مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali P
  • تاریخ عضویت : 1396/9/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/3/7 سلام.
ممنون به خاطر پاسختون. خواستم بگم من تقریبا همه اپ هامو از گوگل پلی دانلود و بروزرسانی میکنم و از امثال کافه بازار استفاده نمیکنم فکر نمیکنم مشکل از ناسازگاری برنامه ها باشه چرا که گوگل پلی هر اپ رو با توجه به سیستم گوشی در دسترس میذاره.
بازم ممنون

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/3/6 با سلام
دوستان عزیز که این گوشی رو دارن.
بنده این گوشی رو حدودا سه ماه پیش خریداری کردم (با گارانتی مدیا) از دوربین و امکاناتش راضی هستم فقط چند مشکل دارم باهاش میخواستم بدونم برای شما هم این مشکلات وجود داره یا اگر راه حلی ارائه بدید ممنون میشم.
اول اینکه گاهی اوقات این گوشی خود به خود ری استارت میشه و به عنوان مثال در حال وبگردی هستم به یکباره میبینم وسط کار گوشی ری استارت میشه البته اینطور نیست که همیشه این اتفاق بیفته و مثلا هر یکی دو هفته یک بار اینطور میشه.
دوم اینکه به نظرم از لحاظ سخت افزاری در حد و حدود اون چیزی که کایرین 970 از نظر عددی ارائه میده و 4 گیگ رمش زیاد راضی کننده نیست تا به حال چند باری وسط اجرای برنامه های مختلف پیش اومده که از برنامه بپره بیرون و یا مقداری هنگ کنه.
در ضمن این مشکلات رو که داشتم گفتم شاید ایراد از این هست که گوشی بروز نیز برای همین به جدیدترین نسخه اپدیتی که اومده( بیلد نامبر 132) هم ارتقا دادم ولی بازم مشکلات هست.
یک مقداری این مشکلات باعث شده از این گوشی سرد بشم چراکه این مشکلات درحد یک پرچمدار نیست.
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/12/27 با سلام
بنده این گوشی رو حدود یک ماه هست که خریداری کردم سعی میکنم تجربه ای از کاربری این گوشی رو بیان کنم.
میت 10 یک گوشی بسیار با ارزش از نظر قیمتی هست چرا که شما در این رنج قیمت هیچ گوشی با چنین مشخصاتی رو حتی در میان برند های دیگر چینی هم نمیتونید پیدا کنید.
در رابطه با دوربین این گوشی می توان گفت که نظیرش در میان اسمارتفون ها کم پیدا میشه اما نمیشه گفت هیچ عیبی نداره به عنوان مثال در سوژه های پرجزییات امکان از دست رفتن برخی جزییات وجود داره که با توجه به اینکه شما دارین از یک دوربین موبایلی استفاده میکنید قابل چشم پوشی هست اما در شب دوربین این گوشی فوق العاده اس تا به حال با هر گوشی مقایسه کردم رقیبی براش پیدا نکردم که البته از یک دوربین با دیافراگم اف 1.6 کمتر از این هم انتظار نمیره. در کل میتونم بگم حداقل تا سه میلیون تومان رقیبی برای دوربین این گوشی وجود نداره و نزدیکترین رقیبش نسخه پرو همین میت 10 هست. این حرف رو نه از روی هوا بلکه با مقایسه این گوشی با رقبایی از جمله اس8 و اس 8 پلاس و اکسپریا XZ Premium و نوت 8 و... میزنم.
در رابطه با نمایشگر بسیار راضی کننده هست البته اون اغراق رنگ امولد ها رو نداره اما در عوض توی رنگ سفید بسیار عالی هست به خاطر فناوری RGBW که رنگ سفید رو اختصاصی نشون میدن پیکسل ها و در این زمینه هم طبق مقایسه هایی که انجام دادم رقیبی برای این گوشی پیدا نکردم.
از نظر باتری با استفاده کم حتی تا یک و نیم و یا دو روز رو هم جوابگو هست اما با استفاده زیاد یک روز رو همراهی تون میکنه و بسیار عالی هست ولی بهتر از این سرعت شارژش هست که با سوپرشارژر خودش در عرض حدود نیم از 10 تا 60رو پر میکنه و فول شارژ شدنش هم حدود 70 تا 80 دقیقه بیشتر زمان نمیبره.
از نظر مدیریت رم خیلی خوب هست و کاربری روانی هم داره.
در کل اگر از این گوشی خوشتون اومده در خریدش شک نکنید چرا که در حال حاضر هواوی یکی از بهترین خدمات رو هم در ایران ارائه میده و از دیدگاه مردم هم دیگه مثل سابق شرکت پیش پا افتاده ای محسوب نمیشه بنده که به هر کس گوشیمو نشون دادم تحسین کرده مخصوصا در زمینه طراحی و دوربین که بیشتر مورد توجه قرار میگیره.
یاعلی ‌

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/11/1 سلام
هواوی میت 10 پرو گوشی بسیار خوب و زیبایی هست اما اول اینکه با توجه به اختلاف قیمت 1 میلیون تومانی اصلا خرید این گوشی نسبت به میت 10 نسخه معمولی قابل توجیح نیست و دوم اینکه این کلاسی که شما عرض میکنید در برخی موارد در میت 10 بیشتر به چشم میخوره به عنوان مثال طراحی جلویی میت 10 پرو مخصوصا در قسمت پایین گوشی که لوگوی هواوی اورده شده شباهت زیادی به همون میت 10 لایت داره که کسی که این گوشی رو از جلو میبینه نمیتونه از یک گوشی 1.5 میلیونی تمیز بده.
در رابطه با نسبت تصویر 18:9 بله این نسبت تصویر مزایایی داره اما معایبی هم داره به عنوان مثال شما در تماشای فیلم همیشه یا باید شاهد حاشیه های کنار گوشی باشید یا هم که فیلم رو بهینه سازی کنید که باز هم شاهد کشیدگی تصویر و همچنین از دست رفتن بخش هایی از بالا و پایین تصویر هستید. البته در فیلم های سینمایی این قضیه به نفع میت 10 پرو تمام میشه به خاطر نسبت 18:9 اونها. در بازی هم گوشی هایی که نسبت 18:9 دارن درسته که از نظر عددی حتی ممکنه ابعاد بزرگتری از گوشی های 16:9 داشته باشن اما باز هم فضایی که پوشش میدن به خاطر عرض کمتر از گوشی های 16:9 کمتره این قضیه در بازی های استراتژیک که احتیاج به فضای بیشتری از عرض دارن بیشتر مشهوده. این نوع نمایشگر مشکلاتی دیگری هم دارن که خب نمیشه همشونو نام برد ( مثلا کشیدگی بیش از حد گوشی که دست های کوچک حتی به بالای اونها نمیرسه ) در کل با توجه به این که میت 10 با نسبت تصویر 16:9 به صورت بدون حاشیه طراحی شده هیچ عیبی درونش نیست از این بابت و همچنین اکثر اپ ها هم فعلا برای نسبت 16:9 بهینه شدن و زمان زیادی میبره تا برای نسبت 18:9 بهینه سازی بشن.
من خودم این دو گوشی رو در کنار هم کاملا مقایسه کردم و تفاوت هاشونو کم و بیش میگم :
1- میت 10 پرو در نمایش رنگ مشکی عمیق بهتر عمل میکنه ( به خاطر پنل امولد ) و در عکس این قضیه میت 10 معمولی در نمایش رنگ سفید بسیار بهتر عمل میکنه ( به خاطر پنل ای پی اس و فناوری RGBW )
2- میت 10 پرو به خاطر عرض کمتر بهتر در دست جا میگیره اما در عوض در میت 10 معمولی راحت تر دست به بالای گوشی میرسه به خاطر طول کمتر.
3- میت 10 پرو ضد اب هست و در ایران نسخه 128 با 6 گیگ رم میاد که در عوض میت 10 معمولی دارای جک هدفون هست و از کارت حافظه پشتیبانی میکنه.
و...
در نهایت با توجه به این که این دو گوشی هر کدام مزایا و معایبی نسبت به هم دارند قطعا خرید میت 10 با یک میلیون قیمت کمتر بسیار منطقی تر هست.
یاعلی

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/10/3 سلام
در رابطه با سایت DXOmark که حتی الان برای برخی مخاطبان به عنوان یک معیار هم هست باید عرض کنم این لابراتوار دوربین ها رو در شرایط آزمایشگاهی بررسی میکنه. این شرایط به صورت تخصصی هست و عمدتا با شرایط عادی که ما عکاسی میکنیم بسیار متفاوت. در رابطه با امتیاز های ارائه شده توسط این سایت نسبت به گلکسی نوت 8 و هواوی میت 10 پرو هم باید اشاره کنم که از نظر عکاسی این امتیاز برای هر دو گوشی 100 هست و این تفاوت کلی که بین میت 10 پرو و نوت 8 ایجاد شده و میانگین نوت رو 3 امتیاز پایین تر از میت اورده به بخش فیلمبرداری بر میگرده. ( میت 10 پرو امتیاز کلی 97 و نوت 8 امتیاز 94 رو کسب کرده ) حالا دلیل کم بودن امتیاز نوت در فیلمبرداری چه بوده؟ این سایت برای امتیاز هایی که به هر گوشی میده یک سری معیار داره که در هر بخش یک امتیاز از صد داده میشه و مجموعا میانگین این بخش ها میشه یک امتیاز کلی در زمینه فیلمبرداری و همچنین عکاسی. نوت ایت در زمینه فیلم برداری برتری های زیادی نسبت به میت 10 پرو در بعضی بخش ها مثل لرزشگیر اپتیکال تصویر که میت 10 پرو در رزولوشن 4k از اون بی بهره اس و فقط یکی از دو لنزش دارای لرزشگیر هست و همچنین در زمینه اسلوموشن که نوت بسیار بهتر عمل میکنه و... اما این برتری ها در معیار های امتیاز دهی dxo وجود نداره و جالب اینجاست که بدونید همه کارشناسان دارن یکی از برتری نوت 8 نسبت به اس 8 رو دوربینش میدونن اما سایت dxo در زمینه فیلمبرداری حتی نسبت به اس 8 هم امتیاز کمتری به نوت داده .
در ضمن همونطور که گفتم بنده خودم به شخصه دوربین هر دوی این گوشی ها رو با هم مقایسه کردم و در برخی بخش ها نوت و در برخی بخش ها میت برتری داشتن.
از جمله برتری های دوربین نوت 8 نسبت به میت 10 پرو :
دامنه رنج داینامیکی ، ثبت جزئیات بیشتر ، لرزشگیر اپتیکال ، جزئیات بیشتر در فیلم برداری ( که در بررسی میت 10 پرو در همین سایت هم به ضعف این گوشی اشاره شده ) ، ثبت دقیق تر رنگ ها و...
از جمله برتریهای. دوربین میت 10 پرو نسبت به نوت 8 :
دقت فوکوس ، ثبت تصاویر سیاه و سفید ، دیافراگم اف 1.6 ، ثبت دقیق تر تصاویر پرتره با تشخیص مرز سوژه و میدان و...
باتشکر

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/9/29 دوست عزیز ممنون از نظرتون و قطعا هم محترم هست ولی همچنان یک سری نظرات متفاوت هست.
اینکه شما میگید کسی که حرفه ای باشه مثلا به جای دوربین موبایل از دوربین حرفه ای استفاده میکنه به نظرم اصلا درست نیست. اگر قرار بود که اینطوری به این بحث نگاه کنیم که در واقع اصلا چرا گوشی باید دوربین داشته باشه چرا قلم؟ چرا نمایشگر لمسی ؟ اینها هیچکدوم اهمیتی نداره چون تخصص تلفن همراه دقیقا همون بحث تلفن بودنشه اما در واقع الان که توجه کنید میبینید حتی مکالمه و پیام رسانی عادی اصلا حتی در هنگام خرید هم مورد توجه قرار نمیگیره. این حرف شما زمانی درست بود که دوربین های موبایل با سنسور های VGA بود در حال حاضر دیگه بسیاری از برند ها دارن کاری رو انجام میدن که افراد حرفه ای هم بتونن با استفاده از یک گوشی هوشمند به کارشون برسن از جمله این ویژگی ها هم میشه به قلم اس پن سامسونگ , چیپ های قدرتمند صدا که الجی و اچ تی سی در صدای خروجی استفاده میکنن , دوربین پرچمداران و... اشاره کرد دیگه این تکنولوژی ها همه دارن به وجود میان که افراد حرفه ای هم استفاده کنن بدون نیاز به حمل یک وسیله بزرگ مثلا یک دوربین بزرگ یا یک اسپیکر یا یک موزیک پلیر و...
در رابطه با اینترنت هم بنده نمیدونم اطلاعات شما در چه حد هست ولی باید عرض کنم که در حال حاضر در کشور ما نهایتا cat9 بیشترین سرعت را ارائه میده و در واقع بیش از این هیچ فرقی نمیکنه از این بیشتر فقط جنبه تبلیغاتی داره تا من و شما نوعی گول بخوریم و ترغیب بشیم برای خرید این گوشی و در ضمن باید عرض کنم این cat چه cat4 باشه چه cat18 فرقی نمیکنه فقط جواب گوی اینترنت 4G هست و 5G رو نمیتونه ساپورت کنه در حالی که در حال حاضر چیپ های 5G در حال ساخت هست و در دوسال اینده این چیپ بر روی موبایل ها قرار خواهند گرفت پس عملا چه cat4 با چه 18 هیچ فرقی نخواهد داشت و از زمانی که اینترنت نسل 5 به میان بیاد همونطور که الان 3G حتی یاد هم نمیشه دقیقا برای 4G هم همین اتفاق خواهد افتاد.
درباره مقاومت در برابر اب و گرد و غبار هم باید گفت که IP68 قطعا بهتر از IP67 هست چرا که کاربر از اطمینان کامل برخوردار میشه در حالی که زمانی که یک گوشی نتونسته در عمق بیش از یک متر دوام بیاره خب از این نظر در جایگاه پایین تری قرار میگیره از اونجایی که ضد اب بودن در حال حاضر به یک استاندارد جدید برای گوشی های هوشمند تبدیل شده برای یک پرچمدار کامل بهتره که بهترین امتیاز رو که IP68 هست رو کسب کنه.
از نظر قیمت هم با توجه به این که طبق قیمت گذاری های انجام شده میت 10 پرو بیش از 3 میلیون خواهد داشت در واقع از نظر قیمتی تفاوت خاصی ندارن و خب بستگی به کاربر داره که کدوم رو بپسنده...
در هر حال به نظر بنده برای کسی که باتری و اسپیکر و کمی چیپ جدیدتر مهم هست میت 10 پرو و برای کسی که نمایشگر بهتر و مولتی تسکینگ بهتر و قلم مهمه نوت 8 بهتر هست. برخی امکانات از جمله دوربین و ... هم که خودم تست کردم برابر هستن و توی بعضی شرایط میت و در بعضی شرایط نوت بهتر هست.
باتشکر

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/9/24 متاسفانه بازم شما با تعصب پاسخ دادین.
ببینید هر قابلیتی که روی یک گوشی قرار میگیره پشتش هزاران فکر صورت میگیره. قطعا شرگت های بزرگی مثل سامسونگ و هوآوی هزینه و وقت زیادی رو صرف تحقیقات و ارائه قابلیت های جدیدشون میکنن و این هزینه ها الکی صورت نمیگیره که به عنوان مثال شما اینجا بفرمایید که حسگر عنبیه چشم کاربردی نداره حالا شما اگه گوشیتون این قابلیت رو نداره و استفاده نمیکنین دلیل بر کاربردی نبودنش نیست چه بسا الان بسیاری از کسانی که اس ایت و نوت دارن از این حسگر برای رمزگشایی گوشیشون استفاده میکنن.
درباره بلوتوث هم باز متاسفانه مثل اینکه اطلاعاتتون درباره تفاوت نسخه پنجم با نسخه 4.2 که در میت استفاده شده زیاد نیست. نسخه پنجم بلوتوث علاوه بر افزایش برد و سرعت یک قابلیت بسیار کاربردی و حرفه ای رو ارائه میده به صورتی که شما همزمان از دو پخش کننده مختلف از طریق گوشی میتونید صدا های مختلف رو پخش کنید این قابلیت خصوصا برای کسانی که در زمینه موسیقی کار میکنن فوق العاده کاربردی هست که باز هم شما مثل آب خوردن از روش رد شدین.
درباره مقاومت در برابر نفوذ اب و گرد و غبار اما که گفتین دقیقا مثل همون کت 18 هست درسته که میت 10 پرو هم استاندارد IP67 رو دریافت کرده ولی یک سری تفاوت هایی وجود داره اگر غیر این بود چرا این اعداد و ارقام مطرح بشه ؟ از جمله مهم ترین تفاوت های استاندارد IP67 که میت 10 پرو کسب کرده و IP68 که نوت 8 به دست اورده مقاومت بیشتر در برابر فشار اب در عمق بیشتر هست به این معنا که میت 10 پرو تا عمق یک متری میتونه مقاومت کنه اما نوت 8 تا عمق یک و نیم متری توان مقابله با فشار اب رو داره.
قلم هم قطعا کاربردش بسیار هست و نمیشه ازش چشم پوشید البته طبق گفته شما یک سری قابلیت های اس پن بیشتر به درد افراد حرفه ای میخوره اما قابلیت های خاصی از جمله ترجمه هوشمند و پیام زنده و بزرگنمایی در صفحه و... هم هستن که برای افراد عادی هم بسیار کاربردی هست.
در نهایت ببینید من نه قصد بالا کشید نوت رو داشتم و نه پایین کشیدن میت 10 پرو همون طور که در پیام قبلی هم مشاهده کردید من مزایای هر کدوم رو نسبت به دیگری نوشتم. حالا شما که طرفدار میت هستید دلیل بر این نیست که یک سری قابلیت در نوت رو نادیده بگیرید که بگید میت گوشی بهتری هست در کل هر دو گوشی های خوبی هستن البته قیمت که مسئله مهمی هم هست در هردو بسیار بالا هست که امیدواریم زودتر حباب قیمتی شکسته بشه و این قیمت های نجومی پایین تر بیاد.
با تشکر

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/9/18 سلام.
جی پی یو گلکسی نوت 8 مالی G71 MP20 هست که دارای بیست هسته پردازش گرافیکی هست در حالی جی پی یو یا همون چیپ گرافیکی هوآوی میت 10 پرو و میت 10 مالی G72 MP12 هست که دوازده هسته داره. در تست ها و بنچمارک های انجام شده علارقم اینکه هوآوی از چیپ جدیدتری استفاده میکنه اما چیپ گرافیکی نوت بهتر عمل کرده به خاطر هسته های بیشتر پردازشی...
در رابطه مقایسه نوت 8 با میت 10 پرو هم که فرمودید خیلی یک طرفه نظر دادید... این دو گوشی هر کدوم نسبت به هم مزایایی دارن .
برخی از مزایای میت 10 پرو نسبت به نوت 8 :
1- باتری حجیم تر با ماندگاری بیشتر
2- محل حسگر اثر انگشت
3- اینترنت کت 18 ( البته در ایران هیچ تفاوتی ندارن )
4- هوش مصنوعی ( کاربردش بیشتر در رابطه با سرعت حسگر اثر انگشت و دوربین هست اما به گفته هواوی توی دراز مدت هم تاثیر مثبتی توی افت سرعت گوشی داره )
5- اسپیکر استریو
6- دیافراگم اف 1.6 دوربین ( در تست ها تفاوت خاصی وجود نداره )
7- حسگر اینفرارد
و...
برخی از مزایای نوت 8 نسبت به میت 10 پرو :
1- جک هدفون
2- نمایشگر کواد اچ دی
3- حسگر عنبیه چشم
4- تشخیص چهره
5- پشتیبانی از مموری
6- لرزشگیر اپتیکال برای هر دو لنز
7- قلم اس پن
8- مقاومت بیشتر در مقابل نفوذ اب و گرد و غبار IP68
9- حسگر ضربان قلب
10- بلوتوث 5
باتشکر...

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1396/9/14 سلام. این گوشی از نظر سخت افزاری و دوربین بسیار عالی هست و یک گوشی تضمین شده اما حیف که هواوی به جای استفاده کردن از بهترین امکانات در یک گوشی اومده این امکانات رو بین دو گوشی تقسیم کرده (میت 10 پرو و میت 10 معمولی )
میت 10 پرو دارای نمایشگر با پنل امولد هست ولی میت 10 از این نعمت بی بهره است. در عوض میت 10 پرو دارای رزولوشن فول اچ دی هست در حالی که میت 10 کواد اچ دی محسوب میشه.
متاسفانه جک هدفون و پشتیبانی از مموری در میت 10 پرو وجود نداره در حالی که میت 10 معمولی هر دو رو داره.
طراحی میت 10 پرو ظریف تر و زیباتره و از استاندارد IP67 بهره میبره اما میت 10 معمولی نهایت تلاشش در حد IP53 بوده.
نمایشگر میت 10 پرو بدون حاشیه و دارای نسبت تصویر 18:9 هست در حالی که میت 10 نسبت تصویر 16:9 داشته و کمی عریض هست.
همین تفاوت ها به نظرم باعث شده کسانی که قصد خرید گوشی دارند زیادی به شک بیفتند و حتی در نهایت به سمت محصولاتی مثل نوت 8 و حتی ایفون 8 و رقبای دیگر برن.
حیف...

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/9/14 سلام.
من برای خرید یک گوشی در همین حدود قیمتی بین این گوشی و هواوی میت 10 پرو و ایفون 8 موندم.
دوستانی که این گوشی رو دارند از نظر کاربری راضی هستین؟
کسی تا به حال اون مشکل هنگ در برنامه هایی مثل تلفن رو داشته؟
از نظر باتری با توجه به حجم کمترش نسبت به اس ایت پلاس با استفاده سنگین یک روز رو پاسخ گو هست؟
بنده استفادم از گوشی : 1- تلگرام 2- وبگردی 3- تماشای ویدیو هم آنلاین هم افلاین 4- دوربین به ویژه عکاسی 5- در کل مالتی تسکینگ برام خیلی مهمه اهل بازی کردن هم نیستم.
درضمن به نظرتون امکانش هست تا عید قیمت این گوشی به زیر سه تومن برسه ؟
ممنون میشم اگه کمک کنید.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا