مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اقای جورج ر
  • تاریخ عضویت : 1396/11/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 21

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

Sony Xperia XA2 Sony Xperia XA2

1397/3/13 در مورد مبدل قیمت حق با شماست اما یه هزینه گمرک و جدیداً رجیستری بهش اضافه میشه که گاهاً باعث گرونی بی منطق اون کالا میشه اما به دلیل ارزش پولی هر کشور حق گمرک لازمه اما به شرطی که نظارت بشه به واردات وگرنه یه عده سودجو بارشون رو می‌بندن و بقیه ضرر میکنن

HTC U11+ HTC U11+

1397/3/9 دوستان کسی می دونه دلیل این اختلاف قیمت فاحش یو ۱۱ پلاس چیه یه جا قیمت ۳/۹۰۰. هستش جای دیگه ۴/۵۰۰ ممنون میشم اگه کسی اطلاع دقیق داره بهم بگه

HTC U11+ HTC U11+

1396/12/14 دوستان خبر خوب و شگفت انگیز و داغ دارم براتون. بالاخره htc u12 لو رفت بینظیره اما متاسفانه صفحه نمایش اولد نیست اما عالیه لینکشو میزارم ببینید اگه میتونید تا نیمه اردیبهشت صبر کنید تا بتونید الهه زیبایی جدید اچ تی سی رو بخرید.
من الان اچ تی سی یو 11 پلاس دارم از امروز گوشی رو میزارم برای فروش که یو 12 بگیرم.
اینم لینکش

http://gadgetnews.net/255548/مشخصات-اچ-تی-سی-u12/

HTC U11+ HTC U11+

1396/12/14 سید عزیزم داری جدی میگی یا شوخی میکنی؟!!!! اصلاً این گوشی(میت 10) رو باهاش کار کردید در دراز مدت؟ چون من داشتم و میگم که بعد از چند ماه عملکرد باتری از 100% به 60 میرسه، سرعت گوشی جسارت قبل رو نداره. من عادت دارم متعصبانه حرف نمیزنم بلکه بخوام چیزی بگیرم یا داشته باشم قبلش جد و اباد اون برند رو به چالش میکشم و اطلاعاتش رو بدست میارم.( فکر کنم بچه های این سایت دیگه بدونن شاید جز چند نفر اولی هستم که یو11پلاس خریدم الان 5 هفته ست) پس خواهش میکنم بدون تعصب نظر بده و البته مقایسه های این گوشی با سایر برند هارو ببین لطفاً.
و اما ( اچ تی سی یو11 پلاس) اگه یه روزی این گوشی رو داشتید به حرف امروز من میرسید. این مدل گوشی نیست، هیولاست، اژدهای وحشیه همچی تمومه و اگه صفحه نمایش امولد بود دیگه اچ تی سی حد اقل تا دوسال بی اپشن میشد برای گوشی بهتر. هرچند سوپر ال سی دی 6، کیو اچ دی هم دست کمی نداره. وسلام

HTC U11+ HTC U11+

1396/12/14 تو کیفیت صفحه خوب طبعتاً s8 بهتره اما. نگفته نمونه که هیچ برندی تو دنیا پیدا نمیشه که تو تمام موارد از رقبا بهتر باشه.
با این حال چون الان دیگه بد وخوب اچ تی سی رو میدونم، حرف نهایی رو میزنم. چنانچه اچ تی سی یو 11 پلاس بگیری تو هر جمعی و در رقابت با هر برندی، این گوشی حرف واسه گفتن داره، دیگه طراحی و زیبایی و سرعت اینترنت و پردازنده که جای خود داره و عالیه. تنها گوشیی که میتونه منو متقائد کنه به جز یو 11پلاس، فقط ایفون 10 هستش. جالب اینجاست که همین ایفون 10رو خیلیا اسمش رونمیدونن و فقط ندیده تعریف میکنن.
ما چیزی به نام ایفون ایکس نداریم، بلکه این اشتباه ایرانیا تو خوندن عدد یونانی هست. چون عدد 10 مثل حرف ایکس نوشته میشه همه اشتباهی میگن ایفون ایکس.

HTC U Play HTC U Play

1396/12/3 دوست عزیزم دلیلش اینه که برنامه های اصلی خود گوشی رو نمیشه پاک کرد. تو سری یو اینستاگرام اسکایپ و فیس بوک پیش فرض روی گوشی قرار دارن و برنامه پیش فرض رو راحت نمیشه پاک کرد تو هیچ گوشیی اما میتونید غیر فعالش کنید که با نبودن فرقی نداره

HTC U11+ HTC U11+

1396/12/3 همونطور که دوستمون هم اشاره کرد هیچ کدوم از این مشکل ها به جز گالری اختصاصی وجود نداره.
هر کسی هم که با فرمت فیلم مشکل داره به تلگرام من پیام بده تا خیلی راحت و با فعال کردن یه گزینه بگم چطور بهترین کیفیت رو از هر ویدئو با هر فرمتی بگیره.
در مورد گالری اما حق با دوستیه که گفته گالری نداره. گالری گوگل که روی گوشی نصب شده هم دلیل داره. چون این گوشی طراحی شده بوده که با نام ( پیکسل ایکس ال 2) بیاد تو بازار پس طبیعیه از گالری شرکت گوگل استفاده کنه که بسیار هم عالیه و نیاز به برنامه جانبی نداره
من الان دارم این مطلب رو با یو11 پلاس تایپ میکنم پس بی دلیل نظر نمیدم.
telegram/ali_rng86

HTC U11+ HTC U11+

1396/12/3 دوستان برای قیمت و گارانتی مناسب برید فروشگاه سامتل 313. بازار موبایل هم قیمتش بروز هم جوایز و گارانتی معتبر و پیگیری بعد خرید

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/30 البته فکر میکنم منظور منو درست متوجه نشدید. در مورد دوربین اصلی دقیقاً حق با شماست اما دوربین مورد اشاره که عرض کردم از نظر اعداد نصف یو ۱۱ هستش دوربین سلفی هستش که تو یو۱۱ دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسل و تو یو ۱۱+ سلفی ۸ مگا پلکسل شده که عرض کردم با اینکه نصف شده اما از نظر کیفیت ابداً نه تنها افت نداشته که حتی تو بعضی از المان ها بهتر هم شده.

Google Pixel 2 XL Google Pixel 2 XL

1396/11/26 من در مورد گوشی های دیگه نظری نمیدم چون میشه نقدِ چشم بسته وقتی نداشتم. اما، اما، اماااا، 1 ماهه گوشی htc u11 plus خریدم 128 گیگ 6 رام. قیمت 3/900 مینویسم امضا میکنم وقتی این گوشی رو از نزدیک ببینید اعتراف میکنید که زیبا ترین و با کیفیت ترین گوشیی هستش که دیدید. من یک ماه تمام سایت ها و نقد های خارجی رو خوندم. تمام مقایسه های این گوشی با بقیه پرچم دار هارو دیدم. و در اخر اولین گوشی اندرویدی که منو قانع کرد در کنار ایفون داشته باشمش.
لطفاً اگهبا این گوشی کار نکردید یااطلاعاتی ندارید ردش نکنید. فقط کافیه 2 ساعت این گوشی دستتون باشه تا متوجه بشید هیولای htc دوباره بیدار شده.
من با دوربین این گوشی تو شب عکس گرفتم. اگه ببینید باور نمیکنید این عکس با گوشی گرفته شده سیاره ها به واضح ترین حالت ممکن معلومن انقدر خوب که فکر میکنید با تلسکوپ دارید نگاه میکنید.
اگه کسی نیازبه مشورت داشت یا خواست عکسی که گرفتم روببینه به تلگرامم پیام بدید در خدمتتون هستم.
@ali_rng86

Samsung Galaxy A8+ 2018 Samsung Galaxy A8+ 2018

1396/11/26 دوست عزیز سلام. با عرض پوزش از تک تک هوادارای تخصصی سامسونگ. من به شما htc u11 یا اگه 4 تومن داری htc u11+ رو پیشنهاد میکنم الان دارم با این گوشی این تکست رو مینویسم. من همیشه ایفون دارم اما این گوشی یو11 پلاس به قدری خاص، زیبا، قوی و همه چیز تمومه که اگه نمیخردم همیشه به خودم بدهکار بودن. برای خریدش هم 1 ماه تمام سایت ها رو چک کردم تمام مقایسه های این گوشی رو با سایر پرچم دار ها دیدم تا از انتخابم دفاع کنم. رام 6 یا 4 حافظه 128 یا 64 و یه دوربین هیولا که باهاش از اسمون تو شب عکس گرفتم قسم میخورم هیچ کدومتون نمیتونید باور کنید این عکس با موبایل گرفته شده کاملاً سیاره هارو میتونی با زوم کردن ببینی.
باز هم از هوادارای سامسونگ عذر میخوام اما حیفم اومد این گوشی رو معرفی نکنم. کسی هم اطلاعات یا کمک خواست ایدی میزارم خوشحال میشم کمکی بکنم.
telegram/ @ali_rng86

Samsung Galaxy A8+ 2018 Samsung Galaxy A8+ 2018

1396/11/26 p10 رو فروختی که گوشی دیگه بگیری؟!!!!!!!!!!!!

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/25 نه محسن جان ابداً ضعیف نیست و کاملاً مناسبِ با توجه به اندازه و کیفیت سوپر ال سی دی 6. و اما با گزینه شارژ سریع به قدری گوشی زود شارژ میشه که احساس ضعف و چالش نمیکنی. اگر گوشی 100% شارژ باشه و گزینه بهینه سازی مصرف فعال باشه و مصرفی معمول از گوشی داشته باشی تو طول روز نیاز به شارژ دیگه نداری، اما اگر مثل من نت 4 جی باشه و کارت سنگین مثل برنامه نویسی یا بازی باشی روزی 2 بار گوشی نیاز به شاژ داره. در کل اگه با اچ تی سی قبلاً کار کردی این گوشی با اندروید خام، رام عالی، رم زیاد، کت 15، دوربین شاهکار، (cpu & Gpu) بسیار قوی، ظاهر خاص، متریال استفاده شده نوبرانه برای قاب و و و. این گوشی یک انتخاب استثنایی هستش اما اگه میتوتی تا نیمه فروردین صبر کنی، بعد از نمایشگاه بارسلون گوشی یو12 با دوربین دوگانه معرفی میشه و البته قیمت 11+ هم کمی دست خوش تغییر میشه. 4

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/25 امیر عزیز بی اندازه ممنونم از اینکه لطف کردی و وقت گذاشتی و تنظیمات رو گفتی. تغییرات رو اعمال کردم و یه سوپر عکس از ستاره ها گرفتم. ممنون

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/25 دوست عزیزم سلام. اگه تو نظرات من دقت کنید ابداً عادت ندارم در مورد چیزی که اطلاع یا علم ندارم حرف بزنم. حتی وقتی تازه htc u11+ خریدم هم حسابی تو سایت های خارجی تحقیق کردم هم از بقیه کاربرا برای تنظیم حرفه ایی دوربین سوال کردم.
پس با این مقدمه میخوام قبول کنید که بعد از تست این نظر رو گذاشتم و باز هم حاظرم با کسی که u11 داره دو دوربین رو تست کنم و عکس هاش رو تقدیمتون کنم.
اما بعد از3 هفته یه اشکال از گوشیم گرفتم اونم اینکه گالری تخصصی نداشت و با کلی تحقیق و سرچ بالاخره موفق شدم گالری اختصاصی اچ تی سی رو برای گوشیم بگیرم اما در شرایط طبیعی اچ تی سی یو 11 پلاس گالری رو خودش نداشت که ایجاد مشکل کرده بود و باعث میشد برنامه های جانبی که از طریق گالری تغذیه میشن، جواب ندن و نصفه کار کنن اما الان این مشکل رو حل کردم. اگر کسی خواست لینگ دانلود گالری رو میفرستم براش.
و اما، از انتخاب این گوشی هم شدیداً رضایت دارم. من همیشه ایفون های جدید رودارم حالا ببینید این گوشی چقدر شاه کار و خاص هستش که قانع شدم اندروید بگیرم اما این از بزرگی و پرچم داری سایر برند ها کم نمیکنه. من با توجه به خواست شخصیم و بعد از 1ماه تحقیق شدید این گوشی رو انتخاب کردم با این حال اگه از نظر فنی میدونید که من اشتباه میکنم به روی چشم حرف درست شما رو قبول میکنم

HTC U11 HTC U11

1396/11/22 مشکل از گوشی نیست اما اگه گوشیت گارانتی معتبر مثل سامتل داره ببرش گارانتی 1 ساعته درست میکنن اگر هم هفته اول خریدت باشه کاملاً گوشیت تعویض میشه

HTC U11 HTC U11

1396/11/22 سلام بهتره کار سختی نیست برای اینکه راحت انجام بدی توی گوگل سوالت رو سرچ کن تصویری و مرحله به مرحله نشون میده چطور اپدیت کنی

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/20 دوربین پلاس درسته که روی کاغذ نصف یو 11 هستش اما کافیه جفتشون رو کنار هم و در شرایط یکسان مقایسه کنید تا ببینید تفاوتی ندارن. و تأکید میکنم دوربین سلفی هر دو مدل بین 3 برند اول دنیاست و چنانچه باور پذیر نیست براتون کافیه با سرچ تو گوگل هر دو نمونه رو با نمونه های سایر برند ها مقایسه کنید.

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/20 یوتیوپ هم به کنار من خودم این گوشی رو دارم تمام نقد ها رو قبل و بعد از خرید دیدم و چک کردم حاظرم بنویسم و امضا کنم که از این گوشی نمیشه ایراد بزرگی گرفت مگر اینکه متعصبانه نقد کنی. من ایفون بازم، کارمم برنامه نویسیه پس یوزِرِ بی اطلاعات و چشم و گوش بسته ایی نیستم. اگه میخواید نظر حقیقی بدید باید با این گوشی 2 روز کار کنید تا ببینید بینظیر بودن برازنده این دیوایسِ زیباست. با احترام به تمام دوستانی که از سایر برند ها استفاده میکنن. من ابداً در مورد ضعف سایر برندها حرفی ندارم. و فقط در مورد دیوایس خودم نظر میدم که عالی و کاملاً در شأن پرچم دار بودن برندِ با اصالتِ اچ تی سی هستش.

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/20 دوستان یه سوال دارم از کسایی که htc u11 یا plus دارن ایا کسی میدونه تنظیمات حرفه ایی دوربینش رو از کجا میتونم گیر بیارم. من عبلقه شدید به اسمون شب و ستاره ها دارم و میدونم دوربین شب این گوشی در حد وحشتناک قوی و خوبه. کسی میتونه برای تنظیمات گوشی کمکم کنه ممنونتون میشم. اگه کسی بود به تلگرامم پی ام بده ممنون میشم
@ali_rnj86

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/20 من این گوشی رو خریدم نورش کاملاً مناسبه و ابداً کم نیست. وقتی میخوای فست شارژ کنی اپشنی هست که گوشی رو تو حالت مناسب برای شارژ شدن میبره که البته باعث میشه نور کم بشه. دوربین بی نظیره، از نظر طراحی و متریال استفاده شده ابداً جای اشکال و نقد نداره. گوشی داغ نمیکنه و میتونم بگم منی که از 2008 ایفون دارم و برای اولین بار همزمان گوشی اندروید هم دارم جفتشون عالیه.
چنانچه میواید بخرید و شک دارید میتونم پیشنهاد کنم که بی نگرانی بخریدش و وقتی کنار سایر بالارده های سایر برند ها بزاریدش میتونید با افتخار از زیبایی و کارایی گوشیتون لذت ببرید. در اخر میتونم بگم مرحبا به محندسی طراح و فنی شرکت اچتی سی که باز یه شاهکار خلق کردن.
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا