مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : یاکین ش
  • تاریخ عضویت : 1396/9/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Asus Zenfone 3 Zoom ZE553KL Asus Zenfone 3 Zoom ZE553KL

1396/9/7 سلام
تقریبا ۳ ماهه این گوشیو خریدم و باهاش کار میکنم. از نظر باطری عالیه. اگه جزء اشخاصی هستید که خیلی از گوشی استفاده میکنید و از اینترنت دیتا بهره میبرید، فکر نکنم زودتر از ۴۸ ساعت احتیاج به شارژر داشته باشید.اگه از وای فای استفاده کنید که بیشتر زمان پیدا میکنید برای استفاده.
دوربین گوشی در حالت اتوماتیک خیلی جالب نیست و به دوربین گوشی سامسونگ s7 هم نمیرسه. اما در حالت دستی اگر به دوربین های حرفه ای آشنایی دارید و قبلا کار عکاسی انجام دادید خیلی عکسهای با کیفیتی میتونید تهیه کنید.
در مشخصات گوشی ذکر شده که از گولیرا گلس ۵ برخورداره ، اما فکر نمیکنم حقیقت داشته باشه و حتی از یه صفحه پلاستیکی هم زودتر خش میوفته، پس اگه این گوشیو انتخاب کردید به گولیرا گلس گوشی اعتماد نکنید و حتما از محافظ ضد خش استفاده کنید.
اما این گوشی یه مشکل خیلی بد داره که اگه کمپانی ایسوز به فکر اعتبار خودش باشه، باید همه گوشی های فروخته شده رو با فراخوان عمومی به شرکت برگردونه. قاب فلزی گوشی در قسمت هایی که دکمه های کناری وجود دارن(دکمه خاموش روشن، تنظیم صدا و ورودی سیم کارت) و بدنه فلزی به شکل یک نوار باریک در اومده، خیلی ضعیف بوده و با کوچکترین فشار و در بعضی مواقع به صورت خود به خود، از قسمت شیشه ای جدا شده و به صورت ورم کرده و خیلی زشتی ظاهر میشه.
امیدوارم تجربه من به دیگر دوستان بهره لازم رو برسونه.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا