مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدی پ
- تاریخ عضویت : 1396/8/13
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به سپتامبر 2025 - رشد 8 درصدی درآمد و آینده روشن با کاهش تعرفهها
-
گزارش مالی سامسونگ از سهماهه سوم سال 2025 - رکورد درآمدزایی با تقاضای خروشان در چیپهای حافظه
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه سوم 2025 – نخستین فصل 100 میلیارد دلاری با رشد دورقمی کسبوکارها
-
گزارش مالی مایکروسافت از سهماهه منتهی به سپتامبر 2025 – صرف هزینه بیشتر برای توسعه زیرساختها
-
اپل iPhone 17 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Motorola Edge 70 – میانردهای نازک با باتری سیلیکون|کربنی و سه دوربین 50 مگاپیکسلی
-
معرفی iQOO Neo11 با باتری 7,500mAh، تراشه Snapdragon 8 Elite و بدنه IP68/69
دنبال راه حل هستم
الان تکلیف من چی میشه
یعنی چیزی که حق من بود به من تعلق نمیگیره
بنظرتون شکایت از فروشنده چطوره
مشکل بزرگی واسم پیش اومده کمک میخوام
LCD گوشیم شکسته
من 15 تیر S8 رو از پاساژ علاالدین رشت خریدم که تو کاتالوگش نوشته در صورتیکه صفحه نمایش دچار شکستگی گردد با 170 تومن تا زمستان تعویض میشه و شرایط استفاده از این طرح خرید و فعال سازی تا پایان تیر ماه میباشد و دیگه از پیامک زدن IMEI برای فعال سازی VIP چیزی ننوشته. فروشنده هم چیزی نگفت و کلا میگه بی اطلاع هستم ولی واسه کاتالوگ NOTE8 کامل توضیح دادن پس من مقصر نیستم
الانم حدود یک هفته من تو نمایندگی و مرکز خرید سرگردانم. نمایندگی میگه فروشنده باید میگفت و فروشنده میگه کسی به ما نگفته
قیمت تعویض هم گفتن 1350000 تومن
کسی میتونه منو راهنماییم کنه