مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ابوالفضل چ
  • تاریخ عضویت : 1396/9/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Apple iPhone XS Max Apple iPhone XS Max

1398/6/23 سلام و خسته نباشید خدمت تیم Mobile.ir . بنده تقریبا یک هفته ای هست که نسبت به تهیه ی گوشی اقدام کردم و خواستم تجربه ی خودم از گوشی رو به اشتراک بزارم . 1 - از اونجایی که خودم تقریباً به صورت قانونی نسبت به تهیه ی نرم افزار ها و همچنین موسیقی اقدام می کنم تقریبا قادر به عوض کردن پلتفرم نیستم هر چند که تمام نیازهای بنده رو این پلتفرم به نحوی عالی برآورده می کنه و باید بگم یکپارچگی فروشگاه های اپل ( موسیقی و نرم افزار و فیلم و ... ) به مراتب منسجم تر از پلتفرم اندروید هست .2 - باتری گوشی به هیچ عنوان تفاوت فاحشی نسبت به نسل گذشته نداره و شاید حتی در مقام مقایسه با سری 8 پلاس کمتر توانایی همراهی شما رو داشته باشه . 3 - سنسور تشخیص چهره صرفاً جهت باز کردن گوشی نیست و شما با ثبت چهره این امکان رو به آیفون می دیدن تا بتونه نسبت به چهره ی شما فرمان مناسب رو صادر کنه ( مثال : نمایش محتوای اعلان ها در هنگام نگاه کردن به صفحه و پرداخت های درون فروشگاهی و ... ) 4 - صفحه ی نمایش از کیفیت فوق العاده ای برخورداره که البته نسبت بزرگی سری مکس با مدل های معمولی رو چند برابر کرده ( مخصوصا در هنگام وب گردی و تماشای فیلم و مطالعه ) 5 - متاسفانه در بازار گوشی ها به روش های مختلف و با قیمت های مختلف فروخته می شه که من توصیه اکید می کنم صرفا گوشی رو از فروشگاه های معتبر تهیه کنید . 6 - کیفیت ساخت گوشی در بالاترین حد ممکن قرار گرفته به طوری که وقتی برای اولین بار اون رو از جعبه ی خودش خارج می کنید حس در دست گرفتن یک کالای لوکس رو داره که خب به شخصه برای من جالب هست . 7 - با زبان طراحی جدید اپل به معنای واقعی کلمه دیگه نیازی به استفاده از دکمه Home نیست و البته حذف این مهم به زیبایی و دقت هر چه تمام صورت گرفته و کار با گوشی به مراتب لذت بخش تر شده .

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1398/3/24 عزیزم اول این که هواوی سیستم عامل نداره و رابط کاربری emui رو داره که به هیچ وجه رابط کاربری عالی و نه تنها خوبی نیست بلکه گمان می کنم اندروید خام بهترین باشه. مورد دوم مقایسه سری های بالای هواوی شما با آیفون بود که بنده کلا نظری ندارم چون اولا قصد من مقایسه با اپل به صورت کلی نبود و فقط یک مثال ساده آوردم و دوم اینکه من تنها گوشی ای که تا به امروز از این برند خرید کردم همین هواوی میت ده پرو بوده و نه مدل دیگه ای پس در مورد مدل های دیگه به هیچ وجه نمی تونم نظری بدم. موفق و پاینده باشید.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1398/3/22 با سلام و احترام خدمت بازدیدکنندگان سایت موبایل ایران. بنده سه روز هست که اقدام به خرید این گوشی بعد از کلی تحقیق و همچنین فروکش کردن نسبی قیمت های بازار موبایل کردم و لازم دونستم چند نکته رو در مورد این گوشی به اطلاع برسونم. در مورد طراحی و البته زیبایی می تونم به جرات بگم اونقدر که باید این گوشی جذاب نیست و خوب اونقدر هم مهم نیست این موضوع. گوشی با اندروید 8 تو بازار ارائه میشه که بعد از یک روز کار کردن و البته کمی تحقیق با اندروید 9 به روزرسانی کردم و جدا از قابلیت دستورهای حرکتی که البته به زیبایی تمام از فضای ios کپی گرفته سایر تغییرات آنچنان ملموس نیست. موتور ویبره گوشی به هیچ وجه هم رده رقیب کره ای خودش نیست و فکر نزدیک شدن به آیفون رو هم از سر بیرون کنید. این موضوع در مورد کیفیت صدای خروجی هم صدق می کنه با این که اسپیکر های استریو روی گوشی سوار شده. در مورد دوربین می تونم به جرات بگم حداقل در گوشی های هم سال عرضه شده واقعا کیفیت قابل قبولی داره و حرف های زیادی برای گفتن داره. رابط کاربری هواوی به هیچ رابط جذاب و قابل قبولی نیست که امیدوارم در آینده این شرکت بزرگ یه فکری به حال این موضوع بکنه. در مورد باتری باید بگم واقعا تحسین برانگیز و فوق العاده هست و حتی با به روز رسانی به اندروید 9 این مهم بهتر میشه. یکی از نکاتی که من رو جذب این مدل منحصر به فرد کرد قابلیت desktop mode بود که واقعا جای تبریک داره و کارایی گوشی رو دو چندان می کنه. موضوعی که در حین کار کردن با این گوشی منو یه خورده اذیت می کرد حساسیت بالای دکمه Power دستگاه به لمس بود و محل قرارگیری اون بود که گاهی اوقات ناخودآگاه لمسش می کردم. عملکرد نمایشگر با وجود OLED بودن شاهکار نیست اما نا امیدکننده هم نیست.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/20 دوست عزیز بنده این گوشی رو کمتر از یک ماه هست که خریداری کردم و شاید راهنمایی اینجانب برای شما زیاد کار گشا نباشد . اما بر خود لازم دانستم تا نکاتی رو به شما یادآوری کنم . ابتدا عنوان نموده اید که از روز اول که گوشی را خریداری کرده اید مشکل آنتن دهی داشته اید که در جواب باید بگویم برای بنده این موضوع نیز تا حدودی صادق هست اما پرش آنتن صرفا و نه به معنای واقعی از بین رفتن آنتن که شاید این موضوع تاحدودی به رگولاتوری برمی گردد تا خود دستگاه تلفن همراه . اما در مورد مشکل دوم شما خوب نه تنها بنده بلکه هیچ کس به راحتی نمی تواند در مورد این موضوع نظری بدهد زیرا هیچکس بهتر از خود شما به شرایط استفاده از گوشی آگاهی ندارد . با تمام این اوصاف بهتر است از خدمات گارانتی محصول استفاده کنید . اما تا انجایی که بنده می دانم انتظار داشتن خدمات مناسب و درخور مصرف کننده همچون محصولات هووآوی و یا سامسونگ را نداشته باشید . در مورد هزینه نیز باید عنوان نمود اگر خطا و یا سهل انگاری از جانب مصرف کننده نباشد ( که آن نیز در عمل مشخص خواهد شد ) تمامی هزینه ها به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد . در مورد آخر که فرمودید خاصیت مقاومت در برابر آب با سرویس از بین می رود یا نه باید به عرض برسانم خیر به هیچ وجه از بین نمی رود اما در دفعات بعد که گوشی به هر دلیلی به مشکل برخورد کند ضدآب بودن گوشی دیگر شامل گارانتی نمی شود .
بهترین راهنما جهت کمک به شما در خصوص خدمات گارانتی و سرویس تلفن همراه برگه ی اطلاعات گارانتی می باشد که یا می توانید آن را مطالعه نموده یا از شرکتی که گارانتی محصول شما را به عهده داشته سوال بفرمایید .
موفق و پاینده باشید .

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/15 دوست گرامی بنده نگفتم بدون عکاسی با سه پایه بده بلکه خاطر نشان کردم در مقابل سایر رقبا حرفی برای گفتن نداره . می تونید این موضوع رو با در دست گرفتن چند گوشی هم رده امتحان کنید و از نزدیک شاهد موضوع باشید . اجازه بدهید تا صادقانه به شما بگویم اگر نور محیط را کم کنید آن وقت پی به حرف بنده می برید . اما اگر هم امکان مقایسه در شرایط مساوی با سایر محصولات مشابه رو ندارید به DXOMARK رجوع بفرمایید تا متوجه بشید که گوشی ای که امروز در اختیار بنده هست از تمام مدل هایی که شما در متن عنوان نموده اید به لحاظ دوربین ( عکاسی + فیلم برداری ) عقب مانده است .

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/12 با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دست اندر کاران سایت .
بنده این گوشی رو کمتر از یک هفته هست که خریداری کردم و می خواستم در مورد بعضی از امکانات و البته توانایی ها و معایب و محاسن این گوشی با شما حرفی زده باشم .
ابتدای امر در مورد زبان طراحی گوشی می خوام صحبت کنم . شاید پی بردن به این موضوع که همه شرکت ها مدام زبان طراحی خودشون رو عوض می کنن امری عادی شده حتی برای شرکتی چون اپل اما سونی به رسم سامورایی های ژاپنی هرگز به زبان طراحی خودش پشت نکرده و هنوز هم حس خوبی نسبت به این موضوع دارم . هر چند که امروزه طراحی تا حدودی سلیقه ای شده اما زبان طراحی هنری هست نهفته در روح یک شرکت اصیل و لا غیر .
مورد بعد نمایشگر هست که فکر نمی کنم نیازی به معرفی داشته باشه چون مشخصات نمایشگر رو تو تمام سایت ها می تونید ببینید اما باید بگم کیفیت خوب و قابل قبولی داره و البته مثال زدنی .
تو این چند روز مدام اینترنت سیم کارت فعال بود و به لطف رابط کاربری و البته باتری پرقدرت به راحتی یک روز رو دووم میاره کاری که خیلی در بین سایر پرچمداران شرکت های دیگه مرسوم نیست .
من قبل از این گوشی نوت 8 داشتم که باید بگم گوشی خوبی بود اما به لحاظ زبان طراحی ضعیف و البته رابط کاربری دست و پا گیر سامسونگ هیچ علاقه ای نسبت بهش نداشتم تا جایی که بعد از مدت کوتاهی مجبور به فروشش شدم .
انتظارم از اسپیکرهای استریو بیشتر بود اما خوب باز هم قابل قبول هست .
دوربین اصلی دستگاه بیشتر در حد یک شانتاژ تبلغاتی هست تا واقعا کاربردی اما اجازه بدید تا بهتون نکته ای رو عرض کنم اون هم اینکه اگه سه پایه ندارید و نمی تونید با تنظیمات دستی گوشی به درستی کار کنید و صرفا می خوایید با فشردن یک دکمه عکاسی کنید این گوشی در مقابل سایر گوشی های هم رده حرفی برای گفتن نداره در مقابل اما با یک سه پایه و آشنایی کمی با اصول ابتدایی عکاسی شاید عکاس های منحصر به فردی رو بشه خلق کرد .
مزیت بعدی این گوشی قیمت مناسبش در مقابل سایر برندهاس که خوب چیز کمی نیست .
گوشی کاملا رابط کاربری روان و ساده ای رو ارائه میده و البته خوب نمیشه به این زودی در موردش نظر داد . در ابتدای خرید گوشی به اندروید 7 مجهز شده که با به روز رسانی به 8 تبدیل میشه .
شاید اغراق می کنم اما این رو بدونید حسی که از در دست داشتن این گوشی دارم تا به امروز کمتر گوشی بعد از آیفون 4 به من داده .

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/9/26 با سلام خدمت دوستان . بنده چند روزی میشه که این گوشی رو گرفتم و می خوام به صورت کامل در مورد نقاط ضعف و قوت گوشی با شما صحبت کنم .
اولین گله ای که میشه کرد شاید زیاد ارتباطی به خود محصول و برند سامسونگ نداشته باشته اما به هر حال متوجه این گوشی خاص میشه اون هم این که قیمت به شدت متغیری داره و تو بازار ما برای مدل 64 گیگ که البته مدلی هست که خودم دارم خیلی نوسان داره و شاید چیزی حدود 500 تا 600 تومان تغییر قیمت رو مشاهده کنید که این تازه از شهری به شهر دیگه هم نمود بیشتری داره اما اکیدا توصیه می کنم گارانتی بین المللی یا همون قاچاق خودمون رو تهیه نکنید و از گارانتی معتبر استفاده کنید حتی اگر واستون به لحاظ مالی گرونتر در بیاد .
شاید کسایی که قبلا از سری محصولات گلکسی 8 و +8 استفاده کرده باشن دیدن نوت 8 جذابیت بالایی نداشته باشه اما برای دوستانی که ممکنه از نزدیک این محصول رو ندیده باشن یه خورده هیجان برانگیزه . اما به شخصه واسه ی خود من هیچ جذابیتی نداره نه این مدل و نه هیچ گوشی ای در بازار حتی آیفون 10 بلکه ایرادات اساسی تو طراحی و مهندسی قطعات دارن تو دراز مدت و کار مداوم نمود پیدا می کنه و دلیلش هم شاید محدودیت طراحی در مهندسی قطعات باشه یا هر چیز دیگه ای .
این گوشی به راحتی از پس هر کاری بر میاد و شما می تونید از این بابت با خیال راحت با گوشی کار کنید ولی مشکل اصلی سخت افزار و گوشی نیست بلکه سیستم عامل هست که واقعا فکر می کنم هنوز جای کار داره پس اگه دیدین یه برنامه که از گوگل پلی خرید کردید در هنگام کار ناگهان کرش کرد نگین گوشی بده بگین سیستم عامل بده چون واقعا اندروید کاستی های زیادی داره و واقعا یک سیستم عامل پایدار نیست اما به هر حال خیلی کم به این جور مشکلات برخورد می کنید .
لبه های خمیده ی گوشی و صفحه ی نمایش بزرگش باعث میشه در حین کار مدام به دلیل تماس ناخواسته ی دست ها به لبه های خمیده اتفاقات عجیب و غریبی بیافته که خوب بعد از یک مدت شاید بتونید باهاش کنار بیایید .
سیستم صوتی یا به قول خودمن همون بلندگو یا اسپیکر اصلا کیفیت قابل قبولی در حد هزینه ای که می کنید رو نداره همین قدر بهتون بگم هیچ فرقی بین سیستم صوتی این گوشی با A3 2017 که قبلا داشتم نیست و این واقعا واسم عجیب بود در حالی که اگه بخوایین کنار آیفون 7 این گوشی رو قرار بدید و باهاش با صدای بلند موسیقی گوش کنید خودتون از شنیدن صدا خجالت می کشین .
این ها تنها ایرادات یا نقد هایی بود که می تونم از گوشی بگیرم . باتری خوب در کنار یک صفحه نمایش به معنای واقعی بی نقص و بی رقیب حتی با وجود آیفون 10 و کیفیت بالای فیلم برداری و عکاسی از مزایای این گوشی هست .
قلم گوشی واسه کسایی که قبلا از سری نوت استفاده کردن شاید چیز زیادی واسه گفتن نداشته باشه ولی دوستانی که می خوان بدونن واقعا قلم تو کاربری طرف تاثیر گذار هست یا خیر باید با احترام بگم اگر از نوت استفاده کنید کاملا با قلمش کنار میایید و بهش علاقه مند میشین و همه کارهاتون را باهاش انجام می دید .
چیزهای زیاد رو نگفتم که شاید واسه ی خیلی از دوستان به صورت سوال باقی مونده اما در کل باید بگم گوشی خوبی هست منتهی فکر می کنم کمی قیمت بالاش ارزش خریدش رو کم کرده :
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام