مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد ب
  • تاریخ عضویت : 1396/8/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 278

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 278 مورد

Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024

1403/1/10 با سلام واقعا آدم از سامسونگ ناامید میشه با این کاراش، یه تبلت با استاندارهای قدیمی رو برای بار سوم بازطراحی میکنه، اونم با صفحه نمایش tft و قیمتی بالای ۳۰۰دلار و رم ۴گیگ ۶۴!!!!؟؟ واقعا ارزش خرید نداره و بنظرم تبلت های شیائومی از هر لحاظ از این بهترین.

Samsung Galaxy Tab S9 FE+ Samsung Galaxy Tab S9 FE+

1402/12/5 با سلام آخه با قیمت ۴۷میلیون فضایی در تاریخ ۵اسفند ،کی میاد اینو بخره،در صورتی تب s8 plus تقریبا همین قیمته و اون از هر لحاظ کیفیت و قدرت بیشتری نسبت به این داره.

Apple iPad Pro 11 2022 Apple iPad Pro 11 2022

1402/8/6 با سلام ،داداش به جای اینکه بخواهید تنها صرفا یک نظر بدید اول فکر کنید و بعد..، اون کامنت من مال دقیقا یکسال پیش بوده که شما چند روز پیش پاسخ دادید، و اینکه در اون موقع خریدش به صرفه و خوب بوده اما الان شرایط کمی فرق کرده، و مهمتر اینکه شما باید محتوای متن بنده رو توجه کنید که گفتم اگر برای فیلم نگاه کردن و بازی میخواین مدل ۱۲:۹ اینچی ۲۰۲۰ که قیمتی بسیار نازل تر از این رو داشته رو بگیرید چون هم صفحه ی بزرگتری داشته و هم علاوه بر ۱۲۰هرتزی بودن قیمت بسیار پایین تر از این رو داشت، ولی گفتم اگر برای کاربرد دیگر مثل طراحی قطعا مدل ۱۲:۹ اینچی این مدل که علاوه بر بزرگتر بودن دارای تکنولوژی مینی LED هست رو بگیرید،چون در اون زمان فاصله ی قیمتی مدل وای فای اون با این ۴میلیون بیشتر نمی شد، اما الان قضیه کاملا فرق کرده، چون نه مدل ۲۰۲۰دیگه آکبندش گیر میاد و نه فاصله ی قیمتش با مدل ۱۲:۹ اینچی ۴میلیون هست،😔😐

Sony Xperia 10 V Sony Xperia 10 V

1402/5/20 با سلام، واقعا نمی‌دونم فاز شرکت سونی از این قیمت گذاری چی بوده!!؟ خدایی گوشی بدی نیست، اما نه با قیمتی ۴۵۰یورویی که موجب خنده بشه، این گوشی که یک میان رده متمایل به پایین محسوب میشه چرا قیمتی برابر با گوشی پوکو F5 pro(نسخه ی پایه) و آنر ۹۰ داره که از هر لحاظ از این گوشی سرتر و قوی تر هستند، شاید بعضی از دوستان متعصب بگن، آخه ۲۰گرم از اونها سبکتره!!!، خداوکیلی کی واقعا اهمیت میده که مثلا گوشی ۱۵گرم سبک تر باشه ولی از لحاظ سخت افزار، دوربین و حتی صفحه نمایش از بقیه ی هم قیمت های خودش ضعیف تر باشه؟!! اگر از حق نگذریم و سر خودمون رو کلاه نگذاریم، یکی از مهمترین ضعف های سونی در فروش موبایل، کیفیت پایین و یا بروز نبودن نیست بلکه قیمت بسیار بالای گوشی های اونها نسبت به امکانات اون و دیگر رقبا هست. و این مسئله همیشه موجب ضعف اونها در این بازار رقابتی شده.

Sony Xperia 5 IV Sony Xperia 5 IV

1402/5/15 با سلام، اگر سونی این کارو عمدا کرده باشه ،کار درستی نکرده،ولی دوست عزیز من نمی‌دونم چرا ذهن شما اینطوری هست؟، این چیزها چه ربطی به کمک به فلان و ..فلان، آخه فکرم خوب چیزیه، اغلب گوشی های موجود بازار تولید چین کمونیسم هستند که خدا رو قبول ندارن، و اتفاقا با مسلمان ها و دینداران هم میانه ی خوبی ندارن، و اینکه اپل تولیداتش تمام دنیا رو گرفته اما اون که آمریکا ومتحد درجه یک اسرائیل هست. پس چرا اینها نابود و بدبخت نشدن؟ دوست عزیز اینها ربطی به سیاست ندارن، بلکه شکست سونی در موبایل نتیجه ی تصمیمات و سیاست های داخلی غلط خودش در قسمت موبایل خودش بوده ، نه عذاب الهی و ...، بعدم سونی در زمینه ی تولید کنسول های بازی هنوز دست برتر رو داره.

Google Pixel Tablet Google Pixel Tablet

1402/5/13 با سلام ، با توجه به کیفیت سنسور و نرم افزار گوگل که میشناسیم، به نظر تبلت خوبی میاد، اما نه با قیمت ۴۷میلیونی که برخی سایت های ایرانی زدن، این قیمت اصلا برای این تبلت که همش ۴۵۰دلاره (در آمریکا) واقعا مسخره هست، چون با ۴۷میلیون میشه آیپد پرو ۱۲.۹اینچی M2 و تب s9 plus سامسونگ خرید که از هر لحاظ از این بهترند. امیدوارم که در آینده ی نزدیک قیمتش در ایران به قیمت واقعی اون که حدود ۲۶الی۲۷ میلیونه برسه!

Sony Xperia 1 V Sony Xperia 1 V

1402/3/5 با سلام، به عقیدم دوستمون آقا aman ، درست میگه، شما یک نوع گوشی ای مثال زدید که اصلا قیاسش واقعا محض غلطه، اول اینکه هر نوع برندی ممکنه در تولید بعضی از مدل هاش ، اونم توی سال خاصی سوتی بده اما این به منزله ی کیفیت پایین تولید بقیه ی سالهاش نیست، مثلا همین برند سامسونگ در تولید نوت ۷ چنان(اگر درست یادم باشه) سوتی داد که به جای یه گوشی یه بمب ساعتی متحرک تحویل کاربران خودش داده بود ، اما این مسئله باعث نشد که سامسونگ نسل بعدی گوشی های نوتش رو خراب کنه و خب به طبع کاربران هم به سراغ نسل های بعدی گوشی نوت نرن، پس اگر سونی z5 بد باشه هیچ ارتباطی با ۷سال بعد یعنی اکسپریا وان نسل ۵نداره. دوما اون موقع سونی اشتباهاتی کرد و خب تاوانش رو در کم شدن فروشش داد، اما امروز هم امولد 4kداره ،هم دوربین محشر و قابل تحمل و هم بدنه و استاندارد ip68، پس دیگه دلیلی نداره ما این گوشی رو ضعیف تر از گوشی های تازه به دوران رسیده ای مثل شیائومی و اوپو بدونیم.
اما از لحاظ انتقاد باید گفت باز سونی در دو مورد ضعف داره: یکی قیمت بسیار بالای اون که با توجه به اندرویدی بودن و لزوم تسخیر بازار ،جای پایین آوردن قیمت داشت، و دوم تنوع کم گوشی ها که باز با توجه به قیمت بالای پرچمدارش خرید این برند محبوب رو از اغلب طرفدارانش محروم میکنه.

Nokia XR21 Nokia XR21

1402/2/19 با سلام، گوشی واقعا خوبیه، مخصوصا اینکه کیفیت لنز دوربینش هنوز زایس هست، و خب ضد ضربه و آب، اما واقعا نه با این قیمت، چون قیمتش نسبت به پردازنده و دیگر امکاناتش خیلی بالاست، در صورت ورود قیمتی نزدیک به ۳۰میلیون پیدا می‌کنه که به نظرم به خاطر همین قیمت بالا، شاید اصلا هیچ موقع وارد بازار ایران نشه.

Honor Magic5 Pro Honor Magic5 Pro

1402/2/15 با سلام در اینکه این گوشی جز بهترین هاست اصلا شکی نیست، ولی در رابطه با قیمتش اصلا عقلانی نیست، درسته سایت وارد کننده نسخه ی بالا یعنی 512 با 16گیگ رامش رو آورده اما حتی اگر این نسخه رو ۱۱۰۰دلار بدونیم و با دلار ۶۰هزار تومنم حساب کنیم به ۷۰میلیونم نمی‌رسه ،تازه اگر با دلار نمیایی مثل s23 ultra وارد نکرده باشن واقعا خدایی چرا یه نظرات خشک و خالی بر روی قیمت موبایل نیست، واقعا شهر فرنگی شده این بازار موبایل ایران.

Nokia G22 Nokia G22

1402/1/22 با سلام، بله حق باشماست، متاسفانه ارتقای بسیار ضعیف در حد اندروید و اندکی شارژر و دیگر هیچ، نوکیا خودشم قبول داره که بسیار پست رفت کرده، تنها نکته ی مثبت این گوشی که نسبت به بسیاری گوشی ها بالاتره، خاصیت سهولت در تعمیر و جابه جایی قطعات اونه، که اشخاص عادی هم در صورت وجود قطعاتش میتونن اونو تعمیر کنن.
در باب جناب Reza هم فکر کنم پردازنده g21 رو با c21 اشتباه گرفته که خیال کرده در این گوشی ارتقا داده شده.
ولی در آخر اگر اینطور که نوکیا اعلام کرده بتونه با یه پرچمدار واقعا ارزون وارد بشه فکر کنم یه تکونی تو بازار انحصاری موبایل ایجاد کنه. به هر حال منتظریم.

OnePlus Pad OnePlus Pad

1401/11/21 با سلام ،نمیدونم فاز وان پلاس از قرار دادن دوربین در اون جای مسخره و ضایع چیه؟ احتمالا به خاطر استفاده و کاربری گیمینگ این تبلت هست، چون صفحه ۱۴۴هرتزی داره و این باتری و چیپست می تونه از پس بسیاری از گیم ها با تنظیمات سنگین بر بیاد، و شاید قرار دهی دوربین در اونجا به دلیل لمس نشدن لنز توسط دست در موقع گیم باشه! اما به نظر تبلت خوب و از بسیاری لحاظ کیفیت مناسبی داره خدا کنه قیمتش زیر ۲۰میلیون باشه، البته قیمت دلاریش رو من نمی‌دونم.

Xiaomi Poco X5 Pro Xiaomi Poco X5 Pro

1401/11/18 باسلام، میشه گفت از لحاظ طراحی و قیافه خوبه ، و خب طبق انتظار صفحه نمایش در این رده هم امتیاز مثبت می گیره ولی متأسفانه تنها چیزی که کاملا ناامید کننده به نظر میاد دوربین این گوشی هست که نسبت به سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته، پوکو x3 pro 2021 قابلیت فیلم برداری 4k داشت اما این مدل که دوسال بعد از اون آمده این قابلیت رو نداره، با وجود اینکه پردازنده ی اون چنین پتانسیلی رو داشت!!! از لحاظ باتری هم تا در حالت تست قرار نگیره، نمیشه نسبت به بهبودش نظر داد، در کل به نظر بنده شیائومی در سری جدید گوشی های poco x هاش از لحاظ دوربین چندان قوی کار نکرده.

Motorola Moto G73 Motorola Moto G73

1401/11/8 با سلام، والله منم با آقاسیامک موافقم راستش وقتی مشخصات g73 رو خوندیم اصلا باورم نشد که این مدل از سری g72 جدیدتره، بیشتر شبیه به یه طنز می مونه، به جز 5g بودن از هر لحاظ از مدل قبلی ضعیفتره، مخصوصا در کیفیت دوربین و صفحه نمایش که مدل قبلی از صفحه oled استفاده کرده بود از لحاظ کیفیت بسیاری از کاربر ها از اون تعریف کرده بودند حالا آمده با کیفیت ips lcd که در مدل g71 استفاده شده بود، راستش نمی‌دونم استفاده از تکنولوژی 5g اینقدر مهم و گران بوده که باید اینقدر از کیفیت صفحه و دوربین اون می زد؟!!!!

Motorola ThinkPhone Motorola ThinkPhone

1401/11/2 سلام، عجب ۸میلیون؟!!!!! مرد حسابی آخه کدوم برند در دنیای گوشی ها وجود داره که گجت تولیدی خودش رو با اسنپدراگون 8 g1 و رم 8, 12 و گواهی نامه نظامی به تو ۸تا ۱۰میلیون بفروشه؟!!!!

OnePlus 11 OnePlus 11

1401/10/17 با سلام، عزیز الان اگر با دقت به قیمت میان رده ها و پرچمدار ها (مخصوصا برند وان پلاس) نگاه کنیم می فهمیم که فاصله ی قیمتی میان رده ها بسیار به پرچمدار ها نزدیک شده و به همین دلیل باید مشخصات هم نسبت به قدیم نزدیک تر بشه، مثلاً وقتی میان رده آنر ۷۰ پرو در پیکر بندی بالا ، نزدیک به ۶۵۰ دلار قیمت می خوره و یا ace pro هم نزدیک به همین قیمت رو داره، چه انتظاری میشه داشت؟ به عقیدتون باید همچین گوشی با این قیمت هنوزم صفحه نمایش hd و پردازنده ۴۳۰اسنپدراگون با دوربین ۱۳مگاپیکسلی داشته باشه؟!!! اون موقع که فاصله پرچمدار با میارده به اندازه زمین تا آسمون بود، وقتی پرچمداری مثل سامسونگ نوت ۷ ۷۵۰ دلار قیمت می خورد قوی ترین میان رده که گلکسی a7 سامسونگ بود، نزدیک به ۳۰۰دلار هم قیمت نداشت، و در این موقع منطقأ باید فاصله ی مشخصات اونها هم زیاد می شد.

OnePlus 11 OnePlus 11

1401/10/17 با سلام متاسفانه با نظرتون موافق نیستم، چون این گوشه چه از لحاظ صفحه نمایش و چه پردازنده و حتی کیفیت ساخت با بقیه همرده هاش متفاوته، وقتی پردازنده قوی تر باشه به تبعش گرافیک و کیفیت دوربینش هم بیشتره.

Apple iPad Pro 11 2022 Apple iPad Pro 11 2022

1401/7/30 با سلام اگر پول بیشتری داری آیپد پرو ۱۲/۹ رو بخر که با توجه به استفاده از تکنولوژی مینی ال ای دی، کیفیت بسیار فوق‌العاده و بالاتری از اینها داره، اما اگر پول ندارید به نظرم اگر به شرط اینکه بیشتر برای فیلم دیدن بخواید آیپد پرو ۲۰۲۰ اگر تمیز گیرتون بیاد هم گزینه ی خوبی هست، به دلیل اینکه ۱۲۰هرتز هست وهم ارزونتره از این نسل می باشه . سپاس.

Apple iPad 2022 Apple iPad 2022

1401/7/28 با سلام دقیقا آیپد ایر۲۰۲۰ هستش، منتها این از لحاظ دوربین سلفی اندکی از اون قوی تر هست، ولی از لحاظ عدم ساپورت اپل پنسل دو و باتری ضعیف تر، از آیپد ایر۲۰۲۰ ضعیف تره.

Motorola Edge 30 Ultra Motorola Edge 30 Ultra

1401/7/16 سلام دوست عزیز ، این گوشی تازه معرفی شده و هنوز بررسی اون منتشر نشده، چطور می فرمائید کیفیت اون جز ۱۰تا برتر هم نیست، البته بحث ۱۲مگاپیکسلی که فرمودید تا حدی قبول دارم چون یک تصویر ۱۲مگاپیکسلی علاوه بر صفحه ی گوشی، برای یک قاب تقریبا ۱۰اینچی کافیه و اگر بدون نویز باشه ،دقیقا مثل یک دوربین حرفه ای عکس می اندازه، اما در ابعاد بزرگتر حتی این دوربین ۱۲مگی آیفون هم کاری ازش بر نمیاد و در ابعاد بزرگتر کیفیت عکس به شدت پایین میاد، یعنی به بیان ساده تر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای ابعاد عکس آلبومی ،آنهم از نزدیک و با جزئیات بالا عالیه، اما برای ابعاد بزرگتر از ۱۰اینچ و یا عکس با سوژه های به فاصله ی چند ده متری ،اصلا گزینه ی مناسبی نیست ،برای همین اپل هم بالاخره آیفون های جدیدش رو به دوربین ۴۸مگاپیکسلی (برای تهیه تصاویر بنری و بزرگ، و ثبت تصاویر با سوژه های دور) آبدیت کرد. اما در فاصله های نزدیک و یا تصاویر با ابعاد معمولی و به اصطلاح آلبومی، دوربین های ۱۲مگاپبکسلی می تونن خیلی عالی تر از دوربین های مثلاً ۲۰۰مگاپیکسلی عمل کنن، برای همین اغلب گوشی ها در حالت معمول روی ۱۲مگاپیکسل تنظیم هستند. با سپاس

Sony Xperia 5 IV Sony Xperia 5 IV

1401/7/15 با سلام، داداش جسارتا اگر زحمتی نیست کامل حرفهای بنده رو بخون بعد قضاوت کنید.اولا کسی حرف شما رو تحریف نکرد خود شما فرمودید که یه گوشی به شما معرفی کنم که با پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ و دوربین زایس از این بهتر باشه، بنده در زمینه برند کارل زایس گوشی خواصی رو مد نظر ندارم، اما در زمینه ی کیفیت دوربین برابر بنده به جز شیائومی چینی که مدام اونو برای تخریب حرفهام مثال میارید، وان پلاس و گوگل پیکسل ۶ پرو رو با قیمتی کمتر از این و کیفیت ساخت و دوربین و صفحه نمایشی اگر نگیم بهتر، بلکه برابر معرفی کردم، اما به دلیل قیمت پایین تر اونها ، خریدشون نسبت به این گوشی مقرون به صرفه تره تازه گوگل پیکسل ۶پرو چینی نبوده و آمریکایی هست. دوماً کسی که داره حرف دیگری رو تحریف می کنه شما هستید نه من، چون بنده چند بار اذعان کردم که من هیچ مشکلی با کیفیت این گوشی نداشته و گفتم که عالی هست اما قیمت اون بالاست، و انتقاد بنده قیمت بالای اون نسبت به دیگر برندها بود و بس، سوما: در باب اینکه فرمودید کیفیت ساخت و اینکه سخن دیگران رو مصداق حرفاتون آوردید باید بپرسیم : که شما فرمودید فلان گوشی بعد از مدتی بر روی صفحه اش سایه می افته، بله قطعا در شیائومی و حتی سامسونگ و بسیاری از برندهای دیگر(به دلیل خاصیت ظریف صفحه ی امولد) این اتفاق می افته و شاید در شیائومی بیشتر، اما باید از شما بپرسید که آیا دیگران که شما به حرف اونها استناد می کنید این گوشی رو داشتن؟ یا اصلا چند مدل از این گوشی های سونی در طی ۲الی ۳سال اخیر با صفحه نمایش امولد وارد کشور ایران شدن؟ بسیاری از دوستانش که صحبت از کیفیت گوشی های سونی می کنن اغلب مدل های قدیمی اونو (مثل z3,z5 و نهایتا xz2 ) رو دارن که متعلق به قبل از ۲۰۱۸ هستن و صفحه نمایش اونها ال سی دی می باشه، شما الان پرچمدار های هواوی و یا پیکسل های گوگل رو با صفحه نمایش ips lcd که متعلق به قبل از ۲۰۱۸هستند رو نگاه کنید متوجه جان سختی صفحه نمایش و بدنه ی اونها می شوید، اما امروزه با ازدیاد کاربری گوشی در زمینه گیم سنگین و استفاده از صفحه نمایش های سوپر امولد و داغ کردن پردازنده و... عمر پرچمدار ها نسبت به گذشته ،قدری کوتاه تر و میزان خرابی بیشتر شده، حال آیا ما این نسل های جدید سونی رو در دست مردم ایران و اغلب جهان دیدیم که به صورت حداقل تجربی از میزان خرابی اونها مطلع بشیم؟
و در آخر مقایسه ی قیمتی آیفون با سیستم عاملی کاملا جدا، با یک گوشی اندرویدی که بازارش دارای بی شما رقیب هست کاملا اشتباست چون آیفون اولا به انحصار سیستم عاملش دارای رقیبی در این زمینه نیست که بخواد بترسه و شما اگر یه گوشی با سیستم عامل ios بخواد فقط باید به آیفون رجوع کنید اما در اندروید اصلا چنین محدودیتی ندارید و دلیل قیمت بالای اون نمیتونه برای شما جواز انتخاب قیمت بالا باشه دوماً آیفون به دلیل ورود بی حد و حصرش در بازار ،نقاط قوت و ضعف خودش رو سریعا توسط کاربرها پیدا می کنه اما سونی جدیدا به دلیل محدودیت فروشش در جهان ،از چنین نعمتی بی بهره مونده و در نتیجه با توجه به قیمت بالای اون ، ریسک خریدش رو نسبت به دیگر گوشی ها بالا میبره، مثلاً گوشی اکسپریا مارک وان که در سال ۲۰۱۹معرفی شد باتری در حد فاجعه ضعیف(نسبت به دیگر پرچمدار ها ) داشت، پس کیفیت ظاهری هرگز نشان از باطن نمیده، ببخشید سرتون درد آوردم🙏

Nokia X30 Nokia X30

1401/6/21 سلام آقا راستین، عزیز من ما که سر بدنه ی این گوشی با هم بحثی نداریم، بحث ما سر پردازنده بود، دوماً ما کاری با شیا و سامسونگ و فلان و بهمان هم نداریم، چون بحث ما قیمت این گوشی هست که نسبت به کاربری اون قیمت بالایی داره، برای همین متاسفانه وارد بازار ایران نمیشن چون نسبت به پردازنده و کارایی که دارن واقعا قیمت بالایی هم دارن، حرف شما در رابطه با بدنه ی این گوشی مثل دوستمون پویا کاملا درسته، اما ما بحث کاربری رو داریم، که اگر کمی تحقیق کنید پردازنده ای که این گوشی داره درسته از پس کارهای متوسط کاملا بر میاد، اما نمیتونه از پس کارهای یک رده بالاتر بر بیاد و زمین گیر میشه با وجود اینکه قیمت ۵۰۰دلار ، جز قیمت گوشی های میان رده به بالا با کاربری نسبتا سنگین هستند، ضمنا در مورد دوربین که فرمودید حق باشماست، و دلیل عیب دوربین تنها آبدیت نیست، ولی متاسفانه این مشکل در اغلب کاربرهای گوشی های نوکیا7.2 اثبات شده، و عامل اون باگ های نرم افزاری در آبدیت اندرویدی بوده. به هر حال امیدواریم که این گوشی وارد ایران بشه و با تست بفهمیم که حرفهای بنده باطله، و ماهم پول داشته باشیم که اینو بخریم ، ببخشید اذیتتون کردم🙏

Nokia X30 Nokia X30

1401/6/21 با سلام مجدد، در باب اینکه نوکیا گوشی های اندرویدی خودش رو در 2017,18 قدرتمندانه شروع کرد کاملا حق با شماست و اتفاقا اون روز ها اگر پول می داشتم میخواستم نوکیا 7.1 رو بخرم که البته بنا بر دلایلی نشد ولی برای فامیلون نوکیا6.1 خریدم و حسابی ازش راضی بود الان گوشی دوم خودمم نوکیا c2 هست، بنده اصلا طرفدار و متعصب بیهوده ی برندی نیستم اما قبول کنید که نوکیا توی این دو الی سه ساله برعکس اوایل ،واقعا در جا زد، الان به قول خودتون مدتهاست که گوشی درست و حسابی نزده، و البته از لحاظ بدنه گفتم که بجز گیم، برا بقیه امور بسیار عالیه، اما بحث من پردازنده بود که نسبت به قیمتش ضعیفه، حالا نه اونقدر که همش هنگ کنه و نتونه از پس کارهای متوسط بر بیاد بلکه منظورم این بود که به دلیل استفاده ی از پردازنده ی متوسط، شما در این گوشی نمی تونید از تمام قدرت لنز دوربینی که نوکیا روش گذاشته استفاده کنید و این مطلب رو میتونید از تمام سایت های تخصصی موبایل تحقیق کنید، اما در کل شما فرمودید که محیط زیست، بله بنده هم طرفدار محیط زیستم و از این کار نوکیا استقبال می کنم، اما در آخر به نظرم ای کاش نوکیا به جای ۵۰۰ دلار قیمتی برابر با ۶۰۰دلار می گذاشت اما به جای اسنپدراگون 695 از اسنپدراگون 870 استفاده می کرد که قشنگ می تونست کار رو برای کیفیت دوربین و حتی گیم دربیاره، البته شاید اونجا به دلیل حرارت این پردازنده نمی تونست از آلمینیوم استفاده کنه! ببخشید بازم سرتون درد آوردم.

Apple iPhone 14 Pro Apple iPhone 14 Pro

1401/6/20 با سلام، آقا ما نمی‌دونیم فاز این مسئولین ما چیه؟ چرا مرجعی نیست که به این عزیزان بفهمونیم که آیفون ها کالای لوکس محسوب نمیشن! متاسفانه تصمیمات احساسی و از روی تعصب همیشه کار دست ما داده، این عزیزان رسماً با ممنوعیت واردات آیفون ضربه ی بزرگی به مصرف کنندگان میزنن، چرا که سری خانواده ی آیفون از آنجایی که قطعات باکیفیت و طول عمر و آبدیت طولانی مدتی دارند، اغلب افرادی که آنها را می‌خرند تا چند سال( بجز مصرف گراها ) از تعویض آنها خودداری می کنند ولی با ممنوعیت آنها بسیاری از این افراد مجبور به تهیه ی گوشی های اندرویدی که شامل قطعات و آبدیت ضعیف تری هستند می شوند، و پس از مدتی با مستهلک شدن قطعات آنها و ایجاد کندی (به دلیل آبدیت ضعیف) در آنان، این افراد این گوشی ها دور انداخته و به سراغ دیگر پرچمدار های اندرویدی می روند، و این یعنی افزایش هزینه ی فرد و اتفاقا خروج بیشتر ارز از کشور. اگر هم بنا بر تحریم آمریکای جنایتکار هست، برادر من اول شما نگاه کنید که به خاطر ممنوعیت واردات این کالا در کشور ،چند نفر بی کار خواهند شد و از طرفی نخریدن آیفون توسط کشور ما چه ضرر جدی ای به منافع شرکت اپل( که سالی ۱۲۰میلیون آیفون می فروشد ) می زند؟ یقینا اگر واقع بین باشیم کمتر از ۱ درصد!؟؟ ولی به خودمان چطور؟!

Apple iPhone 14 Pro Apple iPhone 14 Pro

1401/6/20 سلام، داداش چی میگی واسه خودت؟ چرا حرف خودمو با کمی پیچ و تاب به خودم میزنی؟ بعد منو اینطور میخوای محکوم کنی؟!! برادر من، آخه من کی گفتم که برجام نتیجه داده؟ گفتم اگر امضا بشه شانسی برای واردات هست و الا کار واردات آیفون تمومه.

Sony Xperia 5 IV Sony Xperia 5 IV

1401/6/20 با سلام، بله حق باشماست، بنده هم لومیا950 xl دارم که هنوزم که هنوزه، کیفیت عکس هاش از خیلی از میان رده های برندهای دیگه بهتره، اما بنده کیفیت دوربین اینو با شیایومی اصلا مقایسه نکردم بلکه تنها در پاسخ به دوستمون که فرمودند:« چون این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل یک هست پس پرچمداره»، مصداق آوردم که خیلی از گوشی های برندهای معروفی چون شیایومی با اینکه این پردازنده رو دارند اما هرگز پرچمدار نبوده و قیمتی کمتر ۶۰۰دلار دارند. اما در باب مقایسه بنده گوشی های گوگل پیکسل ۶پرو و وان پلاس ۱۰ پرو رو آوردم که با اینکه پرچمدار بوده و کیفیت دوربین واقعا معرکه ای دارند اما قیمت اونها در بالاترین کانفینگ ۲۰۰دلار از این ارزونتر بوده و انتخاب بهتری می تونن برای هر کس باشند، اما اینهایی که گفتم به منزله ی بد بودن این گوشی نیست بلکه منظور ارزش خرید در قبال امکانات و قیمت است، که به نظرم با توجه به این قیمت هزار دلاری، ارزش خرید نداره.

Nokia X30 Nokia X30

1401/6/18 با سلام ، بحث ۵سال آبدیت رو قبول دارم اما توجه کنید گوشی های نوکیا به شخصه هنوز نتونستند از آبدیت های گوناگون مثل آیفون سربلند بیرون بیان، نمونش گوشیg20 هست که مشکلات زیادی بعد از آبدیت براش اتفاق افتاده، حالا ممکنه بگیم g20 پایین رده کجا و این کجا؟ درسته اما بازم متأسفانه نوکیا از آبدیت نوکیا7.2 که گوشی میان رده است بازم سربلند بیرون نیومد و گوشی در آبدیت سال دومش دچار باگ های وحشتناک شد به طوری که اپیکیشن دوربین لگ میزد و سریعا بسته می شد و مصرف باتری شدیداً افزایش پیدا می کرد، برای همین بحث شعار تا عمل خیلی فاصله هست و به نظرم قطعا سامسونگ هم در آبدیت ۴ساله که شعار میده باز می مونه و اینها بیشتر عاملش پردازنده و رابط کاربری هست، که اینها هیچ کدومشون تولید کننده رابط کاربری و پردازنده مثل آیفون نیستند. ضمنا HMD global که شرکت کاملا چینه فعلا صاحب نوکیا هست و این دیگه نوکیای فنلاند نیست، در باب بدنه هم به نظرم آلمینیوم خوبه اما نه برای گیم چون فوق‌العاده رسانا هست، البته با این پردازنده گیم نمیشه زد. در کل ببخشید سرتون رو درد آوردم

Sony Xperia 5 IV Sony Xperia 5 IV

1401/6/18 باسلام، داداش لطفاً قبل از اینکه از خنده روده بر بشید حداقل یه نگاه به قیمت این بندازید، قیمت این گوشی ۲۰۰دلار گرون تر از وان پلاس ۱۰پرو و گوگل پیکسل ۶پرو و۳۰۰دلار گرون تر از آن 70pro plus آنر هست که قطعا در زمینه ی دوربین از این گوشی بهتر نباشند ضعیف تر نیستند، در ثانی اگر این پرچمدار باشه پس اکسپریا VI چیه از طرفی هر گوشی که پردازنده ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ داشت که نمی تونیم بهش لقب پرچمدار بدیم چون در این صورت شیائومی خیلی از میان رده های مابین ۵۰۰دلار الی ۶۰۰دلارش از این چیپست استفاده کرده و در اون صورت پرچمدار های شیایومی به تعداد ۶عدد هم باید بیشتر برسند. خلاصه بنده نگفتم که این گوشی اصلا بده، و واقعا اگر قیمتش ۶۰۰الی ۶۵۰ دلار میشد رو دست نداشت ،اما با این قیمت که از بسیاری پرچمدار های برندهای معروف گرونتره، واقعا ارزش خریدش رو دچار چالش میکنه، حالا شما میخوای بخرید حرفی نیست هر کس طبق علاقه خودش انتخاب می‌کنه.

Nokia X30 Nokia X30

1401/6/17 با سلام به آقا پویای عزیز، برادر من شما طرفدار نوکیا هستید بنده به شخصه به نظر شما احترام می گذارم چون هر کسی نظری داره، و از قضا گوشی بنده هم نوکیا هست، اما قصد ما تعریف و تمجید کورکورانه از یک برند نیست و باید در کامنت های خودمون صادق باشیم، این گوشی خوبه اما متاسفانه اصلا با قیمت وحشتناکی که داره جور در نمیاد، امکانات این گوشی در حد یه گوشی ۷الی ۸میلیون تونی هست، و نباید از اسنپدراگون 695 انتظار کولاک و معجزه رو داشت دوستی برای اینکه بگه همه چیز ظاهر نیست بلکه کیفیت اونه ، اسم آیفون رو آورد، آخه برادر من درسته آیفون با دوربین ۱۲مگاپیکسلی از پرچمدار های دیگه مثل شیائومی بهتر ظاهر میشه اما فکرهم خوب چیزیه، پردازنده ی آیفون کجا پردازنده ی این کجا؟ شما برای اینکه بتونید از لنز و سنسور دوربین گوشی به نحو احسنت استفاده کنید نیازمند یک پردازنده با گرافیک قدرتمند به همراه رابط کاربری عالی و دقیق هستید، که با وجود رابط کاربری خوب این گوشی ولی فاقد پردازنده و گرافیک مناسب هست، پس نباید انتظار گلکسی s21 fe رو از این داشت، با وجود اینکه تقریبا برابر با قیمت اون گوشی هست، در کل بنده نمی گم این گوشی بده ولی با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره، چون با این قیمت گوشی های با عنوان آنر70 و گلکسی s21 fe رو رقیب پیدا می کنه که از هر لحاظ از این قوی تر و بهترند، به نظرم اگر قیمت این گوشی ۳۰۰دلار بود با توجه به رابط کاربری خوب و برند نامیش قطعا ارزش خرید بالایی داشت، اما با ۵۰۰ دلار واقعا ارزش خرید ی نداره، اما برعکس تبلت جدیدی که نوکیا زده فوق العاده ارزش خرید داره، سپاس

Apple iPhone 14 Pro Apple iPhone 14 Pro

1401/6/17 با سلام ، جای خوشحالی داره که اپل قیمت گوشی هاش رو بالا نبرد و با این ارتقا نسبتا چشمگیر روند قبلی رو دنبال کرد، اما در ایران ما متأسفانه معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا کنه و همین الانشم آیفون ها داره با قیمت حبابی و کاملا غیره واقعی فروش میره، ولی به نظرم اگر برجام امضا بشه اغلب این حباب ها تموم میشه. و بحث عدم واردات آیفون به پایان میرسه، در غیر این صورت کار تمومه.
در باب این سری از آیفون ها باید گفت که آیفون های پایه یعنی 14و14plus به دلیل عدم ارتقا پردازنده واقعا خیلی ها رو ناامید کرد ولی از لحاظ دوربین نسبتا خوب کار کرده، و اینکه دوربین های مدل های پایه ۱۲مگاپیکسلی و دوربین پرو ها ۴۸مگاپیکسلی هستند واقعا منطقی هست چون همیشه باید اختلاف نسبتا چشمگیری مابین مدل های پایه با مدل های پرچمدار می بود که اختلاف قیمت اونها رو توجیه می کرد اما در این سال های اخیر این اختلاف به قدری کم شده بود که به جز سایز و اندکی دوربین هیچ اختلافی مابین پرو ها و مدل پایه نبود. در رابطه با طراحی سوراخ دوربین سلفی نده نظر خاصی ندارم چون بیشتر بحث سلیقه هست ولی شاید آیفون بهتر از این می تونست کار کنه، اما به نظرم در مورد کیفیت دوربین سلفی آیفون عالی کار کرده و کیفیت رو بر روی کاغذ همه چیز تموم کرده چون کیفیت فیلم برداری اغلب سلفی ها در بیشتر پرچمداران هنوز ۳۰فریم در ۱۰۸۰ هست اما در واقعیت باید دید که کیفیت چگونه می شه، ولی در رابطه با کیفیت دوربین اصلی شاید خیلی ها اعتراض کنن که چرا آیفون در این سال هم قابلیت فیلم برداری 8k رو به دوربین هاش (با وجود ۴۸مگاپیسلی بودن) نیاورده، اما باید گفت که آیفون کار تبلیغاتی انجام نمیده و فیلم برداری 8k واقعا کاربرد خاصی به جز در کردن ظرفیت گوشی نداره و در اغلب گوشی های شیایومی هم جنبه نمادین و تبلیغاتی داره و هنوز ما با فیلم برداری 8k واقعی فاصله ی زیادی داریم، چون اگرم توجه کرده باشید گوشی های برندهای معتبری چون سونی و هواوی که قوی ترین و مهیب ترین دوربین ها دارند هنوز از فیلم برداری 8k در اونها خبری نیست، چون به صورت واقعی نمی تونن این رزولوشن‌ و کیفیت رو به نحو احسنت ساپورت کنن. با سپاس

Apple iPhone SE 2022 Apple iPhone SE 2022

1401/6/15 با سلام مجدد خواهش میکنم وظیفه هست و با سپاس از برادر هادی که ایشون هم راهنمایی کاملی رو فرمودند🙏 ولی یه چیزی هم که هست درسته که این گوشی ظاهراً در برابر رقبای اندرویدی خودش در بازده این قیمت یه مقدار عقب تره، اما با توجه به مکانیزم و روانی نرم افزاری ios واقعا میارزه که بخواید بخریدش مگر اهل گیم باشید که به قول دوستمون هادی عزیز وقت خودتون رو با این صفحه ی کوچیکش تلف می کنید ولی اگر گیمر هستید و می‌خواهید در اکوسیستم اپل باشید بنده آیپد نسل ۹ رو(در دو نسخه ی ۶۴و ۲۵۶ طبق نیازتون) بهتون پیشنهاد میکنم که هم صفحه بزرگ و پردازنده ی قوی برای گیم داره وهم از این گوشی ارزون تر در میاد،اما بنده اهل گیم نیستم و خب این گوشی برام زیادم هست ،

Apple iPhone SE 2022 Apple iPhone SE 2022

1401/6/13 با سلام اول در مورد باتریش بگم که نسبت به نسل قبل مقداری بهتر شده اما نه اونقدر که باعث دلگرمی آدم بشه، مثلاً اگر در نسل قبل بعد از ۶ساعت اینستاگردی باتری خالی می شد حالا نهایتا تا ۷/۵ساعت دوام میاره(البته این دوام هم مربوط به دوران ماههای اولیه مصرفتون میشه و بعدا از این، هم قدری کمتر میشه)و به خاطر همین باتری به نظرم هنوز ضعیفه، و اصلا به دوام باتری خانواده ی آیفون ۱۳ نمیرسه، دوم در مورد دوربینش بگم که در کیفیت روز واقعا عکس های خوب و شارپی میگیره و در فیلم برداری هم نسبت به قیمتش واقعا معقوله، اما از آنجایی که تک دوربینه هست، شما از التراواید و دیگر امتیازاتی که گوشی های اندرویدی در این رنج قیمت دارن محروم می شوید، اما در شب اگر نور روشنایی ها خوب نباشه عکس ها مقداری نویزی میشن و از آنجایی که متأسفانه دوربینش نایت مود نداره کیفیت عکس ها امتیاز عالی ندارن و باید بهش امتیاز متوسط رو داد که این البته با توجه به قیمتش یک جور ضعف نسبت به رقبای اندرویدیش به حساب میاد، در مورد فیلم برداری هم که در روز عالیه اما در شب بازم از ضعف نویزی شدن برخوردار میشه و در نور کم واقعا کم میاره ، در باب دوربین سلفیش با وجود اینکه ۷مگاپیکسلی هست واقعا در روز خوبه و از نسل قبلش قدری بهترهم (به لحاظ پردازنده بهتریش) شده. اما باز در شب متوسطه، اما سوم در مورد صفحه نمایشش باید گفت که واقعا خوبه اما با توجه به قیمت ۱۶میلیونیش ، حتما نمی خواست که مثل سری آیفون ۱۳ ها از پنل Amoled استفاده کنه اما حداقل می تونست از رزولوشن Full hd در اون استفاده کنه که البته نکرده، و این به نظرم بازم یک نقطه ضعف برای اونه، اما این به منزله ی این نیست که کیفیت بدی داشته باشه و پیکسل ها رو بشه در اون دید، بلکه با توجه به قیمتی که داره می تونست بهتر باشه، در باب اینکه بشه زیر نور آفتاب صفحه رو بی زحمت خوند، بستگی به میزان نور در روز داره، اگه منظورتون در نور آفتاب ظهر است که کمی اذیت می کنه و قطعا مثل سری ۱۳ نیست، اما کاملا ناخوانا هم نیست، ولی اگر در نور معمولی روز باشه بله نسبتا خوبه و اذیت نمی کنه، با تشکر.

Nokia T21 Nokia T21

1401/6/12 با سلام قیمت به نظرم یکی از مهمترین جنبه های مثبت این تبلت قیمت واقعا عالی اونه، که در نسخه ی پایه ی اون (۶۴گیگ حافظه) قیمتش کمتر ۱۳۰دلار و در ۱۲۸ گیگش تقریبا ۱۵۰دلار هست که با توجه به این امکانات قیمت معرکه ای داره و اگر منصفانه وارد بشه با ۵میلیون میتونیم صاحب نسخه ی ۱۲۸گیگی اون بشیم و این خیلی از گلکسی A8 سامسونگ با قیمتی نزدیک به ۸میلیون بهتره.

Sony Xperia 5 IV Sony Xperia 5 IV

1401/6/11 با سلام این چه حرفیه؟!!! الان شرکت های دره پیت رده پایینی مثل یولفون چین هم که هر کسی اسمشو نشنیده هم داره گوشی های بدون حاشیه میزنه اونوقت شرکت غولی مثل سونی متونه، عزیز سونی چند سال پیش گفت که ما میتونیم مثل بقیه بدون حاشیه بزنیم، منتها این نوع طراحی، (معروف به طراحی کبریتی) مخصوص و حس نوستالژی وکلاسیکی که داره ،در حقیقت معرف برند سونی شده که طرفدارهاش با اون سونی رو میشناسن. حالا شما خوشتون نمیاد اون یه بحث سلیقه هست که یه چیز شخصیه، اما در باب امکانات من معتقدم که گوشی های سونی با وجود قدرت زیادشون اما نسبت به امکاناتی که میدن واقعا گران هستن و مثلاً این گوشی رو داره نزدیک به هزار دلار میده در صورتی که یک پرچمدار کامل نیست و امکاناتشم در حد یه میان رده ۱۸میلیونی بیشتر نیست.

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1401/6/6 صد درصد میشه، این تبلت خیلی عالیه، البته با بودجه ی ۱۵میلیون اگر مشکلی با ios ندارید میتونید آیپد نسل ۹هم بخرید که البته قدرت پردازنده و مدیریت رم و کیفیتش از این بالاتره، تنها قلم نداره که با الباقیش(قیمت ۶۴گیگش ۱۰/۵۰۰ هست) میتونید یه اپل پنسل عالی براش بگیرید، که از اینم بهتره و الا در اندروید این از همه بهتره، چون mipad 5 شیایومی هم هست که چون قلمش باهاش ارایه نمیشه و قیمت خودش هم زیر ۱۲/۵ نیست ممکنه با قیمت قلمش بالای ۱۲میلیون بشه.

Lenovo Tab P11 Plus Lenovo Tab P11 Plus

1401/5/26 با سلام من نگفتم این بده اون بهتره، بحث اختلاف قیمت و ارزش خرید امد، اینو گفتم و اینکه این تبلت خیلی برتری بالایی نداره که بخواد این اختلافش باشه، چون هر دو فول اچ دی پلاس(شاید اندکی این تبلت تصاویر شارپ تری داشته باشه) و هر دو با باتری خوب ، تازه رابط کاربری لنوو از نوکیا بسیار سنگین تره، اما اینکه میگید ۱۲۸ هست بله حق با شماست اما اگر حرف بنده رو خوب متوجه شده باشید گفتم در مقایسه نسخه ی۶۴گیگی که هستن.

Samsung Galaxy M21 2021 Samsung Galaxy M21 2021

1401/5/24 سلام، داداش نه بنده بعد از تجربه ی شخصیم گفتم، من نمی‌گم دوربینش کیفیتش به اندازه دوربین ۵مگاپیکسلی هست ولی واقعا در حد ۱۰۸۰ ردمی ۱۱ هم نیست، و البته بنده از این گوشی هیچ موقع انتظار آیفون۱۳ و گلکسی s22 رو نداشتم و می‌دونم که با یه گوشی پایین رده طرف بودم اما دوربینش اندازه اون توقع پایین هم کار نداد، تصاویر عکس ها بسیار عروسکی و رنگ ها فوق العاده اشباه، تصاویر دوربین سلفی هم بسیار کدر و ضعیف واقعا در حد دوربین ۴مگاپیکسلی، اینکه شما میگید پردازنده خوب، تا حدی درسته، چون بستگی به لنز و سنسور اون به همراه نرم افزار مناسب برای پردازش تصاویر هم داره، که متاسفانه این گوشی به جز معقوله سخت افزار فاقد دو شرط اصلی در کیفیت دوربین است.

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/5/21 با سلام، راستش دوست عزیز هر کس نظر شخصی و خاص خودش رو داره، اما به عقیده ی شخص بنده با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره، چون اولا شما اگر فن سامسونگ نیستید میتونید با این قیمت شیایومی not 10 pro max بگیری که به جز رابط کاربریش از هر لحاظ به این سره، اما اگر فن سامسونگ هستی یک میلیون بگذار سرش a52 s مدل پایش بگیر که نه تنها از این گوشی بلکه از گلکسی a53 هم بهتره(از لحاظ دوربین به a53 سره) ، در رابطه با قیمت با این وضع تورم واقعا کسی نمیتونه تا ۶ماه دیگه هیچ تضمینی بده، به نظرم اگر میخوای گوشی بخری a52s بخر، ضرر نمیکنی.

Sony Xperia 10 IV Sony Xperia 10 IV

1401/5/4 با سلام، منظور از آمازون شرکت واسه ی اون مالتیناست، که میتونی سفارش بدید ولی متأسفانه به دلیل گمرکی، سود شرکت واسطه و کرایه ی حمل و نقل که به صورت تکی وارد میشه، قیمتش سر به فلک میزنه و یهویی یه گوشی که مثلاً ۵۰۰دلار قیمتش هست برات تا قیمت ۷۵۰دلار هم میافته، یعنی چیزی نزدیک به ۵۰درصد بیشتر از قیمت واقعی اون.

Nokia X20 Nokia X20

1401/5/3 با سلام متاسفانه نوکیا ماه قبل اعلام کرد که دیگه پرچمدار تا اطلاع ثانوی نمیزنه، خب یعنی این برند زورکی و با تعدیل تولیدات سر داست، واقعا مدیریت hmd گلوبال به درد جرز دیوار هم نمیخوره، این گوشی ها هم نسبت به پردازنده و امکاناتشون، اینقدر گرون هستند(نزدیک ۱۲میلیون برای این مدل!!) که واقعا وارد کردنشون برای وارد کنندگان به صرفه نیست چون با این قیمت و این امکانات کسی نمیاد اینو بگیره. نمی‌دونم نوکیایی که دم مرگه چرا قیمت این دو میان رده رو اینقدر بالا زده؟!!!

Honor 70 Pro Honor 70 Pro

1401/4/12 با سلام، بازم متاسفانه باید تکرار کنم که بنده نگفتم که این گوشی بدی هست، اما معتقدم تازمانی که نمایندگی درست و حسابی این گوشی ها رو با خدمات و قطعات وارد نکنه، خریدش بیخوده، چون اگر به قول شما سفارش بدیم باید تعمیرکار دو ماه معطل بمونه و صبر ایوب داشته باشیم که این قطعاتی که در داخل نیست با چند برابر قیمت به دستمون برسه، اما این فقط مشکل این گوشی ها نیست، متاسفانه با وجود خارج شدن گوشی آنر از سری تحریم ها، ولی اینها بازم از گوگل پلی پشتیبانی نمی کنن، میگن به دلیل رم چین هست، ولی بنده راستش نمی‌دونم چرا اینطوره، اما در کل پیشنهاد میدم تا نمایندگی پدر مادر داری این گوشی ها رو وارد نکنه، خرید این گوشی ها با این قیمت اشتباهه، حالا بازم هر کس مختاره. سپاس
موارد 1 تا 40 از مجموع 278 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا