مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Vahid B
  • تاریخ عضویت : 1396/11/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/9/5 سلام دوست عزیز کلیت رابط کاربری شیائومی رو بررسی کنید صرفا با یکسری اعداد و ارقام روی کاغذ مسبب اشتباه در انتخاب مخاطبین نشوید، مثلا فقط تو حالت استندبای بودن گوشی و خاموش بودن صفحه در طول شبانه روز ببنید چقدر مصرف باتری زیاده همین موضوع کوجک عدم پایداری رابط کاربری را نشان می‌دهد که واقعا ارزش خرید این برند را زیر سوال می برد.

Xiaomi Mi 11i Xiaomi Mi 11i

1402/6/15 سلام
براساس اعلام رسمی شیائومی، این گوشی سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت می کند یعنی اندروید ۱۴ با رابط کاربری miui 15 و تا سال 2025 آپدیت امنیتی میگیره..
این گوشی با عنوان flagship یعنی پرچم دار نه مثل Poco یا 11t pro یا 12t pro قاتل پرچمدار معرفی شده است و تمامی قطعات به کارگیری شده پریوم و اصلی می باشد.

Xiaomi Mi 11i Xiaomi Mi 11i

1402/6/11 سلام دوستان
بدون تعصب به برند خاصی، این گوشی ویژگی های خوبی نظیر super AMOLED داره که 11t pro فاقد اون و صرفا amoled هست، و خیلی اختلاف قیمت دارن علی رغم داشتن پردازنده یکسان.. با Poco f3 هم خودم قبلاً داشتم، به نظر میرسه کیفیت نمایشگر Poco واقعا پایین و کمی به سبز میزنه ولی پایداری CPU در پوکو بهتره، اما قدرت پردازشی و گرافیکی ضعیفتری به mi11i داره.
CPU snapdragon 888 با توجه به فناوری ۵ نانومتری واقعا از نظر کار کردن و مولتی مدیا، گیمینگ حتی بهینه بودن در مصرف باتری عالی هست.
در حالت 120 hrt به راحتی حدود ۸ ساعت اسکرین می دهد بعد از یک سال کاربری..
در به روز رسانی miui 14.06 با اندروید ۱۳ هم تا امروز کرش یا مشکلی دیده نشده..
این گوشی قابل مقایسه با سری اس ۲۲ سامسونگ با پردازنده exynos 2200 نیست چون واقعا ارزش خرید بسیار بیشتری داره.
آخرین نکته رو توجه کنید تا امروز صرفا تعداد کمی گوشی شیائومی فقط در بستر 5G ساپورت میکنن، سامسونگ فعلا که لاک و قفل هست.

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1401/10/14 سلام دوستان
این گوشی واقعا یکی از بهترین سه گوشی برتر سال ۲۰۱۸ بوده که در حال حاضر از نظر چیست گرافیکی بالاخص برای گیم های جدید نظیر pes 2022 و call of duty از خیلی از گوشی های میان رده مثل a33 a53 قوی تر و fps و تجربه کاربری روان تری در گیم بهتون میدهد. علی رغم گذشت زمان، اما هنوز پرچم داران سری اس متعلق به سال های قدیم هم از نظر گواهی ضد آب، متریال ساخت و مهمترین موضوع دوربین با قابلیت لرزشگیر اپتیکال به پای پرچم داران پنج و شش سال گذشته نمی‌رسند.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/6/4 سلام
دوستان با اطمینان میشه گفت این گوشی به راحتی توان رقابت با s21 fe رو داره ولی صرفا تو سخت افزار، طبیعتاً از نظر کیفیت عکاسی در مراتب پایین‌تری قرار داره..
اونایی که این گوشی رو برای گیم، مولتی مدیا و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی (به لطف نمایشگر عالی و رفرش ریت ۱۲۰) می‌خواهند و همچنین دنبال گوشی‌ای هستن که حداقل چندسال سخت افزارش از پس پردازش‌های سنگین بربیاد واقعا گوشی به صرفه و انتخاب بسیار عالی در سال ۲۰۲۲ هست.

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1399/12/1 سلام و درود مجدد
این گوشی قابلیت dual sim active داره.
مثال وقتی با سیم یک وصل به نت باشید و با سیم دوم شما تماس بگیرن یا شما با سیم دوم تماس بگیرید، سیم اول حالت standby و حالت اماده به کار به خود نمیگیره و شما در صورت استفاده مکالمه ای از سیم دوم به طور همزمان میتوانید از دیتای سیم یکم استفاده کنید این ویژگی تو گوشی های se2020, s20, iphone 11 هم هست و واقعا یک خصیصه هست.
این گوشی به راحتی از قابلیت volte و 4g plus بهره مند هست.
محض دانش عزیزان، volte ضمن ارائه کیفیت بهتر مکالمه امکان استفاده از دیتای خط در حالت 4g نه در حالت h+ هم در اختیار قرار می دهد.
4g+ هم خودتون در جریانید در سرعت نت موثره.
و اما اکثر گوشی های زیر ده میلیون تومان بویژه شیائومی از سه قابلیت فوق محروم هستن.
یا علی

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1399/11/30 سلام دوستان
بنده فبلا nova 5t داشتم و اونو فروختم این گوشی nova 7i رو گرفتم..
اما و اما 5تی از نظر پردازشی در حالت نرمال مود تقریبا با حالت پرفورمنس مود این گوشی در حالت اجرا کردن برنامه ها تقریبا برابرن و حتی سون ی خرده سریعتره..
در حالت پردازش گرافیکی گوشی 5تی در بازی باید تو حالت پرفورمنس مود باشه تا عملکرد بینظیر و fps اون رو ببنید و انکار نمیشه کرد که فوق العاده هست. تفاوت جایی محسوس میشه که جفت گوشی ها مثلا تو حالت ultra graphic در بازی کال اف، تو حالت نرمال مود 60.FPS میدهند ولی به صورت ویژه ای مصرف باتری و گرمای دستگاه با وجود بزرگ تر بودن صفحه سون، کمتر و خنک تر هست، یعتی بهینه تر بودن کاملا محسوسه.
حقیقت این گوشی فقط به خاطر نبود پلی استور اینقدر کم هست و گرنه از نظر کاربری از تمامی گوشی های با رده قیمتی تا 8 تومن بهتره، شک نکنید.
در اخر توصیه بنده اینه واقعا راجع به KIRIN 810 با ساختار 7نانومتری تحقیق کنید و یک سرچ ساده کنید که از SNAPDRAGON 750 G که در A52 سامسونگ به کار رفته مقایسه کنید که پرچم دار بودن این پردازنده تو تمامی پردازنده ها ثابت بشود.
لطفا کارایی و دوام سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی را با گوشی های سامسونگ و شیائومی مقایسه نکنید.
راهنمایی بنده نظر و تجربه شخصی هست با منطق خودتون تصمیم بگیرید.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/11/16 با سلام از باب تجربه یک ماهه عرض میکنم؛
صفحه نمایش 2k از نوع ips شفافیت عالی با ساپورت HDR10 در پخش مولتی مدیا عالی هست. (برای اشباع رنگ ها بروید تنظیمات و روی vivad و درجه رنگ رو warmer بذارید)، با رزولوشن 2k به راحتی یک روز کامل اسکرین میده البته اگه مدام 4g وصل باشید مدت زمان حدود ۸ تا ۱۰ ساعت، البته میتوانید روی 1080 و یا 720تنظیم کنید تا به دو روز کامل به راحتی میرسه، سرعت مولتی تسکینگ واقعا فوق العاده هست، فقط کافی هست compare Kirin 970 - snapdragon 845 رو سرچ کنید تا ببینید هواوی راحت یک سال جلوتر از سازنده های دیگه هست، نکته آخر، زیاد وسواس خرید نداشته باشید اول به بودجه خودتان نگاه کنید این گوشی حتی از مدل پرو بهتر است چون همان کانفیگ رو داره و یک میلیون ارزان تر، از s8 و s8 plus واقعا سرتره پس خودتون رو در قید برند نکنید.
التماس دعا، یاعلی در صورت کاربرد مطالب فوق صلواتی بفرستید.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا