مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali a
  • تاریخ عضویت : 1396/12/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei Y6 2018 Huawei Y6 2018

1397/2/13 گوشی موبایل «Y6 2017» محصول جدیدی از برند هوآوی است که در ادامه روند به‌روزرسانی گوشی‌های قدیمی این شرکت تولید و روانه بازار شده است. برای هوآوی Y6 2017 نمایشگری 5.0 اینچی با فناوری IPS و با تراکم 294 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته شده است. این نمایشگر رزولوشن 1280 در 720 پیکسل را به تصویر می‌کشد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تا چند لمس را به‌ طور هم‌زمان پاسخگو باشد. در این نمایشگر می‌توانید به‌راحتی از مطالعه یا بازی‌کردن لذت ببرید. این نمایشگر در قابی به ابعاد 143.8 در 72 میلی‌متر قرار گرفته است. همچنین این گوشی وزنی 150 گرمی و ضخامتی نزدیک به 8.4 میلی‌متر دارد. تراشه‌ی 64 بیتی و پایین‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل «MT6737T»، برای هوآوی Y6 2017 استفاده شده است. پردازنده‌ی اصلی چهار هسته‌ای باقدرت پردازش 1.4 گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی «Mali-T720MP2» روی این تراشه قرارگرفته‌اند.همچنین هوآوی Y6 2017 به دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ‌افزایش مجهز شده است. این سخت‌افزار می‌تواند برای برآوردن نیازهای پایه‌ای کاربر و بازی‌های نسبتا سنگین مناسب باشد. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و دو سیم‌کارت در این گوشی می‌تواند، خیال شما را از اتصال به اینترنت پرسرعت راحت کند. بلوتوث و Wi-Fi از دیگر فناوری‌های ارتباطی در این گوشی هستند.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/11 اینو تو نت دیدم، گفتم بذارم برای اوناییکه هی میپرسن دوربین گوشی چطوره و هوش مصنوعی چیکار میکنه !!!
آخرین محصول هواوی که در همکاری با لایکا ساخته شده است، گوشی های سری هواوی میت 10 هستند. اولین پردازنده AI یا هوش مصنوعی برای تلفن‌های هوشمند، چیپست Kirin 970، سری Mate 10 را به تجربه عالی هوشمندسازی در عکاسی گوشی های هوشمند رسانده است. این ویژگی که برگرفته از قدرت هوش مصنوعی هواوی است، با شناسایی صحنه‌های واقعی و تشخیص موقعیت و تنظیمات خودکار به صورت همزمان به دوربین اجازه می‌دهد که به طور خودکار تنظیمات را انتخاب کند و برای کمک به کاربران عکس‌هایی بهتر در طیف وسیعی از محیط‌های مختلف ارائه دهد. همچنین ویژگی Bokeh AI برای ترسیم طبیعی و دقیق بین پس‌زمینه و موضوع و زوم دیجیتال در این دستگاه نهادینه شده است. با ترکیب یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی با سنسور دیگر 20 مگاپیکسلی تک رنگ، دوربین‌های دوگانه HUAWEI Mate 10 جدید با لایکا هماهنگ شده‌اند که دارای زوم بدون افت کیفیت، تثبیت‌کننده تصویر نوری و لنز با بزرگ‌ترین دیافراگم جهان f/1.6 است. سری Mate 10 نیز دارای ضبط ویدیویی4K بوده و این نخستین گوشی هوشمند است که واقعا هر عکس را به یک حافظه کامل برای خاطرات تبدیل می‌کند.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/11 میت ده پرو بهترین گوشی از نگاه android authority و بهترین گوشی از نگاه techrader و بهترین موبایل از نگاهandroid polic و بهترین موبایل از نگاه android central شده. آیا این همه دلیل کمه برای برتری مطلق این گوشی بر گوشی‌های سال 2017 ؟ این همه نشان کسب کرده، کدوم گوشی تونسته تا به الان این همه نشان کسب کنه , بعد از پیکسل گوگل بهترین دوربین حال حاظر بازار رو داره، پردازشگر فوق کارآمد با هوش مصنوعی که در اجزا مختلف گوشی دخیل هست، و مصرف باتری رو به شدت پایین میاره!! بهینه سازی عملکرد موبایل، ترجمه بدون نت، در قسمت مپ مسیر یابی موقع قطعی نت، باتری قدرتمند، تا دو روز قدرت استفاده و کار کرد داره. شارژ شدن در کمترین زمان ممکن! دوسیم کارت همزمان 4G برای اولین بار و سرعت دانلود بالاتر از رقیبان با استفاده از کت 18، طراحی عالی و زیبا و خوش دست، جنس و متریال فریم دور و شیشه گوشی از مرغوب ترین هاست. عنوان نوآورانه ترین موبایل سال هم برای خودشه. کیفیت صدای عالی!!! حالت دکستاپ مود عالی ، ضد آب و همه چیزی ک یه آدم از یه موبایل انتظار داره در این موبایل گنجونده شده دیگه چیزی برا گفتن باقی نمیمونه

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/11 به نظرم اگر از دوربین گوشیت زیاد استفاده می‌کنی و عکاسی با گوشی برات مهمه، Mate 10 Lite رو انتخاب کن، هم دوربین پشت و هم دوربین سلفیش از Psmart بهتره و دوگانه‌است که باعث میشه بتونی عکس‌های سلفی خیلی زیبایی بندازی!! صفحه نمایش این گوشی هم بزرگتره و رمش و حافظه داخلیش بیشتره، هرچی نباشه از سری Mateه !! ولی خب اگه می‌خوای کمتر خرج کنی ولی گوشی به روزی داشته باشی، صد در صد Psmart رو انتخاب کن که تو این رنج قیمت، واقعا خیلی خوبه !! اندروید 8 داره که الان خیلی از گوشی‌های بازار ندارن و رابط کاربریش رو خیلی راحت و مصرف باتریش رو خیلی کمتر کرده و نکته جالبش اینه که با این قیمت یه دوربین دوگانه رو گوشیت داری که الان جزو امکانات روز گوشی‌های هوشمنده و سامسونگ و اپل تمام تبلیغات پرچم‌داراشون روی همین دوربین دوگانه است !! و در آخر اینکه، همین گوشی چینی الان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهانه و از قدیم هم تو بحث زیر ساخت و تجهیزات مخابراتی بوده و در یه کلام، اینکارست!! و مطمئن باش به راحتی برندهای کره‌ای و آمریکایی رو تو فروش میگیره، همونطور که تو چین و شرق اروپا الان گرفته !!
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا