مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hasan b
  • تاریخ عضویت : 1396/12/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1397/2/13 سلام
بعضی از دوستان یا واقعا از سخت افزار چیزی نمیدونن یا از رو قصد و قرض نکات منفی میگن
این گوشی نسبت به ورژن قدیمش خیلی بهتر شده
اگه چند کلیپ تو یوتوب تماشا کنید میبیند که با ورژن قبلی زمین تا آسمون فرق میکنه
درحال حاضر من وژن قدیمش رو دارم. خداروشکر راضی کنندس
اما باطری ضعیف و تراکم پیکسلی پایین و نور ضعیف در بعضی جاها اذیت کنندس متاسفانه
تو این ورژن همه چیز قوی تر و بعضی چیزا بهتر شده
مثل سی پی یو، دوربین سلفی، تراکم پیکسلی، پردازنده گرافیکی، وزن بیشتر، پلاستیکی که دیگه باعث سر خوردن از تو دست نمیشه، لبه های گرد، حس گر اثر انگشت تو یوتوب برین کلیپ نگاه کنید میفهمید من چی میگم. حافظه داخلی16گیگ و رم3گیگ که کمک میکنه به سرعت بالای گوشی حتی درزمان نصب برنامه و بازیهای با حجم بالا
دوربینهای12و8مگابیکسلی که راضی کننده هستند ظاهری بسیار شیک ومدل بالا مخصوصا رنگ مشکیش
درکل گوشی از همه لحاظ کامله

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1397/2/9 هوآوی با کم‌کردن بازه‌ی قیمتش، گوشی مطلوبی را برای انجام موارد اشاره‌شده، به بازار عرضه کرده است.قرار‌دادن نمایشگری که رزولوشن‌ FWVGA‌ (480x854) دارد و می‌تواند تراکم مناسب 196 پیکسل بر اینچ را نمایش دهد، در یک گوشی میان‌رده کاملا مطلوب به‌نظر می‌رسد. این نمایشگر 5.0اینچی برای انجام هر نوع عملیاتی مناسب است و فاصله‌‌ی زیادی با یک نمایشگر همه‌فن‌حریف ندارد. روشنایی کافی و وجود حسگر سنجش نور محیط باعث شده‌اند تا نمایشگر‌ Y3 2017‌ نه‌تنها برای این بازه‌ی قیمتی مناسب باشد؛ بلکه بهترین نمایشگری باشد که در این بازه‌ی قیمتی روی یک موبایل قرار داده‌ شده است. استفاده از پنل IPS در این بازه‌ی قیمتی و امکان کنترل سردی و گرمی رنگ‌های این نمایشگر از دیگر مواردی است که هوآوی در بخش تنظیمات نمایشگر قرارداده است. رزولوشن، اندازه، تراکم پیکسلی و حتی روشنایی و تم رنگ، همگی در این نمایشگر مناسب هستند و برای هر منظوری، تمام آن چیزی است که نیاز دارید.

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1397/2/9 سال 2017، «هوآوی» گوشی میان‌رده‌ی دیگری با نام‌ «Y3 2017» را معرفی کرد. این گوشی دوسیم‌کارته به سیستم‌عامل اندروید مارشمالو مجهز است و پردازنده‌ای 1.1‌گیگاهرتزی را در کنار 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 8 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت «4G‌» از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که دوربین اصلی Y3 2017‌ به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز است که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش «LED»‌ دارد. دوربین دوم هم سنسوری 2مگاپیکسلی دارد. نمایشگر 5اینچی آن رزولوشن 1280×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ «HD»‌ را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. این نمایشگر از نوع‌ «LCD»‌ است و در ساخت آن تکنولوژی‌ «IPS»‌ به‌ کار رفته است. در این مدل، از چیپست‌ MT6737M‌ مدیاتک با فرکانس 1.1 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ «Mali-T720»‌ است که به 1 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز هستند و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. با نصب کارت حافظه‌ «microSD»‌ می‌توان 128 گیگابایت فضای اضافی برای نگهداری اطلاعات یا آرشیوکردن عکس، فیلم یا فایل‌های موسیقی در اختیار داشت. در آخر باید گفت Y3 2017‌ که در رنگ‌های خاکستری و طلایی عرضه شده است، به سیستم‌عامل اندروید مارشمالو مجهز است و باتری لیتیوم‌پلیمری غیرقابل تعویض دارد که ظرفیتش 2200 میلی‌آمپرساعت است.

Huawei Y3 2017 Huawei Y3 2017

1397/2/9 این هزینه ای که کردم واسه این گوشی خیلی خیلی راضی ام ازش من بین این گوشی و گوشی J1 ace سامسونگ مونده بودم کدومو بگیرم که با بررسی هایی که کردم بالاخره y3 2017 رو خریدم و دلایل خریدم رو هم میگم به دوستانی که قصد خرید گوشی دارند امیدوارم براشون مفید باشه:
کلا هواوی روند پیشرفتش فوق العاده بوده مثلا رو این گوشی صفحه نمایش فوق العاده قوی و با کیفیت گذاشته.من این گوشیو خیلی از دستم انداختم ولی تا الان که هیچیش نشده
رم 1 گیگی این گوشی که بازی ها و نرم افزار ها روش با سرعت فوق العاده اجرا میشن
دوربین اصلی قوی این گوشی که عکسای فوق العاده ای رو میگیره. دوربین سلفیش هم خیلی خوبه
باتری فوق العاده قوی که 2 روز شارژ نگه میداره
اینترنت 4g رو ساپورت میکنه که در مدل های مشابه با این رنج قیمیتی کمتر دیدم
قیمت گوشیای هواوی با توجه به امکاناتش عالی و به صرفس
من خرید این گوشی رو به همه دوستان توصیه میکنم

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/9 این گوشی هوآوی یکی از بهترین گوشی ها میباشد بدنه هوآوی پی اسمارت از آلومینیویم ساخته شده است تا ضمن داشتن استحکام بالا به کاربر حس خوبی را منتقل کند. استفاده از نمایشگر بدون لبه به هوآوی کمک کرده تا بتواند ابعاد دستگاه را همچنان کوچک نگه دارد. وزن 165 گرمی و ضخامت 7.5 میلی‌متری دو عامل دیگری است که در خوش‌دست‌تر شدن گوشی موثر بوده‌اند. به همین دلیل با این که نمایشگر بزرگی دارد ولی می‌توان به راحتی با یک دست با آن کار کرد. وهوآوی پی اسمارت به صورت پیش‌فرض از نسخه 8 اندروید و رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد به همین خاطر خریداران این گوشی می‌توانند استفاده از جدیدترین ویژگی‌های اندروید را در کنار رابط کاربری سریع و قدرتمند هوآوی تجربه کنند. از سوی دیگر از همین حالا می‌توان انتظار داشت که P Smart هوآوی کاندید دریافت اندروید 9 نیز باشد.در کل، برند هوآوی رو نسبت به برند سامسونگ بهتر و کارامدتر می دونم با اینکه در حال حاضر سامسونگ محبوبیت بیشتری داره.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/10 سلام من دو هفته است میت 10 خرید، قبلش اس 8 سامسونگ داشتم !
تنها مشکلی که با میت دارم یکم بزرگ بودنشه که به خاطر صفحه بزرگشه و دیگه باید به گوشی‌های بزرگ عادت کنیم !
از هر نظر از اس هشت بهتره، سرعت عالی، دوربین عالی، دوربین سلفی که از کیفیتش هر چی بگم کمه بسیار بسیار عالی، دوربین دوگانه‌اش شاهکاره و از کار کردن و عکس گرفتن باهاش سیر نمیشین !!
از نظر سرعت انتقال فایل با otg ، چون خودم خیلی استفاده میکنم، اس 8 نصف سرعت میت 10 روهم نداره!!
باتری چه از لحاظ شارژ شدن چه از لحاظ دوام شارژ، اس 8 به گردش نمیرسه!
صفحه نمایشش خیلی با کیفیته، درسته اس هشت روی کاغذ بالاتره ولی چشم انسان دیگه از یه مقدار بیشتر رو نمی تونه تشخیص بده !! اصلا فیلم نگاه کردن با میت 10 یه چیز دیگست، رنگاش خیلی طبیعی‌تره !
کیفیت مکالمه با میت 10 خیلی بهتره و آنتن دهی با تجربه‌ی من بهتر بوده !
سرعت سوئیچ شدن سیم مثلا از 2g به 3g یا 4g خیلی بهتره و راحت جاهایی که 3g هست به محض اینکه 4g بشه خودش به سرعت سوئیچ میکنه که تو اس هشت خیلی کند بود
و خیلی چیزهای دیگه...
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا