مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : majid k
  • تاریخ عضویت : 1396/12/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Huawei Y3 2018 Huawei Y3 2018

1397/3/7 در مورد نقاط قوت این مدل میشه به چندتا نکته اشاره کرد :
1.مدل 2017 گوشی هوآوی Y3 به یک شاتر 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز شده است و گشودگی دهانه دیافراگم، f/2.0 است. دوربین اصلی، هم‌چنین از فوکوس خودکار بهره می‌گیرد و یک فلاش LED نیز برای آن در نظر گرفته شده است که عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور را امکان‌پذیر خواهد نمود.
2.حافظه اون با استفاده از یک حافظه Micro SD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است .
3. از دیگر قابلیت‎هایی که برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است، می‌توان به حالت Beauty Mode، تصویربرداری Time-Lapse و تصویربرداری پانوراما اشاره کرد. هم‌چنین، می‌توانید برای عکس‌برداری سریع در زمانی‌که نمایشگر گوشی خاموش است، دکمه کاهش صدا را دوبار فشار دهید.
4. این گوشی که از دو سیم‌کارت به صورت هم‎زمان پشتیبانی می‌کند، با فناوری 4G سازگاری دارد
5. باتری 2200 میلی‌آمپر ساعت که از قابلیت Ultra Power Saving نیز بهره می‌برد، انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده را تامین خواهد کرد.
6. صفحه نمایش 5 اینچی که نسبت به بقیه مدل ها کوچکتر بوده و اون رو هوش دست تر میکند.

Huawei P20 Huawei P20

1397/3/6 علاوه بر مجهز بودن دوربین P20 Pro به بهترین سخت افزارها، هواوی از یک چیپست و هوش مصنوعی نیز برای بهتر شدن پردازش‌ تصویر استفاده کرده است. البته هواوی امکان خاموش کردن این هوش مصنوعی را نیز فراهم کرده و می‌توانید آن را در صورت صلاح دید، غیر فعال کنید. تاثیرات هوش مصنوهی بر روی تصاویر نهایی بسیار خوشحال کننده است. حالا شما بدون نیاز به کوچکترین ویرایش می‌توانید آن را به صورت مستقیم در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص صحنه، به عنوان مثال در حالت پرتره پوست را نرم و پس زمینه را بلور می‌کند. در صحنه‌هایی مانند عکس برداری از گیاهان یا خوراکی‌ها که این روزها طرفداران خود را دارد نیز رنگ‌ها به بهترین شکل ممکن تنظیم می‌شوند. قطعا خروجی تصویر نیز شما را شگفت‌زده خواهد کرد. از دو لنز تله فوتو بهره می‌برد که با استفاده از لنز اول زوم اپتیکال 3 برابری و با استفاده از سنسور 40 مگاپیکسلی می‌تواند تا 5 برابر زوم ترکیبی را به شما ارائه دهد. این مقدار بزرگنمایی در یک تلفن همراه بسیار فوق العاده ارزشمند و کاربردی است.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/3/2 با سلام به شما دوست عزیز

رم 3 و حافظه 32 گیگی اونم تو یه گوشی میانرده با این قیمت فوق العاده است. ضمنا CPU این گوشی هم یه مدل 8 هسته ای و فوق العاده سریعه جوریکه اصلا موقع اجرای بازی یا برنامه های سنگین لگ و کندی نداره.
ضمنا حسگر اثر انگشت این گوشی فوق العاده سریع و دقیقه.
دوربین
هم دوربین جلو و هم دوربین های عقب به لحاظ کیفیت فوق العاده هستند و هر دو از قابلیت بوکه پشتیبانی میکنن. بغیر از قابلیت کاربردی بوکه که الان خیلی از گوشی ها اونو ندارن ده ها قابلیت دیگه توی دوربین گوشی موجود هست مثل حرکت آهسته، نقاشی با نور، عکس در شب و... که هرکدوم از اینا خودشون بسیار کاربردی و بدرد بخورن.
این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!
تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/3/1

باسلام به شما
من قبل از خریدن این گوشی، گوشی samsung S7 داشتم که بعد از سه سال تصمیم به عوض کردنش گرفتم. بعد از تحقیق و بررسی زیاد با گوشی فوق العاده mate 10 lite آشنا شدم که نه تنها ویژگی هایی رو که من دنبالشون میگشتم بلکه حتی چیزهایی فراتر از اونا رو داشت.
قبل از هرچیز باید بگم این گوشی هر دو سیم کارتش 4G رو ساپورت میکنه. من تعجب میکنم که چرا بعضی ها تو نظرات گفتن که این گوشی فقط یه سیمش 4G ساپورت میکنه در صورتیکه اصلا اینطوری نیست!
تنها کاری که شما برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت دوم باید انجام بدین اینه که تو قسمت تنظیمات سیم کارت، داده گوشی رو روی استفاده از سیم کارت دومم بذارید. به همین راحتی! که اینم با سه حرکت انجام میشه و اصلا وقتی رو از شما نمیگیره.
رابط کاربری این گوشی هم کاملا جدیده و با چیزی که از گوشی های قدیم هواوی میشناختین کاملا متفاوته و یه تجربه سریع و راحت با امکانات شخضی سازی زیاد رو در اختیار کاربر میذاره.
تو انتخاب این گوشی فوق العاده شک نکنی

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/31
هواوی میت ۱۰ را به نمایشگر ۵.۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مجهز کرده است که هم از لحاظ تراکم ۴۹۹ پیکسل بر اینچ و هم از نظر رزولوشن QHD، نسبت به تراکم ۳۷۳ پیکسل بر اینچ و رزولوشن Full HD میت ۹ بهبود یافته است. طراحی بدون حاشیه‌ میت ‍۱۰ باعث شده تا نمایشگر ۸۱.۶ درصد از سطح جلویی دستگاه را پوشانده و چهره‌ی زیبایی را برای نمای جلویی گوشی به ارمغان بیاورد. مانند بسیاری از پرچمداران بازار، میت ۱۰ نیز از استاندار HDR10 پشتیبانی می‌کند که نتیجه‌ی آن نمایش دقیق‌تر رنگ‌‌ها است.به لطف پردازنده‌ی کرین ۹۷۰ و حافظه ۴ گیگابایتی رم، گوشی میت ۱۰ قادر به اجرای تمامی بازی‌ها در بالاترین تنظیمات گرافیکی است.ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری میت ۱۰ مانند میت ۹، پاسخگوی نیازهای روزانه کاربران است و در تست پخش مداوم ویدیو، میت ۱۰ با وجود بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن QHD، توانست در شرایطی که روشنایی نمایشگر روی ۲۰۰ نیت قرار داشت و تمامی ارتباطات بی‌سیم قطع شده بودند (حال هواپیما)، در مجموع زمان ۱۳ ساعت و ۱۶ دقیقه‌ای را ثبت کند که از این حیث یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/2/30 دوستان اگه توجه کنید به مدت زمان ظهور هواوی تو ساخت گوشی می‌بینید که تو یه مدت خیلی خیلی کوتاه تمام برند های غول رو مثل ال جی اچ تیسی و بلک بری کلا هر برندی به ذهنتون میرسه و در آخر اپل رو پشت سر گذاشته و مونده یدونه سامسونگ الانم که هواوی بهترین گوشی جهان رو تولید کرد که فاصله زیادی با رقبا تو تکنولوژی و نوآوری داره برندی که میتونه تو زمان کوتاهی همه رو کنار بزنه و جایگاه دوم رو بگیره مطمئنا جایگاه اول رو هم در اختیار میگیره با این سرعتی که هواوی تو تکنولوژی و نوآوری پیش میره تا 2 سال دیگه هیچ برندی قادر به رقابت باهاش نخواهد بود حالا این وسط بعضی ها که طرفدار برند های مغلوب شده هستند تلاش میکنن بگن این برند بده جایگاه برند رو امکانات و امتیاز محصولات نشون میده چی خوبه چی بده نه حرف یه عده حسود که میگن چینیه این دسته از افراد که خیلی حسودی میکنن همون هایی هستن که نمیدونن تمام گوشی هایی که دیدن تو چین تولید شده و فرق چین درجه 1 و دو و غیره رو نمیدونن و اگه پی به قدرت هواوی و ضعف گوشی های خودشون نبرده بودن سختی نمیدادن به خودشون سرچ کنن میت 10 پرو نمیومدن تو پیج میت 10 نظر بدن و سعی نمیکردن مارو از خریدش منصرف کنن این حسادت قدرت هواوی رو نشون میده همین که سرچ میکنید هواوی میت 10 پرو بسته

Huawei nova plus Huawei nova plus

1397/2/18 اگر قصد خرید دستگاهی میان‌رده باقیمتی مناسب داشته باشید، قطعا یکی از گوشی‌های هوآوی جزو گزینه‌های فهرستتان خواهد بود. نوا پلاس طراحی شکیل و دوست‌داشتنی دارد و امکانات سخت‌افزاری آن تقریبا همه کارهای روزمره شما را انجام می‌دهد. کیفیت دوربین آن در نور مناسب کاملا رضایت‌بخش است
از مشخصات سخت افزاری این گوشسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن FullHD
• پردازنده کایرین ۶۵۵ با هشت هسته پردازشی
• پردازش‌گر گرافیکی Mali-T830MP2
• حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت رم
• سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی
• باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض
• سنسور تشخیص اثر انگشت
• اندروید ۷.۰ به همراه نسخه ۵.۰ رابط کاربری EMUI
هوآوی (2017) P8 Lite دارای بدنه ای فلزی است که با شیشه پوشانده شده؛ تمام کلیدهای فیزیکی گوشی در سمت راست بدنه قرار دارند و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

Huawei P10 Plus Huawei P10 Plus

1397/2/17 این گوشی نسبت به گوشی‌هایی مانند گلگسی اس 8 یا ال‌جی جی 6، که حاشیه‌های صفحه‌نمایش کمی دارند، بزرگ‌تر است. لبه‌های کناری صفحه‌نمایش کم هستند اما لبه‌های بالا و پایین اندازه زیادی دارند و همین امر باعث شده نسبت به گوشی‌هایی که در سال 2017 معرفی شدند اندازه شاسی بزرگ‌تر باشد؛ اما بااین‌وجود پی 10 پلاس گوشی خوش‌دستی است و از دست گرفتن آن اذیت نمی‌شوید.
در قاب جلو صفحه‌نمایش فضایی در حدود 72 درصد را اشغال کرده است؛ بالای این قاب دوربین دوم در کنار سنسور نور و خروجی صدای مخاطب قرار دارند. پایین صفحه کلیدی سخت‌افزاری اما لمسی قرار دارد که سنسور اثرانگشت است.
برای اولین بار است که در گوشی‌های هوآوی شاهد استفاده از کلیدی فیزیکی در قاب جلو هستیم. این کلید فقط سنسور اثرانگشت نیست و در تنظیمات گوشی می‌توان از این کلید در عوض کلیدهای ناوبری استفاده کرد. به‌طور مثال با یکبار لمس این کلید فرمان بازگشت به عقب، با نگه‌داشتن آن فرمان رفتن به صفحه اصلی و با کشیدن انگشت به سمت راست روی آن فرمان باز شدن برنامه‌های اخیر اجرا می‌شود.

Huawei P10 Plus Huawei P10 Plus

1397/2/17 هوآوی کنار پرچم‌دار اصلی خود، که صفحه‌نمایش حدود 5 اینچ دارد، نسخه‌ای بزرگ‌تر با عنوان پلاس معرفی کرد. این روشی است که کمپانی‌های مختلف چند سالی است در پیش‌گرفته‌اند و در کنار نسخه اصلی نسخه‌ای با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بعضا امکانات سخت‌افزاری بهتر معرفی می‌کنند. نسخه بزرگ‌تر گوشی P10، که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شد، P10 Plus نام دارد. با هم به بررسی این گوشی زیبا می‌پردازیم. هوآوی نشان داد بیشتر از هر چیز برای ظاهر گوشی‌های هوشمندش ارزش قایل شده و به جنبه زیبایی اهمیت بیشتری داده است. P10 Plus در رنگ‌های بسیار متنوعی از جمله سفید، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رزگلد و سبز عرضه شده است. این تنوع رنگی در کنار جنس خاصی که در پشت گوشی به کار گرفته شده یکی از زیباترین گوشی‌های سال 2017 را به ارمغان آورده. قاب پشتی از جنس فلز اما طراحیش شیاردار است. در همان ابتدا که گوشی را دست گرفتیم نازک بودن آن نظر ما را به خودش جلب کرد. پی 10 پلاس 1 میلی‌متر از اس 8 و 0.3 میلی‌متر از آیفون 7 پلاس نازک‌تر است این نشان می‌دهد که هوآوی هنوز هم جنبه ضخامت کم گوشی‌هایش اهمیت زیادی می‌دهد.

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1397/2/16 من این گوشی رو از سایت دیجی کالا خریدم
باید بگم که اگه پولتون کمه و میخوای یه گوشی مناسب با امکاناتی بسیار خوب بخرید این گوشی رو بهتون پیشنهاد میکنم
بازی های سنگین رو براحتی بالا میاره و هنگ نمیکنه حسگر اثر انگشت خیلی قویه و با یک ضربه کوچیک باز شما میتونید از اون استفاده های دیگ هم بکنید مثلا برای عکس گرفتن یا جابجا کردن عکس ها در گالری یا کشیدن نوار اعلانات به پایین و بالا....
از نظر ظاهری خیلی قشنگ و خوش دسته من رنگ سرمه ای و طلایییش رو پیشنهاد میکنم
من این گوشی رو بهتون پیشنهاد میکنم واقعا عالیه
دوستان عزیزی که میگن دوربین ضعیف کیفیت دوربین به مگاپیکسل نیست. به صد تا چیز بستگی داره یکیش که همه میدونن اندازه دیافراگم هست و دوربین این گوشی عالیگوشی مقرون به صرفه با نقاط قوتی نظیر رم 3 گیگ، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، سی پی یو مطلوب برای برنامه ها و بازی های سنگین، کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی و اندروید 7 از نقاط بارز این گوشی است

Honor 7X Honor 7X

1397/2/15 در میان محصولاتی که به‌تازگی معرفی شده‌اند، گوشی جدید «هوآوی» مدل «آنر 7X دو سیم‌کارت (Honor 7X Dual SIM) «با نمایشگر 5.93‌اینچی، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 4 گیگابایت رم و دو دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشت به‌شدت خودنمایی می‌کند. این محصول که 165 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت آنر 7X به صورت دقیق 7.6 میلی‌متر است و طول‌ و‌ عرض آن به ترتیب به 156.5 و 75.3 میلی‌متر می‌رسد. برای این محصول، تراشه‌ی اختصاصی هوآوی ((Kirin 659 در ‌نظر گرفته‌ شده است که با دو پردازنده‌ی چهارهسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. چهار گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش 5.93‌اینچی آنر 7X با وضوح تصویر بالای 1080×2160 یا همان‌FullHD+ ، تراکم پیکسلی 407 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. مانند برخی محصولات جدید هوآوی و سایر برندها، روی قاب پشتی آنر 7X هم دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی قرار دارند که به فلشی از نوع‌ LED مجهز شده‌اند. این دو دوربین در کنار سنسور 8مگاپیکسلی دوربین سلفی امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌(Geo-Tagging) ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه‌ (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره‌(Face Detection) ،‌ قابلیت عکاسی پانوراما‌ (Panorama) و‌ HDR را فراهم آورده‌اند که می‌تواند بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را پاسخ‌گو باشد..

Huawei Y5 2017 Huawei Y5 2017

1397/2/12 در مورد این گوشی باید بگم که اول اینکه شارژ باطری خیلی دووم داره برای من تقریبا توی مصرف عادی و استفاده وای فای یک روز و نیم تا نزدیک دو روز جواب میده و اگر کسی اهل اینترنت نباشه ممکنه خیلی بیشتر از دو روز هم جواب بده و زود خالی نمیشه فقط زمانیکه فورجی استفاده میکنین مصرف میره بالا که طبیعیه.
سرعتش تو محیطهای اجتماعی و سرچ اینترنت عالیه.
باید بگم صفحه نمایش با دولمس روشن میشه (دبل تاچ)،،،باید برین تو قسمت تنظیمات و بعد کنترل حرکتی و فعالش کنین
در مورد لوازم جانبیشم باید بگم هم گلسش تو بازار هست و هم گارد محافظ پشت گوشی که بنده خریداری کردم کیفیت صفحش خوبه و گوشی خیلی سبکیه که این یک مزیت خوبه خیلی خوش دست و خوبه ظاهر مناسبی هم داره سری نرم افزار های اجتماعی هم روش نسب کردم و استفاده میکنم مشکلی تا به حال پیش نیومده
تو این رنج قیمت و این نوع استفاده عالیه

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/9 هواوی میت 10 از نمایشگر تازه معرفی شده 6 اینچی شرکت ژاپن دیسپلی به نام “Full Active” برخوردار خواهد بود. این نمایشگر 6 اینچی حاوی وضوح 1080×2160 پیکسل است و از نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌برد.ین نمایشگر از نوع LCD است و به جز نسبت ابعاد جدید، یکی دیگر از مزیت‌های آن قابل استفاده بودن همراه با انگشتانی خیس توسط کاربران است.اگر این گوشی شبیه به محصول پیش نمایش مراسم رونمایی از نمایشگر فول اکتیو ژاپن دیسپلی باشد، حاشیه‌های سه طرف گوشی بسیار باریک هستند و تنها قسمت کمی از زیر نمایشگر آن‌ها دیده می‌شوند. به طور کلی اگر اینچنین باشد، Mate 10 یکی از جذاب‌ترین گجت‌های حال حاضر بازار می‌شود.میت 10 احتمالا باید نخستین گوشی هوشمندی باشد که از چیپست 10 نانومتری کایرین 970 ساخت خود هواوی قدرت می‌گیرد. این درحالیست که آخرین پرچمدار هواوی، گوشی هواوی پی 10 از یک چیپست 16 نانومتری به نام کایرین 960 برخوردار است.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/2/9 میت10 پرو جدیدترین و قدرتمندترین فبلت هوآوی است. سخت‌افزاری مبتنی بر تراشه‌ی کایرین 970 به‌همراه 6 گیگابایت رم، نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و تراکم 402 پیکسل بر اینچ، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، حسگر اثرانگشت، بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای و زیبا، دوربین‌های دوگانه‌ی 20 و 12مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، اندروید اوریو و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، این نوید را به کاربر می‌دهند که محصول موردنظر تمام امکانات لازم را برای رفع نیاز‌هایش دارد.به جرات میتونم بگم که رقیب‌های این گوشی مثل S8 PLus و Note8 به غیر از بزرگتر بودن صفحه نمایششون، هیچ برتری دیگه‌ای نسبت به این گوشی ندارن!!!
از نظر سیستم سخت افزاری و پردازشی بخوایم مقایسه کنیم، پردازشگر میت 10 پرو، سری970 چیپ‌ست‌های Kirin که تنها پردازنده با هوش مصنوعیه یا همون AI هست و سرعت پردازش CPU هشت هسته‌ایش بیشتر از دو گوشی سامسونگه و تو تمام بنچ‌مارک‌ها از این 2 گوشی جلوتر بوده از دوستانی که قصد خرید دارند حتما گوشیا رو بررسی و مقایسه کنند و بعد تصمیم نهاییشونو بگیرند

Huawei P smart Huawei P smart

1397/2/9 گوشی Huawei P Smart یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت است که با قیمت خوبی وارد بازار ایران شده؛ گوشی که به خوبی می‌تواند نیازهای اکثر کاربران را برآورده کند و به آنها تجربه خوبی از داشتن یک گوشی مقرون به صرفه ولی پرقدرت را بدهد.
اما قیمت مناسب P Smart تنها دلیل ما برای پیشنهاد خرید این گوشی نیست.. با اینکه پی اسمارت یک گوشی ارزان‌ قیمت است ولی هوآوی به خوبی توانسته ویژگی‌هایی در حد پرچمدارن را در آن جای دهد. برخورداری از نمایشگر بدون لبه 18 به 9 یکی از ویژگی‌های خاص P Smart است که ظاهری زیبا به این گوشی بخشیده است.
صفحه نمایش 5.65 اینچی IPS این گوشی رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد و روی آن را شیشه 2.5D پوشانده است که زیبایی دستگاه را دو چندان کرده. نمایش تصاویر با رنگ‌های واقعی، شفاف و وضوح بالا از دیگر خصوصیات نمایشگر بدون لبه P Smart است که در نگاه اول عاشق کیفیتش خواهید شد.

Huawei P smart Huawei P smart

1396/12/17 با قیمت 1 میلیون تومن، گوشی به روزتر و بهتر از Psmart پیدا نمیشه!! از دلایل به روز بودنش میتونم به طراحیش که بدون حاشیه است و صفحه نمایش Full View Full HD+ اش اشاره کنم که با نسبت 18:9 که الان ترند گوشی های هوشند پرچم داره ، یه گوشی با صفحه ی کاملا جدید و ترند خواهید داشت!!! و باعث میشه خیلی خوش دست باشه و به چشم بیاد وقتی دستتون میگیرید و هیچکس نمیتونه قیمت خیلی خوبش رو حدس بزنه و قشنگ 60-70 درصد از قیمتی که داره، گرونتر نشون میده !!! اندروید 8 هم داره که گوشی های پرچم دار 2018 دارن !! دوربین دوگانه بسیار خوب داره که میتونه عکس های پرتره بسیار زیبا بگیره !! سامسونگ تمام تبلیغات پرچم دار جدیدش رو رو همین موضوع قرار داده !!! چیپ ست پردازندش هم Kirinه که امتحان خودش رو تو گوشی های پرچم دار هوآوی پس داده و واقعا عملکرد بالایی داره !! حسگر اثر انگشت هم داره که خیلی خوب و سریع و روون کار میکنه ! بهتون قول میدم با این قیمت نمیتونین هیچ جایی و تو هیچ برندی همچین گوشی ترند و به روزی رو پیدا کنید که امکانات هم سطح گوشی های پرچم دار داشته باشه !!

Huawei nova 2 plus Huawei nova 2 plus

1396/12/17 من 2 هفته از این گوشی استفاده کردم و خواستم که تجربه خودم از استفاده از این گوشی رو با شما درمیون بذارم، شاید کمکی کرده باشم، چون واقعا خوشم اومد از این گوشی !!! خیلی خوش دسته و ظاهر شیکی هم داره، بدنه اش هم فلزیه و اصلا سر نمیخوره ! باتریشم که عملکرد واقعا خولی داشت و اگر در حد زیادی هم استفاده کنید، تا یک روز هم دووم میاره !!دوربین پشتیش بی نظیر، عکس های پرتره عالی میگیره، رابط کاربریش هم عالی و کاملتر از پرچم دارای بقیه گوشی هاست و سلفیش سنسور 20 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک داره که سلفی‌های خوبی میگیره. صفحه نمایشش هم با کیفیته و واقعا پسندیدم. درسته در حد پرچمدارهای هوآوی نیست ولی از سوپر آکوردهای میان رده سامسونگ قطعا بهتره. اسپیکرشم از اکثر میان رده های سایر برندها بهتره هندزفریهاش هم واقعا عالین عملکرد و سرعت پردازشش خک کاملا راضی کنندست.نه لگ نه افت سرعت، همه بازی هارو بدون مشکل باز کردم باهاش.داغ کردن در حد چند درجه گرم شدن داره که طبیعیه.حافظه داخلی ۶۴ داره که به نظرم کافیه. چون تو میان رده ها بی رقیبه.نهایتا بگم بهترین انتخاب تو این رنجه برا کسایی که علاقه به عکس های پرتره و با کیفیت عالی و گوشی شیک و هندزفری عالی و حافظه داخلی بالا دارند .

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/10 به نظر من نه تنها سنسور دکمه جلو عیب نیست بلکه تبدیل به برتری میت 10 شده!! با این سنسور شما میتونید تمامی کارها مربوط به کنترل سیستم عامل اندروید رو انجام بدید و احتیاج نیست سه دکمه معروف اندروید حاشیه پایین صفحه نمایش رو اشغال کنه. هواوی میت 10 یک گوشی 6 اینچی در ابعاد 5.5 اینچ می باشد.
در مورد دیگر قسمت های گوشی هم هواوی واقعا یک شاهکار تمام عیار خلق کرده و امکانات سخت افزاری این گوشی مطمئنا تا چندین سال شما را بی نیاز از گوشی جدید می‎کنه.
یک مورد هم در مورد رم 4 گیگ بگم مهم نیست که چه تعداد برنامه باز کنید امکان نداره بتونید تمامی رم را پر کنید
فقط اگر با این قیمت هواوی 128 گیگ حافظه قرار میداد فوق العاده میشد هر چند 60 گیگ هم حافظه زیادی است و قابلیت استفاده از کارت حافظه هم وجود داره تا 256 گیگ.
برای بهینه سازی مصرف باتری حتما شبکه‌ها و برنامه‌های پس زمینه را مدیریت کنید تا بیخودی باتری استفاده نشود
تست آب گوشی هم در اینترنت بود با قرار دادن گوشی درون آب برای گوشی هیچ مشکلی پیش نیومد. مورد آخر موقعی که میخواین از گوشی استفاده کنید اون نوار سفید رنگ شماره 2 را به ارامی بلند کنید تا روکش محافظ صفحه بلند بشه زیر اون محافظ قرار داره
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا