مشخصات کاربر
 - نام کاربر : سید ش
- تاریخ عضویت : 1396/9/15
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
سه آذر از بازار موبایل ایران طبقه دوم فروشگاه سامتل (همان مرکز خدمات سامتل) یک xa1 u خریدم یک و نیم ، قبل خرید بهم گفتند گارانتی تعویض داره تا یک هفته و کلی وعده شیرین قبل خرید و یکسال گارنتی معمولی ، اما به محض اینکه کارت کشیدم پول رو دادم فروشنده ها زدن زیر حرفشون و گفتند ما نبودیم .
خلاصه بعد 3 روز مشکلات گوشی شروع شد اول آنتنش بعد هم وای.فای و دوربینش مشکل داشت ، رفتم هرچی بهشون گفتم قبل خرید بهم گفتین تعویض داره هرچی هم اصرار کردم دوربین هاتونو چک کنید چون میدونستند حق با منه گوش نکردن و زدند زیر حرفشون آخر هم مدیر فروشگاه اومد داد زد سرم که همینی که هست برو هرکار میخوای بکن بعد هم گفت حراست بیاد ...... دیدم قبل من یه پدر پسر هم برای htc دقیقا همین مشکل رو داشتند (مشکل آنتن نه ، مشکل با حرفای درهم پرسنل) و جالب اینه که خود حراست هم میگفت کلی ازین داستانا هست اینجا ....
بخاطر قوانین سایت خیلی از اتفاقات و چیزهای دیگرو نمیتوم بگم فقط در این حد بگم اینا نون حلال نمیخورن ، من دانشجو ام شهریه ام رو قسط بندی کردم که یه گوشی خوب بخرم این بلا رو سر من در آوردن .....