مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : lord h
  • تاریخ عضویت : 1396/10/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/11/11 دوست عزیز تحلیل شما کاملا درسته،اما note 4x دوبرابر این گوشی قیمت داره و هرجوری که حساب کنین بازم این گوشی دارای صرفه اقتصادی زیادی هست.

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/28 دوست عزیز شما اولا باید شماره سریال گوشی رو برای ثبت گارانتی همونطور که روی جعبه گوشی توضیح داده شده ارسال کنید.در مورد استفاده از گارانتی هم ملاک برای ارائه خدمات تاریخ خریدتونه که در فاکتور درج شده

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/14 زیاد حساس نباش دوست عزیز.اگر در تنظیمات مکانی گوشی،همه موارد رو ایران بزارید لوگوی همراه اول هم مشاهده میشه.در مورد شارژ باتری هم برا همه فک کنم کما بیش در محدوده زیر ده درصد بوده موقع خرید.

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/12 دوست عزیز نمیدونم چرا برا شما اینطوری شده.از من که شنبه تماس گرفتم،گفتن چهارشنبه میاد پیک میبره که همون روزم اومدن بردن.دیشب هم تماس گرفتن گفتن که گوشی رو موجود ندارن که قرار شده وجه پرداختی رو عودت بدن.البته قبول دارم یه خورده زمانبر هست این فرایند.ولی بین فروشگاه های اینترنتی و حتی فیزیکی بنظرم دیجی کالا بهترین خدمات پس از فروش رو داره

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/11 ممنون از توضیحات.پس با اطمینان از همراه اول می گیرم.ظاهرا تحویلش در نهایت سه روزس.فقط چندتا سوال دیگه دارم.
باتریش یعنی در چ حد نگه میداره؟چون قبلیه رو که چند روز کار کردم یه روز و نیم و کامل با نور صفحه فول و وای فای ذوشن جوابگو بود.
گارانتی گوشی ۲۴ماهه باید باشه شما هم سریال گوشی رو فرستادی درجوابش گارانتی۱۸ماهه اومد؟
البته میدونم کلا تعطیله گارانتی!!!!
و دیگه اینکه بیمه ایران هم داره یا مهر بدون بیمه خورده؟

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/11 من گوشی رو مرجوع کردم و از دیجی کالا هم تماس گرفتن و تایید کردن گوشی مشکل داشته،از اونجا که مشکلاتی که عرض کردم بین گوشی هایی که دیجی کالا فروخته بود شایع هست انگار،ایبار قصد دارم از فروشگاه همراه اول تهیه کنم گوشیو.
حالا دوستانی که از فروشگاه همراه اول گرفتن لطفا توضیح بدن که آیا به مشکلی برخوردن؟

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/8 ممنون منصور جان از توضیحات کاملی که دادای.اتفاقا گوشی که دیجی کالا برای من فرستاد هم ساخت۲۰۱۴ بود ولی متاسفانه مشکل سوت فیلمبرداری و زرد بودن پشت گوشی داشت که بنظرم عجیب بود. چون دو مدل از این گوشی تو بازار وجود داره.یکی مدل فروش نرفته همراه اول هست که با لگوی همراه اول بالا میاد. یکی هم ظاهرا مدل ریفر هست که دیجی کالا و سایر فروشندگان ارائه میدن.
الان گوشی شما با لگوی همراه اول بالا میاد؟؟
البته قبلش تمامی تنظیمات مکانی و زبان رو ایران قرار بدین

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1396/10/2 دوستان من این گوشی رو تازه از دیجی کالا گرفتم،الان دو مشکل دارم با این گوشی،اول اینکه تو فیلمبرداری صدایی مثل سوت میفته که با آپدیت و ریست فکتوری هم درست نشد که البته فقط برای فیلمبرداری خود گوشی اینطوری هست و با موزیک و سایر فیلم ها مشکلی نداره.دوم هم وقتی برچسب پشت گوشی رو درآوردم زیر برچسب سفیده(رنگ گوشی)ولی اطرافش رو که مقایسه می کنم انگار به زردی میزنه که احتمال میدم به خاطر موندن زیاد تو انبار باشه!
دوستانی که اطلاع دارند ممنوم میشم جواب بدن
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام