مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sara h
  • تاریخ عضویت : 1396/12/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Honor 8 Honor 8

1397/2/20 در این گوشی قاب پشتی با لایه‌ای از شیشه‌ی براق و یک‌تکه پوشانده شده که دو حفره‌های برای حسگر اثرنگشت و فلش دوربین اصلی روی آن ایجاد شده‌اند؛ البته نباید این مورد را فراموش کرد که سامسونگ در طراحی‌ S6 و‌ S7 از همین ترکیب برای پوشاندن قاب پشتی استفاده کرده بود؛ اما هر دو گوشی سامسونگ روی قاب پشتی برآمدگی داشتند که از زیبایی آن‌ها کاسته بود؛ در مقایسه با آن گوشی‌ها آنر8 هیچ پستی یا بلندی ندارد و از این بابت باید به هوآوی تبریک گفت.استفاده از پنلی با فناوری LTPS برای آنر8 باعث شده این گوشی علاوه‌بر بدنه‌ی زیبا، نمایشگری شفاف و روشن هم داشته باشد. نسل جدیدی از پنل‌ها که تنها شرکت هوآوی برای گوشی‌های رده‌بالایش از آن‌ها استفاده کرده است. این پنل‌ها علاوه‌بر روشنایی و شفافیت بالا، رنگ‌ها را هم بسیار نزدیک به واقعیت نمایش می‌دهند. نمایشگر آنر8 را می‌توان یکی از بهترین نمایشگر‌های‌ LCD در میان تمام گوشی‌های موجود در بازار دانست. نمایشگر آنر8 در یک نگاه، عالی و کم‌نظیر است. برای هر منظوری که از این گوشی استفاده می‌کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که نهایت بازدهی را خواهد داشت.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1397/2/18 باسلام دوستان من دو روزاست این گوشی عالی رو گرفتم. بسیارعالی ودوست داشتنی است. کیفیت صفحه نمایش عالی دوربین عقب و جلو هم درروز وهم درشب خوب هستند من روی دوربین گوشی خیلی وسواس دارم اما خدایی این گوشی عالیه من توی تاریکی مطلق باهاش عکس میگیرم فوق العاده میشن دیگه در روز که جای خود داره من قبلا دوربین کنون داشتم به جرات میتونم بگم که کیفیت عکساش و زوم قویش با دوربین کنون زیاد فرقی نداره... ما بقی چیزاشم که خودتون در ویژگیهای مثبتش میبینید نوشتم همه چیزش عالیه...بخرید که پشیمون نمیشید پردازنده هشت هسته نیز هیچ مشکلی دربازکردن بازی ها واپلیکیشن ها ندارد و بدنه یکپارچه فلز نازکی آن حس خوب ومطلوبی را به شما میدهد. د ر کل پولی که به این گوشی داده میشه دور ریخته نمیشه . گوشی تمام عیار میان رده ای مشخصاتش خیلی خوبه ،دارای حافظه 32 گیگ ، 3 گیگ رام ، کیفیت دوربین اصلی 16 مگاپیکسل 0/2 فریم و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و پردازنده هشت هسته ای 2 گیگا هرتزی و شبکه 4G و صفحه 5.5 اینچی که به نظر بنده به قیمتش می ارزه.اگه کسی دنبال برند بازی نیست و یه گوشی خوب و باکیفیت می خواد شک نکنه که این بهترینه. بخشید زیاد شد فقط خواستم نظرم رو بگم ممنون.

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1397/2/16 گوشی با آنر8 شاسی اصلی آن بوده که از پلاستیک ساخته ‌شده است. پلاستیک و آلومینیوم از موادی هستند که قبلا هم در ساخت گوشی از آن‌ها استفاده‌ شده بود؛ اما چیزی که به این گوشی شخصیت داده، دقت و کیفیت به‌کاررفته در ساخت آن است. هیچ چیز اضافه‌ای روی قاب اصلی یا پشتی دیده نمی‌شود که نمای کلی گوشی را به هم بزند. حتی LED اعلان‌ها هم در گوشه‌ی قاب جلویی و به‌صورت مخفی طراحی‌ شده که فقط مواقعی دیده می‌شود که روشن است. این نوع طراحی باعث شده که یک حفره‌ی اضافی روی قاب جلویی ایجاد نشود.طراحی آنر 8 لایت یکپارچه به نظر می‌رسد و هنگامی‌که آن را به دست گرفته‌اید، اصلا احساس نخواهید کرد که جزئی اضافی روی آن وجود دارد. خمیدگی اندک لبه‌های قاب جلویی و پشتی شما را از به‌دست‌گرفتن ساده‌ی گوشی مطمئن می‌کند. این تنها مورد درباره‌ی این گوشی نیست؛ بلکه حدفاصل بین شیشه‌‌ها و قاب اصلی به‌قدری استادانه و بی‌نقص طراحی‌ شده که با لمس اصلا متوجه این فاصله نخواهید شد.قاب پشتی با لایه‌ای از شیشه‌ی براق و یک‌تکه پوشانده شده است که تنها دو حفره‌ برای حسگر اثرانگشت و فلش دوربین اصلی روی آن ایجاد شده‌اند. البته نباید این مورد را فراموش کرد که سامسونگ در طراحی S6 و S7 از همین ترکیب برای پوشاندن قاب پشتی استفاده کرده بود. اما هر دو گوشی سامسونگ روی قاب پشتی، برآمدگی داشتند که از زیبایی آن‌ها کاسته بود؛ در مقایسه با آن گوشی‌ها، آنر8 لایت هیچ پستی یا بلندی ندارد و از این بابت باید به هوآوی تبریک گفت.

Honor 7X Honor 7X

1397/2/15 پيشنهاد مي کنم که حتما بخريد چون که :چون که این گوشی از نظر سخت افزاري عالی4 گيگ رم داره
8 هسته اي (4 هسته با سرعت 1.4 و 4 هسته ديگر با سرعت 2.57)میباشد
16 مگاپيکسل + 2 مگاپيکسل دوربين عقب و 8 مگاپيکسل دورين جلو 18.9 و FullHD+ 2160x1080 و 5.93 اينچ
بهترین گوشی از نظر قیمت هستش من الان 2 هفته هست که دارم واقعا عالیه
و رم 4 گیگش با 8 هسته که 4 هستش سرعتش 1.4 هستش و 4 هسته دیگرش 2.57 سرعتشه ...
و 18.9 هستش و 4.5G هستش و صفحه اش هم IPS با وسعت دید زیاد هستش ...و اینکه طراحی اندروید گوشی مانند آیفون هستش و حتی ظاهرش هم همینطور ...
و حسگر اثر انگشتش هم عالیه .خیلی خوبه مقایسشو با گوشی ایفون 8 ببنیدبا توجه به قیمت امکانات خیلی خوبی داره ن واقعا از این گوشی راضیم همیشه فکر میکردم هواوی بدرد نمیخوره فقط برند سامسونگ ولی الان ک این گوشی دستمه فهمیدم ن واقعا خوبه سامسونگ فقط قابلیتاش اتر انگشته چیز خاصی دیگه نداره فقط قیمت بالا داره ولی این گوشی ن واقعا عالیه درکل من پیشنهاد میدمبخرید چون واقعا ارزش خریدنشو داره

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/9 دو دوربین 20 و 12مگاپیکسلی برای میت10 پرو انتخاب شده‌اند که مثل گوشی‌های جدید این روزها به دو دوربین اصلی مجهز هستند. این دوربین‌ها تصاویر را با دقت و بزرگنمایی بیشتر ثبت می‌کنند و می‌توانند در تمام شرایط ممکن، تصاویر مناسبی را در اختیارتان بگذارند. این دوربین به فلشی از نوع LED دورنگ مجهز شده که حتی در مواقعی که نور محیط کم است، به ثبت تصاویر شفاف کمک می‌کند. برای دوربین سلفی هم یک سنسور 8مگاپیکسلی استفاده شده است که تصاویر شفاف و باکیفیتی ثبت می‌کند. ازطرفی استفاده از اندروید اوریو نسخه‌ی 8.0 برای این گوشی باعث شده تا میت10 پرو کاربری‌ها و امکانات لازم مطابق با آخرین نسخه‌ی اندروید را داشته باشد و با توجه به هماهنگی سخت‌افزار و سیستم‌عاملش، کار با آن بسیار روان است. از دیگر قابلیت‌های کم‌نظیر میت10 پرو می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد که بازده‌ی مطلوبی دارد. همچنین هوآوی از نسخه‌ی هشتم رابط‌کاربری ایموشن برای این گوشی استفاده کرده است تا بتواند قابلیت‌های مفیدی را به اندروید پیش‌فرض اضافه کند.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/9 این گوشی دارای گواهی‌نامه‌ی IP67 است؛ یعنی دربرابر آب مقاوم است و اگر گوشی‌تان به مدت ۳۰ دقیقه و تا عمق یک‌متری هم در آب باشد، صدمه نمی‌بیند. استفاده از نمایشگری 6 اینچی در میت 10 پرو باعث شده این گوشی برای انجام هر نوع عملیات از وب‌گردی، بازی و مطالعه گرفته تا فیلم‌ دیدن مطلوب باشد. برای این نمایشگر رزولوشن 2160×1080 در نظر گرفته شده تا بتواند تراکم 402 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. همچنین برای این نمایشگر از فناوری AMOLED استفاده شده است تا رنگ‌ها از هر زاویه‌ای غلظت و رنگ مناسب داشته باشند. نمایشگر میت10 پرو با محافظ‌های گوریلا گلس محافظت می‌شود و می‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد. میت10 پرو هم مانند گوشی‌های اخیر هوآوی، به فریمی فلزی از جنس آلومینیوم و قاب پشتی و صفحه‌نمایشی از جنس شیشه مجهز شده است تا علاوه‌بر سخت‌افزار و قابلیت‌های جالبش از ظاهری چشم‌نواز و زیبا هم برخوردار باشد. این گوشی با ابعاد نسبتا بزرگش یعنی 154.2 در 74.5 میلی‌متر 178 گرم وزن دارد.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/9 اگر از آن دسته افرادی هستید که سخت‌افزار و قدرت سخت‌افزاری گوشی برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ حتما به‌ دنبال گوشی‌هایی هستید که قدرت سخت‌افزاری‌شان در مقایسه با سایر گوشی‌ها، برتری بزرگی دارند. گوشی «هوآوی میت10 پرو» (Huawei Mate 10 Pro) را می‌توان مظهر قدرت گوشی‌های اندرویدی و حتی قدرتمندترین گوشی هوآوی و اندروید تا لحظه‌ی تولیدش دانست. این تنها برتری میت10 پرو نیست؛ بلکه باید موارد دیگری را به آن اضافه کرد: نمایشگر بزرگ با تراکم بالا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G، سیستم‌عامل به‌روز و هماهنگ با سخت‌افزار و یک باتری که استفاده از گوشی را تا دو روز فقط با یک بار شارژ تضمین می‌کند. البته این سخت‌افزار و قابلیت‌ها در قابی فلزی و چشم‌نواز جمع‌ شده‌اند و همچنین با حسگر اثرانگشت از امنیت کاربران در این گوشی محافظت می‌شود. استفاده از تراشه‌ی اختصاصی هوآوی با نام‌های ‌سیلیکون کایرین 970 به همراه 6 گیگابایت رم باعث شده تا میت10 پرو به گوشی بدون رقیب این روز‌های دنیای اندروید تبدیل شود

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/12/11 به جرات میتونم بگم که رقیب‌های این گوشی مثل S8 PLus و Note8 به غیر از بزرگتر بودن صفحه نمایششون، هیچ برتری دیگه‌ای نسبت به این گوشی ندارن!!!
از نظر سیستم سخت افزاری و پردازشی بخوایم مقایسه کنیم، پردازشگر میت 10 پرو، سری970 چیپ‌ست‌های Kirin که تنها پردازنده با هوش مصنوعیه یا همون AI هست و سرعت پردازش CPU هشت هسته‌ایش بیشتر از دو گوشی سامسونگه و تو تمام بنچ‌مارک‌ها از این 2 گوشی جلوتر بوده !! مثلا هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) قوی‌ترین گوشی اندرویدی در لیست بنچمارک AnTuTu تا ژانویه 2018 بوده!!
از نظر سیستم عامل هم که جدیدترین اندروید یا همون اندروید 8 رو داره که رابط کاربریش خیلی راحت و قشنگه و به مصرف کمتر باتری کمک می‌کنه.
از نظر دوربین هم که همکاریش با برند لایکا، یه تجربه جدید و زیبا از عکاسی با گوشی براتون ایجاد میکنه که با استفاده از هوش مصنوعی پردازشگر این سری، شما میتونین عکس‌های سلفی بسیار طبیعی و زیبا بگیرین.
رم این گوشی هم بیشتر از 2 رقیب دیگشه و 6GB هست که بالاترین مقدار رم تو گوشی‌های امروزه و باعث میشه هیچ لگ و کندی موقع کار کردن یا بازی‌های سنگین احساس نکنین و تا مدت‌ها با خیال راحت از گوشی استفاده کنید !!
و در آخر باتری فوق‌العاده قویه این سری از گوشی‌های هوآوی!! 4000mha و فست شارژ فوق‌العاده که بهترین زمان شارژ رو بین گوشی‌های اندرویدی داره !!

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/10 سال پیش نوت۵ رو بعد از ماجرای نوت۷ خریدم؛ امسال می‌خواستم نوت۸ بگیرم که نشد. همسرم هفته‌ی پیش این گوشی هوآوی رو گرفت و باید بگم اون هم نوت داشت اما با قلمش کار نمی‌کرد. براش مهم بود تنوع ایجاد کنه ولی نمی‌خواست پول زیادی بده و آیفون ۱۰ و نوت۸ بگیره. برای دوربینش این گوشی رو گرفت چون عاشق عکاسیه. باید بگم وقتی الان گوشی‌هامون رو کنار هم می‌ذاریم بهش حسودی می‌کنم. گوشی همسرم یعنی هوآوی هم خوش‌دست‌تره و هم کیفیت و عملکرد بهتری داره. این گوشی توی باطری نگه داشتن، سرعت، داغ نکردن، دوربین، عکس سلفی شاهکار با فلش توی تاریکی، ارور ندادن وسط بازی، ساپورت کردن همزمان چند اپلیکیشن، کیفیت صفحه‌ی فوق‌العاده عالی (توی نور زیاد من اصلا هیچی نمی‌بینم ولی اون‌ مثل آب زلاله) و البته تنوع از بابت نرم‌افزاری سر تره. باید بگم نگران افتادن گوشیش بودیم که تخصص همسرم هست ولی توی همین چند روزه با ۳ بار افتادنِ خیلی سخت مشکلی به هیچ وجه براش پیش نیومده! :D حتی کم‌ترین نگرانی‌ای به جا نگذاشته. باید بگم تنها منشا دردسر کیبورد هوآوی یعنی سویفت‌کی بود که هر کاریش کردیم پردیکشن خاموش نمی‌شد و با وجود زیباییش در نهایت به کیبورد گوگل انتقال دادیم. اگه می‌خواین نظر صادقانه‌ی من رو بدونین در صورتی که گوشی میان‌رده با قیمت بسیار مناسب میخواین بدون شک همین هوآوی Mate 10 Lite رو بگیرین.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا