مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمان ا
  • تاریخ عضویت : 1396/11/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Xiaomi Poco M5s Xiaomi Poco M5s

1402/11/1 عزیزان ،هموطنان محترم داغ کردنه موبایل حین بازی یک امر طبیعی هست کامپیوتر با اون همه فن و دنگ و فنگ داغ میکنه شما انتظار داری گوشی که کاملا تو یک محیط بسته و کوچک و بدون فن و خنک کننده با اون حجم محاسباتی که درحین بازی در سی پی یو انجام میشه داغ نکنه.اصلا چون فضای گوشی محدود هست و سازنده نمیتونه برای خنک کردن از فن استفاده کنه مجبور شده اون گرمای تولید شده رو انتقال یده یه بدنه و پشت گوشی تا از این طریق گرمای ایجاد شده رو کاهش بده اتفاقا هر گوشی که بیشتر داغ کنه معلومه که روند انتقال گرما درست انجام میشه و صدمه ای به گوشی وارد نخواهد شد .

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1397/6/8 با سلام خدمت هموطنای عزیز. دوستان بالاخره قیمت واقعی این گوشی که الان تو بازار خرید و فروش میشه چنده چون هر کس یه چیزی میگه لطفا اگر کسی اطلاع داره بگه ممنون میشم.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/22 شرمنده هموطن گلم من بد گرفتم

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/21 نه همین قابشو دربیاریین کافیه. مگر اینکه گوشیتون بیوفته تو آب و یا خیلی محکم بهش ضربه ای وارد بشه بعدش گوشیتون به طور غیر معمول گرم بشه اون موقع بد نیست به یک متخصص گوشیتون رو نشون بدین.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/21 علی جان من جملم سوالی نبود که عزیز. شما به من پاسخ بدید.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/21 بابا من نمی دونم چرا تا یه ذره گوشی گرم میشه زود خیال میکنین که الان گوشیتون منفجر میشه. میدونین برای انجام یک کار ساده با گوشیتون چقدر محاسبه و عملیات تو سی پی یو انجام میشه. برای پی سی های خونگی کم کم سه تا فن نصب میشه تا دمای داخل کیس و قطعاتش در حد نرمال باشه حالا شما تا یه ذره گوشی گرم میشه خیال میکنین که قراره چه اتفاقی بیوفته. اصلا و ابدا من میگم گوشیتون داغ کرد نگران نباشین کاملا طبیعی هستش یعنی اصلا چون نمیشه به دلیل حجم کوچک گوشی از فن استف کرد به همین خاطر گرمای حاصل از سی پی یو و ای سی تغذیه رو به بدنه منتقل میکنن تا از این طریق گرماشون گرفته بشه.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/18 راستی هموطنای گلم چند جا از نظرات خوندم که از بزرگ بودن سایز کله شارژر جدید هواوی شکایت داشتن باید عرض کنم که شارژرهای جدید رو طوری طراحی کردن که به دلیل کوتاه بودن کابل شارژ هنگام شارژ گوشی، گوشی رو بزارین روی کله شارژر.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/13 خیلی خیلی معزرت میخوام فاطمه خانوم من نمی دونم شما چند سالته اما این و بگم که شما [نمیتونی] به من در مورد کارم بگی درست میگم یا اشتباه میکنم من تا امروز بیشتر از پانصد ششصد نفر رو زیره سایه خدا آموزش دادم و روانه بازار کردم و هنوزم که هنوزه بیشترشونو ساپورت میکنم. در انتخاب یک وسیله یکی از مهمترین ارکان اینه که ببینی کدوم برند تو بازار قطعاتش پیدا میشه کدوم نمیشه یکی از دوستام سال پیش یه فبلت ایسوس خرید یک هفته نگزشته بود که اوند پیشم و گفت گوشیم سیمکارت نمیشناسه چند تا تست کردم و آخر متوجه شدم که جای سیمکارت بصورت فلته و چندا از سیمهای داخل فلت پاره شده دقیقا سه ماه زمین و زمان و زیرو رو کردیم پیدا نشد آخر سر چون رفیق شفیقم بود فلت رو حذف کردم و به جاش سیم کشی کردم که حدودا دو سه ساعت وقتم رو گرفت درستش کردم و الانم داره استفاده میکنه اما هیچوقت یک تعمیرکاره غریبه اینکارو نمیکنه چون اصلا ارزش وقت و حوصله گزاشتن رو نداره و گوشی رو باید میزاشت کنار این از این مورد و موارد دیگر رو پایین هموطن عزیزم (بابک. ق) خیلی بصورت فنی و علمی به خدمت رسوندن. و دیگه اینکه فاطمه خانوم اینجا صفحه مربوط به گوشی y7primeهستش این یعنی چی یعنی اینکه کسانی که برای خرید این گوشی مدنظرشونه بیان و نظر اون کاربرانی رو که از این گوشی استفاده کردن و یا میکنن رو بخونن تا در نهایت یک تصمیم درست برای خرید بگیرن. اینجا صفحه مربوط به مقایسه برندها نیست عزیز اون صفحه مخصوص خودش و داره. والسلام و علیکم و رحمت الله و برکات و سید آرمان احمدی. 96/12/12

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/13 بله عزیز داره، otg هم داره

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/10 هموطنای عزیزم قسم میخورم هرچی که مینویسم عین حقیقت میباشد این گوشی به معنای واقعی و به دور از ذره ای اغراق نسبت به قیمتش فوق العاده هست من سخت افزار خوندم و هشت ساله وارد کار تعمیرات گوشی شدم و در چندین آموزشگاه سخت افزار و نرم افزار تدریس میکنم.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/12/10 بله من امتحان کردم همین الان هم استفاده میکنم. اپ کال رکوردر(call recorder) فقط حواست باید باشه بیشتر از سیصد تا نگه نمیداره و خودش شروع میکنه به دیلت. من سعی میکنم چند روز یه بار یه سر بزنم داخل اپ و سیو میکنم بعد از یک مدت وقتی مثلا به مکالمه های یک سال پیشت گوش میدی خاطرات برات زنده میشن. فقط یه مورده دیگه که یادت باشه بری از داخل تنظیمات یه قسمتی هست که صدای طرف مقابل رو میتونی کم و زیاد کنی نمیدونم چرا بصورت پیش فرض صدای طرف مقابل و بسته که باعث میشه آدم موقعی که گوش میده خیال میکنه که صدا ی طرف مقابل به کل ضبط نمیشه ولی اینطور نیست صدا رو برین تنظیمات زیاد کنین درست میشه.
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا