مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : معین ز
  • تاریخ عضویت : 1396/9/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1397/1/31 سلام. دیروز آپدیت اش اومد... فوق العاده شد محشر شد.... عالی عالی عالی. فقط همینو میتونم بگم

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1396/10/15 واسه من که عمری با سامسونگ با آمولد کارکردم نمی‌تونستم بیام با ips کار کنم. و صفحه نمایش سوپرامولد این گوشی با تنظیماتی مثله تغییر تراکم پیکسل برای مدیریت باتری؛ تغییر رنگ و وضوح رنگ به دو ویژگی vivid و normal که به نظرم عالیه و اوج احترام به پسند صاحب گوشیه. تراکم پیکسلی اش خیلی خوبه و عالیه. مهم عدد و رقم ها نیست. و مهم داشتن صفحه ۴k هم نیست چون چشم انسان قابلیت تفکیک و تشخیص اون با فول اچ رو نداره. این حرفیه که خیلی ها تو کامنت میگن و درست میگن. اینم از صفحه نمایش. من راضیم خیلی راضیم و مقابل سامسونگ آقایی می‌کنه هوآوی م.
بازی هم من چهارتا بازی سنگین آنلاین نصب کردم
Clash - soccer star - ss 2018 and ...
و یکی دو مورد غیر آنلاین. نه هنگی نه داغی نه اروری نه حتی تاخیر در اجرای بازی نداشتم و ندیدم. اینم از بازی...

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1396/10/15 من تو کامنت قبلی اسم رو اشتباه نوشتم. مرسی سعید جان تشکر. بازم فک کن ببین چیکار کنم. اما سوال شما دوست عزیز. من یک ماه و نیمه این گوشی رو گرفتم. فوق العاده ازش راضیم. ببین بستگی داره به معیارهات واسه خرید گوشی. برا من فوق العاده دوربین با قابلیت پرتره مهم بود. من ده سال میشه دوربین سونی داشتم اما با وجود کلی اعمال تغییرات تو تنظیمات و افکت و شاتر و و و هیچ وقت نتونستم پرتره بگیرم. عکس های پرتره این گوشی حرفه ای ترین عکسایی که عکاسای درجه یک با دوربین های حرفه ای میگیرن رو با کلی قابلیت و تنظیمات واسه من آماتور میگیره و همیشه همرام هست و آماده گرفتن عکس از سوژه های ناب محیط ام. این از دوربین.

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1396/10/15 سلام علیرضا ا. مرسی بابت راهنمایی ات. دیشب خیلی کلنجار رفتم. من تمام نرم افزارهای پلی استوری آپدیته. hicare هم آپدیت بود ورژن ۲.۰.۴.۳۰۱ و من cloud رو هم آپدیت کردم. انگار همون روزهای اول این تنظیمات کشور رو اعمال کرده بودم. ولی باز آپدیت نشد و گفت شما آخرین آپدیت این. به نظرتون مشکل از کجاست؟ من دو بارم زنگ زدم خدمات هوآوی گفت پیگیری می‌کنیم خبری نشد. البته گفت برا گوشی شما آپدیت اومده اگه نتونستیم ببرین نمایندگی خدمات براتون نصب کنن. چیکار کنم؟

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1396/9/21 البته دلیل کنتراست بالای رنگ چشمام تو دوربین سلفی که انگار سیاه زاغی میکنه چشمامو، حالت بیوتی بالاست. اگه بیوتی سلفی کمتر از 5 باشه مشکلی ایجاد نمیکنه هرگز و حرف نداره سلفی اش. منتها تو بیوتی های بالا کنتراست تصویرو به مراتب و طبعا بالا میبره که منطقیه

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1396/9/17 سلام. نه نداره
فقط واسه من نمی دونم چرا آپدیت نمیشه؟ و آپدیت اش نمیاد.
و یه نکته ی منفی، اینه که دوربین سلفی اش، چشم ها رو خیلی سیاه و زاغی می اندازه. نمی دونم شاید به خاطر گلسیه که پوشونده روی دوربین گوشیمو...
ولی فارغ از این دو مورد خیلی ریز و غیر مهم، عاشقشم...
عاشقش
محشره، هرچی ازش می خواستم داره
اونی که می خواستمه

Huawei P9 Plus Huawei P9 Plus

1396/9/5 سلام. یه سوال دارم. من این گوشی رو یک هفته است از بازار موبایل خریدم. یه نسخه آپدیت اومد. به این هوا که آپدیت اندروید هفت هستش آپدیت کردم اما انگار فقط firmware اپدیت شد، اونم به نسخه 4.1.1. و به نسخه 5 و اندروید هفت آپدیت نداشت و نداره و نکرد... در حالیکه گوشی خانومم p9 lite عه و چهار ماهه که آپدیت کرده به نوقا. چرا ماله من آپدیت پیدا نمی کنه؟ مشکل از کجاست؟ ازنمایندگی خریدم....به آندروید هشت که آپدیت نمیشه؟بعیده.نه؟
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا