مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Arash S
  • تاریخ عضویت : 1396/11/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

LG G4 LG G4

1397/1/14 سلام.من زنگ زدم نمایندگی lg در تهران که گفتن بدون گارانتی هیچ کاری نمیتونن بکنن.پرسیدم هزینه تعویض برد چقدر میشه گفت نمیدونم.واقعا خودشون رو مسخره کردن.وقتی یه گوشی مشکل اساسی و اپیدمی داره باید نمایندگی جمع آوری و تعمیر کنه.یعنی چی که یه نفر بالای یک میلیون پول بابت یه گوشی بده کسی هم نباشه که جوابگو باشه.گوشی مادر منم lg هست ولی g4 نیست که اونم یه مشکل دیگه داره.من دیگه هیچوقت سمت گوشیهای lg نمیرم.
دوست عزیز منتظر جواب شما هستم.لطفا بگید چقدر بابت تعویض برد این گوشی از شما پول خواستن ؟

LG Stylus 2 LG Stylus 2

1396/12/26 با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان.من این گوشی رو دارم واقعا دیگه منو کلافه کرده.هرروز حداقل سه بار گوشی خود به خود میره روی لوگوی lg و دیگه هیچ کاری نمیشه کرد و باید باتری رو در بیارم و دوباره جا بندازم و روشنش کنم.تنها ایراد این گوشی همینه که واقعا ایراد غیرقابل تحملی هست.چند نفر از دوستان هم همین مشکل رو داشتن.کسی راه حلش رو میدونه؟لطفا کسی منو راهنمایی کنه؟

LG G4 LG G4

1396/12/3 ممنون از پاسختون.گوشی من گارانتی نداره و بردش سوخته.کسی میدونه قیمت برد چنده؟

LG G4 LG G4

1396/12/3 ممنون که جواب دادید.ولی گوشی من گارانتی نداره.احتمالا هم فقط بردش در نمایندگی موجود هست.چون اکثر افراد بردشون سوخته و دنبال برد هستن.کسی میدونه قیمت برد چند هست؟

LG G4 LG G4

1396/11/29 سلام.ببخشید که وقتتون رو میگیرم.دوستانی که با هیتر مشکل بوت لوپ رو حل کردن،آیا با این روش صد در صد مشکل گیر کردن روی لوگو جواب میده؟آیا این روش موقتی هست و یه مدت دیگه بازم روی لوگو ال جی گیر میکنه؟
من فیلمهای زیادی در این مورد دیدم که با هیتر و سشوار و اتو این مشکل رو حل کردن،ولی یجا بعد از اتمام نوشته بود این روش موقتی هست و بعداز هفت تا هشت ساعت دوباره مشکل پیدا میکنه و فقط برای باز گرداندن اطلاعات هارد خوبه.حتی یکی از دوستان این سایت گفته بودن که گوشیشون بعداز هیت دادن هفت هشت ساعت کار کرده و دوباره در لوگو ال جی گیر کرده.میگن تنها راهش تعویض برد هست.چندبار این سوال رو پرسیدم کسی جواب نداد.لطفا کسی منو راهنمایی کنه.جواب این سوال برام خیلی خیلی مهمه؟؟؟؟؟؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1396/11/24 سلام دوست عزیز.ببخشید اگه امکانش هست شماره تماستون یا آدرس ایمیلتون رو بزارید؟میخواستم به سوالی در مورد گوشیتون بپرسم ؟

LG G4 LG G4

1396/11/14 لطفا کسی بهم جواب بده.منتظر جواب شما هستم. ممنونم ؟؟؟؟

LG G4 LG G4

1396/11/14 لطفا کسی منو راهنمایی کنه.ممنونم ؟؟؟

LG G4 LG G4

1396/11/13 ببخشید یه گوشی lg g4 دیدم که تمیز بود ولی در لوگو lg گیر میکرد.گوشی به نمایندگی ارسال شده و گفتن که هارد گوشی مشکل داره.به صاحب گوشی گفتم که گوشی رو به تعمیرکار مجربی بدن که با روش هیت درستش کنن ولی ایشون گفتن دیگه حوصله سر و کله زدن با گوشی رو ندارن و خسته شدن و قصد فروش دارن.به نظرتون این گوشی رو اینطوری بخرم؟و با چه قیمتی؟از تعمیرات گوشی یه چیزایی سرم میشه تا حالا هفت هشت تا گوشی درست کردم.به نظرتون روش هیت صد در صد جواب میده؟میترسم بخرم و درست نشه؟

LG G4 LG G4

1396/11/13 سلام.دوستانی که با سشوار گرفتن یا هیتر مشکل بوت لوپ رو حل کردن،آیا با این روش صد در صد جواب میده؟آیا این روش موقتی هست و یه مدت دیگه بازم روی لوگو ال جی گیر میکنه؟
من فیلمهای زیادی در این مورد دیدم که با هیتر و سشوار و اتو این مشکل رو حل کردن،ولی یجا بعد از اتمام نوشته بود این روش موقتی هست و بعداز هفت تا هشت ساعت دوباره مشکل پیدا میکنه و فقط برای باز گرداندن اطلاعات هارد خوبه.حتی یکی از دوستان این سایت گفته بودن که گوشیشون بعداز هیت دادن هفت هشت ساعت کار کرده و دوباره در لوگو ال جی گیر کرده.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا