مشخصات کاربر
 - نام کاربر : طاها ر
- تاریخ عضویت : 1396/10/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
راستش روشی که من بهتون گفتم دقیقا چیزی بود که توی قسمت support chat اپلیکیشن Support(پیش فرض نصب شده رو گوشی) بهم راهنمایی داده شد و البته که درست بود و اثر کرد.
به نظر من قبل از بردن گوشی پیش نمایندگی،مشکل رو توی اپلیکیشنی که گفتم مطرح کنید چون اپ مخصوص ساپورت خود نوکیاست.
1- ابتدا google play services رو از قسمت تنظیمات اپلیکیشن ها disable یا deactivate کنید.
2- سپس لوکیشن گوشیتون رو خاموش کنید.
3- به vpn کانکت بشین و سپس برای آپدیت گوشی اقدام کنید.
مهم: توجه داشته باشین که "حتما" قبل از دی اکتیو کردن گوگل پلی سرویسز از اطلاعات مهمتون مثل شماره تلفنها و... بک آپ بگیرید.نکته بعدی اینکه زمانی که شما این اپلیکیشن رو دی اکتیو میکنید پیغام های متعدد برای اکتیو و آپدیت کردن مجدد اون براتون میاد.تا زمانی که گوشیتون آپدیت اصلی رو به طور کامل دانلود و نصب نکرده اقدام به اکتیو کردن گوگل پلی سرویسز نکنید چون باعث میشه آپدیت اصلی گوشی کنسل بشه و مشکل قبلی که آپدیت نشدن بود دوباره به وجود بیاد.