مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : یوفو پ
  • تاریخ عضویت : 1396/8/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/6/3 اتفاقا من برای خودم ۱۲ ایکس گرفتم و برای برادرم ۱۱ تی پرو
اگر گوشی خوش دست تر ، کیفیت ساخت و متریال بدنه یک پرچمدار ، باتری بهتر و صفحه نمایش بهتر میخوای ۱۲ ایکس بگیر.در مورد سرعت شارژ باور کن ۶۷ وات هم فوق العادس انقدر زود پر میشه که اون ۱۲۰ وات ۱۱ تی پرو مزیت حساب نمیشه اینجا
حالا اگر گوشی بزرگ میخوای و اون ۳ تومن اختلاف قیمت هم برات مهم خب ۱۱ تی پرو بگیر
در واقع تو ۱۵-۱۶ میلیون هیچ گوشی بهتر از ۱۲ ایکس نیست و تو حدود ۱۲ میلیون هم هیچ گوشی بهتر از ۱۱ تی پرو نیست

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/5/10 سلام
بنده دو هفته ای هست که این گوشی رو خریدم و میخوام نظرم رو در موردش بگم شاید به درد دوستان خورد.
اول اینکه من از طرفداران گوشی های کامپکت هستم ، و تنها گزینه های درست حسابی موجود ، یکی دو مدل گوشی از گوگل ، گلگسی s21-22 و آیفون ها به همراه شیائومی ۱۲ بودن.
اما وقتی بحث قیمت در کنار کیفیت باشه ، از این لیست همشون حذف میشن و تنها گزینه ایده آل ۱۲ ایکسه.از نظر بازه قیمتی هم خب رقیبش میتونه s21fe باشه (که تازه گرون تر هم هست!) قبل از خرید یکی دو روزی با اونم کار کردم که خب کیفیت ضعیف و پلاستیکی بدنه و ابعاد بزرگترش که حس یه میان رده معمولی رو بهت میده هیچوقت ارضام نکرد.اگر طرفدار دوآتیشه برند سامسونگ نیستید و خرید منطقی براتون اولویت داره فکر نکنم بین این دو بشه شانسی رو برای fe قائل شد.
اما در مورد این گوشی :
کیفیت ساخت ۱۰ از ۱۰ - کاملا یه گوشی پرچمدار کامپکت دستتونه با قیمت نصف.کمتر فردی بوده ازم نخواسته باشه گوشی رو بهش بدم تا گوشی رو دستش بگیره و حال کنه :)
اما اینجا یه مشکلی هست.انقدر گوشی صیقلی ساخته شده که عین صابون از دستتون سر میخوره.اصلا فکر این رو نکنید که برای این گوشی قاب نگیرید چون احتمال افتادنش از دستتون بیشتر از هر گوشی دیگه ایه. البته که همون قاب تو جعبه خودش هم کافیشه.
کیفیت دوربین ۸ از ۱۰ - دوربینش واقعا عالیه ، کارتون رو کاملا راه میندازه و به سختی میتونید ازش ایراد بگیرید
شارژدهی ۸ از ۱۰ - اگر مصرفتون معمولی رو به بالاس به راحتی ۱ روز کامل شارژ دارید.من خودم جزو این دسته هستم و از بازی کردن با گوشی هم متنفرم.در مورد سرعت شارژ هم که هیچ حرفی نیس ، گوشی رو چند دقیقه میزنی به شارژ میری کارت رو کنی و برگردی ۳۰-۴۰ درصد شارژت رو پر کرده.
رابط کاربری ۸ از ۱۰ - در مورد این قسمت ، متاسفانه تو جاهای مختلف که میری نظرات عده ای رو میبینی که چشم بسته دارن miui رو میکوبن.نکته ای که وجود داره اینه که رابط کاربری شیا برای گوشی های پایین رده هنوز سنگینه و توش به راحتی لگ و کندی میبینی ، اما در مورد پرچم دارهاش ابدا این طور نیس.همه چیز نرم و روانه و بدون هیچ تاخیر یا مشکل داره کارش رو میکنه و به نظرم واقعا هم زیباس.هرکسی صفحه قفل این گوشی و سوپر والپیرش رو دیده بلافاصله به وجد اومده و گوشی رو ازم گرفته تا خودش هم اینو تست کنه :)
پس به هیچ عنوان گول این حرفا که miui وضعش خرابه و اذیت میکنه و ... نخورید.به جرات میگم در زمان کار با این گوشی حتی یک بار هم ایراد نرم افزاری ندیدم ازش.

در کل اول باید ببینید خواسته شما از گوشی چیه.خیلی ها به من میگفتن چرا ۱۵ میلیون میدی برای این در حالی که 11t pro خفن تره و ۳ تومن هم ارزون تره ، جوابشون ی کلمه بود ، سایز!
چون سایز این گوشی رو دوست دارم و از پاره آجرها هم متنفرم :)
شما هیچ گوشی پرچم داری رو با این سایز و قیمت نمیتونی پیدا کنی.در واقع کامل ترین پکیجیه که با این قیمت بهتون میدن.
امیدوارم به دردتون خورده باشه.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/4/16 سلام دوستان
برای اون دسته از دوستانی که تعصب الکی رو برند خاصی ندارن و دنبال بهترین انتخاب هستن توصیه میکنم حتما حتما یه نگاهی هم به 12 ایکس شیا بندازن
من دوتا انتخاب داشتم یکی این گوشی و یکی 12 ایکس
رفتم با جفتشون هم مفصل کار کردم ، با کنار هم گذاشتن مشخصات فنی و ظاهر گوشی و رابط کاربری و علی الخصوص قیمت ، این گوشی هیچ رقمه ارزش خرید نداره وقتی 12 ایکس هست.
به غیر از دوربین که اورال Fe ی مقدار کم بهتره هیچ بخش دیگه ای رو نمیتونه از پس ۱۲ ایکس بر بیاد.حتی اسنپ 877 روی 12 ایکس با اینکه رو کاغذ ضعیف تر از اسنپ این گوشیه اما در عمل راندمان بهتر و استرس کمتر و مصرف کمتر انرژی رو به کاربر ارائه میده.
بازم میگم این رو برای کسایی میگم که اسم برند چشمشون رو کور نکرده باشه و منطقی خرید میکنن... خود من یه عمر سامسونگ داشتم ولی وقتی میبینم گوشی بهتر و خوشگل تر و ارزون تر اون بیرون هست به راحتی انتخابش میکنم
در کل قبل از خرید یه نگاهی هم به اون گوشی بندازید پشیمون نمیشید...

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/23 این گوشی تلاش خوبیه از سامسونگ برای بازار زیر ۱۰ میلیون ، اما همچنان با حدود 8 میلیون تومان گوشی با ارزش تری مثل mi 11 lite 5g ne تو بازار هست که برتری های زیر رو داره
- خوش دست تر ، سبک تر ، زیباتر
- باتری بهتر علی رغم حجم کمتر (نشون میده باتری بهینه تری داره به نسبت این گوشی)
- شارژ به مراتب سریع تر
- کیفیت صدای بهتر
- قیمت کمتر

در زمینه صفحه نمایش و دوربین و پردازنده تفاوت محسوسی با هم ندارن و تقریبا تو یه سطح هستند.اگر واقعا برند گوشی براتون مهمه که مثلا حتما باید سامسونگ باشه به دلایل شخصی که خب هیچی ، اما اگر واقعا گوشی ها رو با هم مقایسه میکنید و دنبال بهترین پکیج با بهترین قیمت هستید ، به نظرم لایت ان ای ارزش خرید بالاتری داره.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/9/3 بالا بری پایین بیای واقعیت عوض نمیشه ها !
اوکی gsm arena سایت در پیت ، همین سایت بررسی تخصصی رفته برو قسمت باتری رو ببین با ظرفیت باتری کمتر از اون سامی A52s که سنگشو به سینه میزنی بیشتر دوام آورده :))
بخوای قبول کنی یا نه دوران یکه تازی سامسونگ خیلی وقته تموم شده دوست عزیز ، نیازی نیست اینقدر تعصب داشته باشی روش و کیفیت شرکت های دیگه رو زیر سوال ببری.شیائومی هم مثل هر شرکت دیگه ای گوشی پر ایراد داره تو محصولاتش ، اما دقیقا روی گوشی اشتباهی سرمایه گذاری کردی برای این حرفا
این گوشی یکی از بهترین گوشی های زیر ۱۰ تومن بازار در اومده چه شما خوشت بیاد چه نیاد.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/9/1 ببین یاد بگیر به نظرات بقیه احترام بذاری
چون این مدلی که اومدی اینجا 10 تا پست این شکلی دادی جز اینکه همه شما رو فن تعصبی بی منطق سامسونگی ببینن نتیجه دیگه ای نداره.
کلی نوشتی که نمی‌دونم A52s فلان چیزو داره خیلی خفنه و این گوشی داغونه ، و گیریم که اصلا حرفای شما درست ( که به هیچ وجه نیست مخصوصا در مورد باتری که قشنگ لطیفه تعریف می‌کنی ) شاید خیلی ها مثل من حالشون از اون گوشی های پلاستیکی زشت سامسونگ بهم میخوره و ترجیح میدن ی گوشی به مراتب خوشگل تر و با طراحی بهتر دستشون بگیرن!
بماند که موارد برتری این گوشی به A52s فقط طراحی هم نیست
در هر دو تست AnTuTu و GeekBench این گوشی راندمان بهتری رو ثبت کرده
در تست باتری این گوشی عملکرد بهتری رو در مقابل A52s ثبت کرده
در تست دوربین این گوشی عملکرد بهتری رو ثبت کرده و نمره بهتری داره
سنسور اثر انگشت سریع تر
شارژر به مراتب قوی تر و سریع تر
در مورد خوش دستی و زیبایی هم که مقایسه نکنیم بهتره
حالا طومار بنویس A52s فلانه و gsm arena اشتباه می‌کنه و شما درست میگی!
در نهایت مردم خودشون میدونن حرف یه رندوم گای تو اینترنت رو جدی بگیرن یا بزرگترین مراجع و سایت های موبایل رو...

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1399/4/30 خیلی جالبه
من به ندرت با مشکل گوست تاچ این گوشی برخورد کردم اما بعد از ۱ سال و خورده ای کار کردن با این گوشی به این نتیجه رسیدم که همون یذره مشکل هم وقتی پیدا میشه که دو دوستی باهاش تایپ و کار میکنم!
به غیر از این مورد واقعا گوشی خوش ساخت و کاملیه از هر لحاظ و بعد از این همه وقت هیچ موقع دلم رو نزده و هنوز که هنوزه عاشق خوش دستیش هستم

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1399/1/11 خدارو شکر این آپدیت اندروید ۱۰ ما رو از شر مشکل باتری نجات داد.
فوق العاده شده بعد آپدیت، گوشی رو ۱ ساعت ول میکنم میرم برمیگردم باتریش ۱ درصد کم بکنه نکنه ، قبلاً به راحتی ۷-۸ درصد میرفت واسه خودش

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/11/27 نه عزیزم مشکلی ندیدم
سنسور هم خیلی خوبه سرعتش و مشکل خاصی نداشتم باهاش
تنها مشکلی که باهاش داشتم VPN بود که می‌زدی هنگ میکرد ، اونم با ورژن ۱۱ خیلی وقته برطرف شده

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/11/26 سلام
من بهار این گوشی رو خریدم و تا الان فقط ی کلمه میتونم بگم، فوق العادس!
همه چیز این گوشی در حد پرچم دارهاس به علاوه یک چیز بهتر به نسبت اون ها ، و اونم سایز فوق العادشه که کمتر گوشی می‌تونی به خوش دستی این تو بازار پیدا کنی.
اما در مقام مقایسه اسم a50 رو آوردی که واقعا جلوی این گوشی یه بازنده مطلقه. به جز قسمت باتری تو همه موارد دیگه این گوشی با اختلاف سرتره، از نظر قدرت سخت افزاری ، دوربین ، کیفیت و جنس بدنه ، خوش دستی و قیمت
اگر هم کلا گوشی سایز بزرگ دوست داری که اصلا سمت این نیا

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/10/30 سلام
دوست عزیز من اومدم جفت کارها رو انجام بدم منتها نه developer options رو پیدا کردم و نه وقتی رفتم توی app infoی گوگل ، گزینه disableی رو ندیدم هرچی گشتم!
ممنون میشم چندتا عکس از اون قسمت بگیرید و آپلود کنید و لینک بزارین ببینیم

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/10/4 برای هیچکی هنوز نیومده

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/8/14 دیروز من آپدیت کردم به miui 11 با حجم تقریبی ۵۳۰ مگ و فعلا خبری هم از اندروید ۱۰ نیست.
ی چند روزی بگذره ببینم باتری و این چیزا چقدر فرق کرده اما آیکون ها خیلی بهتر شدن ، نوتیفیکیشن تو لاک اسکرین خیلی زیبا شده دو طرف گوشی نور میده ، گزینه های انتخابی برای صدای زنگ و آلارم و این ها هم خیلی خوب شدن ، تو ستینگش که میری دیگه گم نمیشی دسته بندی ها بهتر شده ، گزینه کوییک ریپلی هم خیلی کاربردیه میشه جواب هر برنامه ای رو تو همون صفحه اصلی داد بدون اینکه اون اپ رو باز کنی

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/7/6 دوستان صفحه شیشه ای پشت گوشی من شکست
کسی جایی رو می‌شناسه برای تعمیرش

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/7/6 سلام
آپدیت کنید مشکل هنگی VPN حل شد برای من خدا رو شکر

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/6/17 نداشتن چراغ اعلان نوتیفیکیشن
بعضی باگ های نرم افزاری مثل هنگ کردن سر بعضی VPN ها (که خب قطعا قابل حله چه با آپدیت سازنده و چه با تعویض VPN ها) همین الان تقریبا برای من اوکی شده این مشکل.واقعا چیز دیگه ای یادم نمیاد که اذیتم کرده باشه
اولش هم زیاد با رابط کاربریش حال نمیکردم اما بعد یه ماه حس خیلی بهتری نسبت بهش دارم و به نظرم قطعا جزو خوب های بازاره تو این قسمت.
۱ ماهه دستمه و به معنای واقعی کلمه این گوشی عالیه.انقدر مزایا داره که همین اشکالات کمش هم اصلا به چشم نمیاد

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/6/4 قطعا mi 9 se بهتره
باتریشم به راحتی ۱ روز جوابه اصلا نگران نباشید
پردازنده قوی تر و کم مصرف تری داره ، از A3 خوش دست تره به خاطر کوچیک تر بودنش ، و رمش هم بیشتره
دیگه بقیش بحث سلیقس وگرنه گوشی بهتریه

HTC U Play HTC U Play

1396/10/20 سلام
طرح رجیستری که طرف بهتون بیخود گفته چون اصلا اجرا نشده هنوز برای گوشی های htc ولی نفهمیدم منظورتون کلا از کابل تبدیل چیه
آپدیت رو هم با یه نت خوب حتما بکنید هیچ ربطی به هنگ نداره. من که بدون مشکل همه آپدیت ها رو انجام دادم تا حالا
اون قسمت تغییر حسگر اثر انگشت رو نمیدونم باهاش ور نرفتم راستش
سوالی بازم داشتین این تلگراممه
Ufopower@

HTC U11 Life HTC U11 Life

1396/9/27 چرا موجود نمیشه؟ :/
خیلی وقته عرضه شده که...

HTC U11 Life HTC U11 Life

1396/8/27 فکر میکنم این گوشی مدل دو سیمکارت هم داشته باشه!
یعنی بعضی جاها دیدم بهش اشاره کردن.امیدوارم داشته باشه چون من میخواستم u play بخرم بعد از معرفی این وایسادم اینو بخرم، ولی فقط در صورتی که دو سیم کارت باشه...
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد
ایسام