مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali M
  • تاریخ عضویت : 1396/9/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Nokia 6 Nokia 6

1396/9/9 سلام به همه عزیزان
بنده هم قبل از خرید محصول مثل بسیاری از شما مطالب رو در رابطه با این گوشی سعی کردم از منابع مختلف از جمله این سایت خوب بدست بیارم. لذا الان که حدود یک ماه هست خریدمش وظیفه دونستم در مورد گوشی نوکیا 6 یافته های خودم رو صادقانه عرض کنم که برای افراد بررسی کننده کار ساده تر باشه.
اول اینکه من مدل 1021 (گلوبال) نقره ای رو خریدم.
با اینکه همه مدلش رو توی نت سرچ کرده بودم و عکسها و کلیپهاش رو دیده بودم، اما به محض دیدن نقره ایش دلم رفت. واقعا رنگ سیلور بدنه ی آلومینیومی با لبه های صیقل خورده به نظر شخص بنده بسیار اون رو زیبا کرده. گرچه از نظر ابعاد بزرگتر از آیفون 5 هست، ولی شخصا منو یاد بدنه ی زیبای آیفون سری 5 انداخت.
در نهایت اینکه در زیبایی واقعا حرف نداره.
بدنه ی آلومینیومی باعث لیز شدنش شده و با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و وزن نه چندان کمش، باید در هنگام استفاده محکمتر در دست بگیریدش.
بر خلاف اکثر گوشی های بدنه فلزی، تا الان اصلا داغ نکرده (اچ تی سی داشتم نمی شد دست بگیری از شدت داغی، حتی در کارهای یومیه)
دوربین های سلفی و اصلی خوب هستند و از نظر کیفیت و عملکرد از 10 بهشون 8 میدم که برای یک گوشی میان رده بنظرم خیلی مناسبه.
بنظرم (نظر شخصیه، خواهشا اساتید ایراد نگیرند) قیمتش نسبت به چیزی که به شما ارائه میکنه واقعا عالیه. محافظ صفحه نمایش گوریلا گلاس ورژن 3 و بدنه بسیار محکمش و رم خوب و پردازنده 8 هسته ای و اسکنر اثر انگشت و.... بخصوص وقتی مقایسه میکنم با گوشی های عمومی مثل سامسونگ سری J با قیمتی به مراتب بالاتر، این موضوع رو به من ثابت میکنه که در خریدش اشتباه نکردم.
اما در پایان باید یادی کنم از باطریش. واقعا لذت میبرم. با انواع سامسونگ و اچ تی سی کار کردم، ولی این باطری 3000 میلی آمپری گویا تفاوتی داره با بقیه، طوری که بنده شک کردم به اعداد و ارقام ارائه شده برای باطری توسط شرکتهایی چون سامسونگ. با اینکه بسیار در شبکه های اجتماعی و اینترنت فعال هستم (چه با وای فای و چه با 4G) اما بطور کامل یک روز و نیم شارژ نگه میداره. اگر کمتر استفاده کنم دو روز رو راحت دوام میاره.

در نهایت اینکه با زیر 900 تومن، صاحب یک گوشی شکیل و خاص و با امکانات فراوان خواهید شد.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام