مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : navid s
  • تاریخ عضویت : 1396/12/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/24 پردازنده کوالکام در کنار رام 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری فوق العاده 4000 میلی آمپری این گوشی رو به عنوان یکی از بهترین میان رده های بازار تبدیل کرده هست و قابلیت OTG و پشتیبانی از نسل 4.5 اینترنت این گوشی رو به عنوان پادشاه میان رده ها نامید و پردازنده کوالکام پردازنده بسیار قدرتمندی میباشد که سرعت 1.4 گیگاهرتز آن بسیار قوی تر از پردازنده های 2 گیگاهرتزی های سیلیکون کرین خود شرکت هوآوی میباشد و دوستان توجه کنند که تراکسم پیکسلی پایین نمایشگر یکی از مزیت های این گوشی میباشد زیرا برق مصرفی را کاهش داده و باعث عدم داغ شدن پردازنده و باتری میشود دوستان این گوشی رو از دست ندید هر چه سریع تر تهیه کرده و از پادشاه میان رده ها لذت ببرید.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/20 من این گوشی رو نزدیک 2 ماهه خریدم و واقعا از خریدم راضیم. ویژگی های این گوشی فوق العاده رو میگم بهتون:
رزولوشن صفحه این گوشی فوق العادست و وضوح بالایی داره
تنها گوشی ای تو بازاره که اندروید 8 رو خودش داشت موقع خرید
دوربین فوق العاده این گوشی با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره و 20 مگاپیکسل واقعی کیفیت داره
حتی دوربین سلفیش هم 2 تا لنز داره که عالیه
باتری 4000 mah فوق العاده این گوشی که با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 2 روز شارژ بهم میده
رم 4 گیگی این گوشی که در مقایسه با اس 8 سامسونگ خیلی زودتر بازی های سنگین رو اجرا میکنه
ضخامت و ابعاد این گوشی که خیلی خوشدسته
نسبت به قیمتی که داره واقعا ارزش خرید رو داره و مثل گوشی های سامسونگ الکی گرون نیست
در نهایت امیدوارم نظرم کمکی برای همه عزیزان در انتخاب گوشی باشه

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/20 میت 10 پرو قوی‌تری نسخه در این خانواده است که صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه هم در کناره‌ها و هم در بالا و پایینش دارد که از HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. هوش مصنوعی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی است که در میت 10 نسخه اصلی هم دیده می‌شود. مهم‌تر از همه قیمت قابل‌رقابت این گوشی است که ارزان‌تر از دیگر گوشی‌های هم‌رده خودش است.
جنس بدنه تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و هوآوی از شیشه و فلز در کنار هم برای این گوشی بهره برده است. قاب پشتی کاملا از شیشه ساخته شده و فریم اطرافش فلزی است. بی هیچ اغراقی فلز استفاده شده برای فریم گوشی کیفیت بسیار خوبی دارد و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها حالت اصلی‌اش را از دست بدهد. یکی از مهم‌ترین دلایل زیبایی زیاد این گوشی قاب پشتی‌اش است. مشخص است که طراحان هوآوی مدت‌زمان زیادی را برای این طراحی صرف کرده‌اند و سرسری از بخش طراحی نگذشته‌اند. قاب پشتی خمیدگی جزئی‌ای در کناره‌هایش دارد تا دست گرفتن و کار کردن با گوشی راحت باشد. در بخش بالای قاب پشتی خطی پررنگ‌تر از دیگر بخش‌ها مشاهده می‌شود که علاوه بر رنگ متفاوت طراحی متفاوت و شیارداری هم دارد. این قسمت تمام جزئیات قاب پشتی را درخودش جای داده است. طراحی‌این بخش شیاردار است اما نمی‌توانید این شیارها را حس کنید زیرا هوآوی آن‌ها را زیر شیشه برده. دوربین‌های دوتایی گوشی در این بخش قرار دارند و طراحی بسیار زیبایی برایشان در نظر گرفته‌شده است. طراحی دایره‌ای این دوربین با غلافی از استیل که اطرافشان را در برگرفته تکمیل‌کننده زیبایی آن‌ها شده.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا