مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهران س
  • تاریخ عضویت : 1396/9/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 170

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 170 مورد

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/6/24 سلام. اگر همه جروه مطمئن شدید که ایراد نرم افزاری نیست، با دوربین monochrome یا همون سیاه سفید امتجان کنید. اگر اون سالم باشه یعنی لنز زنگیتون ایراد داره. من این مشکل رو داشتم 2 سال پیش با گارانتی برام هزینه ای نداشت. اما الان به احتمال زیاد لنزش سخت گیر بیاد و قیمتش هم یکم زیاد بشه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/5/13 خیر هنوز تو مرحله Bets testing هست. تا آخر ماه آگوست قراره بیاد.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/5/6 سلام. این مشکل Screen Burn-in سخت افزاریه و معمولا وقتی پیش میاد که اسکرین یک صفحه خاص رو به مدلی طولانی نمایش بده. مطمئنید که علتش اپدیت بوده؟ در هر صورت بنده شنیدم که اپ LCD Burn-in Wiper میتونه کمک کنه ولی خودم تاحالا امتحان نکردم.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/4/26 یک خبر خوب. به نفل از GSMARENA ، احتمالا با عرضه EMUI 9.1 ، دو قابلیت EROFS و GPU TURBO 3 هم به این گوشی اضافه میشن. قابلیت اول فایل سیستم رو عوض میکنه و در نتیجه سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه گوشی بالاتر میره و عملکرد روان تری رو شاهد خواهیم بود. قابلیت دوم هم به اجرای سریع و روان بازی ها کمک میکنه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/4/24 سلام. بله. این گوشی هم تو لیست اپدیت گوشیهای هواوی به اندروید 9.1 هست. طبق برنامه اعلام شده تا 15 روز آینده منتشر میشه که البته ناحیه خاورمیانه معمولا چند روز دیرتر دریافت میکنه آپدیت رو.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/4/6 قابلیت Darken interface colors در EMUI 9 برای بعضی از گوشی های هواوی عرضه شد. ولی اون مدلها اکثرا نمایشگر OLED داشتن. بگردید ببینید تم Deep Black رو برای این گوشی پیدا می کنید یا خیر.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/3/29 دوستان کسی اینجا مشکل ویبره بدون نوتیفیکیشن پیدا نکرده؟ بعد از یکی از این دو آپدیت اخیر هر از گاهی بدون هیچ دلیلی گوشی ی ویبره کوتاه میخوره.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/1/31 دوستان امروز جایی خوندم که قرارِ EMUI 9.1 برای این گوشی عرضه بشه. مهم ترین تغییر افزایش 20% سرعت حافظه و افزایش کلی سرعت عملکرد دستگاهه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/1/27 یعنی گوشی شما سالم بود دقیقا بلافاصله بعد از آپدیت اونطور شد؟ خب این به احتمال خیلی زیاد نرم افزاریه. 3 میلیون پول خواستن؟ کلا الان میت 9 کارکرده 3 تومن شاید بیارزه. اصلا ازین پولا بهشون ندید. مشخصه کلاهبرداریه. کاش قبل از این کار دانگرید کردن رو امتحان میکردین.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/1/23 دوست عزیز با چی آپدیت کردی شما؟ OTA ؟

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/1/13 با چه دستگاهی تست کردید؟ کابلی که استفاده کردید usb-c به usb-c بود یا usb-c به microusb ؟

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/1/9 به نظر میاد راهی نداره که یک عکس برای همه مخاطبین استفاده کنید. حداقل من پیدا نکردم. اما برای یک کانتکت خاص میشه انتخابش کرد و اون بالا که عکس نمایش داده میشه انگشت رو نگه داشت تا گزینه های انتخاب عکس ظاهر بشن.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1398/1/2 تغییرات کلی بعد از آپدیت به اندروید 9
1- افزایش مصرف باتری بین 10-15 درصد (تست قبل و بعد از آپدیت با video playback در شرایط یکسان). قابلیت adaptive battery life در اندروید 9 به همه گوشیها اضافه شده اما این قابلیت رو در اپدیت جدید یا اضافه نکردن به این گوشی یا در پس زمینه کار میکنه.
2- اضافه شدن گزینه های MIDI INPUT و Reverse Charge (شارژ معکوس) به قابلیتهای USB. هر چند بعید میدونم توانایی شارژ معکوس از نظر سخت افزاری رو این گوشی تعبیه شده باشه از دوستانی که کابل دارن درخواست میکنم این گزینه رو تست کنن settings - device connectivity - use usb to - reverse charge
3- اضافه شدن gesture mode که سه دکمه مجازی پایین صفحه رو حذف میکنه و رابط کاربری رو مبتنی بر حرکات انگشت روی صحفه می کنه.
4- فابلیت wireless projection (انتقال تصویر گوشی روی پروژکتور) که قبلا فقط دستگاه های دارای Miracast رو شامل می شد.
5 - اضافه شدن live wallpaper (تصویر پس زمینه متحرک) به صورت رسمی در Huawei themes که قبلا به صورت اپ های جداگانه قابل نصب بودن. استفاده از لایو واپیپر مصرف باتری رو به شکل چشمگیری افزایش میده.
6 - تغییرات ظاهر نوتیفیکین ها ، سایز فونت و عناصر روی صفحه که همه اش از قسمت display تنظیمات قابل تغییره
7 - اضافه شدن تعداد بیشتری app action که در نسخه قبلی هم موجود بود. با نگه داشتن انگشت بر روی آیکون یک برنامه یک سری میانبر از عملکردهاش بدون ورود به خود برنامه در دسترسه.
8 - اضافه شدن app assistant در قسمت apps که به شما اجازه میده حالت uninterrupted gaming رو قعال کنید و وسط بازی هیچ تماس و نوتیفیکیشنی نمایش داده نشه یا game acceleration رو فعال کنید که عملکرد دستگاه توی نرم افزارهای سنگین رو بهتر میکنه ولی باتری بیشتری مصرف میشه و ممکنه گوشی کمی داغ بشه.
9- در قسمت HuaweiShare قابلیت اتصال به کامپیوتر و اشتراک گزاری فایل اضافه شده. برای استفاده از این قابلیت گوشی و کامپیوتر باید به یک شبکه متصل باشن.
10 - اضافه شدن Digital balance که به شما اجازه میده میزان فعالیت روزانتون با گوشی رو به تفکیک برنامه ببینید و در صورت نیاز یک سقف زمانی برای هر برنامه در نظر بگیرید و مدت زمان کار با گوشی یا برنامه های خاص رو محدود کنید.در کل برای افرادی که بیش از حد با گوشی کار میکنن مناسبه.
11 -تغییر اینترفیس دوربین و جا به جا شدن اکثر المان ها که دوربین رو به استوک اندروید نزدیک تر میکنه. تنها تغییر مهم اضافه شدن کدک x265 برای ویدیو ضبط کردنه که فایل خروجی فشرده تری به شما تحویل میده. حالت beautification هم به ویدیو ها اضافه شده.
12- تغییر ظاهر گالری. قابلیت دسته بندی بر اساس محتویات عکس یا چهره افراد در نسخه قبل هم وجود داشت اما در این نسخه دسترسی به اونها راحت تره. قابلیت سرچ بر اساس اسم افراد یا دسته بندی های دیگه اضافه شده ، البته قبلش باید دسته بندی کنید و برای هر فرد تو گالری یک اسم بزارید.
13 - با نگه داشتن دو انگشت روی هر عکس ، Hitouch اجزای عکس رو شناسایی میکنه و عکسها و محصولات مشابه اون رو پیدا کرده و پیشنهاد میده.
14 - اضافه شدن Hivision ، انگشتتون رو از وسط صفحه اصلی home screen رو به پایین بکشید. بالا سمت راست کنار قسمت سرچ یک ایکون کوچیک هست. اون رو بزنید و گزینه identify رو از پایین انتخاب کنید. این برنامه میتونه اجسام رو شناسایی کنه و بگه مثلا یک میوه که تو تصویره چقدر کالری داره.
15 - انتقال تنظیمات تماس call settings به بخش wireless and network

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/12/29 9.0.1.158

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/12/29 دوست عزیز آپدیتها به صورت نوبتی بر اساس سری ساخت میاد ، نهایتا تا 3-4 روز دیگه برای همه سری ها عرضه میشه

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/12/29 سلام
دوستان آپدیت به صورت OTA اومد. بعد از آپدیت لیست تغییرات کامل + تغییرات در مصرف باطری رو براتون میزارم.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/12/10 بالاخره اندروید 9 به صورت رسمی و OTA برای میت 9 عرضه شد. امروز از چین شروع کردن و احتمالا تا اخر اسفند برای خاورمیانه هم عرضه میشه.
https://www.gsmarena.com/huawei_releases_android_9_pie_update_with_emui_9_for_mate_9_series_and_nova_2s-news-35775.php

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/11/22 تو تنظیمات بازی قسمت sound and display برید و visual qualityرو روی high بزارید

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/10/7 حالت wide aperture داره. همون کارو میکنه براتون. پرتره دوربین سلفیش زیاد جالب نیست. در کل الان دیگه خرید میت 9 منطقی نیست با این مدلای جدیدی که ساخته شده.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/9/17 بیلد 380 مشکل داشت. 381 بهتر شد و 382 باز هم مشکل داره. به شدت 380 نیست ولی مصرفش بالاست. کاری هم نمیتونید بکنید. فقط باید صبر کنیم ببینیم تو کدوم آپدیت میخوان رسیدگی کنن. الان فقط میتونید رزولوشن رو از Full HD به HD تغییر بدید. vpn اگر دارید دائم روشن نزارید.شبها هم از Ultra battery saving mode استفاده کنید. اگر از هر دو سیم کارت استفاده نمی کنید یکیش رو غیر فعال کنید.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/9/14 وضعیت باطری رو با چه زمانی مقایسه میکنید؟ بهتره که بعد از دو سال باطری کلا تعویض بشه. چون در هر صورت به مرور زمان ظرفیت باطری و بازدهیش کمتر میشه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/7/13 برای اطمینان از اینکه گوشی دست مالک خودشه هر بار بعداز ری استارت و هر سه روز یکبار باید رمز وارد بشه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/7/13 به ۳۷۷ اپدیت نکنید. بیلدهای قدیمی تر مشکلی ندارن. اپدیت کنید و از امکانات جدیدش استفاده کنید‌

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/7/5 خود من هم همبن مشکل رو دارم. ایراد از اپدیتشون بوده. راهی هم برای رول بک به پچهای قبلی بدون ریسک پیدا نکردم.فقط باید صبر کرد تا اپدیت بعدی حلش کنن.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/6/4 اول باید چک کنید که ایا تلویزیونتون از Miracast پشتیبانی میکنه یا نه. بعد باید یک کابل miracast بگیرید یا اینکه تلویزیون و گوشی رو به یک وای فای یکسان متصل کنید. miracast تلویزیون رو فعال کنید و از نوتیفیکیشن پنل گوشی گزینه mirrorshare رو انتخاب کنید. تلویزیونتون رو توی لیست پیدا کنید و بهش وصل بشید.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/24 چک کردم منبعشون سایت theandroidsoul بود. اون سایت رو هم چک کردم واسه این خبرش منبعی نداشت. ترجمه هم بد انجام شده. صرفا لیستی که اون سایت ارائه کرده، گوشیهاییه که واجد شرایط هستند و تاریخ ارائه هم به صورت تقریبیه و فقط حدس و گمانه. البته میت 9 واقعا توان سخت افزاریش رو داره و امیدوارم این نسخه از اندروید برای گوشی ما هم ارائه بشه. هر چند مطمئنماگر هم ارائه بشه ، زودتر از بهمن ماه ما این اپدیت رو روی میت 9 نخواهیم دید.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/17 سلام.
دوستان چند روز پیش اندروید 9 با عنوان Pie برای اسنشال فون و پیکسل منتشر شد و گوشیهایی که در برنامه بتا بودن هم به زودی این ورژن رو دریافت می کنند. توی لیستی که از گوشیهای هواوی اعلام شده اسم p10 هم به چشم میخوره. از اونجایی که زمان عرضه اون گوشی با میت 9 فاصله چندانی نداشت و با توجه به قدرت سخت افزاری این گوشی و همچنین پشتیبانی از treble ، احتمال عرضه این نسخه برای میت 9 ما هم هست. البته احتمالش خیلی زیاد نیست و اگر هم منتشر بشه بعید میدونم زود تر از زمستون این اتفاق بیافته.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/17 سلام. نوش که دیگه بعید میدونم هیچ جا پیدا بشه. با این وضعیت ارز و گرونی هم کسی دست دو نمیفروشه. مگر اینکه گوشی ایراد جدی داشته باشه یا به پولش احتیاج داشته باشن. کارکرده اش رو من چند جا دیدم از 2 ملیون و 300 به بالا.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/7 یک خبر خوب برای دوستانی که زیاد با گوشی گیم بازی میکنن. آپدیت GPU Turbo قراره آبان تا آذر ماه امسال برای mate 9 ارائه بشه. بعد از این آپدیت در ایده آل ترین حالت مصرف باطری شما موقع بازی حدود 30% کاهش میکنه و بازیها تا 60% روون تر اجرا میشن.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/7 میتونید لینک چد تا ازین تاپیک هاتو فروم xda رو بهم بدید؟ چون خودم ندیدم همچین مواردی. خیلی وقتها قبل از ارائه اپدیت رسمی ، اپدیت ناجیه خودتون تو firmware finder موجود میشه و همیشه نیازی نیست از اپدیت نواحی دیگه استفاده کنید.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/6 اپ Quik که به صورت پیش فرض روی mate 9 موجوده رو اپدیت کنید تقریبا بیشتر ابزارهای مورد نیاز رو داره.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/6 سلام. دوست عزیز من حداقل از دو نفر شنیدم که با فرمویر فایندر به بیلدهای جدید اپدیت کردن. شاید این مشکلی که شما میگید فقط برای P10 پیش اومده چون تو فرومهای MATE 9 به همچین موردی بر نخوردم. این که میگید با اپدیتهای قبلی ناحیه اپدیتتون عوض شده رو متوجه نمیشم. اگر منظور Rebranding یا تغییر مدل و ناحیه ساخت گوشی به صورت مجازیه که بعید میدونم از طریق فرمویر فایندر امکان پذیر باشه. همیشه هم قبل از اپدیت با فرمویر فایندر قبل از هر چیز سازگاریش با گوشی خودتون رو چک کنید تا مشکلات ازین قبیل پیش نیاد. الان شما میخواین mate 9 خودتون رو اپدیت کنید یا p10 رو؟

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/3 سلام. اگر بعد از اپدیت مشکل افت سرعت یا شبکه یا هر مشکل دیگه ای داشتید ریست کنید در غیر این صورت نه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/1 نحوه اپدیت با Firmware finder :

1-برنامه Firmware Finder fo Huawei رو از پلی استور نصب کنید.
2- قسمت بالا روی مدل گوشی کلیک کنید (مثلا MHA-L29C185). اگر هیچ گزینه ای نبود Add model رو بزنید و MHA-L29 رو جستجو کنید (L29 مخصوص میت 9 دو سیم کارته)
3- یکی از موارد رو انتخاب کنید. آخرین بیلد برای مدل L29 در حال حاضر با B376 تموم میشه. برای چک کردن سازگاری این آپدیت با گوشیتون روی Check firmware access و بعد with یا without IMETI کلیک کنید. در صورتی که پیغام Firmware approved... رو داد میتونید اپدیت رو انجام بدید در غیر این صورت دانلود نکنید و سراغ یک بیلد دیگه برید چون فقط دیتا مصرف میشه و در اخر هم موقع اپدیت ارور میده.
4- IN-APP PROXY رو بزنید و بعد توی تنظیمات وای فای برید. برای این کار انگشتتون رو روی ایکون وای فای نگه دارید , modify network رو بزنید. advanced options رو تیک بزنید. توی proxy قسمت manual برای proxy hostname کلمه localhost و در قسمت proxy port عدد 8080 رو وارد کنید.
اگر میخواید با دیتا آپدیت کنید باید تو تنظیمات قسمت network ، mobile networks ، access point names برید. روی علامت تعجب کنار اکسس پوینت کلیک کنید و همون نام پروکسی و پورتی رو که قبلا نوشتم اینجا تو قسمتای proxy و port وارد کنید.
5- حالا به تنظیمات گوشی و قسمت اپدیت برید. روی علامت سه نقطه بالا کلیک کنید و download latest full package رو بزنید.
6- اگر سرعت خیلی پایین بود میتونید آپدیت رو pause کنید. بعد دوباره به تنظیمات نت برید و پروکسی رو بردارید. بعد برگردید و آپدیت رو resume کنید.نکته اینجاست که تمام این فایلها روی سرورای هواوی هستن. گوشی شما این فایلها رو پیدا نمیکنه. ولی با استفاده از برنامه firmware finder این فایلها موقتا قابل رصد هستن. یعنی بعد از برداشتن پروکسی هم میتونید باز اپدیت رو ادامه بدید.
موفق باشید

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/1 دوستانی که هنوز بیلد 375 و 376 رو ندارن دقت کنن که این اپدیتها برای بیلدهای مناطق و سری ساختهای مختلف ، تو تاریخهای متفاوتی ارائه میشه. ولی نهایتا فاصله بین این تاریخها برای بیلدهای خاورمیانه کمتر از یک ماهه. اولین نفری که شنیدم OTA به 375 اپدیت کرد حدود 2 هفته پیش بود. اگر تا نهایتا 2 هفته دیگه برای شما حتی به روش دانلود اخرین بسته که قبلا اشاره کردم موجود نشد یا با فرمویر فایندر اپدیت کنید یا به نمایندگی مراجعه کنید اگر مجانی براتون اپدیت می کنند. آموزش کار با فرمویر فایندر رو دوباره براتون میزارم.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/5/1 سلام. خیلی افت کرده؟ دقیقا تو ه شرایط نوری و چه سوژه عکسی؟ من متوجه مورد خاصی نشدم ولی حس میکنم تو نور کم کیفیت عکسا یکم افت کرده.نویز بیشتر شده و جذب نور و روشنایی کمتر. البته شاید هم به قول شما به خاطر دقت بیشتر باشه. اما گاهی اوقات الگوریتم پسا پردازشی عکسارو دست کاری میکنن و باعث میشن کیفیت عکسا به جای پیشرفت ، افت کنه. باز بیشتر کار میکنم اگر مورد خاصی دیدم میگم به شما هم.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/4/31 سلام. همین اپدیت به همین روش OTA محسوب میشه. فقط به خاطر وجود یک باگ گوشی به صورت اتوماتیک اپدیت رو به شما نشون نمیده.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/4/30 اون بیلد احتمالا برای مدل l29 ساخته شده. شما به قسمت settings - system- system update برید و علامت سه نقطه بالا رو بزنید. بعد گزینه download latest package رو انتخاب کنید. فارسیش احتمالا نوشته دانلود اخرین بسته. به احتمال خیلی زیاد بعد از چند ثانیه بیلد 376 رو به شما نشون میده و میتونید اپدیت کنید.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/4/26 دوستانی که به تازگی به b375 یا b376 اپگرید کردن میتونن از مسیر settings -motion control - pick up - wake up device قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه رو برای شروع خودکار face unlock فعال کنن.وقتی گوشی رو از توی جیب در بیارید یا از روی هر سطحی بلند کنید اتوماتیک صفحه روشن میشه. فقط فراموش نکنید امن ترین روش قفل کردن گوشی شما همچنان حسگر اثر انگشته. اما خوشبختانه face unlock جدید اگر گوشیتون رو به صورت زاویه دار کنار صورتتون بگیرن قفل باز نمیشه. همچنین تا وقتی حداقل یک چشمتون باز نشه face unlock عمل نمیکنه ، پس باز شدن قفل توسط دیگران موقعی که شما خواب هستید هم منتفیه.

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1397/4/25 سوال اصلی اینجاست که ایا اصلا تولید میشه؟ آیا تولید و فروشش سودی نصیب هواوی میکنه؟ مسلما نه. با وجود گوشی های جدید کمتر کسی سراغ گوشی 1.5 سال قبل میره. اگر چه این گوشی عالیه ولی کم کم داره نایاب میشه و بیشتر دست دوش رو میتونید تو بازار پیدا کنید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 170 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا