال هستند و هنگام ثبت تصویر هر دو دوربین عکس تهیه می‌کنن و عکس نهایی از ترکیب عکس آن‌ها آماده می‌شه.
لنز رنگی این گوشی حساسیت بیشتری به نور داره و همین امر سبب شده تا هوآوی تصمیم بگیره از OIS یا همان تثبیت‌کننده اپتیکال تصاویر برای این لنز استفاده کنه. به لطف پردازنده جدید کایرین 970 و پردازشگر دوتایی سیگنال جدید، پردازش عکس‌ها باید با سرعت بیشتری انجام بشه و توانایی گوشی در گرفتن تصاویر در نور شب بیشتر شده باشد
هوش مصنوعی واحد جدید پردازنده میت 10 می‌تواند تا 14 صحنه مختلف را تشخیص بده و پارامترهای دوربین را برای این صحنه‌ها بهینه کنه. به لطف استفاده از این واحد جدید شاهد عملکرد بهتر دوربین در وضعیت عکاسی پرتره، تنظیم اندازه دهانه دیافراگم و زوم دیجیتالی دو برابر هستیم.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/1/17 یه توضیح کامل در مورد هوش مصنوعی یا NPU این گوشی بدم خدمت دوستان که سوالاشون تو این زمینه بر طرف بشه
وظایف واحد NPU در میت 10:
افزایش سرعت دستگاه: پردازنده کایرین همیشه شانه‌به‌شانه با پردازنده‌های اسنپدراگون از نظر سرعت پیش آمده اما در کایرین 970 هوآوی از این پردازنده عصبی برای کمک به پردازنده استفاده کرده است تا در مواقع ضروری به کمکش بیاید و باعث افزایش سرعت دستگاه شود.
مدیریت انرژی: این واحد پردازش عصبی می‌تونه مصرف انرژی رو تواین گوشی مدیریت کنه. میت 10 می‌تونه تا 20 ساعت ویدئو پخش کنه.
عکاسی: NPU در این گوشی کمک می‌کنه تا در زمان عکاسی با دوربین اصلی از چند سوژه، فوکوس سریع‌تر انجام بشه
تو منوی دوربین به‌جای اینکه کاربر مجبور باشه برای تنظیمات خودکار از هر سوژه به داخل Mode بره و سوژه مورد نظر رو انتخاب کنه دوربین به کمک هوش مصنوعی تشخیص می‌ده که از چه چیزی عکس می‌گیرید و همون لحظه تنظیمات خودکار رو برای اون سوژه مخصوص بهینه می‌کنه. به طور مثال اگر بخواهید از غذا عکس بگیرید و دوربین میت 10 رو روبروی غذا بگیرید به‌سرعت گوشی تشخیص می‌ده که سوژه شما غذاست و یک لوگوی قاشق و چنگال گوشه منو نشان می‌ده و تنظیمات رو برای عکاسی از غذا بهینه می‌کنه.
ترجمه: هوآوی از دوربین گوشی برای ترجمه استفاده می‌کنه اما برای اینکار به برنامه دوربین نیازی ندارید. هوآوی از برنامه ترجمه مایکروسافت استفاده کرده که با هوش مصنوعی استفاده شده تو پردازنده میت 10 هماهنگی داره. نه تنها سرعت این مترجم در میت 10 زیاده به لطف استفاده از NPU به اینترنت هم نیازی نیست.
علاوه بر این کاربرد های بی نظیر هوش مصنوعی، هوش مصنوعی بر اساس استفاده مورد نظر از گوشی میاد رم،CPU رو تنظیم میکنه تا هم استفاده از باتری بهینه بشه، هم بعد از حتی چند سال استفاده از گوشی اصلا کند نشه و مثل روز اول کار کنه

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/15 بعد از طوفانی که هواوی به پا کرده تو این یکی دو سال و حرکتی که سامسونگ سر المپیک زمستانی با ورزشکارامون داشت واقعا دیگه دلیلی وجود نداره که ما بریم باز گوشیای تکراری سامسونگو بخریم. من همون 2 سال پیش که S7 معرفی شد خریده بودمش. پرچمدار سامسونگ بود اون موقع ولی متاسفانه بعد از یه مدن گوشی کاملا کند شده بود و کلافم کرده بود. من Psmart huawei گرفتم و واقعا راضیم .دوربین فوق العاده با دو لنز و هوش مصنوعی عکسایی با کیفیت دوربینای عکاسی میگیره.
دو روز کامل با استفاده دایمی که من دارم شارژ نگه میداره.
صفحشم بدون حاشیه اضافه با رزولوشن فوق العادس.
رمش 3 گیگه که تو اجرای بازیا و اپلیکشین های سنگین اصلا هنگی نداره و با سرعت اجرا میکنه
قابلیت super-charge اش فوق العاده سریع (خیلی سریع تر از قابلیتfast-charge گوشیای سامسونگ) گوشی رو شارژ میکنه
کیفیت ساختش خیلی بالاس. گوشی هم با کلاس و خوش استایله هم اونقد مقاومه که چند باری هم که از دست من افتاده هیچیش نشده مطمئنم اگه سامسونگ بود کمه کم باید صفحشو عوض میکردم
از دوستانی که قصد خرید دارند حتما گوشیا رو بررسی و مقایسه کنند و بعد تصمیم نهاییشونو بگیرند

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/15 قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.
دوربین.هم دوربین جلو و هم دوربین های عقب به لحاظ کیفیت فوق العاده هستند و هر دو از قابلیت بوکه پشتیبانی میکنن. بغیر از قابلیت کاربردی بوکه که الان خیلی از گوشی ها اونو ندارن ده ها قابلیت دیگه توی دوربین گوشی موجود هست مثل حرکت آهسته، نقاشی با نور، عکس در شب و... که هرکدوم از اینا خودشون بسیار کاربردی و بدرد بخورن.
جمع بندی.در مجموع گوشیPsmart به عنوان یه میان رده امکاناتی رو داره که شما توی یه پرچم دار دنبالش میگردین و قابلیت های مختلف اون سختگیرترین خریدارها رو راضی میکنه پس توی خریدش اصلا شک نکنید.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/15 خوب برای من به شخصه میشه گفت مهمترین قسمت یه گوشی به دلیل استفاده زیاد باتری اون هست که این گوشی در یک کلام شارژ دهی و ظرفیت باتریش فوق العاده است و در صورت استفاده زیاد به راحتی تا 1.5 روز جواب میده. موضوع بعدی فست شارژ بودنه گوشیه که خیلی مساله مهمیه. تو همین رنج قیمت گوشی Psmart هست که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی نمیکنه پس موقع خرید به این تفاوت ها هم دقت کنید.
ضمنا درگاه USB این گوشی Type C هست که علاوه بر کمک به فست شارژ بودن گوشی تو انتقال سریعتر اطلاعات به کامپیوتر یا هرجای دیگه ای از طریق این درگاه یه مزیت خیلی مهم محسوب میشه که بازم گوشی mate 10 lite این قابلیت رو ندارهقبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/15 قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره
رم 3 و حافظه 32 اونم تو یه گوشی میانرده با این قیمت فوق العاده است. ضمنا CPU این گوشی هم یه مدل 8 هسته ای و فوق العاده سریعه جوریکه اصلا موقع اجرای بازی یا برنامه های سنگین لگ و کندی نداره.ضمنا حسگر اثر انگشت این گوشی فوق العاده سریع و دقیقه. مثلا تو مقایسه با گوشی A7 2017 سامسونگ که قیمتش هم از این گوشی بیشتره حسگر گوشی سامسونگ اصلا سرعت و دقت نداره و بعضی مواقع برای باز کردن قفل گوشی باید سه چهار بار تلاش کنید تا صفحه باز بشه ولی توی Psmart اصلا اینطوری نیست و حسگر اثر انگشت به حدی سریعه که گاهی اوقات که من حواسم نیست و انگشتم باهاش تماس پیدا میکنه قفل صفحه باز میشه!

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/15 با سلام خدمت همه دوستان که بین این گوشی و گوشی Galaxy J7 pro samsung مردد بودن
میخواستم اینجا نتیجه تحقیقاتم که منجر به خرید P smart شد و مقایسه ای که بین P smart و galaxy J7 pro samsung داشتم رو بگم امیدوارم برای دوستانی که قصد خرید دارن مفید باشه:
سیستم عامل: تنها گوشی ای تو بازاره که اندروید 8 اوریو که واقعا بی نظیره رو خودش داشت موقع خرید (نه نوت 8 و نه اس 8 ندارند)
صفحه نمایش: صفحه نمایش P smart بدون حاشیه و تمام صفحه است و اینو گوشیایی حدود 1 میلیون گرون تر سامسونگ دارند
سی پی یو: سی پی یو قدرتمند 2.36 GHz irinگوشی P smart ولی J7 pro 1.9 GHz که اصلا قابل مقایسه نیست
دوربین اصلی: دوربین فوق العاده P smart با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی شی مورد نظر برای عکاسی و محیط اطراف رو تشخیص میده و تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره
دوربین سلفی: لنز قوی با قدرت و کارایی و کیفیتش عین دوربین اصلی بالاست
باتری: باتری فوق العاده P smart با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 1.5 روز شارژ بهم میده

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/12/10 من و دوستم 3 ماه پیش همزمان گوشی خریدیم. اون nova 2 plus Huawei گرفت من هم با خودم گفتم ایول منم سامسونگ a5 میگیرم که برندش اسم در کرده(واقعا هم همینه و هزینه ای که میگیره فقط پول برندشه) من و دوستم از هر لحاظ این 2 تا گوشی رو مقایسه کردیم که این شد نتیجه اش:
نوا 2 پلاس صفحه بدون حاشیه با کیفیت داره که رو گوشیای سامسونگ با 1 میلیون و حتی بیشتر گرون تر فقط هست
اندروید نوا 2 پلاس از اول 7 بود که هم رابط کاربری و هم سرعتش خیلی بیشتره
کلی بازی سنگین رو تست کردیم با هم که نوا 2 پلاس به خاطر رم بیشترش بدون لگ همرو اجرا میکرد و من همش لگ و مشکل داشتم باش
دوربین A5 تک لنزه و کیفیتش اصلا با دوربین دوگانه نوا 2 پلاس قابل مقایسه نیست باورم نمیشد اون از من هم ارزون تر خریده هم از هر نظر گوشیش قوی تره!!!
اشتباه منو تکرار نکنید و بعد بررسی گوشی بخرید
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
ایسام