مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ehsan G
  • تاریخ عضویت : 1396/7/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Xiaomi Mi 6 Xiaomi Mi 6

1396/7/28 همه عزیزانی که با این مشکل روبرو هستن این مطلب رو بخونن تا مشکلشون برطرف بشه:
وارد قسمت تنظیمات شده و به قسمت درباره گوشی بروید. بر روی گزینه حافظه داخلی هشت بار پشت سر هم و بی وفقه کلیک کنید تا وارد منوی مخفی آن شوید.در صفحه باز شده اون سیمکارتی رو که فقط برای مکالمه استفاده می کنید در قسمت تنظیم نوع شبکه برگزیده روی حالت GSM only قرار بدید و سیمکارت بعدی رو که برای اینترنت استفاده میکنید روی گزینه LTE/TD-SCDMA/UMTS بذارید.با این کار قطعا مشکل برطرف میشه.من از همراه اول در اسلات1 برای مکالمه و از رایتل در اسلات2 برای نت استفاده میکنم.همیشه این مشکل رو داشتم.اما بعد از این کار کاملا برطرف شد.فقط یادتون باشه بجز این گزینه ها روی مورد دیگه ای نذارین.مورد آخر اینکه در صورتی که تلفن رو روی حالت پرواز گذاشتین یا سیمکارتی رو خاموش کردین دوباره باید این تنظیمات رو انجام بدین چون برمی گرده به حالت پیشفرض و باز همونجور میشه.
امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.

Xiaomi Mi 6 Xiaomi Mi 6

1396/7/28 وارد قسمت تنظیمات شده و به قسمت درباره گوشی بروید. بر روی گزینه حافظه داخلی هشت بار پشت سر هم و بی وفقه کلیک کنید تا وارد منوی مخفی آن شوید.در صفحه باز شده اون سیمکارتی رو که فقط برای مکالمه استفاده می کنید در قسمت تنظیم نوع شبکه برگزیده روی حالت GSM only قرار بدید و سیمکارت بعدی رو که برای اینترنت استفاده میکنید روی گزینه LTE/TD-SCDMA/UMTS بذارید.با این کار قطعا مشکل برطرف میشه.من از همراه اول در اسلات1 برای مکالمه و از رایتل در اسلات2 برای نت استفاده میکنم.همیشه این مشکل رو داشتم.اما بعد از این کار کاملا برطرف شد.فقط یادتون باشه بجز این گزینه ها روی مورد دیگه ای نذارین.مورد آخر اینکه در صورتی که تلفن رو روی حالت پرواز گذاشتین یا سیمکارتی رو خاموش کردین دوباره باید این تنظیمات رو انجام بدین چون برمی گرده به حالت پیشفرض و باز همونجور میشه.

Xiaomi Mi 6 Xiaomi Mi 6

1396/7/28 دوست عزیز در حال حاضر به جرات میتونم بگم از هر لحاظ هیچ گوشی رو دست این نیومده.شک نکن این بهتره از وی 20 هست.البته تنها ایرادش عدم وجود مراکز خدمات پس از فروش ذر ایران هست.یعنی داره اما نه به خوبی و به اندازه ال جی. ازین نظر ال جی عالیه
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام