مشخصات کاربر
 - نام کاربر : طاها ر
- تاریخ عضویت : 1396/10/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی CMF Phone 2 Pro: طراحی ماژولار، 2TB فضای ذخیرهسازی و دوربین تلهفتوی 50MP
-
معرفی Honor X70i – میانردهای با Dimensity 7025، باتری 6,000mAh و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
-
معرفی Realme GT7 – محصولی پیشرفته با باتری حجیم 7,200mAh، تراشه +Dimensity 9400 و IP69
-
معرفی Realme 14T با صفحهنمایش AMOLED، باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی و بدنه IP69
-
معرفی Motorola Razr 60 و Motorola Razr 60 Ultra – فلیپفونهایی با ظاهر کمنظیر
-
معرفی Redmi Turbo 4 Pro با پردازنده جدید Snapdragon 8s Gen 4 و باتری 7,550mAh
-
آشنایی با Honor GT Pro – پرچمداری با Snapdragon 8 Elite اورکلاکشده و چهار دوربین 50MP
راستش روشی که من بهتون گفتم دقیقا چیزی بود که توی قسمت support chat اپلیکیشن Support(پیش فرض نصب شده رو گوشی) بهم راهنمایی داده شد و البته که درست بود و اثر کرد.
به نظر من قبل از بردن گوشی پیش نمایندگی،مشکل رو توی اپلیکیشنی که گفتم مطرح کنید چون اپ مخصوص ساپورت خود نوکیاست.
1- ابتدا google play services رو از قسمت تنظیمات اپلیکیشن ها disable یا deactivate کنید.
2- سپس لوکیشن گوشیتون رو خاموش کنید.
3- به vpn کانکت بشین و سپس برای آپدیت گوشی اقدام کنید.
مهم: توجه داشته باشین که "حتما" قبل از دی اکتیو کردن گوگل پلی سرویسز از اطلاعات مهمتون مثل شماره تلفنها و... بک آپ بگیرید.نکته بعدی اینکه زمانی که شما این اپلیکیشن رو دی اکتیو میکنید پیغام های متعدد برای اکتیو و آپدیت کردن مجدد اون براتون میاد.تا زمانی که گوشیتون آپدیت اصلی رو به طور کامل دانلود و نصب نکرده اقدام به اکتیو کردن گوگل پلی سرویسز نکنید چون باعث میشه آپدیت اصلی گوشی کنسل بشه و مشکل قبلی که آپدیت نشدن بود دوباره به وجود بیاد.