مشخصات کاربر
 - نام کاربر : طاها ر
- تاریخ عضویت : 1396/10/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی T4 Ultra – میان رده پیشرفته ویوو با دوربین تلهفتوی 50 مگاپیکسلی و تراشه +Dimensity 9300
-
مقایسه سامسونگ Galaxy A16 با شیائومی Redmi Note 14
-
معرفی سهگانه Pura 80 هواوی - Pura 80 Pro و +Pura 80 Pro با سنسورهای 1 اینچی و باتری 5,700mAh
-
معرفی هواوی Pura 80 Ultra با لنزهای تلهفتوی قابل سوییچ و دوربین اصلی 1 اینچی
-
انتشار نخستین نسخه پایدار اندروید 16 – از تحول در نوتیفیکیشنها تا امکانات مناسب برای کمشنوایان
-
معرفی Honor X6c پایینرده اقتصادی آنر با پنل 120 هرتزی، حافظه 256GB و باتری 5,300mAh
-
معرفی iOS 26 با زبان طراحی جدید، اضافه شدن اپلیکیشن Games و تغییرات گسترده
راستش روشی که من بهتون گفتم دقیقا چیزی بود که توی قسمت support chat اپلیکیشن Support(پیش فرض نصب شده رو گوشی) بهم راهنمایی داده شد و البته که درست بود و اثر کرد.
به نظر من قبل از بردن گوشی پیش نمایندگی،مشکل رو توی اپلیکیشنی که گفتم مطرح کنید چون اپ مخصوص ساپورت خود نوکیاست.
1- ابتدا google play services رو از قسمت تنظیمات اپلیکیشن ها disable یا deactivate کنید.
2- سپس لوکیشن گوشیتون رو خاموش کنید.
3- به vpn کانکت بشین و سپس برای آپدیت گوشی اقدام کنید.
مهم: توجه داشته باشین که "حتما" قبل از دی اکتیو کردن گوگل پلی سرویسز از اطلاعات مهمتون مثل شماره تلفنها و... بک آپ بگیرید.نکته بعدی اینکه زمانی که شما این اپلیکیشن رو دی اکتیو میکنید پیغام های متعدد برای اکتیو و آپدیت کردن مجدد اون براتون میاد.تا زمانی که گوشیتون آپدیت اصلی رو به طور کامل دانلود و نصب نکرده اقدام به اکتیو کردن گوگل پلی سرویسز نکنید چون باعث میشه آپدیت اصلی گوشی کنسل بشه و مشکل قبلی که آپدیت نشدن بود دوباره به وجود بیاد.