مشخصات کاربر
 - نام کاربر : سید ش
- تاریخ عضویت : 1396/9/15
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- گزارش مالی سامسونگ از سهماهه اول سال 2024 - پرش 933 درصدی سود!
- گزارش مالی مایکروسافت از سهماهه منتهی به مارچ 2024 – تسریع رشد سرویسهای ابری به پشتوانه AI
- گزارش مالی گوگل از سهماهه نخست 2024 – افزایش درآمد در همه بخشها و تقسیم سود برای نخستین بار
- معرفی Realme C65 5G – نخستین اسمارتفون مجهز به تراشه 6 نانومتری Dimensity 6300
- معرفی Oppo A60 - ارزانقیمت 4G اوپو با اسنپدراگون 680 و شارژر 45 واتی
- معرفی Honor 200 Lite – میانرده آنر با نمایشگر امولد و تراشه Dimensity 6080
- معرفی Z9X ،iQOO Z9 و Z9 Turbo میانردههای ویوو با باتری 6,000mAh و پردازندههای 4 نانومتری
Sony Xperia XA Ultra
سه آذر از بازار موبایل ایران طبقه دوم فروشگاه سامتل (همان مرکز خدمات سامتل) یک xa1 u خریدم یک و نیم ، قبل خرید بهم گفتند گارانتی تعویض داره تا یک هفته و کلی وعده شیرین قبل خرید و یکسال گارنتی معمولی ، اما به محض اینکه کارت کشیدم پول رو دادم فروشنده ها زدن زیر حرفشون و گفتند ما نبودیم .
خلاصه بعد 3 روز مشکلات گوشی شروع شد اول آنتنش بعد هم وای.فای و دوربینش مشکل داشت ، رفتم هرچی بهشون گفتم قبل خرید بهم گفتین تعویض داره هرچی هم اصرار کردم دوربین هاتونو چک کنید چون میدونستند حق با منه گوش نکردن و زدند زیر حرفشون آخر هم مدیر فروشگاه اومد داد زد سرم که همینی که هست برو هرکار میخوای بکن بعد هم گفت حراست بیاد ...... دیدم قبل من یه پدر پسر هم برای htc دقیقا همین مشکل رو داشتند (مشکل آنتن نه ، مشکل با حرفای درهم پرسنل) و جالب اینه که خود حراست هم میگفت کلی ازین داستانا هست اینجا ....
بخاطر قوانین سایت خیلی از اتفاقات و چیزهای دیگرو نمیتوم بگم فقط در این حد بگم اینا نون حلال نمیخورن ، من دانشجو ام شهریه ام رو قسط بندی کردم که یه گوشی خوب بخرم این بلا رو سر من در آوردن .....