مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : arian s
  • تاریخ عضویت : 1396/12/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/2/31 اواخر تابستان سال جاری بود که هوآوی برای نخستین بار اپل را کنار زد و جایگاه دوم بازار موبایل جهان را از نظر تعداد دستگاه های عرضه شده به دست آورد.میت 10 پرو با جدیدترین چیپست اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 970 عرضه شده که پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 را همراه خود دارد. در کنار این چیپست قدرتمند، شش گیگابایت حافظه رَم پر سرعت و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هم دیده می شود.هوآوی میت 10 پرو به حسگر اثر انگشت فوق سریع در پشت بدنه مجهز شده که بدون لحظه ای تأخیر، عملیات شناسایی و باز کردن قفل را انجام می دهد.کاربران آیفون همواره از شارژدهی باتری موبایل هایشان گلایه داشتند و اگرچه آیفون 10 نسبت به دیگر محصولات این کمپانی باتری قوی تری با ظرفیت 2716 میلی آمپر ساعت دارد، اما نهایتاً یک روز کامل را همراه شما خواهد بود. 20 الی 25 درصد شارژ باقی مانده در انتهای روز شما را وادار می کند که آیفون 10 را هر شب به شارژر متصل کنید.در مقابل، میت 10 پرو از نظر شارژدهی باتری، یکی از بهترین فبلت های پرچمدار بازار (شاید بهترین آنها) به شمار می رود و با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، به راحتی دو روز کامل را با استفاده معمول دوام می آورد. فناوری شارژ سریع یا همان «سوپر شارژ» هوآوی را هم فراموش نکنید که ظرف 30 دقیقه 58 درصد ظرفیت این باتری غول پیکر را پر می کند.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/10 گوشی موبایل P Smart محصول جدید شرکت هوآوی است که از اواخر سال ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار گرفت. این گوشی از نظر ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به Honor 7X است. طراحی و مواد به کار رفته در این گوشی هم مانند 7X است و قاب پشتی آن به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و صفحه‌نمایش هم که از شیشه است. این گوشی قابلیت نصب دو سیم‌کارت را دارد و البته شیار دوم سیم‌کارت برای کارت حافظه‌ی جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی اگر می‌خواهید از کارت حافظه استفاده کنید باید قید سیم‌کارت دوم را بزنید. قلب تپنده‌ی «پی اسمارت» پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای منحصربه‌فرد هوآوی یعنی HiSilicon Kirin 659 است. این پردازنده با فرکانس‌های 2.36 و 1.7 برای پردازش‌های سبک روزمره و سنگین مناسب است. همراه همیشگی این پردازنده رم 3 گیگابایتی است و برنامه‌ها را روان و بدون مشکل اجرا می‌کنند. در این گوشی 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است و اگر این میزان برایتان کافی نیست می‌توانید از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید و تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید. نمایشگر گوشی موبایل P Smart ابعاد ۵.۶ اینچ دارد و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ (+FullHD) را به نمایش می‌گذارد. با توجه به ابعاد و کیفیت، صفحه‌نمایش ۴۲۷ پیکسل در هر اینچ را نشان می‌دهد و رنگ‌ها و وضوح تصویر بسیار خوب است. پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت 4G، وای‌فای با استاندارد b/g/n و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 از دیگر ویژگی‌های این گوشی موبایل است. هوآوی P Smart هم در رده‌ی گوشی‌های دو دوربینه است. رزولوشن این لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسل است و از فناوری فوکوس خودکار هم بهره می‌برد. این دوربین‌ّها تصاویر واضح و باکیفیتی ثبت می‌کنند و با سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی هم می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت و خوب بگیرید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/10 مقایسه P Smart با Galaxy J7 Pro وGalaxy J5 Pro سه گوشی‌ای که در این بررسی مقایسه می‌شوند جزو گوشی‌های ارزان قیمت بازار هستند اما بین این سه گوشی یکی از آن‌ها انتخاب عاقلانه‌تر و به صرفه‌تری است. در این مقایسه به شما می‌گوییم کدامیک از این سه گوشی به دو رقیب دیگر برتری دارد.طراحی مهم‌ترین بخش هر گوشی هوشمندی محسوب می‌شود زیرا اولین نقطه تماس کاربر با گوشی است و هر چقدر هم سخت‌افزار یک گوشی خوب باشد اگر طراحی جذاب و گیرا نباشد کاربر را به سمت خودش جذب نمی‌کند. دو گوشی گلکسی جی 5 پرو و گلکسی جی 7 پرو طراحی‌ای شبیه به هم دارند اما پی اسمارت با ظاهری کاملا متفاوت از دو رقیبش عرضه شده است. طراحی دو گوشی سامسونگی شبیه به گوشی‌های سال‌های قبل است؛ یک صفحه‌نمایش با حاشیه‌های کناری کم در جلوی گوشی به همراه کلید فیزیکی Home و کلیدهای لمسی خازنی بازگشت به عقب و برنامه‌های اخیر نمای جلویی گوشی را تشکیل می‌دهند در حالی که قاب پشتی هر دو گوشی فلزی است و طراحی ساده‌ای دارد. در مقابل پی اسمارت با طراحی‌ای مدرن‌تر و شبیه به پرچم‌داران سال 2017 عرضه شده است. وزن پی اسمارت 20 گرم از جی 7 پرو سبک‌تر و تنها 5 گرم از جی 5 پرو سنگین‌تر است در حالی اندازه صفحه‌نمایش پی اسمارت از هر دو رقیبش بزرگ‌تر است. از نظر ضخامت هم پی اسمارت از هر دو گوشی جی 5 و جی 7 پرو نیم میلی‌متر نازک‌تر است.

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/17 من امروز چارسو بودم و با گوشی های زیادی کار کردم و با اکثرشون کار کردم، مخصوصا گوشی های میان رده و با اطمینان میگم که Nova 2 plus بخرید . قطعا از a5 یا A7 بهتر هست .گوشی هایی که این 2-3 سال هوآوی زده، مخصوصا بین میان رده ها، واقعا همه جوره سلیقه های مختلف رو ساپورت میکنه و کیفیت عالی دارن و فقط بستگی داره که شما از گوشی چی میخواید!! اگر دوربین گوشی براتون مهمه، این گوشی nova 2 plus دوربین سلفی واقعا ۲۰ مگا پیکسلی و با کیفیتی داره ، دوربین پشتش دوگانه است و عکاسی پرتره خیلی خوبی داره، واقعا در حد گوشی‌های پرچم داره!! کنار این دوربین سرعت حافظه ۶۴ گیگی داخلیش بسیار بالا و سریع هست ، پردازنده 8 هسته‌ای هم داره که در اجرای بازی ها یا لود برنامه ها واقعا سریع و بدون لگ هست گوشی زیبا و دوست داشتنیای هم از لحاظ ظاهری هست و بدنه فلزی مقاومی هم داره ، سنسور اثر انگشتش هم بسیار سریع و خوش دست هست ، باطریش فست شارژه و عمر بالایی داره ، کیفیت نمایشگر 5.5 اینچیش هم خوبه ، و ..... زیر قیمت 1.500.000 بهترین انتخاب هست ، شک نکنید.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/13 بهترین گوشی بازار mate10 pro
مشخصاتشو خودتون میدونید ولی جدای از اونا امکانات عالی داره مثلا
صدای های فای عالی و های رز ۳۲ بیت
اسپیکر های استریو عالی
سه میکروفون که از نظر صدا امکانات عالی داره
هوش مصنوعی برای مدیریت انرژی و...
صفحه همیشه روشن که خیلی کاربردیه من چندیدن بار در روز گوشی آنلاک میکنم نوتیفیکشن ها و ساعت رو ببینم ولی با صفحه الویز آن دیگه نیازی به این کار نیست
ترجمه آفلاین فوق سریع
قابلیت پی سی مود بدون نیاز به داک ( برای تماشای فیلم روی تلویزیون های غیر اسمارت خیلی کاربردیه و نیاز به خرید کروم کست یا کابل های اچ تی ام ال و دانگلشون به یو اس بی تایپ سی برای گوشی نیست)
باتری فوق العاده قوی
دو سیم کارت فورجی هم زمان با ۱/۲ گیگابیت و...
حالا دوربین های فوق العادش و... بماند
ولی مشکلاتی هم داره که زیاد مهم نیستند از جمله
نداشتن شارژر بی سیم
نداشتن بلوتوث ۵
که زیاد مهم نیستند و ایفون ها هم این قابلیت هارو اکثرا ندارند ولی برای کاربران اهمیت چندانی نداره و مشکلات اساسی نیستند
در کل از نوت ۸ و ایفون ایکس بهتره
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام