مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : arshia s
  • تاریخ عضویت : 1396/12/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/31 دوستان من اس ایت داشتم تا پنج روز پیش ولی فروختم و میت تن خریدم میت تو سرعت وعمر باطری خیلی بهتره...هدفون میت تن بنظرم بهتر از اس ایت هستش صفحه نمایش اس ایت wQhd plus هست اصلا فرقی ب حالت نمیکنه در اخر قراره رو فول اچ دی پلاس تنظیم کنی تنها مزیت اس ایت اولد بودنشه تازه شما اس ایت نداشتی ک بدونی گلس پیدا کردن براش چقدر مصیبت داره من س بار واسش گلس خریدم بهم میگفتن بهترین گلس ک تمام چسب باشه صدو هشتاد تومنه:))...اسکنر عنبیه هم من خودم استفاده نمیکردم چون بگیر نگیر داره یبار خیلی زود باز میکنه ی بار دیر...بنظرم اسکنر انگشت میت تن از همه بهتره چون هم جلوشه هم سرعتش عجیب بالاست یعنی حدود دو ثانیه از اس ایت سرعتش بیشتره...در مورد بیکسبی امیدوارم یروز ی گوشی بگیرین ک بیکسبی داشته باشه و ازش استفاده کنین:))یعنی نمیدونم کسی بوده ک بیکسبی شو خاموش نکرده باشه یا ن...اسپیکر تفاوت زیادی ندارن ولی میت تن بهتره. راستی اصلا ب هواوی بودنش اهمیت ندین این چینی با اون چینیایی ک تو خیابون میبینین فرق داره...

Honor 8 Honor 8

1397/2/20 ویژگی که خیلی باعث میشه که این گوشی رو خریداری کنم به خاطر حسگر اثر انگشت فوق پیشرفته هواوی است که مکمل زیبایی هانر 8 شده و فقط چند مدل از هواوی این قابلیت رو داره و بقیه برند ها تقریبا فقط برای باز کردن قفل صفحه استفاده میشه و فقط ایفون چند قابلیت دیگه به جز این مورد داره، میخوام براتون چند تا از قابلیت های حسگر اثر انگشت هانر رو معرفی کنم . باز کردن قفل صفحه
2.استفاده به جای رمز ورود به برنامه از جمله برنامه های evernote , Amazonو...
3.با دو بار ضربه به حسگر فلاشر گوشی روشن میشود و با یک بار زدن وارد دوربین میشود (میشه قابلیت های پیش فرضشو عوض کرد و برنامه های دیگه ای معرفی کرد که با دوبار ضربه یا یک بار ضربه هر برنامه ای باز شود نسبت به استفاده های روزمره و دلخواه)
4.میشود با لمس از بالا به پایین حسگر اثر انشگت نوار نوتیفیکیشن رو پایین اورد
5.در صفحات وب میشه با حسگر پایین و بالا رفت مثل موس کامپیوتر
6.در قسمت گالری و ویدیو میشه با لمس از چپ به راست و بالعکس عکس ها رو رد کرد و عکس بعدی رو دید و قابلیت های .... حسگر اثر انگشت هانر 8 جزو سریعترین حسگر ها محسوب میشود قابلیت های دیگه هم داره از جمله انتخاب میانبر مثل دو بار ضربه زدن به صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید و یا با با دو انگشت ضربه زدن ویدیو رکورد فعال میشه ، با کشیدن حرف s بر روی صفحات وب به صورت خودکار اروم به پایین صفحه میرود و میتوان به کشیدن حرف های دیگر که خودتون انتخاب میکنید برنامه مورد نظر باز شود .

Huawei nova plus Huawei nova plus

1397/2/18 Nova Plus به دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2 مجهز است. این دوربین تکنولوژی لرزش‌گیر اپتیکال لنز دارد و این موضوع باعث می‌شود عکس‌ها با وجود لرزش دست تار نشوند. فلاش ال‌ای‌دی دوگانه هم می‌تواند کمک بسیار خوبی برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور باشد. منوی دوربین کاملا شبیه منوی دوربین در گوشی‌های آیفون است با کمی افکت‌های اضافه. گزینه‌های عکاسی شامل HDR، پانوراما،Beauty Mode و Light Painting می‌شوند. یکی دیگر از قابلیت‌های موجود در منوی عکاسی قابلیت All-focus است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید فوکوس روی سوژه را بعد از عکاسی تغییر دهید. خوشبختانه عکس‌ها در شرایط نوری ایده‌آل از کیفیت خوبی برخوردارند،برای دوربین جلو 8 مگاپیکسل کافی به نظر می‌رسد. عکس‌های سلفی گرفته‌شده با این دوربین کیفیت قابل قبولی دارند. صفحه نمایش هم برای گرفتن عکس سلفی در نور کم به کمک دوربین می‌آید و هنگام سلفی گرفتن یک بار کاملا روشن و خاموش می‌شود. برای خانم‌ها هم گزینه جالبی به نام Makeup وجود دارد. با استفاده از این قابلیت هنگام سلفی گرفتن می‌توان میزان و نوع آرایش صورت را به‌دلخواه تنظیم کرد. دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت اولترا اچ‌دی را دارد.

Huawei P10 Plus Huawei P10 Plus

1397/2/17 بهترین گوشی جهانی خیلی خوبه پی ده ولی پی ده پلاس بهتره من خودم یک ماهه که خریدمش اینترنت چهار و نیم داره میشه گفت تقریبا دو برابر نسل چهار هست مورتال کمبت ایکس رو تو چهار پنج دقیقه کمتر دانلود میکنه تندروی هفت هم عالیش کرده دوربین بی نظیری داره شارژ سریع رو پشتیبانی می کنه صفحه نمایش بی نظیره فیلم برداری اولترا اچ دی داره یعنی 4برابر اچ دی من رنگ مشکی رو خریدم ا از هواوی و انر استفاده میکنم گوشی خانمم انر ۴ سی هستش مرتب دست بچه ها هستش، عکس میگیرن فیلم میگیرن بازی میکنن دانلود .... نه هنگ داشته نه کندی مطمعن باشید اگه اهل بازی دراوردن بود حتما ردش میکردم ، ی زمانی هواوی ی مارک ارزون و عادی بود اما الان با اپل و سامسونگ مقایسه میشه، ی سری به YouTube بزن ببین چه خبره، فکر میکنی بی جهت و از روی شوخی پی ۱۰ پلاس با ۷ پلاس اپل مقایسه میشه؟. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و توی آن ها گوشی های فرسوده شما را با گوشی های مدل جدید خودش به صورت مجانی جایگزین می کنه.

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1397/2/16 مهم است که نمایشگر گوشی تا چه حدی انتظارات شما را برآورده ‌‌کند. اینکه نمایش محتویات در آن واضح باشند، روشنایی مطلوب داشته باشد و استفاده‌ی بلندمدت از آن آزارتان ندهد، انتظاراتی هستند که معمولا کاربران از نمایشگر گوشی‌شان دارند. نمایشگر 5.2اینچی آنر 8لایت با امکان نمایش تعداد 424 پیکسل در هر اینچ و روشنایی کافی، می‌تواند حداقل انتظارات شما را از نمایشگرش برآورده کند. برخلاف P8لایت که نمایشگری با رزولوشن HD داشت، آنر 8لایت علاوه‌بر رزولوشن مناسبش، به فناوری IPS هم مجهز شده است؛ همچنین محافظی برای جلوگیری از تاثیر خط‌وخش‌های احتمالی برای آن در نظر گرفته‌ شده است. موردی که باید به آن اشاره کرد، سرعت و دقت زیاد صفحه‌ی لمسی این گوشی است که از فرمان‌های شما در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین دقت ممکن پیروی می‌کند.گفتن اینکه تراشه‌ی آنر 8لایت به‌صورت تخصصی توسط هوآوی ساخته می‌شود، تکراری به نظر می‌رسد. درعوض باید گفت تراشه‌ی استفاده‌شده در این گوشی چیزی در حدود اسنپ‌دراگون 808 قدرت و کارایی دارد. برای آنر 8لایت دو پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای در نظر گرفته ‌شده که در کنار سه‌ گیگابایت رم می‌توانند تمام امور را به بهترین شکل ممکن مدیریت ‌کنند. در کنار این پردازنده‌ها و مقدار رم، استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی که فرکانس 600 مگاهرتز دارد، در نوع خود برای یک میان‌رده عالی به نظر می‌رسد. اجرای بدون مکث و روان بازی‌های HD نتیجه‌ی قدرتی است که با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، برای آنر 8لایت فراهم می‌شود.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/11 توروخدا بدون مدرک حرف نزنید!! چرا الکی میگین باتریش ضعیفه !! اکثر گوشی‌هایی که الان تو بازار هستند، ظرفیت باتریشون حدود ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعته ولی این گوشی‌های سری میت ۱۰ هوآوی ظرفیت باتریشون ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعته !!
مطمئنا شارژ یک باتری کوچیکتر، زمان کمتری میخواد، ولی جالب اینجاست که چند وقت پیش سایت Phandroid زمان شارژ باتری‌های گوشی‌ها رو با هم مقایسه کرده بود، با وجود ظرفیت بیشتر باتری‌های میت 10، بازم زمان شارژ باتریش کمتر از گوشی‌های هم رده‌اش مثل گوگل پیکسل و گلکسی نوت 8 بود!!! باتری هواوی میت ۱۰ که شارژ سریع داره تو ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ شده در صورتیکه باتری گوگل پیکسل 2، ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه از صفر به طور کامل شارژ شده و گلکسی نوت ۸ حدود ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه طول کشیده !!! حالا اینو اضافه کنید به سیستم مدیریت انرژیش که با هوش مصنوعی Kirin 970 انجام میشه که شما میتونین با یه شارژ کامل، تا 2 روز هم از گوشیت استفاده کنی! یا مثلا 10 دقیقه شارژ کنی، تا 1 روز جواب میده بهت !!! از نظر امنیت هم که هوآوی اولین شرکتیه که استاندارد سخت TUV آلمان رو گرفته برای ایمنی سیستم شارژش نسبت به حادثه‌هایی مثل آتش‌سوزی و .... تو بنچ‌مارک سایت PhoneArena هم، از نظر عمر باتری و زمان شارژ شدن، بهترین گوشی اندرویدیه !!!

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/10 راستش من الان یه مدته که گوشی سونی Xperia SP دارم و واقعا راضی بودم این مدت ازش، ولی خب دیگه خیلی قدیمی شده و اذیت می‌کنه، واسه همین تصمیم گرفتم که گوشی جدیدی بخرم، ولی هرکدوم از اطرافیان من که نسل‌های جدید گوشی‌های سونی رو خرید (حتی بعضی‌هاشون با پیشنهاد خودم خریدن :( ) از گوشیشون راضی نبودن، و من خودم دیدم که چقدر سری Z اذیتشون کرد، برای همین تصمیم گرفتم برند گوشی رو عوض کنم و دیگه به سونی وفادار نباشم.
حالا موندم بین هوآوی و سامسونگ کدوم رو انتخاب کنم ؟؟ تو این رنج قیمتی که می‌خوام خرج کنم، تو هوآوی‌ها به Mate 10 Lite و Psmart رسیدم و تو سامسونگ بهJ7 Pro !! ولی هنوز شک دارم، از طرفی Mate 10 Lite دوربین‌های عقب و سلفیش دوگانه و خیلی خوبه، صفحش بزرگتره و رم 4 داره ولی Psmart ارزونتره، اندروید 8 داره، سامسونگ هم که سامسونگه دیگه بالاخره، برند شناخته‌تری هست نسبت به هوآوی و باتریش بهتره ! حالا نمیدونم چقدر درسته، ولی شنیدم که هوآوی تو گوشی‌های میان‌رده یه سر و گردن از بقیه گوشی‌ها جلو زده، ولی چینی بودنش یکم اذیتم می‌کنه و نمیتونم بهش اطمینان کنم!
ممنون میشم اگه بتونین کمکم کنین، چون میخوام تا قبل عید گوشی رو بخرم. می‌ترسم اونور سال گوشی‌ها گرونتر بشن !!!

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/12/10 راستش من الان یه مدته که گوشی سونی Xperia SP دارم و واقعا راضی بودم این مدت ازش، ولی خب دیگه خیلی قدیمی شده و اذیت می‌کنه، واسه همین تصمیم گرفتم که گوشی جدیدی بخرم، ولی هرکدوم از اطرافیان من که نسل‌های جدید گوشی‌های سونی رو خرید (حتی بعضی‌هاشون با پیشنهاد خودم خریدن :( ) از گوشیشون راضی نبودن، و من خودم دیدم که چقدر سری Z اذیتشون کرد، برای همین تصمیم گرفتم برند گوشی رو عوض کنم و دیگه به سونی وفادار نباشم.
حالا موندم بین هوآوی و سامسونگ کدوم رو انتخاب کنم ؟؟ تو این رنج قیمتی که می‌خوام خرج کنم، تو هوآوی‌ها به این گوشی و Psmart رسیدم و تو سامسونگ بهJ7 Pro !! ولی هنوز شک دارم، از طرفی این گوشی دوربین‌های عقب و سلفیش دوگانه و خیلی خوبه، صفحش بزرگتره و رم 4 داره ولی Psmart ارزونتره، اندروید 8 داره، سامسونگ هم که سامسونگه دیگه بالاخره، برند شناخته‌تری هست نسبت به هوآوی و باتریش بهتره ! حالا نمیدونم چقدر درسته، ولی شنیدم که هوآوی تو گوشی‌های میان‌رده یه سر و گردن از بقیه گوشی‌ها جلو زده، ولی چینی بودنش یکم اذیتم می‌کنه و نمیتونم بهش اطمینان کنم!
ممنون میشم اگه بتونین کمکم کنین، چون میخوام تا قبل عید گوشی رو بخرم. می‌ترسم اونور سال گوشی‌ها گرونتر بشن !!!

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/10 راستش من الان یه مدته که گوشی سونی Xperia SP دارم و واقعا راضی بودم این مدت ازش، ولی خب دیگه خیلی قدیمی شده و اذیت می‌کنه، واسه همین تصمیم گرفتم که گوشی جدیدی بخرم، ولی هرکدوم از اطرافیان من که نسل‌های جدید گوشی‌های سونی رو خرید (حتی بعضی‌هاشون با پیشنهاد خودم خریدن :( ) از گوشیشون راضی نبودن، و من خودم دیدم که چقدر سری Z اذیتشون کرد، برای همین تصمیم گرفتم برند گوشی رو عوض کنم و دیگه به سونی وفادار نباشم.
حالا موندم بین هوآوی و سامسونگ کدوم رو انتخاب کنم ؟؟ تو این رنج قیمتی که می‌خوام خرج کنم، تو هوآوی‌ها به این گوشی و Psmart رسیدم و تو سامسونگ بهJ7 Pro !! ولی هنوز شک دارم، از طرفی این گوشی دوربین‌های عقب و سلفیش دوگانه و خیلی خوبه، صفحش بزرگتره و رم 4 داره ولی Psmart ارزونتره، اندروید 8 داره، سامسونگ هم که سامسونگه دیگه بالاخره، برند شناخته‌تری هست نسبت به هوآوی و باتریش بهتره ! حالا نمیدونم چقدر درسته، ولی شنیدم که هوآوی تو گوشی‌های میان‌رده یه سر و گردن از بقیه گوشی‌ها جلو زده، ولی چینی بودنش یکم اذیتم می‌کنه و نمیتونم بهش اطمینان کنم!
ممنون میشم اگه بتونین کمکم کنین، چون میخوام تا قبل عید گوشی رو بخرم. می‌ترسم اونور سال گوشی‌ها گرونتر بشن !!!
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا